Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розв’язання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 161
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Жила, Світлана.
    Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам’яті Валентини Борисенко присвячено [Текст] / С. Жила // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
семінарське заняття -- функції -- типи -- види -- класифікації -- структура -- методи колективного розв’язання проблеми -- проблемна бесіда -- дискусія -- сюжетно-рольові ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Кожина, А. В.
    Доказова актуалізація підходу інклюзивного розвитку до розв’язання глобальних проблем людства [Текст] / А. В. Кожина // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2019. - N 3. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний розвиток -- інклюзивне зростання -- глобальні проблеми людства -- бідність -- нерівність -- виключення -- включення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Возна, Н. Я.
    Алгоритми розв’язання задач криптозахисту пікселів кольорових зображень у базисі Радемахера та залишкових класах [Текст] / Н. Я. Возна, Я. М. Николайчук, О. І. Волинський // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 149-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
алгоритми -- криптозахист -- кольорові зображення -- теоретико-числові базиси
Дод.точки доступу:
Николайчук, Я. М.
Волинський, О. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Задірака, В. К.
    Застосування резервів оптимізації обчислень для розв’язання складних задач [Текст] / В. К. Задірака // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 51-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
обчислювальний алгоритм -- наближений розв’язок -- похибка наближеного розв’язку -- оптимізація алгоритмів -- комп’ютерні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Пузікова, Анна Валентинівна.
    Розв’язання типових олімпіадних завдань, що потребують фільтрування даних на формі [Текст] / А. В. Пузікова // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- форми -- олімпіадні задачі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Сергієнко, І. В.
    Про розв’язання квадратичної задачі про призначення [Текст] / І. В. Сергієнко, В. П. Шило, С. В. Чупов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
квадратна задача про призначення -- повторюваний ітерований табу-пошук -- технологія виділення ядра розв’язку -- випадкове збурення компонент розв’язку -- ефективність алгоритмів
Дод.точки доступу:
Шило, В. П.
Чупов, С. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Стоян, Ю. Г.
    Багатоетапний підхід до розв’язання оптимізаційної задачі пакування неопуклих багатогранників [Текст] / Ю. Г. Стоян, Чугай А. М. // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 108-118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
пакування -- неопуклі неорієнтовані багатогранники -- Ф-функція -- нелінійне програмування
Дод.точки доступу:
, Чугай А. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Нагірна, А. М.
    Квадратична задача на множині сполучень та метод її розв’язання [Текст] / А. М. Нагірна // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2019. - N 6. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
оптимізація -- квадратична задача -- квадратична функція -- множина сполучень -- приріст функції цілі -- приріст додаткового обмеження -- опорний розв’язок

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Kurniasari, W.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / W. Kurniasari, E. Purwanta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Purwanta, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)