Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результати навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Dive into English/В. М. Буренко ; художник: В. І. Анікін, Н. В. Анікіна. - 2006
2.

Антонець М. Дидактичні проблеми загальноосвітньої школи у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець. - 2008
3.

Бахрушин В. Є. Проблеми розроблення стандартів третього рівня вищої освіти/В. Є. Бахрушин // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2021,N Вып. 4.-С.46-59
4.

Бахрушин В. Є. Стандартизація вимог до вищої освіти, як інструмент забезпечення якості вищої освіти: рівні вищої освіти та предметні області/В. Є. Бахрушин // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.50-66
5.

Бондар А. Як оцінювати результати навчання в закладі освіти/А. Бондар // Заступник директора школи. -Київ:ТОВ МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.23-29
6.

Буренко В. М. Dive into English/В. М. Буренко, В. В. Сливкіна. - 2006
7.

Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/С. Гордійчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.121-126
8.

Дем'янюк Ю. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників/Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа. -Київ:Т-во "Знання", 2016,N № 1.-С.99-112
9.

Україна. М-во освіти і науки Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.15–59
10.

Кабінет Міністрів України. Про затвердження Державного стандарту початкової освіти/Кабінет Міністрів України // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. -Київ, 2018,N № 3.-С.22-57
11.

Ковтунець В. В. Вимоги ринку праці України до освіченості працівників/В. В. Ковтунець, С. Л. Лондар, С. В. Мельник // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2021,N Вып. 4.-С.5-20
12.

Математика в школах України - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
13.

Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання/Британська Рада в Україні, TUNING Association. - 2016
14.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
15.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
16.

Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
17.

Освіта для миру. Том 1. - 2019
18.

Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі пвної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів України в 2018 році // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 1.-С.4-20
19.

Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.34-39
20.

Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти/Ю. М. Рашкевич. - 2014
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)