Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>K=репрезентативна вибірка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Мазура Е. Социальные сети не могут быть основным или единственным источником информации в маркетинговых исследованиях/Е. Мазура // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.32-33
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)