Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розв’язання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 164
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Жукова, Тетяна.
    Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. Жукова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 199-213, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- артспілкування -- стратегії -- судження -- міркування -- оцінювання -- прийняття рішень -- розв’язання проблем
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі техніки формування критичного мислення. Надані деякі практичні завдання, що використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання, письма та усного мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Цзян, Сюе.
    Дослідження диференціального криптоаналізу на основі глибокого навчання / С. Цзян, В. Лахно, А. Сагун // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 97-109, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.97109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
глибоке навчання -- диференціальний криптоаналіз -- диференціальні класифікатори -- згорнута нейронна мережа
Анотація: В епоху глобального домінування комп’ютерних систем та мереж криптографія є життєво важливим засобом захисту інформації, а безпека криптографічного захисту має вирішальне значення. Технологія глибокого навчання нещодавно досягла значних успіхів у таких сферах, як класифікація зображень і обробка природної мови, викликаючи значний інтерес у дослідників. Порівняно з класичними криптографічними алгоритмами, сучасні блокові шифри є складнішими, а відображення між відкритим текстом і зашифрованим текстом менш чіткі. Це робить вилучення функцій відкритого тексту із зашифрованих текстів нейронними мережами майже неможливим. Однак симбіоз глибокого навчання та традиційного диференційного криптоаналізу є перспективним для підвищення ефективності криптоаналізу. Таким чином, інтеграція теорії та методів глибокого навчання в область криптографії стає важливою тенденцією технологічного прогресу. У цьому контексті криптоаналіз стрімко розвивається у напрямку інтелектуалізації та автоматизації. Відповідно у цьому напрямку зростає кількість дослідників, які використовують глибоке навчання для покращення розв’язання криптоаналітичних завдань. Мета цієї оглядової роботи — заглибитися у поточні тенденції досліджень навколо диференціального криптоаналізу з підтримкою глибокого навчання. Він починається з ретельного повторення диференційного аналізу в криптографії та представляє загальні моделі глибокого навчання разом із їхніми характеристиками. Крім того, він інкапсулює дизайн диференціальних класифікаторів на основі глибокого навчання, включаючи різні методи оптимізації, що використовуються в цих алгоритмах. У документі також визначені напрямки майбутніх досліджень. Попри означені проблеми, глибоке навчання має величезний потенціал у зміцненні традиційного диференційного криптоаналізу, забезпечуючи більш глибоке розуміння для аналізу безпеки та стратегій реагування, а також слугуючи цінним та перспективним інструментом для розробки та оцінки майбутніх криптографічних рішень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лахно, Валерій
Сагун, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Щур, Наталія Олександрівна.
    Криптографія на еліптичних кривих та її практичне застосування / Н. О. Щур, О. А. Покотило, Є. М. Байлюк // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 48-64, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.4864. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
криптографія на еліптичних кривих -- асиметричні криптосистеми -- алгоритм обміну ключами -- цифровий підпис -- еліптичні криві
Анотація: Еліптичні криві є одним із найперспективніших інструментів для побудови сучасних криптографічних алгоритмів. Безпека криптографії на еліптичних кривих ґрунтується на складності розв’язання задачі дискретного логарифмування в групі точок еліптичної кривої над скінченним полем. Криптографія на еліптичних кривих дає змогу реалізувати захищений обмін даними між різними сторонами, використовуючи алгоритми шифрування та підписуванняна основі еліптичних кривих. Еліптичні криві дозволяють досягти еквівалентного рівня безпеки з меншими розмірами ключів порівняно з іншими асиметричними криптографічними алгоритмами. У статті описано математичний апарат еліптичних кривих, що використовуються для криптографічних цілей, наведено основні операції в групі точок еліптичнихкривих, такі як додавання точок, подвоєння точки та скалярне множення точки на число. Розглянуто кроки і принципи роботи алгоритму обміну ключами Діффі-Хеллмана (ECDH) та схемицифрового підпису (ECDSA) на еліптичних кривих. Проведено огляд стандартів, що встановлюють рекомендації та вимоги щодо використання еліптичних кривих у криптографічних системах. Проаналізовано переваги криптографії на еліптичних кривих порівняно із традиційнимиасиметричними алгоритмами, такі як менші розміри ключів, швидкість обчислень та ефективневикористання ресурсів. Розглянуто потенційні загрози та вразливості криптографічних алгоритмівна основі еліптичних кривих. Здійснено огляд основних сфер практичного застосування криптографічних алгоритмів на еліптичних кривих, зокрема таких як захист мережевого з’єднання, криптовалютні операції, обмін повідомленнями, Інтернет речей, державні установи. Наведено приклади популярних стандартизованих кривих(Curve25519, Curve448, secp256k1), що були перевірені та рекомендовані спеціалізованими організаціями, зокрема такими як NIST
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Покотило, Олександра Андріївна
Байлюк, Єлизавета Максимівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
159.995
М 42


    Медовз, Донелла.
    Мистецтво мислити системно. Роз’язання проблем від особистого до глобального масштабу [Текст] / Д. Медовз ; перекладач Ю. Шекет. - Харків : Віват, 2023. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-744-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Критичне мислення

Кл.слова (ненормовані):
структура систем -- поведінка систем -- самоорганізація -- лінійне мислення
Анотація: Наш світ - грандіозна система, яка щодня складнішає та кидає нові непрості виклики. Війни, голод, бідність чи критичний стан екосистеми - усе це не просто катаклізми, а системні збої великої обчислювальної машини реального світу. Послідовний системний підхід - єдина зброя проти загрозливих для обмеженого мислення обставин. Донелла Медовз переконана: саме системне мислення є інстру ментом розв’язання особистісних і глобальних проблем. Спорт, наука, бізнес, політика тощо - розуміння процесів та алгоритмів систем дає змогу бути на коні в будь-якій сфері діяльності. Час розвинути в собі навички, які лідери по всьому світі вважають наріжним каменем виживання в неспокійному та непередбачуваному ХХІ столітті. Людина з критичним мисленням легко адаптується до нових реалій, вона гнучка й у небезпечному становищі вміє швидко змінювати вектори руху. Звільніть у собі суперсилу бачити можливості там, де інші бачать проблеми!
Дод.точки доступу:
Шекет, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Трофименко, Олена Григорівна.
    Soft skills для розробників програмного забезпечення / О. Г. Трофименко, О. С. Савєльєва, Ю. В. Прокоп // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 6-19, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.619. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
омунікація -- розробники програмного забезпечення -- соціальна компетентність -- робота в команді
Анотація: Нині сформувалося розуміння важливості поведінкових компетентностейдля ІТ-фахівців. Аналіз публікацій підтверджує зростання потреб і зацікавленості розробників програмного забезпечення у розвитку не лише технічних навичок, а й соціальних (поведінкових) компетентностей для ефективного та дієвого виконання професійної діяльності. Під час співбесід з рекрутами ІТ-компанії намагаються з’ясувати не лише рівень hard skills, а і наявність набору soft skills. На відміну від hard skills, soft skills є спільною мовою емпатії, співпраці та добробуту людей на робочому місці. Їх варторозглядати цілісно, адже вони можуть змінюватися, відповідно до змін у житті людини. Вони формують стійкість і водночас гнучкість команди, що врешті решт впливає на успішність компанії. Кожна конкретна компанія сама визначає свою модель soft skills як набір компетентностей, необхідних для успішного виконання роботи в ній з метою досягнення її стратегічних цілей. Наразі не існує чітко визначеного, усталеного, загальноприйнятого переліку soft skills для розробників програмного забезпечення. У роботі проведено аналіз численних публікацій від ІТ-компаній та сформовано перелік soft skills, найбільш важливих для розробників програмного забезпечення з урахуванням специфіки комунікативних навичок відповідної галузі. Комунікація, робота в команді, управління часом, визнання помилок, емпатія, емоційний інтелект, терпіння, адаптивність, креативність, лідерство, розв’язання проблем і навички роботи з людьми є основними навичками soft skills, які потрібно розвинути розробнику програмного забезпечення, щоб успішно розв’язувати свої професійні завдання в команді, значно покращити продуктивність та підвищити загальне задоволення від своєї роботи. Також у статті досліджено ключові проблеми при формуванні відповідних soft skills та способи їх подолання. Врахування важливості та розвитку соціальних компетентностей працівників сприяє їх спільному залученню до роботи, ефективній взаємодії та зацікавленості у досягненні гарних результатів, високій якості й продуктивності для довгострокової стійкості компанії у глобальному професійному середовищ
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Савєльєва, Оксана Степанівна
Прокоп, Юлія Віталіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Соколовська, С.
    Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Соколовська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 45-50, DOI 10.28925/2311–2409.2023.397. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- зорове унаочнення -- асоціації
Анотація: Актуальність використання метафоричних асоціативних зображень (МАЗ) на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти обумовлена необхідністю забезпечення ефективного спілкування в контексті розв’язання комунікативних завдань і створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів. Мета статті –визначити доцільність використання метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови з урахуванням методичних, дидактичних, лінгвістичних і психологічних факторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Король, Л.
    Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації / Л. Король // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 14-21, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
епатаж -- травма нації -- Голодомор -- особистий бренд
Анотація: Поступова дерадянізація Східної Європи спричинила появу в літературі «нової історичної хвилі», яка об’єднує різні способи висвітлення історичного матеріалу: від традиційної естетики реалізму до гри з жанрами и стилістикою на межі соціальноприи нятних прийомів. Нова росіи сько-українська війна актуалізувала питання висвітлення травми в художніи літературі, зокрема й те, чи має право на існування ігровии спосіб опрацювання сакралізованих у суспільстві тем. Предметом дослідження є поетика епатажу Михайла Бриниха і спосіб ї ї оприявнення в тексті й особистому брендуванні автора. Метою дослідження є окреслити епатажний підхід до висвітлення травми нації в романі Михаи ла Бриниха «Хліб із хрящами» и установити кореляцію поетики епатажу з особистістю письменника. Для розв’язання поставлених завдань було використано поетологічний і біографічний методи. У результаті дослідження зроблено такі висновки. Реакція читачів на нові твори, де оприявнюється тема війни, свідчить про те, що вони прискіпливіше ставляться до авторів, які не були свідками історичних подіи , але прагнуть використати ї х для комерціалізації . Прии нятним, таким, що не викликатиме суспільного обурення, способом використати реальні сюжети авторами — не свідками є основана на постпам’яті «репрезентація в дужках», яку можна втілити за допомогою епатажних прии омів, що проявляються на різних рівнях тексту. Головне завдання епатажу — викривати буденне грубими засобами. Наи - більш явно епатаж у «Хлібі із хрящами» виокремлюється саме на сюжетному рівні, адже автор поєднує поп-образ зомбі із сакралізованою в украї нському суспільстві темою Голодомору. Травма Голодомору так само проявляється на різних рівнях. За сюжетом ген канібалізму активує алкоголь, зловживання яким є ознакою соціальної депресії . Втрата ідентичності реалізується завдяки стилістичніи грі з мовленням одного з герої в, яка оприявлює роздвоєність його особистості. Важливою є кореляція бренду автора і його творів з елементами епатажу, адже читачі очікують на витівку від письменника, а тому інтуї тивно не відкидають нетипові репрезентації . Михайло Бриних у своєму зомбі-романі використав провокаційні засоби не лише заради гри з читачем, він висвітлив у провокацій - ний спосіб сакральну для українців подію й досягнув однієї з головних цілей епатажу — викрив грубими засобами проблеми алкоголізму чи ігнорування власної історії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Бакаєвич, Яна.
    Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни [Текст] / Я. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 104-110DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
м’яка сила -- жорстка сила -- російсько-українська війна -- повномасштабне вторгнення -- медіаполітика -- комунікаційна політика -- імідж держави -- інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Бульвінська, О.
    Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 102-112, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- соціальна відповідальність -- Університет Люксембургу -- університетська автономія
Анотація: Стаття присвячена аналізу соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії. Наголошено, що соціальна місія вищої освіти вимагає від університетів посилення соціальної відповідальності перед суспільством, державою, громадою за якість наданої вищої освіти, за сприяння інноваційному поступу країни завдяки науковим дослідженням, за розв’язання екологічних і соціальних проблем, за формування цінностей, розвиток людського капіталу. Університетська автономія в організаційному, фінансовому, кадровому, академічному вимірах надає можливості кожному закладу вищої освіти вибрати механізм реалізації соціальної відповідальності відповідно до своєї місії, цінностей, моделі – дослідницької чи підприємницької. У статті проаналізовано досвід Університету Тарту й Університету Люксембургу. З’ясовано, що механізми реалізації соціальної відповідальності відрізняються залежно від моделі університету. Дослідницький Університету Люксембургу співпрацює з приватними компаніями, муніципалітетами, державним сектором шляхом впровадження стипендіальних професорських посад, що фінансуються зовнішнім партнером, і виконання наукових досліджень на замовлення зовнішнього стейкхолдера. Підприємницький Університет Тарту реалізує соціальну відповідальність, максимально комерціалізуючи результати наукових досліджень і стартапів викладачів, науковців і студентів. У такій співпраці університети користуються можливостями інституційної автономії: можливістю створювати структурні підрозділи для співпраці з бізнесом і громадою, для проведення наукових досліджень; користуватися фінансовими внесками від різних донорів, отримувати дохід від передачі прав інтелектуальної власності; вибирати напрями наукових досліджень, самостійно визначати зміст освітніх програм і окремих навчальних модулів, тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Петренко, Світлана.
    Моніторинг пропагандистських методів Третього Рейху в інфопросторі України та росії [Текст] / С. Петренко, В. Бабельнік // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 86-94DOI 10.28925/2524-2644.2023.1511. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- методи пропаганди -- інформаційна війна -- інформаційний вплив
Анотація: У статті наведені основні пропагандистські методи Третього Рейху, які набули актуальності під час російсько-української війни. Актуальність статті обумовлена загостренням інформаційного протистояння, що відбувається в українському та російському медіапросторах на тлі повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Аби мати переваги у цій війні, необхідно ретельно вивчити методи інформаційної агресії ворога. Також це має важливе значення для розв’язання проблеми деокупації свідомості мешканців ОРДЛО, які перебувають під масованим інформаційно-пропагандистським впливом росії. Предметом дослідження є пропагандистські методи Третього Рейху та їх застосування в умовах російсько-української війни. Ця тема частково висвітлювалася українськими та іноземними дослідниками. Праці Г. Почепцова, Д. Уелча, Я. Кершоу дали змогу виділити основні механізми ведення інформаційної війни, які властиві Україні та Росії та стали основним джерелом для виокремлення характерних рис нацистської пропаганди. Мета – виявлення небезпечних інформаційно-пропагандистських тенденцій в інформаційному просторі України та Росії. Задля цього виконано низку наукових завдань із використанням методів аналізу, в тому числі порівняльного, синтезу, узагальнення та моніторингу. Досліджено теоретичні джерела, що розкривають методологію пропаганди Третього Рейху, її характеристики й особливості. Здійснено моніторинг методів пропаганди в інформаційному середовищі України та Росії в умовах війни та порівняльний аналіз їх із пропагандистськими методами Третього Рейху. У результаті аналізу праць українських і зарубіжних дослідників проаналізовано основні механізми ведення інформаційної війни, властиві Україні та росії та виокремлено характерні риси нацистської пропаганди та її методів. Звернуто увагу на важливість мистецтва та культури у просуванні пропагандистських наративів. На підставі теоретичних джерел та емпіричних досліджень розглянуто культ особистості як метод пропаганди. У результаті моніторингу українських та російських ЗМК виявлено інформаційно-пропагандистські тенденції в інфопросторах України та Росії, які описані в цій статті. З дослідження випливає, що РФ користується тими самими механізмами та інтерпретаціями, продукує ті самі сенси, що й нацисти. Українські ЗМК, навіть якщо вдаються до пропагандистського інструментарію Третього Рейху, продукують за допомогою них протилежні наративи. Дослідження підтверджує, що російський інформаційний простір є шкідливими для свідомості, інтелекту та морально-ціннісних орієнтирів реципієнтів.
Дод.точки доступу:
Бабельнік, Валерія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.
517(075.8)
В 55


   
    Вища математика. Математичний аналіз [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 1 / Т. М. Бусарова [та ін.] ; Український державний університет науки і технологій. - Електронні текстові дані. - Дніпро : УДУНТ, 2023. - 120 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8314-46-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
поняття функції -- сталі величини -- змінні величини -- послідовності -- обчислення границь функції -- неперервність функцій
Анотація: Посібник містить основний теоретичний матеріал розділу, велику кількість розв’язаних прикладів, приклади для самостійного розв’язання, варіанти індивідуальних завдань, а також приклади тестових завдань з наведеними відповідями. Для студентів першого курсу інженерно-технічних спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Бусарова, Т. М.
Гришечкіна, Т. С.
Звонарьова, О. В.
Семенець, Г. І.
Український державний університет науки і технологій


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: Ш872624/2022/6
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 6
Зміст:
Нестеренко, Ірина. Алгебра. Фізика. Застосування похідної для розв’язання прикладних задач. 11-й клас. / І. Нестеренко. - С.10-17
Харламенко, Валентина. Початкова школа. Природознавство. Хімія. Вода. Розмова про звичайну, але дивовижну речовину. Практичне заняття. 3-й клас / В. Харламенко, І. Литвинська. - С.18-23
Птиченко, Тетяна. Математика. Англійська мова. Визначні пам’ятки Великої Британії. 7-й клас / Т. Птиченко, Т. Бурак. - С.2839
Склярова, Тереза. Алгебра. Множини. Модуль числа і його властивості. 10-й клас / Т. Склярова. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобзар-Гута, Наталя. Географія. Властивості вод Світового океану. Життя в морях та океанах. 6-й клас / Н. Кобзар-Гута. - С.50-57
Грабовецька, Наталія. Інформатика. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадний список. 8-й клас / Н. Грабовецька. - С.66-78
Ковальова, Віта. Всесвітня історія. Замок, лицарські традиції. Життя селян. 7-й клас / В. Ковальова. - С.79-86
Даниленко, Людмила. Українська література. Позакласне читання. Невідомий Шевченко. Урок-квест. 9-й клас / Л. Даниленко. - С.94-108
Радіонова, Галина. Економіка. Шляхи й методи підвищення ефективності виробничої компанії 10-й клас / Г. Радіонова. - С.10-112
Зіброва, Наталя. Хімія. Історія. Біологія. Екологія. Дивовижний кисень 7-й клас / Н. Зіброва. - С.113-122
Майборода, Людмила. Хімія. Посвячення в хіміки 7-й клас / Л. Майборода. - С.123-127
Сверида, Ірина. Українська література. Жінки в житті та інтимній ліриці І. Франка. Лірична драма "Зів’яле листя" 10-й клас / І. Сверида. - С.133-145
Літвіх, Тетяна. Українська література. Безмежні світи Івана Франка 10-й клас / Т. Літвіх. - С.146-150
Качалова, Рита. Фізика. Атом і атомне ядро. Дослід Резерфорда 9-й клас / Р. Качалова. - С.159-167
Кугаліна, Лілія. Основи здоров’я. Види й наслідки конфліктів 6-й клас / Л. Кугаліна. - С.168-172
Шабля, Надія. Алгебра. Квадратні рівняння 8-й клас / Н. Шабля. - С.173-179
Мороз, Ірина. Зарубіжна література. Постмодернізм 11-й клас / І. Мороз. - С.182-188
Смульська, Олена. Хімія. Нафта. Склад, властивості нафти. Продукти перегонки нафти, їх застосування. Детонаційна стійкість бензину / О. Смульська. - С.189-193
Грига, Вікторія. Хімія. Перші спроби класифікації хімічних елементів 8-й клас / В. Грига. - С.199-203
Нестеренко, Ірина. Інтегрований урок / І. Нестеренко. - С.5-9
Птиченко, Тетяна. Бінарний урок / Т. Птиченко, Т. Бурак. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Урок-дослідження. - С.40-44
Урок-подорож. - С.58-65
Урок-ділова гра. - С.87-93
Урок-проект. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Урок-тренінг. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Дистанційний урок. - С.180-181
"Перевернутий урок". - С.194-198
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В353859/2022/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 11
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників / О. Байєр. - С.4-8
Кл.слова: заняття, соціальне середовище, старші дошкільники
Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми. - С.9-11
План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників. - С.12-13
Гурковська, Тетяна. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції / Т. Гурковська. - С.14-17
Кл.слова: психологічні принципи
Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників. - С.18-19
Брежнєва, Олена. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання / О. Брежнєва. - С.20-24
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, властивості часу
Карачун, Віра. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять / В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.25-29
Кл.слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток
Заняття з фізкультури: правила для педагогів. - С.30-31
Гура, Оксана. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання / О. Гура. - С.32-36
Кл.слова: спілкуємося з батькам
Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього. - С.37-42
Кл.слова: протестна поведінка, вікова криза, особистісна криза
Ознаки активного й пасивного протесту дитини. - С.42
«Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником. - С.43
Бадер, Світлана. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів / С. Бадер. - С.44-47
Кл.слова: допомага методисту-початківцю, методи й прийоми
Сосновенко, Наталія. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання / Н. Сосновенко. - С.48-53
Кл.слова: професійне вдосконалення, конфлікти
Савінова, Наталія. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога / Н. Савінова. - С.54-56
Кл.слова: професійне вдосконалення, чистота мовлення
Стаєнна, Олена. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів / О. Стаєнна
Кл.слова: професійне вдосконалення, дистанційна робота
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

14.


    Нестеренко, Ірина.
    Алгебра. Фізика. Застосування похідної для розв’язання прикладних задач. 11-й клас. / І. Нестеренко // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 10-17


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Головань, Т.
    Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? / Т. Головань // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 113-118, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
філософська проза -- філософська ідея -- типологізація -- прототипізування
Анотація: В украї нському літературознавстві і літературніи критиці низку творів українських прозаї ків визначають як філософські. Однак системних та узагальнювальних праць або монографіи про українську філософську прозу як окреслене явище, що має власні джерела, історичну динаміку, жанрову диференціацію, немає. Тож постає запитання: українська філософська проза є чимось спорадичним і випадковим чи все-таки представлена в українській літературі повноцінно, але досі «не розпізнана» через невідповідність застосованих до неї підходів? Можна поставити запитання и радикальніше: філософська проза є реальністю української літератури чи лише літературознавчою фікцією? Порушена проблема є актуальною тому, що ї ї розв’язання може пролити світло на затемнений досі філософськии прозовии жанр, прояснити його місце в украї нськіи літературі. Таким чином, предметом дослідження є жанрові межі української філософської прози. Для визначення цих меж використано аналітичний метод, метод узагальнення, частково — біографічний і герменевтичний підходи. Для розв’язання проблеми, порушеної у статті, сформульовано мету — обґрунтувати погляд на украї нську філософську прозу як окреслене, цілісне явище. Досягнення мети передбачало виконання таких завдань: розглянути причини відсутності розгорнутого літературознавчого дискурсу про украї нську філософську прозу; проаналізувати сутнісну природу філософської прози, зокрема розосередження філософського складника у структурі тексту і твору; на прикладі короткого періоду початку ХХ століття и кількох письменницьких імен окреслити приблизну типологію украї нської філософської прози. У статті акцентовано на факторах, літературознавчих (переважанні «позитивістичної » та «естетичної » оптики) і загальнонаукових (тривалому звуженні сфери філософії ), які зумовлюють складну розпізнаваність філософської прози, та зроблено спробу знаи ти ї м альтернативу. Запропоновано термінологічне уточнення щодо сутнісної характеристики філософської прози: не «типологізація», а «прототипізування». Проаналізовано твори кількох відомих письменників початку XX століття (Олексія Плюща, Михаи ла Могилянського, Валер’яна Підмогильного) і продемонстровано, що українська проза містить сутнісні ознаки художнього філософування (прототипізування), а отже, значнии сегмент української прози є філософським. Зроблено висновок, що українська філософська проза є повноцінним явищем, що заслуговує на ретельне дослідження. Висновки цієї статті як щодо причин відсутності узагальнювальних праць про українську філософську прозу, так і щодо ї ї сутнісної природи, а також стосовно конкретних прикладів художнього філософування можуть бути використані в подальших дослідженнях української літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Рябченко, В.
    Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс] / В. Рябченко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 77-86, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- рейтинг -- соціальна відповідальність університетів -- сталий розвиток -- Times Higher Education Impact Rankings
Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Стойка, О.
    Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-навчання -- цифрова компетентність -- цифрові технології -- цифровізація
Анотація: У даному дослідженні проаналізовано нормативно-правову базу цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині та кроки, зроблені в напрямку цифрової трансформації. На основі аналізу нормативних документів та звітів угорського уряду та Європейського Союзу, праць угорських та вітчизняних науковців, які безпосередньо висвітлюють тему професійної підготовки вчителів, цифровізації освіти, виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації вищої освіти в Угорщині. Для розв’язання поставлених завдань та досягнення мети дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині; переклад автентичної літератури; опис фактичної інформації з метою аналітичної інтерпретації та вивчення конкретних фактів і явищ; статистичної обробки результатів дослідження: для кількісного та якісного отримання даних. Як свідчать результати поточних досліджень нормативно-правових документів, актуальним завданням для наукових досліджень та освітньої політики багатьох європейських країн полягає в тому, щоб забезпечити оптимальне використання усього потенціалу цифрових технологій для освіти, при цьому ефективне навчання цифрової епохи стає можливим завдяки системному підходу та цілісним змінам. У багатьох європейських країнах, до яких належить і Угорщина, активно проводять дослідження в напрямку повної інтеграції цифрових технологій у освіту та професійне навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Маркітан, Володимир Олегович.
    Зберігання ієрархічих структур в реляційних базах даних / В. О. Маркітан, М. А. Возняк, Л. В. Булатецька // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 85-97, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.8597. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
база даних -- ієрархічні структури даних -- дерево -- модель суміжних списків -- модель таблиці зв’язків
Анотація: Системи управління реляційними базами даних і сама мова SQL не мають жодних вбудованих механізмів для зберігання та управління ієрархічними структурами. Існує кілька різних способів представлення дерев в реляційних базах даних. В роботі розглянуто метод моделювання ієрархічних структурданих у вигляді списків суміжності (Adjacency List) та таблиці зв’язків (Closure Table). Для кожного методу, подано приклади написання запитів для розв’язання типових завдань, які зустрічаються під час роботи з деревовидними структурами: пошук всіх дочірніх вузлів, всіх нащадків та предків заданого вузла, переміщення вузла до іншого батьківського вузла, видалення вузлів з усіма його нащадками. Розглянуто можливість використання рекурсивних запитів при відображення всього дерева в моделі списків суміжності. У випадку, якщо глибина дерева не відома, або не відомо на якому рівні знаходиться заданий елемент, то запит не може бути побудований стандартними засобами оператора SELECT, тоді потрібно створювати рекурсивну процедуру, або писати рекурсивний запит. Для того, щоб уникнути рекурсії при виведенні всього дерева, всіх вузлів піддерева та пошук шляху від певного місця до кореня, моделювання ієрархічних структур даних виконують у вигляді таблиці зв’язків (Closure Table). При цьому ускладнюється процес додавання нового вузла, переміщення вузла до іншого батьківського вузла. В такому випадку для спрощення написання запитів пропонується створювати тригери, які будуть будувати, або перебудовувати зв’язки. Враховуючи те, що інодівиникає потреба збереження залежних, зокрема ієрархічних структур в реляційній базі даних, потрібно вміти орати модельзбереження таких даних. На вибір методу, для розв’язання конкретної задачі, впливає швидкість виконання основних операцій з деревами. Дослідження різних варіантів організації деревоподібних структур SQLдозволить зрозуміти та обрати самий оптимальний спосіб побудови такої структури в реляційній базі даних для конкретної задачі. Усі, наведені в даній роботі SQL запити, створювалися та тестувалися для реляційних баз данихOracle
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Возняк, Микола Андрійович
Булатецька, Леся Віталіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Гнатюк, Сергій Олександрович.
    Експериментальне дослідження моделі розрахунку кількісного критерію оцінювання захищеності інформаційно-телекомунікаційних систем критичної інфраструктури держави / С. О. Гнатюк, О. Ю. Юдін, В. М. Сидоренко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 6-18, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.618. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-телекомунікаційна система -- критична інфраструктура -- об’єкт критичної інфраструктури -- кібербезпека -- критерій оцінювання захищеності -- функціональний профіль захищеності
Анотація: Світові тенденції до збільшення кількості та підвищення складності кібератак зумовили актуалізацію питання захисту інформаційно-телекомунікаційних систем (ІТС), зокрема, галузевих, які є критично важливими для функціонування суспільства, соціально-економічного розвитку держави та забезпечення інформаційної складової національної безпеки. З урахуванням потреб національної безпеки і необхідності запровадження системного підходу до розв’язання проблеми захисту критичної інфраструктури, на загальнодержавному рівні, створення системи захисту такої інфраструктури є одним із пріоритетів у реформуванні сектору оборони і безпеки України. Таким чином, виникає необхідність розробки методів та моделей віднесення ІТС до критичної інфраструктури для забезпечення національної безпеки України. У роботі досліджено модель розрахунку кількісного критерію оцінювання захищеності ІТС на основі методу аналізу ієрархій, що дозволило за рахунок обробки експертних оцінок отримати кількісний показник захищеності ІТС. Це дало можливість спростити процедуру підбору експертів, уникнути специфіки обробки експертних даних, а також здійснити оцінювання ІТС в умовах обмежених обсягів статистики. Розроблена модель дозволяє перейти від якісного оцінювання у вигляді упорядкованого ряду буквено-числових комбінацій, що позначають рівні реалізованих послуг, до кількісного оцінювання у вигляді відношення функціональних профілів захищеності. Крім того, розроблено спеціалізоване програмне забезпечення, яке реалізує досліджувану модель, що дозволило провести експериментальне дослідження і верифікацію зазначеної моделі на прикладі ІТС Національної системи конфіденційного зв’язку. У подальших дослідженнях авторами планується дослідити модель розрахунку кількісного критерію оцінювання захищеності ІТС в інших галузях критичної інфраструктури (енергетики,транспорту тощо)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Юдін, Олексій Юрійович
Сидоренко, Вікторія Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.
514.7:004(075.8)
Т 35


    Терещенко, В. М.
    Аналіз методів розв’язання оптимізаційних задач обчислювальної геометрії [Текст] : навчальний посібник / В. М. Терещенко ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2022. - 111 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Обчислювальна геометрія--Комп’ютерна графіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
алгоритми -- розв’язання задач -- задачі на охоплення -- задачі на вписування -- задачі на розташування
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)