Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний слоган<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Український юрист -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Бахолдіна М. Викладатися на повну/ М. Бахолдіна [и др.] (стр.10-12) Кл.слова: освітній проект,тренінги для юристів,юридична освіта
Пошелюжна Х. В дух словах/ Х. Пошелюжна (стр.16-17) Кл.слова: рекламний слоган,юридичний ринок,правоохоронна діяльність
Венгер К. Свій серед чужих/ К. Венгер (стр.18-19) Кл.слова: історія Києва,давньоруські землі,правова система
Линник О. Система зрушення/ О. Линник (стр.20-22) Кл.слова: банківська система,банківський нагляд,оцінка діяльності банків
Львов Б. Правила життя Богдана Львова/ Б. Львов (стр.23-25) Кл.слова: судова влада,господарська юрисдикція,Львов Богдан, про нього
Вовк С. Партнерський лад/ С. Вовк, М. Сисоєнко (стр.26-30) Кл.слова: юридичні фірми,інститут партнерства,партнери юридичних фірм
Лебедєв М. Лава запасних/ М. Лебедєв (стр.32-33) Кл.слова: юридичний бізнес,партнери-міленіали,юридичні фірми
Плющ А. Шлях до партнерства/ А. Плющ (стр.34-35) Кл.слова: юридична фірма,партнери юридичних фірм,юридичний бізнес
Савчук М. Застосується кожного/ М. Савчук, Т. Шмиг (стр.36-39) Кл.слова: Цивільний процесуальний кодекс,українське судочинство,нові процесуальні механізми
Ковальчук М. L. I. Group: Ера розвитку/ М. Ковальчук, А. Мегеря ; інтерв'юер М. Сисоєнко (стр.40-43) Кл.слова: юридична компанія,юридичний ринок,юридичний бізнес, Україна
Мирогородський Д. Вартість становлення/ Д. Мирогородський (стр.44-45) Кл.слова: юридичні послуги,юридичні фірми,професійний рівень, юристи
Качмар О. На всі сто/ О. Качмар [и др.] (стр.46-49) Кл.слова: процесуальні правила,процесуальний кодекс,нові процесуальні кодекси
Гнатюк В. Сенс злиття/ В. Гнатюк (стр.50-52) Кл.слова: юридичні фірми,юридичний ринок,злиття фірм
Власов В. Відпочити зі змістом/ В. Власов ; інтерв'юер М. Бахолдіна (стр.54-57) Кл.слова: захоплення,німецький композитор,найкращий відпочинок
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пошелюжна, Христина
Назва : В дух словах
Місце публікування : Український юрист. - Київ: ПрАТ "Юридична практика", 2018. - № 3. - С. 16-17 (Шифр У833205987/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний слоган--юридичний ринок--правоохоронна діяльність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв, Ілля, Рябчук, Михайло
Назва : Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.)
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 74-82. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.169 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.169
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клінінгові компанії--реклама та pr клінінгових послуг--психологія сприйняття кольорів--рекламна стаття--рекламний слоган--історія клінінгового бізнесу в україні
Анотація: У статті аналізується розвиток клінінгових послуг в Україні впродовж 2010–2020-х років. Досліджено не лише масмедійні публікації з оглядами ринку, але й ділові пропозиції, інормаційні та рекламні матеріали провідних українських клінінгових компаній. Проведено порівняльний аналіз особливостей українських та іноземних компаній, зібрано великий обсяг кількісної інформації про розвиток цього бізнесу, його провідні тенденції, підприємства, клієнтську базу, негативні та позитивні чинники діяльності клінінгових компаній. Головну увагу авторів статті придлено історії та перпективам промоції українських клінінгових послуг: маркетинговим стратегіям, рекламним та PR-продуктам. Описано основні рекламні канали, які використовувалися клінінговими компаніями. Важливе місце в дослідженні посідають гендерні аспекти промоційної продукції, яка поширювалася у 2023 році. Для вивчення цього аспекту було застосовано контент-аналіз. Описуються закономірності психологічної інтерпретації кольорів. Стаття має прикладну спрямованість. Використовуючи арсенал засобів, накопичений світовою рекламною та PR-практикою, описаний у професійній літературі, та враховуючи основні потреби й виклик клінінгової галузі в Україні першої половини 2020-х рр., запропоновані численні рекомендації. Зокрема: в статті міститься понад 10 слоганів, придатних для використання в клінінговому бізнесі; пропонується інструкція-шаблон рекламної статті, включно з детальними рекомендаціями щодо стилю, лексики; низка порад клінінговому бізнесу щодо використання кольорів у графічному дизайні інформаційної, рекламної та PR-продукції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)