Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвивальне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.


   
    12 годин онлайн-спілкування з експертами! : січневий Інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 3-4.

Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-марафон -- онлайн-спілкування з експертами -- педагогіка в стилі хюге (щось затишне, добре, безпечне) -- розвивальне середовище -- агресивні діти -- гіперактивний розлад
Анотація: 12 січня 2020 р. було проведено онлайн-спілкування з педагогами навчальних та дошкільних закладів, на яких ішлося про створення розвивального середовища у ЗДО, про роботу з агресивними дітьми та з дітьми з гіперактивним розладом.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Резніченко, Ірина.
    STEM - освіта для дошкільників / І. Резніченко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 7. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
STEM-орієнтований підхід -- конструктор LEGO -- розвивальне середовище

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Воробей, Наталія.
    Ігри строкаті в сенсорній кімнаті / Н. Воробей // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Багатопрофільні гімназії--модель інноваційного розвитку --Школа трансформаційного лідерства

Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Буракова, Юлія
    Бізіборд - розвивальна дошка для дітей / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дидактичний посібник -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- Марія Монтессорі

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


   
    Вільна гра дітей, або день без іграшок : флешмоб у дитячих садках / Олена Кульченко,Інга Кужелєва, Лідія Башинська, Марія Лесько, Олена Яворовська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра

Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- ігрова діяльність -- розвивальне середовище -- флешмоб
Анотація: "Важко уявити дитинство без іграшок. Але сучасних малят не так легко чимось здивувати, а тим паче зацікавити. Вони звикли бачити навколо - і в садочку, й удома - безліч яскравих фабричних іграшок. Цікаво, а чи змогли б дошкільнята гратися без них, чи до снаги їм самотужки придумати й організувати ігри з побутовими речами і одне з одним? Як вони розпоряджатимуться такою "свободою"? З'ясувати це стало метою флешмобу, який запропонувала провести Катерина Крутій і до якого 22 жовтня 2018 року долучилися всі охочі педагоги та батьки. До вашої уваги - враження учасників".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості
Анотація: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Ліннік, Олена.
    Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-58

Кл.слова (ненормовані):
середовищний підхід -- освітний простір -- розвивальне середовище
Дод.точки доступу:
Данієлян, Анаіт


Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)