Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розв’язання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 161
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Kurniasari, W.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / W. Kurniasari, E. Purwanta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Purwanta, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Roitberg, Inna.
    The Discrete Self-Adjoint Dirac Systems of General Type: Explicit Solutions of Direct and Inverse Problems, Asymptotics of Verblunsky-Type Coe cients and the Stability of Solving of the Inverse Problem / I. Roitberg, A. Sakhnovich // Журнал математичної фізики, аналізу, геометрії : науковий журнал. - 2018. - Т. 14, Вып. 4. - P532-548 . - ISSN 1812-9471

Кл.слова (ненормовані):
функція Вейля -- асимптотики потенціалу -- раціональні функції
Дод.точки доступу:
Sakhnovich, Alexander


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
Шифр: І823343/2017/12
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 12
Зміст:
Топ-наука 10 найважливіших наукових відкриттів 2017 року. - С.6
Кл.слова: зарубіжна література, наукові відкриття
Демченко, Людмила. Карти знань. Розробки уроків для 9-го класу / Л. Демченко. - С.7-14
Кл.слова: інформатика, конспект уроку, карта знань
Журибеда, Оксана. Масиви. Уроки з програмування для 9-го класу / О. Журибеда. - С.15-19
Кл.слова: масив, табличні величини, інформатика
Журибеда, Оксана. Елемент керування "багаторядкове текстове поле". Введення та виведення табличних величин / О. Журибеда. - С.20-24
Кл.слова: інформатика, багаторядкове текстове поле, табличні величини
Букач, Антоніна. уКодуємо для Android. Навчальний веб-квест на підтримку вивчення програмування в середовищі МІТ App Inventor / А. Букач. - С.25-31
Кл.слова: інформатика, конспект уроку, веб-квест
Журибеда, Оксана. Де навчатись учителям? Огляд проектів і заходів для самоосвіти / О. Журибеда. - С.32-35
Кл.слова: інформатика, самоосвіта, інноваційна освіта
Гогерчак, Григорій. Спільнота інтелектуалів . Завдання, відповіді та вказівки до розв’язання завдань практичної частини I етапу ІОІТ - 2017 у номінаціях "Інформаційні системи та бази даних " і "Веб-технології" / Г. Гогерчак. - С.36-51
Кл.слова: інформатика, бази даних, веб-технології
Журибеда, Оксана. Зачарована пектораль. Історично-пригодницькі мотиви в задачах / О. Журибеда. - С.52-57
Кл.слова: інформатика, зачарована пектораль
Хто швидше? Логічні задачі для розумників. - С.58-60
Кл.слова: інформатика, логічні задачі
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: І823343/2017/2
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 2
Зміст:
Новини IT. - С.4-5
Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс", штучний мозок, штучний інтелект
Зеленська, Наталія. Алгоритми з повторенням / Н. Зеленська. - С.6-14
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 7 клас, середовище Скретч
Журибеда, Оксана. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі / О. Журибеда. - С.15-25
Кл.слова: план-конспект уроків, програмування, 8 клас, розв’язання задач з інформатики
Журибеда, Оксана. Величини логічного типу, операції над ними : Урок № 1 / О. Журибеда. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, величини логічного типу, кон’юнкція
Журибеда, Оксана. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин : Урок № 2 / О. Журибеда. - С.17-20
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда, Оксана. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком : Урок № 3-4 / О. Журибеда. - С.20-25
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, елементи інтерфейсу
Сапетова, Людмила. Створення відеокліпу / Л. Сапетова. - С.26-34
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, цифровий відео-запис
Сапетова, Людмила. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі / Л. Сапетова. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, налаштування часових параметрів
Гуназа, Леся. Загублені деталі : Квест для учнів 8-го класу / Л. Гуназа. - С.37-45
Кл.слова: сценарій квесту з інформатики, веб-квест, використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування. - С.46-48
Кл.слова: Excel, умовне форматування, правила форматування
Журибеда, Оксана. Plickers. Цікаві технології на урок / О. Журибеда. - С.49-52
Кл.слова: сервіс Plickers, тестування, оперативний контроль знань
Задачі на множини. - С.53-56
Кл.слова: множини в інформатиці, систематизація об’єктів, формування множин
Казанцева, Ольга Павлівна. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап / О. П. Казанцева. - С.57-63
Кл.слова: Інтернет-олімпіада, олімпіада з інформатики, 10-11 класи, зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука?. - С.64-65
Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука, Windows 10, бездротовий Інтернет
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Аніщенко, О.
    Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Аніщенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 7-16, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- післядипломна освіта -- освітні послуги -- індивідуальні потреби
Анотація: Автором статті обгрунтовано вектори розвитку післядипломної освіти в Україні (освітній, культурно-просвітницький, консультативний, волонтерський). Науковий пошук скеровано на виявлення та аналіз актуальних напрямів та особливостей розвитку післядипломної освіти в українському освітньому просторі, що зумовлюються впливом зовнішніх і внутрішніх чинників та унаочнюють позитивні й негативні тенденції її розвитку, дозволяють спроєктувати перспективи цієї сфери освіти з урахуванням можливостей суттєвого розширення діапазону освітніх послуг тощо. Цілісність розгляду феномену післядипломної освіти досягнуто шляхом увиразнення взаємозв’язку післядипломної освіти з розвитком суспільства, системою освіти дорослих у цілому через аналіз теоретичних, організаційно-процесуальних і змістових аспектів її розвитку. Обгрунтовано висновок про те, що потреби в освіті й навчанні, перепідготовці, підвищенні кваліфікації упродовж усього життя є одними з основних потреб людини у суспільстві знань. Акцентовано увагу на тому, що післядипломна освіта є важливою складовою освіти дорослих у системі ціложиттєвого навчання. Охарактеризовано сутність і значення післядипломної освіти у контексті професійного розвитку особистості. Окреслено сучасний стан і проблеми розвитку післядипломної освіти. Наголошено, що актуальні проблеми у сфері післядипломної освіти дорослого населення в Україні зумовлені змінами (фінансово-економічного, соціально-політичного, структурного, комунікаційного характеру), спричиненими активною фазою російсько-української війни. Доведено необхідність розв’язання проблем, пов’язаних із недосконалістю нормативно-правового, а також ресурсного забезпечення (кадрами, фінансами, матеріально-технічними засобами тощо) післядипломної освіти. Обґрунтовано доцільність постійного оновлення напрямів, змісту і форм організації навчання відповідно до індивідуальних потреб слухачів, актуалітетів розвитку демократичного суспільства в Україні, потреб економічного та соціального розвитку держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: Б982359/2010/4
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Бібліотека в контексті реформ / Т. Вилегжаніна. - С.4-5
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ БІБЛІОТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ, МОДЕРНІЗАЦІЯ, ПОТРЕБИ МІСЦЕВОЇ ГРОМАДИ
Гапченко, П. Національна парламентська бібліотека України в роки війни / П. Гапченко. - С.5-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕКИ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ФОНДІВ
Гуцол, Г. Формування фондів електронних бібліотек: шляхи розв’язання проблеми / Г. Гуцол. - С.7-9
Кл.слова: ЦИФРОВІ БІБЛІОТЕКИ, ЕЛЕКТРОННІ БІБЛІОТЕЧНІ РЕСУРСИ, ПОПОВНЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ФОНДУ
Микитенко, А. Співпраця з Президентською бібліотекою імені Б. М. Єльцина зі створення електронної колекції «Територія Росії»: технологія підготовки документів / А. Микитенко. - С.9-11
Кл.слова: ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ, ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ, ПРЕЗИДЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА ІМ. Б. М. ЄЛЬЦИНА
Погонець, О. На скрижалях часу: Рідкісне видання про Київ / О. Погонець. - С.11-12
Кл.слова: КУЛЬЖЕНКО С. В., КРАЄВИДИ КИЄВА, ВИДАННЯ "ВІДЫ КІЕВА"
Білик, О. Відображення методичної діяльності публічних бібліотек в українському сегменті Інтернету / О. Білик. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕТОДИЧНІ БІБЛІОТЕЧНІ ЦЕНТРИ, ІНТЕРНЕТИЗАЦІЯ БІБЛІОТЕК, ВЕБ-САЙТИ
Миколенко, Р. Сучасні критерії оцінювання діяльності бібліотек / Р. Миколенко. - С.17-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕСУРСИ БІБЛІОТЕК, БІБЛІОТЕЧНІ ПОСЛУГИ, ПОТЕНЦІАЛ
Саприкін, Г. Китай: погляд бібліотекаря / Г. Саприкін. - С.20-21
Кл.слова: БІБЛІОТЕКИ КИТАЮ, ЗБЕРІГАННЯ БІБЛІОТЕЧНИХ ФОНДІВ, ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕК КИТАЮ
Бабій, Л. У світі американських бібліотек / Л. Бабій. - С.22-24
Кл.слова: УПРАВЛІННЯ БІБЛІОТЕКОЮ, РОЗВИТОК БІБЛІОТЕКИ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ
Лешнівська, І. Львівська ОУНБ – репрезентант галицької культури / І. Лешнівська. - С.24-27
Кл.слова: ЛЬВІВСЬКА ОУНБ, ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕКИ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ
Західноукраїнський бібліотечний форум / підготувала О. Погонець. - С.27-28
Кл.слова: МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ ВИДАВЦІВ, ЛЬВІВ, 2010 Р., СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОТРЕБИ КОРИСТУВАЧІВ
Груніна, Л. Науково-практична конференція "Інформація органів влади для громадян у бібліотеці: пошук, доступ, консультування" м. Керч, 2010 р. / Л. Груніна. - С.28-29
Кл.слова: НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ, М. КЕРЧ, 2010 Р., БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ
Казакова, Н. Бібліографія має майбутнє / Н. Казакова, В. Кононенко. - С.29-31
Кл.слова: ПЕРШИЙ МІЖНАРОДНИЙ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ КОНГРЕС, С-ПЕТЕРБУРГ, 2010 Р., БІБЛІОГРАФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІБЛІОГРАФІЧНА ТЕОРІЯ
Мороз, Л. Популяризація краєзнавчої літератури в Зіньківській районній ЦБС Полтавської області / Л. Мороз. - С.32-33
Кл.слова: ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА ЦБС , КРАЄЗНАВЧА РОБОТА, ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
Стовба, О. Робота Молодіжного інформаційного центру Нікопольської міської ЦБС із громадськими об’єднаннями міста / О. Стовба. - С.34-36
Кл.слова: НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЦБС, СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА, ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Цуріна, І. На порядку денному – сільська бібліотека / І. Цуріна. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СІЛЬСЬКА БІБЛІОТЕКА, ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ, СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР
Бугай, Т. Широкий репертуар послуг бібліотеки на селі / Т. Бугай. - С.38-39
Кл.слова: СІЛЬСЬКА БІБЛІОТЕКА, ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ КНИГИ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ
Зі славним ювілеєм !. - С.40
Кл.слова: САВЧЕНКО С. С., ВІТАННЯ З ЮВІЛЕЄМ
Наша Антонівна. - С.40
Кл.слова: КОЧМАР Н. А., ВІТАННЯ З ЮВІЛЕЄМ
Автор книг про "Гарі Поттера" отримала премію Андерсена / підготував Ю. Ворона. - С.40
Кл.слова: РОУЛІНГ ДЖОАН, ГАРІ ПОТТЕР, ПРЕМІЯ ГАНСА ХРИСТИАНА АНДЕРСЕНА
Автобіографія Марка Твена потрапила до списку бестселерів за місяць до виходу у світ / підготував Ю. Ворона. - С.40
Кл.слова: ТВЕН М., АВТОБІОГРАФІЯ, ВИХІД КНИГИ
У Південній Кореї почала функціонувати повністю цифрова бібліотека / підготував Ю. Ворона. - С.41
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ, ЕЛЕКТРОННІ КНИГИ, ЦИФРОВА БІБЛІОТЕКА
Події в Національній парламентській (листопад, жовтень, вересень 2010 р.). - С.41-42
Кл.слова: КНИЖКОВА ВИСТАВКА, ФОТОВИСТАВКА, ТВОРЧІ ЗУСТРІЧІ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФУФКМ / БІ / 029 / Інформаційне обслуговування користувачів бібліотек / 4 / ДОП
ФУФКМ / БІ / 029 / Інформаційне обслуговування користувачів бібліотек / 5 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Бірюкова, Т.
    Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості [Електронний ресурс] / Т. Бірюкова, Т. Сукач. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 115-127, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.115127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- вища математика -- задачі професійної спрямованості -- компетентність
Анотація: В статті розглянуто питання щодо підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики шляхом розв’язання задач професійної спрямованості. Наведено приклади розв’язання задач для студентів економічного профілю навчання. Прикладний характер розглянутих задач має за мету поєднати вивчення вищої математики із спеціальною підготовкою майбутніх бакалаврів та надати їм можливості набути досвіду розв’язання виробничих задач, підвищити свою професійну компетентність, що дуже важливо в час жорсткої конкуренції на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сукач, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Бакаєвич, Яна.
    Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни [Текст] / Я. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 104-110DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
м’яка сила -- жорстка сила -- російсько-українська війна -- повномасштабне вторгнення -- медіаполітика -- комунікаційна політика -- імідж держави -- інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)