Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Українська Аудіокнига (24)Мережеві ресурси (39)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 241
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
004.7
G61


    Gollakota, Shyam.
    Embracing Interference in Wireless Systems / S. Gollakota. - New York : ACM Books, 2014. - 157 p. - (ACM Books series ; #1). - ISBN 978-1-62705-474-4 : Б. ц.
Переклад назви: Прийняття перешкод у бездротових системах
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні мережі--Бездротові системи

Кл.слова (ненормовані):
бездротові носії -- мережі -- втрати переданої інформації
Анотація: Бездротовий носій - це спільний ресурс. Якщо пристрої, які перебувають поблизу, передають одночасно, їх сигнали перешкоджають, що призводить до зіткнення. У традиційних мережах зіткнення викликають втрату переданої інформації. З цієї причини бездротові мережі були розроблені з припущенням, що втручання є суттєво шкідливим і його слід уникати. Ця книга, переглянута версія авторської нагороди кандидат наук. дисертація, використовує альтернативний підхід: Замість того, щоб розглядати втручання як невід'ємне контрпродуктивне явище, якого слід уникати, ми розробляємо практичні системи, які перетворюють втручання в нешкідливе і навіть корисне явище. Для досягнення цієї мети ми розглядаємо, як взаємодіють бездротові сигнали, коли вони перешкоджають, і використовуємо це розуміння в наших системах. Зокрема, коли виникають перешкоди, сигнали змішуються на бездротовому носії. Розуміючи параметри цього змішування, ми можемо інвертувати змішування і декодувати інтерферовані пакети; таким чином, роблячи втручання нешкідливими. Крім того, ми можемо контролювати цей процес змішування для створення стратегічних перешкод, які дозволяють декодируемость у конкретного приймача, що представляє інтерес, але запобігають декодируемости у ненавмисних приймачів та супротивників. Отже, ми можемо перетворити втручання у корисне явище, яке забезпечує безпеку. Спираючись на цей підхід, ми робимо чотири основні внески: Ми представляємо перший приймач WiFi, який може успішно реконструювати передану інформацію за наявності зіткнень пакетів. Далі ми представляємо конструкцію приймача WiFi, яка може декодувати за наявності перехресних технологій високої потужності з таких пристроїв, як дитячі монітори, бездротові телефони, мікрохвильові печі або навіть невідомі технології. Потім ми показуємо, як можна використовувати перешкоди для підвищення безпеки. Зокрема, ми розробляємо першу систему, яка забезпечує незахищений медичний імплантат без будь-яких змін у самому імплантаті. Нарешті, ми представляємо рішення, яке встановлює захищені з'єднання між будь-якими двома пристроями Wi-Fi, не вводячи користувачів вводити паролі та не використовувати загальнодоступні секретні ключі.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.
811.111(075.8)
T95


    Turchyn, Dmytro.
    English for International Relations [Електронний ресурс] = Англійська мова для міжнародних відносин : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / D. Turchyn. - 2nd ed. - Вінниця : Нова Книга, 2011. - 256 с. : іл. - ISBN 978-966-382-333-1 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Міжнародні відносини--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- культура -- наука і технології -- публічні виступи -- міжнародні відносини -- дипломатія -- міжнародне законодавство


Дод.точки доступу:
Турчин, Д.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.
811.111(076.5)
T95


    Turchyn, D.
    English for International Relations: workbook [Електронний ресурс] = Англійська мова для міжнародних відносин: робочий зошит / D. Turchyn, M. Kopchak, N. Drofyak, N. Horal. - Вінниця : Нова Книга, 2014. - 128 p. : іл. - ISBN 978-966-382-535-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Робочий зошит



Дод.точки доступу:
Kopchak, M.
Drofyak, N.
Horal, N.
Турчин, Д.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.


    Lazorevych, I.
    Humanistic aspects of ecological values in Buddhism and Taoism and their social significance = Гуманістичні аспекти екологічних цінностей в буддизмі та даосизмі і їх соціальна значущість / I. Lazorevych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- даосизм -- культура -- карма -- ахімса -- екологія -- глобальні проблеми
Анотація: Тенденція пошуку гармонізації взаємин між природою та людиною гостро актуальна, як ніколи. Підвищення ролі релігії і релігій у публічному просторі, в соціально-ціннісному дискурсі спонукає самі релігії ставати корисними суспільству власними екологічними наративами, а суспільство – бути уважнішим до їхнього потенціалу. Адже зараз як ніколи актуальними є відповіді на питання, як зберегти людство без глобальних втрат та як перейти від деструктивного типу розвитку до регульованього? Як мобілізувати моральний і інтелектуальний потенціал? Очевидно, що глобальні проблеми торкаються абсолютно всіх верств населення: християн і буддистів, агностиків і атеїстів. Безперечно, ці питання хвилюють церкви та їхніх духовних лідерів. Авторка осмислює у статті гуманістичні аспекти екологічних ідей Сходу (на прикладі буддизму та даосизму), експлікує ресурс буддійської та даоської енвайронментальної мудрості в його евристичних можливостях для сьогодення. Відповідні настанови важливі для аналізу й рефлексії хоча б тому, щоб ментально сформували екологічну культуру її адептів. А як відомо, екологічний конструктив ряду країн Сходу визнається на Заході вартим схвалення та наслідування для формування моделі сталого розвитку та потенційної розбудови екологічно орієнтованого суспільства. Авторка концентрується не стільки на догматичних особливостях обґрунтування буддійських та даосистських ідей (за течіями і напрямками), як на виявленні їхньої спільної гуманістичної логіки, яка може бути осягнута й прийнята і людиною Заходу (при цьому їй зовсім не обов’язково ставати адептом відповідних східних доктрин). Торкається дослідниця й ціннісного потенціалу мистецтва відповідних світоглядних культур в аспекті сакралізації ритмів природи, пієтету перед її красою як образом мудрого космічного «промислу». У статті реалізовано дисциплінарну взаємодію релігієзнавства, прикладної етики, естетичної герменевтики.
Дод.точки доступу:
Ірина Лазоревич


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
341(075.8)
Л 64


    Литнєва, Г. П.
    International Law [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. П. Литнєва, Л. Д. Дяченко [та ін.]. - Київ : Зовнішня торгівля, 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-8517-43-3 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародне право--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне право -- права людини -- міжнародне кримінальне право -- міжнародне гуманітарне право -- міжнародне економічне право -- міжнародні організації -- європейське право -- морське право -- міжнародне торгове право


Дод.точки доступу:
Дяченко, Л. Д.
Горяйнова, А. А.
Кушевська, Н. М.
Тарасенко, Т. В.
Петушкова, І. А.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.
811.111(075.8)
L44


    Lebeau, Ian.
    Language Leader. Workbook with Key and Audio CD [Електронний ресурс] : Pre-Intermediate / I. Lebeau, G. Rees. - London : Longman, S. a. - 96 p. - ISBN 978-1-4058-8429-7 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Посібник



Дод.точки доступу:
Rees, Gareth


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

7.
811.112.2(075)
M 55


   
    Menschen A1: Deutschals Fremdsprache: Digitales Unterrichtspaket [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Електрон. текстові дан. та Електрон. пошукова прогр. - Munchen : Hueber, 2014. - 2 ел. опт. диск (DVD-ROM) : sd. - Систем. вимоги: ОС Microcoft Windows XP Home / Windows7. ОС Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-241901-0 (в кор.) : 1642.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень А1--Навчальні видання -- Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
Комп’ютерні програми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
811.112.2(075)
M 55


   
    Menschen A1: Deutschals Fremdsprache: interaktives Kursbuch fur Whiteboard und Beamer [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Электрон. дан. - Munchen : Hueber, 2013. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM). - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-091901-7 (в кор.) : 842.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень А1--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Навчальні видання -- Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
Комп’ютерні програми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Цирульник, С. М.
    Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування [Електронний ресурс] / С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.9195 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Mit app inventor -- android-додаток -- програмування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

10.


    Гуржи, В.
    Russian World Doctrine as Russian response to the crisis of the 1990s = Доктрина "русского міра" як відповідь Росії на кризу 1990-х / В. Гуржи // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P93-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
русскій мір -- девальвація цінностей -- ідентичність -- геополітика -- глобальна конкуренція -- цінності -- м'яка сила -- православ'я
Анотація: У статті автор досліджує характер, цілі і засоби впливу феномену "рускій мір". Що це таке? Якими є наслідки цього проекту сьогодні й на що ми можемо очікувати завтра? У чому суть проекту й на чому засновано його мобілізаційний потенціал? Такими є основні питання дослідження. Показано, що проект виник у результаті пошуку Росією відповіді на виклики, пов'язані зі зміною власного становища у світі (через розпад СРСР, зміну політичного ландшафту Європи й політичного курсу самої РФ). У 1990-ті роки Росія будь-яким чином намагалася зберегти вплив на колишні радянські республіки, які стали на шлях незалежності. Це вилилось у ряд військових конфліктів, проте вони не були достатньо ідеологічно опрацьовані, що призвело до втрати і без того не виразного міжнародного авторитету держави. На думку автора, якщо дискусію про "русскій мір", яка велась у Росії, у 1990-х - початку 2000-х років, можна звести до пошуків і спроб зберегти культурну ідентичність російського народу, або навіть віднайти нову, навзаєм втраченої радянської, то з середини 2000-х років, коли проект перейшов з інтелектуальних кіл до владних кабінетів Кремля, він стає одним з основних векторів у зовнішній політиці Росії. Доведено, що в першу чергу це пов'язано з високою привабливістю і великим мобілізаційним потенціалом даної концепції. У якості інструмента глобальної конкуренції, проект "русского міра" є очевидною альтернативою західному проекту культурного розвитку та може бути досить ефективним. Автор робить висновок, що за будь-якого розвитку подій, та перспектива мислення, що відкривається в межах парадигми "русского міра" - враховуючи її затребуваний у сучасній Росії консолідуючий ресурс й вплив на сприйняття сучасних та інтерпретацію історичних подій - буде залишатися вагомим фактором у формуванні політики Росії в найближчі роки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
811.112.2(075)
S 57


   
    Sicher! B1+: Deutsch als Fremdsprache: interaktives Kursbuch fur Whiteboard und Beamer [Електронний ресурс] : LEHR-programm gemäß § 14 JuSchG. - Электрон. дан. - Munchen : Hueber, 2012. - 1 ел. опт. диск (CD-ROM) : sd. - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-161206-1 (в кор.) : 842.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень В1+--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
B1+ мовні рівні -- німецька мова

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
811.112.2(075)
S 57


   
    Sicher! B1+: Deutsch als Fremdsprache: Medienpaket [Електронний ресурс]. Kursbuch. Kursbuch : Lektion 1-4. Kursbuch : Lektion 5-8. - Електрон. дан. - Munchen : Hueber, 2012. - 1 ел. опт. диск (DVD-R/W) ; 1 ел. опт. диск (CD-DA) ; 1 ел. опт. диск (CD-DA). - Систем. вимоги: Операційна система Microcoft Windows XP Home / Windows 2003 / Windows 2008 / Windows 7. Операційна система Mac OSX ab Version 10.6. - ISBN 978-3-19-101206-9 (в пап.) : 985.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Рівень В1+--Для інтерактивної дошки та відеопроектора--Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
B1+ мовні рівні -- німецька мова

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/9
   Журнал

Studia Philologica [Электронный ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 9
Зміст:
Бацевич, Ф. С. Недиспозиційні предикати і модальність в одивнених художніх текстах / Ф. С. Бацевич. - С.3-10
Кл.слова: референт, текстова модальність, предикат
Дуброва, О. М. Презентація синтаксичних концептів / О. М. Дуброва. - С.11-17
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, план вираження, типова пропозиція
Кондратенко, Н. В. Типологія мовленнєвих жанрів українського політичного дискурсу / Н. В. Кондратенко. - С.18-22
Кл.слова: політичні тексти, політична комунікація, комплексна типологія
Вінтонів, М. О. Функційні вияви слабкого синтаксичного зв’язку на рівні словосполучення в сучасній українській мові / М. О. Вінтонів. - С.23-29
Кл.слова: керування (мовозн.), підрядний зв’язок, диференційні ознаки
Шатілова, О. С. Суб’єкти авторизації в публіцистичному тексті: класифікаційно-кваліфікаційні ознаки / О. С. Шатілова. - С.30-34
Кл.слова: засоби масової комунікації, суб’єкти авторизації, джерела інформації
Грипас, О. Ю. ’Структура суб’єкта й об’єкта порівняння в українських компаративних конструкціях / О. Ю. Грипас. - С.35-40
Кл.слова: вербальна реалізація, класифікація порівнянь, предикати
Грачова, А. В. Типологічні виміри класифікаційних ознак прислівника у різносистемних мовах (на матеріалі української, англійської та італійської мов) / А. В. Грачова. - С.41-46
Кл.слова: гетерогенність, прислівник, інтерпретаційна стратегія
Кучер, А. С. Нечленовані речення в сучасінй українській мові: статус, функції / А. С. Кучер. - С.47-54
Кл.слова: слова-речення, квазіречення, модальність
Аксьонова, І. О. Синтаксичні конкретизатори в структурі речення: типологічйно-кваліфікаційні ознаки / І. О. Аксьонова. - С.55-59
Кл.слова: просте речення, синтаксичний зв’язок
Бортун, К. О. Категорії імператива в сучасній українській мові / К. О. Бортун. - С.60-65
Кл.слова: імператив, волевиявлення мовця, комунікативний акт
Стишов, О. А. Нові іншомовні слова в українськомовних ЗМІ початку ХХІ ст. / О. А. Стишов. - С.66-75
Кл.слова: мас-медіа, тематична група, дискурс
Навальна, М. І. Функціонально-стилістичні вияви оказіоналізмів у мові сучасної української газетної періодики / М. І. Навальна. - С.76-78
Кл.слова: газетна періодика, тематика публікацій, оказіоналізм
Мялковська, Л. М. Лінгвостилістична парадигма ментальності інтелігенції в прозі І. С. Нечуя-Левицького / Л. М. Мялковська. - С.79-84
Кл.слова: інтелектуальна проза, ментальний, лінгвостилістичний
Вінтонів, Т. М. Роль міфонімів та біблійних онімів у створенні семантичної аури антропоетоніма Мотря в історичній епопеї Богдана Лепкого "Мазепа" / Т. М. Вінтонів. - С.85-92
Кл.слова: поетонім, онімна лексика, міфопоетонім
Кочан, І. М. Українське термінознавство сьогодні / І. М. Кочан. - С.93-101
Кл.слова: термінознавство, дисертації, конференції
Заболотня, Р. В. Джерела походження та морфемна структура фармаконімів оториноларингології / Р. В. Заболотня. - С.102-107
Кл.слова: армаконім, номеноелемент, епонім-фармаконім
Труб, В. М. Про співвідношення значень дієслів допомагати й підтримувати / В. М. Труб. - С.108-114
Кл.слова: колокація, сполучуваність, ресурс
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

14.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 1 : Foundations, User Modeling, and Common Modality Combinations / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2017. - 633 p. - (ACM Books series ; #14). - ISBN 978-1-970001-67-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

15.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 3 : Language Processing,Software, Commercialization, and Emerging Directions / editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2019. - 789 p. - (ACM Books series ; #23). - ISBN 978-1-970001-75-4 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

16.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Электронный ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 2 : Signal Processing, Architectures, and Detection of Emotion and Cognition / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2018. - 531 p. - (ACM Books series ; #21). - ISBN 978-1-970001-71-6 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

17.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Электронный ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Лисиця, О. А.
    Інноваційні форми роботи як ресурс успішної самореалізації особистості вихованців студії образотворчого мимтецтва "Вернісаж" / О. А. Лисиця // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура : науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 18-21

Рубрики: Образотворче мистецтво в школі--самореалізація особистості вихованців студії образотворчого мистецтва "Іернісаж"--інноваційні форми роботи

   Студія образотворчого мистецтва --самореалізація вихованців студії образотворчого мистецтва "Вернісаж"--інноваційні форми роботи


Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво в школі -- студія образотворчого мистецтва -- інноваційні форми роботи студії образотворчого мистецтва

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Юхименко, Петро.
    Інтелектуальна безпека держави та її внутрішні й зовнішні загрози / П. Юхименко, Т. Сокольська, С. Лобачова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 9. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна безпека -- інтелектуальний ресурс -- інституціональне середовище -- освіта -- інновації -- загрози
Дод.точки доступу:
Сокольська, Тетяна
Лобачова, Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)