Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результати навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:811.111/D64-063267089
373.5.016:811.111(075)/D64
Автор(и) : Буренко, Валентина Миколаївна
Назва : Dive into English : книга для вчителя: 6 клас
Вихідні дані : Київ: АДЕФ-Україна, 2006
Кільк.характеристики :64 с.: ил.
Серія: Київський підручник :
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:811.111(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Англійська мова-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод проектів--календарно-тематичне планування--позакласна робота--програма--результати навчання
Примірники : всього : Ф3(5), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(5), ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.3)/D64
Автор(и) : Буренко В. М., Сливкіна В. В.
Назва : Dive into English : методичні рекомендації до підручника з англійської мови для 7 класу
Вихідні дані : Київ: АДЕФ-Україна, 2006
Кільк.характеристики :80 с
Серія: Київський підручник
ISBN, Ціна 978-966-329-112-3: 23.82 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 811.111(075.3) + 37.016
Предметні рубрики: Педагогіка-- англійська мова-- методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод проектів--календарно-тематичне планування--позакласна робота--програма--результати навчання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014.25/Р 28
Автор(и) : Рашкевич Ю.М.
Назва : Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія
Вихідні дані : Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Ціна 978-617-607-628-5: 45.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.014.25
Предметні рубрики: Болонський процес-- Вища освіта-- Парадигма вищої освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні реформи--educational reforms--компетентності--competence--результати навчання--learning outcomes--профіль програми--program profile--компетентнісний підхід--стандартизація освітніх програм--ліцензування--licensing--акредитація--accreditation--організація проведення реформ
Анотація: Висвітлені основні аспекти нової парадигми Європейського простору вищої освіти - студентоцентрованого навчання. Описано сучасну методологію побудови освітньої програми. Проаналізовано процес імплементації Болонського процесу в Україні.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковтунець В. В., Лондар С. Л., Мельник С. В.
Назва : Вимоги ринку праці України до освіченості працівників
Місце публікування : Освітня аналітика України: науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ: Інститут освітньої аналітики, 2021. - Вып. 4. - С. 5-20 (Шифр О177363077/2021/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--освітня кваліфікація--ринок праці--результати навчання--знання--уміння--навички--особисті риси--початкова освіта--середня освіта--вища освіта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки
Назва : Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ ... від 10.01.2017 № 25
Місце публікування : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України: єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України/ М-во освіти і науки України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 15–59 (Шифр І629412/2017/3)
УДК : 37(477)(094)+37.091.27 + 37(477)(094) + 37.091.27
Предметні рубрики: Освіта-- правові джерела --Україна, 2017 р.
Зовнішнє незалежне оцінювання-- проведення-- організація --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): офіційний документ--наказ мон україни--загальна середня освіта--результати навчання--оцінювання результатів навчання--проведення зно--нормативне забезпечення--порядок проведення зно
Зміст : Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.022(477)/А 72
Автор(и) : Антонець, Михайло
Назва : Дидактичні проблеми загальноосвітньої школи у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2008
Колективи : Інститут педагогіки, Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-642-335-4: 25.40, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.022(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політехнічне навчання--результати навчання--оцінювання
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна
Назва : Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту"
Місце публікування : Неперервна професійна освіта : теорія і практика: науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 7-14. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2015/1/2). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетентність--результати навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна
Назва : Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту"
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 7-14 (Шифр Н057263/2015/1/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетенція--результати навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 1–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/1). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Реформування освіти-- початкова освіта-- закон "Про освіту"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--закон "про освіту"--впровадження закону--зміни в початковій освіті--початкова школа--стандарти освіти--освітні програми--ключові компетентності--результати навчання--досягнення якості освіти
Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Математика в школах України -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Гришина І. Сила слова/ І. Гришина (стр.2-3) Кл.слова: результати анкетування,місія освітян,помічник вчителя
Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі пвної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів України в 2018 році (стр.4-20) Кл.слова: офіційний звіт,зовнішнє незалежне оцінювання,результати навчання
Репета В. К. Прямокутний трикутник, вписане та зовнівписане кола: від А до .../ В. К. Репета (стр.20-26) Кл.слова: прямокутний трикутник,вписане коло,зовнівписане коло
Ушаков Р. П. Тригонометричні тотожності певного типу/ Р. П. Ушаков (стр.27-33) Кл.слова: тригонометричні тотожності,числа Фібоначчі,відношення золотого перерізу
Минка Г. В. Формули скороченого множення / Г. В. Минка (стр.33-37) Кл.слова: формула скороченого множення,урок математики,7 клас
Василенко О. Між аксіом і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.38-39) Кл.слова: геомеричні властивості,фуксові функції,нескінченний добуток мір
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.046(072)/М 54
Назва : Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання : переклад з англійської
Вихідні дані : Київ: ТОВ Поліграф плюс, 2016
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Британська Рада в Україні, TUNING Association
Примітки : Переклад українською мовою здійснено в рамках роекту Європейського Союзу "Національний Еразмус+ офіс в Україні", що реалізується ГО "Інститут лідерства, інновацій та розвитку" за кошти ЄС
ISBN, Ціна 978-966-8977-71-8: 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.046(072)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Ступені освіти-- Навчальні програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонський процес--програмні компетентності--результати навчання--профіль програми--проектування овітніх програм
Анотація: Методичні рекомендації розроблені в рамках Європейського проекту CoRe-2 групою провідних європейських фахівців під керівництвом Агенції з міжнародної співпраці у сфері вищої освіти (Нідерланди) і Національного центру академічного визнання та інформації Великої Британії для практичної допомоги розробникам освітніх програм, акредитаційним агенціям, працедавцям та іншим зацікавленим особам.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 261-269. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетентність--компетенції--компетенція--результати навчання
Анотація: У статті порушується проблема формування наукового тезаурусу компетентнісно зорієнтованої вищої освіти. Проаналізовано основні поняття, включені до нового Закону про вищу освіту Украіни (2014 р.). Показано, що гармонізація ступеневих моделей підготовки фахівців на національному рівні з вимогами європейського простору вищої освіти, вироблення загального розуміння змісту кваліфікацій на рівні бакалавра та магістра у термінології результатів навчання актуалізували в Україні дослідження, метою яких була розробка різних моделей компетентностей; підкреслено, що важливого значення у таких дослідженнях та нормативних документах має адекватне тлумачення змісту понять, що вводяться відповідно до змісту усталених понять вітчизняного простору педагогічної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дем'янюк, Юрій, Ставицький, Олег
Назва : Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання. - Київ: Т-во "Знання", 2016. - № 1. - С. 99-112. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/1). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 17 назв.
Предметні рубрики: Підготовка кадрів у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--профессиональная компетентность--організаторська компетентність--организаторская компетентность--результати навчання--майбутні офіцери-прикордонники--результаты учебы--будущие офицеры-пограничники
Анотація: Обґрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції оцінювання результатів навчання.
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Освітянські новини (стр.3-6) Кл.слова: початкова освіта,кваліфікація вчителів,вступ до магістратури
Динаміка галузевого законодавства (стр.7-13) Кл.слова: Вища освіта України, проект,зовнішнє незалежне оцінювання,підготовка педагогічних працівників
Підвищення кваліфікації вчителів перших класів (стр.14-18) Кл.слова: онлайн-курси для вчителів,освітня програма для вчителів,календар підвищення кваліфікації вчителів
Проекти актів (стр.19-21) Кл.слова: діяльність інклюзивних груп,зовнішнє незалежне оцінювання,Державний бюджет України, 2018 рік
Про затвердження Державного стандарту початкової освіти (стр.22-57) Кл.слова: загальна середня освіта,результати навчання,базовий навчальний план
Щодо плати праці у 2018 році (стр.58-61) Кл.слова: посадові оклади,працівники навчальних закладів,розміри посадових окладів
Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти EdEra (стр.62-63) Кл.слова: онлайн-курси для вчителів,підвищення кваліфікації вчителів,вчителі початкової школи
Щодо складання ДПА з української мови у формі ЗНО (стр.64-69) Кл.слова: державна підсумкова атестація,зовнішнє незалежне оцінювання,методичні рекомендації
Вимушені канікули працівників закладів освіти: оплата праці за час простою (стр.70-71) Кл.слова: призупинення роботи закладів освіти,Кризовий комітет,заробітна праця
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі пвної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів України в 2018 році
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 1. - С. 4-20 (Шифр М021125/2019/1)
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- зовгішнє незалежне оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): офіційний звіт--зовнішнє незалежне оцінювання--результати навчання--математичні факти--розв"язання завдань
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Державного стандарту початкової освіти : Постанова від 21 лютого 2018 року № 87
Колективи : Кабінет Міністрів України
Місце публікування : Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. - Київ, 2018. - № 3. - С. 22-57 (Шифр О130320/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна середня освіта--результати навчання--базовий навчальний план
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бахрушин В. Є.
Назва : Проблеми розроблення стандартів третього рівня вищої освіти
Місце публікування : Освітня аналітика України: науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ: Інститут освітньої аналітики, 2021. - Вып. 4. - С. 46-59 (Шифр О177363077/2021/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандарт вищої освіти--доктор філософії--обсяг освітньої програми--предметна область--компетентності--результати навчання
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)