Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 241
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ярош А. М. Основы курортологии/А. М. Ярош, В. М. Ефимова. - 2010
|
>2.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>3.
| Я - студент/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021
|
>4.
| Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави та її внутрішні й зовнішні загрози/П. Юхименко, Т. Сокольська, С. Лобачова // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 9.-С.20-31
|
>5.
| Шлапак А. В. Конкурентне лідерство США: глобальна парадигма і стратегічні пріоритети/А. В. Шлапак. - 2019
|
>6.
| Шкільний світ - 2018г.,N 15 (Введено оглавление)
|
>7.
| Шевченко Н. О. Актуалізація культурної спадщини як ресурс модернізації та розвитку сучасних туристичних дестинацій/Н. О. Шевченко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2019,N Вип. 35.-С.49-53
|
>8.
| Шевченко Є. Час як ресурс. Основні методики самоменеджменту/Є. Шевченко // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 11.-С.24-34
|
>9.
| Шевченко Є. Час як ресурс. Основні методики самоменеджменту/Є. Шевченко // Завуч. -Київ:Шкільний світ, 2022,N № 3/4.-С.72-85
|
>10.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 4:Посадові та робочі інструкції. - 2018
|
>11.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 3:Прийом, переведення та вибуття дітей. - 2019
|
>12.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 2:Ліцензування освітньої діяльності. - 2019
|
>13.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 2:Відпустки. Документ за хвилину. - 2018
|
>14.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 1:Установчі документи. - 2018
|
>15.
| Шаблони документів закладу освіти. Випуск 1:Охорона праці. - 2019
|
>16.
| Чебан Ю. Эмоционально-волевой компонент соревновательной установки спортсменов-гребцов/Ю. Чебан, В. Плохих // Наука і освіта. -Одесса:Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2020,N № 2.-С.22-31
|
>17.
| Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.83-89
|
>18.
| Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>19.
| Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>20.
| Художня культура. Актуальні проблеми/Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України. - Журнал выходит с 2004г.
|
|
|