Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Українська Аудіокнига (24)Мережеві ресурси (39)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 241
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
004.7
G61


    Gollakota, Shyam.
    Embracing Interference in Wireless Systems / S. Gollakota. - New York : ACM Books, 2014. - 157 p. - (ACM Books series ; #1). - ISBN 978-1-62705-474-4 : Б. ц.
Переклад назви: Прийняття перешкод у бездротових системах
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні мережі--Бездротові системи

Кл.слова (ненормовані):
бездротові носії -- мережі -- втрати переданої інформації
Анотація: Бездротовий носій - це спільний ресурс. Якщо пристрої, які перебувають поблизу, передають одночасно, їх сигнали перешкоджають, що призводить до зіткнення. У традиційних мережах зіткнення викликають втрату переданої інформації. З цієї причини бездротові мережі були розроблені з припущенням, що втручання є суттєво шкідливим і його слід уникати. Ця книга, переглянута версія авторської нагороди кандидат наук. дисертація, використовує альтернативний підхід: Замість того, щоб розглядати втручання як невід'ємне контрпродуктивне явище, якого слід уникати, ми розробляємо практичні системи, які перетворюють втручання в нешкідливе і навіть корисне явище. Для досягнення цієї мети ми розглядаємо, як взаємодіють бездротові сигнали, коли вони перешкоджають, і використовуємо це розуміння в наших системах. Зокрема, коли виникають перешкоди, сигнали змішуються на бездротовому носії. Розуміючи параметри цього змішування, ми можемо інвертувати змішування і декодувати інтерферовані пакети; таким чином, роблячи втручання нешкідливими. Крім того, ми можемо контролювати цей процес змішування для створення стратегічних перешкод, які дозволяють декодируемость у конкретного приймача, що представляє інтерес, але запобігають декодируемости у ненавмисних приймачів та супротивників. Отже, ми можемо перетворити втручання у корисне явище, яке забезпечує безпеку. Спираючись на цей підхід, ми робимо чотири основні внески: Ми представляємо перший приймач WiFi, який може успішно реконструювати передану інформацію за наявності зіткнень пакетів. Далі ми представляємо конструкцію приймача WiFi, яка може декодувати за наявності перехресних технологій високої потужності з таких пристроїв, як дитячі монітори, бездротові телефони, мікрохвильові печі або навіть невідомі технології. Потім ми показуємо, як можна використовувати перешкоди для підвищення безпеки. Зокрема, ми розробляємо першу систему, яка забезпечує незахищений медичний імплантат без будь-яких змін у самому імплантаті. Нарешті, ми представляємо рішення, яке встановлює захищені з'єднання між будь-якими двома пристроями Wi-Fi, не вводячи користувачів вводити паролі та не використовувати загальнодоступні секретні ключі.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.


    Lazorevych, I.
    Humanistic aspects of ecological values in Buddhism and Taoism and their social significance = Гуманістичні аспекти екологічних цінностей в буддизмі та даосизмі і їх соціальна значущість / I. Lazorevych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- даосизм -- культура -- карма -- ахімса -- екологія -- глобальні проблеми
Анотація: Тенденція пошуку гармонізації взаємин між природою та людиною гостро актуальна, як ніколи. Підвищення ролі релігії і релігій у публічному просторі, в соціально-ціннісному дискурсі спонукає самі релігії ставати корисними суспільству власними екологічними наративами, а суспільство – бути уважнішим до їхнього потенціалу. Адже зараз як ніколи актуальними є відповіді на питання, як зберегти людство без глобальних втрат та як перейти від деструктивного типу розвитку до регульованього? Як мобілізувати моральний і інтелектуальний потенціал? Очевидно, що глобальні проблеми торкаються абсолютно всіх верств населення: християн і буддистів, агностиків і атеїстів. Безперечно, ці питання хвилюють церкви та їхніх духовних лідерів. Авторка осмислює у статті гуманістичні аспекти екологічних ідей Сходу (на прикладі буддизму та даосизму), експлікує ресурс буддійської та даоської енвайронментальної мудрості в його евристичних можливостях для сьогодення. Відповідні настанови важливі для аналізу й рефлексії хоча б тому, щоб ментально сформували екологічну культуру її адептів. А як відомо, екологічний конструктив ряду країн Сходу визнається на Заході вартим схвалення та наслідування для формування моделі сталого розвитку та потенційної розбудови екологічно орієнтованого суспільства. Авторка концентрується не стільки на догматичних особливостях обґрунтування буддійських та даосистських ідей (за течіями і напрямками), як на виявленні їхньої спільної гуманістичної логіки, яка може бути осягнута й прийнята і людиною Заходу (при цьому їй зовсім не обов’язково ставати адептом відповідних східних доктрин). Торкається дослідниця й ціннісного потенціалу мистецтва відповідних світоглядних культур в аспекті сакралізації ритмів природи, пієтету перед її красою як образом мудрого космічного «промислу». У статті реалізовано дисциплінарну взаємодію релігієзнавства, прикладної етики, естетичної герменевтики.
Дод.точки доступу:
Ірина Лазоревич


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
811.111(075.8)
L44


    Lebeau, Ian.
    Language Leader. Workbook with Key and Audio CD [Електронний ресурс] : Pre-Intermediate / I. Lebeau, G. Rees. - London : Longman, S. a. - 96 p. - ISBN 978-1-4058-8429-7 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Посібник



Дод.точки доступу:
Rees, Gareth


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
811.112.2(075)
M 55


   
    Menschen A1: Deutschals Fremdsprache: Digitales Unterrichtspaket [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Електрон. текстові дан. та Електрон. пошукова прогр. - Munchen : Hueber, 2014. - 2 ел. опт. диск (DVD-ROM) : sd. - Систем. вимоги: ОС Microcoft Windows XP Home / Windows7. ОС Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-241901-0 (в кор.) : 1642.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень А1--Навчальні видання -- Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
Комп’ютерні програми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
811.112.2(075)
M 55


   
    Menschen A1: Deutschals Fremdsprache: interaktives Kursbuch fur Whiteboard und Beamer [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Электрон. дан. - Munchen : Hueber, 2013. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM). - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-091901-7 (в кор.) : 842.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень А1--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Навчальні видання -- Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
Комп’ютерні програми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.
811.112.2(075)
S 57


   
    Sicher! B1+: Deutsch als Fremdsprache: interaktives Kursbuch fur Whiteboard und Beamer [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Электрон. дан. - Munchen : Hueber, 2012. - 1 ел. опт. диск (CD-ROM) : sd. - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-161206-1 (в кор.) : 842.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень В1+--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
B1+ мовні рівні -- німецька мова

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
811.112.2(075)
S 57


   
    Sicher! B1+: Deutsch als Fremdsprache: Medienpaket [Електронний ресурс]. Kursbuch. Kursbuch : Lektion 1-4. Kursbuch : Lektion 5-8. - Електрон. дан. - Munchen : Hueber, 2012. - 1 ел. опт. диск (DVD-R/W) ; 1 ел. опт. диск (CD-DA) ; 1 ел. опт. диск (CD-DA). - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-101206-9 (в пап.) : 985.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень В1+--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
B1+ мовні рівні -- німецька мова

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/9
   Журнал

Studia Philologica [Электронный ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 9
Зміст:
Бацевич, Ф. С. Недиспозиційні предикати і модальність в одивнених художніх текстах / Ф. С. Бацевич. - С.3-10
Кл.слова: референт, текстова модальність, предикат
Дуброва, О. М. Презентація синтаксичних концептів / О. М. Дуброва. - С.11-17
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, план вираження, типова пропозиція
Кондратенко, Н. В. Типологія мовленнєвих жанрів українського політичного дискурсу / Н. В. Кондратенко. - С.18-22
Кл.слова: політичні тексти, політична комунікація, комплексна типологія
Вінтонів, М. О. Функційні вияви слабкого синтаксичного зв’язку на рівні словосполучення в сучасній українській мові / М. О. Вінтонів. - С.23-29
Кл.слова: керування (мовозн.), підрядний зв’язок, диференційні ознаки
Шатілова, О. С. Суб’єкти авторизації в публіцистичному тексті: класифікаційно-кваліфікаційні ознаки / О. С. Шатілова. - С.30-34
Кл.слова: засоби масової комунікації, суб’єкти авторизації, джерела інформації
Грипас, О. Ю. ’Структура суб’єкта й об’єкта порівняння в українських компаративних конструкціях / О. Ю. Грипас. - С.35-40
Кл.слова: вербальна реалізація, класифікація порівнянь, предикати
Грачова, А. В. Типологічні виміри класифікаційних ознак прислівника у різносистемних мовах (на матеріалі української, англійської та італійської мов) / А. В. Грачова. - С.41-46
Кл.слова: гетерогенність, прислівник, інтерпретаційна стратегія
Кучер, А. С. Нечленовані речення в сучасінй українській мові: статус, функції / А. С. Кучер. - С.47-54
Кл.слова: слова-речення, квазіречення, модальність
Аксьонова, І. О. Синтаксичні конкретизатори в структурі речення: типологічйно-кваліфікаційні ознаки / І. О. Аксьонова. - С.55-59
Кл.слова: просте речення, синтаксичний зв’язок
Бортун, К. О. Категорії імператива в сучасній українській мові / К. О. Бортун. - С.60-65
Кл.слова: імператив, волевиявлення мовця, комунікативний акт
Стишов, О. А. Нові іншомовні слова в українськомовних ЗМІ початку ХХІ ст. / О. А. Стишов. - С.66-75
Кл.слова: мас-медіа, тематична група, дискурс
Навальна, М. І. Функціонально-стилістичні вияви оказіоналізмів у мові сучасної української газетної періодики / М. І. Навальна. - С.76-78
Кл.слова: газетна періодика, тематика публікацій, оказіоналізм
Мялковська, Л. М. Лінгвостилістична парадигма ментальності інтелігенції в прозі І. С. Нечуя-Левицького / Л. М. Мялковська. - С.79-84
Кл.слова: інтелектуальна проза, ментальний, лінгвостилістичний
Вінтонів, Т. М. Роль міфонімів та біблійних онімів у створенні семантичної аури антропоетоніма Мотря в історичній епопеї Богдана Лепкого "Мазепа" / Т. М. Вінтонів. - С.85-92
Кл.слова: поетонім, онімна лексика, міфопоетонім
Кочан, І. М. Українське термінознавство сьогодні / І. М. Кочан. - С.93-101
Кл.слова: термінознавство, дисертації, конференції
Заболотня, Р. В. Джерела походження та морфемна структура фармаконімів оториноларингології / Р. В. Заболотня. - С.102-107
Кл.слова: армаконім, номеноелемент, епонім-фармаконім
Труб, В. М. Про співвідношення значень дієслів допомагати й підтримувати / В. М. Труб. - С.108-114
Кл.слова: колокація, сполучуваність, ресурс
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

10.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 1 : Foundations, User Modeling, and Common Modality Combinations / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2017. - 633 p. - (ACM Books series ; #14). - ISBN 978-1-970001-67-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

11.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 2 : Signal Processing, Architectures, and Detection of Emotion and Cognition / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2018. - 531 p. - (ACM Books series ; #21). - ISBN 978-1-970001-71-6 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

12.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 3 : Language Processing,Software, Commercialization, and Emerging Directions / editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2019. - 789 p. - (ACM Books series ; #23). - ISBN 978-1-970001-75-4 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

13.
811.111(076.5)
T95


    Turchyn, D.
    English for International Relations: workbook [Електронний ресурс] = Англійська мова для міжнародних відносин: робочий зошит / D. Turchyn, M. Kopchak, N. Drofyak, N. Horal. - Вінниця : Нова Книга, 2014. - 128 p. : іл. - ISBN 978-966-382-535-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Робочий зошит



Дод.точки доступу:
Kopchak, M.
Drofyak, N.
Horal, N.
Турчин, Д.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

14.
811.111(075.8)
T95


    Turchyn, Dmytro.
    English for International Relations [Електронний ресурс] = Англійська мова для міжнародних відносин : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / D. Turchyn. - 2nd ed. - Вінниця : Нова Книга, 2011. - 256 с. : іл. - ISBN 978-966-382-333-1 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Міжнародні відносини--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- культура -- наука і технології -- публічні виступи -- міжнародні відносини -- дипломатія -- міжнародне законодавство


Дод.точки доступу:
Турчин, Д.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

15.
070(076):004.031.42
І 21


    Іванова, Т.
    Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін [Електронний ресурс] : методичний посібник / Т. Іванова, А. Юричко ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 208 с. - ISBN 978-617-7370-49-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Практичні посібники

   Інтерактивне навчання


Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- ІКТ -- навчальна взаємодія -- навчання дорослих -- медіатренер -- коуч -- діагностика -- інтерактивна лекція -- тренінг -- медіа -- журналістська етика -- журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.


Дод.точки доступу:
Юричко, А.
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
373.3/.5.091.33:004.7
І 73


   
    Інтернет орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті : монографія / Ю. О. Жук [та ін.] ; редактор Ю. О. Жук ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - Київ : Атіка, 2014. - 196 с. - ISBN 978-966-326-480-6 : 47.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методи навчання--Експеримент--Монографії

   Інформаційні технології--Інтернет-ресурс--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- критичне мислення -- оцінювання -- навчально-пошукова діяльність -- діагностика -- експеримент -- навчання
Дод.точки доступу:
Жук, Ю. О.
Соколюк, О. М.
Дементієвська, Н. П.
Соколова, І. В.
Жук, Ю. О. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти


Примірників всього: 16
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (7),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (7),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

17.
791.51

   
    Абетка візуальної грамотності [Електронний ресурс] / І. Баликін [та ін.] ; за редакцією О. Волошенюк, В. Іванова, Р. Євтушенко ; Академія української преси, Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнології ім. Максима Рильського НАНУ. - Київ : АУП, 2019. - 80 с. - ISBN 978-617-7370-05-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кіномистецтво--виховання--освіта

   Створення мульфільмів


Кл.слова (ненормовані):
кадр -- frame -- монтаж -- assembling -- ракурс -- aspect -- кольоровий код -- color code -- НУШ


Дод.точки доступу:
Баликін, І.
Волошенюк, О.
Чорний, О.
Федченко, О.
Волошенюк, О. \редактор.\
Іванова, В. \редактор.\
Євтушенко, Р. \редактор.\
Академія української преси
Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнології ім. Максима Рильського НАНУ


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

18.
373.5.016:070(075.3)
А 22


   
    Авторські заняття від медапедагогів-лідерів: медіаосвітні практики в позакласній роботі учнів 5-7 класів [Електронний ресурс] : посібник / О. Волошенюк [та ін.] ; за ред.: В. Іванова, О. Волошенюк. - Київ : ЦВП; АУП, 2017. - 50 с. - ISBN 978-966-2123-84-5 : Б. ц.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаосвіта--Медіаграмотність--Посібник--5 кл.

   Журналістика


Кл.слова (ненормовані):
класна газета -- журналістика -- медіатекст -- Вікіпедія -- медіаграмотність -- кіно


Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Іванюк, І.
Кущ, О.
Шевченко, Г.
Іванова, В. \за ред.\
Волошенюк, О. \за ред.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

19.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

20.


    Андрійченко, Наталя.
    Періодичні видання як важливий інформаційний ресурс Обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д. І. Чижевського [Текст] / Н. Андрійченко // Бібліотечна планета : науково-виробничий журнал. - 2021. - N 1. - С. 20-22


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)