Пошуковий запит: (<.>K=ремінісценція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський нац. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди Ч. 2: Літературознавство: До 290-річчя з дня народження Г. С. Сковороди Вип. 1 (69). - 2012
|
>2.
| Ожога-Масловська A. B. Ремінісценції японської гравюри укійо-е в сучасній художній практиці України/A. B. Ожога-Масловська // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.94-99
|
>3.
| Дячок С. О. Джерела та функції гетерогенного інтертексту в поезії Ліни Костенко/С. О. Дячок // . -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. Studia Philologica,N Вип. 4.-С.91-93
|
>4.
| Левчук Т. Втрачена батьківщина як об’єкт мистецької ностальгії. Мотиви творчості Оксани Лятуринської/Т. Левчук // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах, 2015,N N 11.-С.41-46
|
>5.
| Ткачук О. Відлуння стоїчної філософії в ліриці Івана Франка/О. Ткачук // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2015,N № 11.-С.36-42
|
>6.
| Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури - 2016г.,N 37 (Введено оглавление)
|
>7.
| Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури - 2017г.,N 38 (Введено оглавление)
|
>8.
| Слово і час - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>9.
| Афоніна О. С. Прийоми "подвійного кодування" в малярстві постмодернізму/О. С. Афоніна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 37.-С.112-121
|
>10.
| Афоніна О. С. Художні прийоми "подвійного кодування"в синтезі мистецтв/О. С. Афоніна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 38.-С.118-128
|
>11.
| Люднова А. Метамова роману "Uroboros" Олега Сича/А. Люднова // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2017,N № 9.-С.86-93
|
>12.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Осадча О. А. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець XX-початку XXI ст./О. А. Осадча // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 1.-С.249-253
|
>14.
| Харчук Р. Олександра Псьол як читалка Шевченка/Р. Харчук // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2018,N № 8.-С.32-36
|
>15.
| Скорина Л. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років/Л. Скорина // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 12.-С.53-60
|
>16.
| Слово і час - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>17.
| Боронь О. Ремінісценція з нарису Льва Толстого в повісті Тараса Шевченка/О. Боронь // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2019,N № 3.-С.27-32
|
>18.
| Динниченко Т. А. Типологія форм інтертекстуальності у французькій модерністській прозі (на матеріалі творів Андре Жіда)/Т. А. Динниченко ; наук. керівник В. І. Кузьменко. - 2016
|
>19.
| Дячок С. О. Інтертекст у поезії Ліни Костенко/С. О. Дячок ; науковий керівник Ю. І. Ковбасенко. - 2019
|
>20.
| Дячок С. О. Інтертекст у поезії Ліни Костенко/С. О. Дячок ; науковий керівник Ю. І. Ковбасенко. - 2019
|
|
|