Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекреація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сутула, Василь
Назва : Про сутність зв’язку між фізичною культурою, фізичною рекреацією та фізичним фітнесом
Місце публікування : Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ: Олімпійська література, 2016. - № 4. - С. 77-84 (Шифр Т530468/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура--фізична рекреація--фізичний фітнес
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Килимистий, Сергій Михайлович
Назва : Рекреаційні аспекти анімації у туризмі
Місце публікування : Культура і сучасність. - Київ: Міленіум, 2016. - № 2. - С. 110-114 (Шифр К484478478/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекреація--анімація в туризмі--аніматизація туризму
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сосницький, Юрій Олександрович
Назва : Сучасні проблеми в організації предметно-просторового середовища на прикладі реорганізованих просторів Харкова
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 35. - С. 111-119. - ISSN 2225-7586 (Шифр -657227041/2015/35). - ISSN 2225-7586
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середовище--композиційність--екологічність--функціональність--рекреація--художня цілісність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 332.1/Б 40
Автор(и) : Безуглий В. В., Козинець С. В.
Назва : Регіональна економіка і соціальна географія світу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2007
Кільк.характеристики :687 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-239-6: 41.00 грн.
ДРНТІ : 06.01
УДК : 332.1
Предметні рубрики: Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): географічні теорії--територія--типологія країн світу--класифікація країн--міжнародні організації--політичні блоки--економічні союзи--європейський союз--туризм--рекреація--природні умови--західна європа--північна європа--південна європа--східна європа--південно-східна європа--центральна європа--південна азія--східна азія--північна америка--латинська америка--північна африка--західна європа--центральна африка--східна африка--південна африка--австралія--океанія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796:379.82(075.8)/К 84
Автор(и) : Круцевич Т. Ю., Безверхня Г. В.
Назва : Рекреація у фізичній культурі різних груп населення : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Олімпійська література, 2010
Кільк.характеристики :246 с
ISBN, Ціна 978-966-8708-28-2:
ДРНТІ : 77
УДК : 796:379.82(075.8) + 379.82(075.8)
Предметні рубрики: фізична культура-- Рекреація
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796(075.8)/П 77
Автор(и) : Присяжнюк С. І.
Назва : Фізичне виховання : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2019
Кільк.характеристики :504 с
ISBN, Ціна 978-966-364-682-1:
ДРНТІ : 77.03.05
УДК : 796(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична реабілітація--physical rehabilitation--рекреація--recreation--рацональне харчування--rational nutrition
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килимистий, Сергій Михайлович
Назва : Становлення анімації як напряму туристичного дозвілля
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - Вип. 33. - С. 47-54. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2018/33). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активне дозвілля--культурне дозвілля--рекреація--анімація в туризмі--культурна практика
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Близнюк А. С.
Назва : Фінансово-економічне регулювання розвитку рекреаційної сфери в умовах формування ринкових відносин
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 8. - С. 120-124. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/8). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекреація--рекреаційна діяльність--фінансове забезпечення--ринок рекреаційних послуг--фінансово-кредитний механізм--державне регулювання--податкові важелі
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Важинський Ф. А., Колодійчук А. В.
Назва : Антикографічний туризм на півдні України: стан, передумови й специфіка
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 7/8. - С. 81-85 (Шифр Ф644512421/2019/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туризм--антикографічний туризм--грецькі поліси--колонізація--рекреація--історичний дайвінг-туризм--артефакти--заповідник
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Магомедов, Роман, Білецька, Вікторія
Назва : Особливості використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 2. - С. 142-153. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2023.211 (Шифр С967601977/2023/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2023.211
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура і спорт--фітнес і рекреація--фітнес-клуби--фітнес-індустрія--інтернет-маркетинг--менеджмент і маркетинг у фітнесі--управління фітнес-клубами
Анотація: В статті розглянуто особливості інтернет-маркетингу як ефективного та сучасного способу залучення клієнтів та розвитку спортивного бренду, який слід використовувати поруч із традиційними рекламними та PRінструментами. Метою роботи є визначення особливостей використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз (вивчення поняття інтернет-маркетинг, його переваг та недоліків); синтез (встановлення загальних правил просування в Інтернеті для фітнес-індустрії, побудова висновків у роботі); порівняння (визначення подібностей та відмінностей просування в Інтернеті фітнес-клубів різного рівня). Результати. В ході дослідження визначено, що для фітнес-клубів різного класу інтернет-маркетинг є гарною альтернативою традиційним рекламним каналам таким, як: телебачення, радіо та зовнішня реклама. Мережеві фітнесцентри за допомогою інтернет-маркетингу можуть закріпити свій статус на ринку, збільшити продажі та тримати постійний зв’язок із клієнтами. Натомість локальні студії з фітнесу через інтернет-маркетинг, а особливо через SMM, здатні сформувати власний імідж та знайти «свою» «нішеву» аудиторію. У фітнесіндустрії найбільшою популярністю користуються такі платформи: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Telegram, YouTube та TikTok. За результатами дослідження основними інструментами Інтернет-маркетингу є: SMM, SEOоптимізація, контекстна реклама, банерна реклама, E-mail-маркетинг, SMSмаркетинг та блогінг. В ході порівняльного аналізу використання мережевими та локальними фітнес-клубами інструментів SMM та інтернет-маркетингу (на прикладі «Sport Life» і «Fitness by Grek»), встановлено, що SMM-маркетинг ефективно використовується в обох випадках, хоча стратегії просування мають певні відмінності, які викликані фінансовими можливостями та широтою клієнтської бази. Крім того, відрізняється і спосіб подачі інформації. У мережевому фітнес-клубі матеріал є більш сухим та рекламним, натомість у локальній фітнес-студії публікації більш різноманітні та цікаві, вони залучають читачів до активнішої взаємодії Висновки. В ході дослідження стратегії цих клубів встановлено, що «Sport Life» використовує повний спектр послуг інтернет-маркетингу, навіть SMSмаркетинг з ціллю залучення якомога більшої кількості клієнтів. А «Fitness by Grek», хоть і використовує деякі види крім SMM, робить це, аби – налагодити стійкий зв’язок та сформувати доброзичливі взаємовідносини між клієнтами та компанією
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)