Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ритмічна гімнастика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Ціна : 52.25, 52.00, 55.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796.011.1 + 378(06)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Методика викладання фізичної культури
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна/ Ф. Л. Левітас. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту/ О. М. Вацеба. Розвиток їздового спорту в Україні/ О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях/ О. Б. Попова. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях/ І. В. Стражнікова. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.)/ Ю. В. Черпак. Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine/ М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности/ A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів/ Г. В. Охромій [и др.]. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла/ О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ/ А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю/ Т. П. Гусєв [и др.]. Фізична культура та збереження здоров’я/ М. М. Гуменюк. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності/ П. Б. Джуринський. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України/ Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді/ О. Д. Кривчикова. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури/ У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання/ К. В. Левшунова. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи/ В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю/ О.В. Магера. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов/ Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи/ В. І. Майєр. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії/ О. А. Молчанова. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла/ Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді/ Є. А. Павленко. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку/ В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення/ І. В. Шеремет. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers)/ j. Knotowicz, М. Radzlyevska. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету/ В. І. Бобрицька. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо/ Г. В. Охромий [и др.]. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах/ Г. В. Охромій [и др.]. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов/ О. Г. Румба. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки/ Ю. О. Полатайко. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів/ В. В. Бєлкін. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ І. Б. Гринченко. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ/ С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс/ A. M. Козак, М. В. Ібраімова. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту/ В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. Розвиток силових якостей "сумісним" методом/ А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. Адаптивная физическая культура в ВНЗ/ В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою/ Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення/ Т. І. Омельченко. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість/ A. M. Пустолякова.
Примірники : всього 1: ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.41/Л 63
Автор(и) : Лисицкая, Татьяна Соломоновна
Назва : Ритм + пластика . -2-ге видання
Вихідні дані : Москва: Фізкультура і спорт, 1988
Кільк.характеристики :160 с.: фот. кольорові :
ДРНТІ : 77.29.04
УДК : 796.41
Предметні рубрики: Спорт-- Акробатика-- Гімнастика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ритмічна гімнастика--сучані танці--брейк-данс--ходьба--біг--загальнорозвиваючі вправи
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.4(075.8)/Г 48
Назва : Гимнастика : учебник для студентов высших учебных заведений, обучающихся по специальности 050720-Физическая культура . -6-е изд., стереотип.
Вихідні дані : Москва: Академия, 2009
Кільк.характеристики :444 с
Серія: Высшее профессиональное образование
ISBN, Ціна 978-5-7695-6193-1: Б.ц.
ДРНТІ : 77
УДК : 796.4(075.8)
Предметні рубрики: Методика викладання гімнастики
Анотація: В посібнику розглянуто важливі питання теорії і методики викладання гімнастики як спортивно-педагогічної дисципліни, зокрема основи техніки гімнастичних вправ, основи навчання гімнастичним вправам, попередження травматизму, основні засоби гімнастики, форми організації занять та ін.; спеціальні глави присвячено історії розвитку гімнастики, організації і проведення змагань, наукової роботи з гімнастики.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Музичний керівник -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Вусик Т. Графік роботи музичного керівника: тонкощі складання/ Т. Вусик (стр.4-9) Кл.слова: циклограма діяльності,календарний план
Барабаш О. Музично-ритмічне виховання за системою Еміля Жак-Далькроза у запитаннх і відповідях/ О. Барабаш (стр.10-21) Кл.слова: ритмічна гімнастика
Федорова В. Гурткова робота з хореографії в дитячому садку/ В. Федорова (стр.22-27) Кл.слова: структура заняття,хореографічні вправи
Чамор І. Хореографічна абетка/ І. Чамор (стр.28-34) Кл.слова: алегро,балансе,круазе
Палагнюк В. "Звукова мапа" веселої ферми/ В. Палагнюк (стр.35-38) Кл.слова: музично-сенсорні здібності
Борисова Т. Логоритмічна гра "Допоможемо бабусі"/ Т. Борисова, Л. Кучер (стр.39-41) Кл.слова: логоритміка,звуконаслідування,автоматизація вимови
Шестова І. Осеневі помічники/ І. Шестова (стр.42-44)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Барабаш, Ольга
Назва : Музично-ритмічне виховання за системою Еміля Жак-Далькроза у запитаннх і відповідях
Місце публікування : Музичний керівник. - Київ, 2016. - N 9. - С. 10-21 (Шифр М552267/2016/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ритмічна гімнастика
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барабаш Ольга
Назва : Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/10). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--системний розвиток--ритмічна гімнастика--діти з особливими освітніми потребами--діти-логопати--інклюзивна група
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)