Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 490
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Anatoly, Bessalov
    3-and 5-isogenies of supersingular Edwards curves = 3-і 5-ізогенії суперсінгулярних кривих Едвардса / Bessalov Anatoly, Grubiyan Evgeniy, Sokolov Volodymyr // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 8. - С. 6-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненій формі Едвардса -- повна крива Едвардса -- скручена крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- порядок точки -- ізоморфізм -- ізогенія -- ядро ізогенії -- квадратичний відрахування -- квадратичний невирахування
Анотація: Дан аналіз властивостей і умов існування 3-і 5-ізогеній повних і квадратичних суперсінгулярних кривих Едвардса. Для завдання інкапсуляції ключів на основі алгоритму SIDH запропоновано використовувати ізогенії мінімальних непарних ступенів 3 і 5, що дозволяє обійти проблему особливих точок 2-го і 4-го порядків, характерну для 2-ізогеній. Наведено огляд основних властивостей класів повних, квадратичних і скручених кривих Едвардса над простим полем. Формули для ізогеній непарних ступенів приведені до вигляду, адаптованому до кривих в формі Вейєрштрасса. Для цього використовується модифікований закон складання точок кривої в узагальненій формі Едвардса, який зберігає горизонтальну симетрію зворотних точок кривої. Наведені приклади обчислення 3-і 5-ізогенна повних суперсінгулярних кривих Едвардса над малими простими полями і обговорюються властивості композиції ізогеній для їх обчислення з ядрами високих порядків. Отримано формули верхніх оцінок складності обчислень ізогеній непарних ступенів 3 і 5 в класах повних і квадратичних кривих Едвардса в проективних координатах побудовано алгоритми обчислення 3-і 5-ізогеній кривих Едвардса зі складністю 6M+4Sі 12M+5Sвідповідно. Знайдено умови існування суперсінгулярних повних і квадратичних кривих Едвардса порядку 4·3m·5nі8·3m·5n. Визначено деякі параметри криптосистеми при реалізації алгоритму SIDH на рівні квантової безпеки 128 біт
Дод.точки доступу:
Evgeniy, Grubiyan
Грубіян Євген Олександрович
Volodymyr, Sokolov
Соколов Володимир Юрійович
Бессалов Анатолій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Bakhmat, Nataliya V.
    Model of cloud oriented learning environment of pedagogical subjects in pedagogical institutions of higher education / Nataliya V. Bakhmat // Комп’ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 40-43.

Рубрики: Інформаційно-комп'ютерні технології--хмарні технології

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- педагогічні компетентності -- інтерактивне навчання -- навчальне середовище
Анотація: У статті розкрито проблему проектування та ефективного впровадження хмаро орієнтованого середовища педагогічної підготовки на рівні кожного окремого вищого педагогічного навчального закладу й на загальнодержавному рівні шляхом пошуку напрямів вирішення завдань, які повстають у процесі використання ІТ. Запропоновано авторський алгоритм їх реалізації з вирішенням питань теоретичного і практичного планів.


Знайти схожі

4.
81.754.2
B29


   
    BASIC KANJI BOOK . Vol. 1. - [S. l. : s. n.]. - Б. ц.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
ББК 81.754.2

Рубрики: Японська мова--Граматика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ієрогліфи
Анотація: Найпопулярніша книга для вивчення японських ієрогліфів на початковому рівні.


Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20)

Знайти схожі

5.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Bibik, O.
    Transformation of the Japanese memory politic in the II half of XX-XXI centuries in the contexts of pan-asian ambitions = Трансформації японської політики пам’яті ii половини XX – XXI СТ. в контексті паназійських амбіцій / O. Bibik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P27-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
паназіатизм -- політика пам’яті -- новий азіанізм -- святилище Ясукуні
Анотація: Статтю присвячено аналізу ролі паназіатизму в формуванні японської політки пам’яті в період після Другої Світової війни. Показано, що починаючи з періоду Мейдзі, в Японії закріплюється подвійне ставлення до «Азії»: з одного боку, як до регіону високої духовності та культури, з іншого боку, як до регіону, який є відсталим від Заходу або Європи в плані економічного, політичного та технологічного розвитку. В 1950-х рр., коли в Японії настає період економічної кризи, зумовленої, зокрема, поразкою у Другій Світовій війні, окупаційним режимом та процесами формування воєнної пам’яті, з боку японських інтелектуалів ми бачимо тенденції віднесення Японії до простору «Азії». Якщо за часів війни паназійська ідеологія використовувалася для виправлення імперської ідеології та колоніалізму, сучасні паназійські концепції тяжіють до створення союзу країн Південно-Східної Азії, з метою підтримки та взаємного розвитку. Подальший розвиток цих настроїв залежить від втілення існуючих проектів ASEAN та особливостей дії прийнятих політичних та економічних стратегій азійської співдружності. У статті вперше проводиться комплексний аналіз тих конституційних документів, едіктів та промов японских політичних діячів, які показують трансформації японської політики пам’яті. Виділено основні терденції розвитку даної політики, які полягають в пацифічній спрямованості та поступовому формуванні нового азіанізму. Проаналізовано дискусії навколо святилища Ясукуні та японських підручників з історії як приклади втілення названих тенденцій японської політики. За умови закріплення пацифічної позиції Японії на рівні конституції, існують консервативні та націоналістичні погляди на японську війну в Азії. У межах японської політики пам’яті паназіатизм сприяє розвитку амбівалентного ставлення до факту японської експансії в Азії. У межах консервативної позиції японська провина піддається сумніву. Помітні тенденції до проголошення необхідності визнання героями учасників війни, трактування «великої східно-азійської війни» як війни самооборони, визнання правильності та істинності паназійських ідеалів Японії доби Тайсьо та Сьова.
Дод.точки доступу:
Олександра Бібік


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Bilyi, D.
    Ukrainization in Kuban in the 1920s and 1930s: legitimation and delegitimation through the prism of historical memory = Українізація на Кубані в 20-30-х рр. ХХ ст: легітимація та делегітимація крізь оптику історичної пам’яті / D. Bilyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P5-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Кубань -- Північний Кавказ -- українізація -- національний розвиток -- освіта
Анотація: У статті розглядаються процеси відродження української культури та освіти, які розгорнулися серед українського населення Північного Кавказу (переважно - Кубані) в 20-30-х рр. ХХ ст. Наукова новизна й актуальність дослідження зумовлюються тим, що автор робить спробу вперше на ґрунті доступних джерел та аналізу існуючої літератури розкрити передумови, обставини, перебіг і наслідки національнокультурного розвитку українського населення Кубані у 1920 - 1933 рр. У статті висвітлюються підстави цього розвитку та структури, які його забезпечували, як на рівні стихійної ініціативи місцевих українців, так і завдяки впливу певних офіційних заходів та інституцій. Окрема увага приділена динаміці забезпечення потреби українців Кубані як у освіті рідною мовою, так і інших національно - культурних потреб. Розглянуті процеси та механізми переходу шкіл всіх рівнів Кубані на українську мову, створення та діяльність україномовних видавництв, театральних, літературних та музичних об’єднань. На початку 1930-х років ці доволі масштабні процеси почали гальмуватися центральною владою та були повністю припинені на початок 1933 року, що супроводжувалося Голодомором - фізичним винищенням значної частини українців Кубані, та асиміляційними процесами деукраїнізації. Причини цієї антиукраїнської політики та її наслідки також розглядаються в цій статті.
Дод.точки доступу:
Дмитро Білий


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Butko, O. A.
    Основні особливості економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах [Текст] / O. A. Butko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 35-45, DOI 10.28925/2311-2425.2023.213. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
економічний дискурс -- глобалізація -- метафора -- запозичені cлова -- англіцизми -- морфологічно-синтаксичні риси
Анотація: У пропонованій статті розглянуто особливості сучасного економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах. Повсякденне життя визначається економічною ситуацією на державному, регіональному та світовому рівнях. Відповідно, економіка відіграє провідну роль у будь-якому суспільстві. Представлена розвідка має на меті прослідкувати мовні зміни на лексичному та морфологічно-синтаксичному рівнях, реалізовані в економічному дискурсі сучасних англійської та іспанської мов. Стаття розгортає дискусію про всеохоплюючий вплив англійської мови на інші мови у сфері економіки та бізнесу. У сучасному світі внаслідок процесів глобалізації економічний дискурс набув уніфікованого характеру. Однак, рівень уніфікованості може відрізнятися навіть в межах однієї мовної групи. Наприклад, італійська більше відкрита до запозичень з англійської, ніж іспанська або французька. У той же час іспанська оцінюється у цьому дослідженні як приклад пуристської мови, оскільки зазнала змін меншою мірою, ніж інші мови на лексичному рівні. Ця риса чітко представлена метафорами іспанського економічного дискурсу. Наприклад, відомі англійські метафори “bear” та “bull” відповідають іспанським “bajista” і “alcista”. У той же час деякі іспанські метафори співпадають з англійськими (пор., англ. the Debt Service та ісп. el Servicio de la Deuda, англ. country risk та ісп. riesgo país ). Аналіз синтаксичних структур надав змогу прослідкувати низку явищ в економічному дискурсі англійської та іспанської мов. Найважливіші з них реалізовано у зміні граматичних категорій, особливо номіналізації дієслів з метою називання процесів, та прикметників для означення умови та якості. У результаті процесу номіналізації прослідковується використання еліпсису, пасивного стану та неперехідних дієслів. Загалом засвідчено, що пасивний стан більше використовується в англійській, ніж в іспанській. Однак, використання пасивного стану в іспанському економічному дискурсі підкреслює неперсоніфікованість, що передбачає вираження підмета у реченні не актором, а самою дією. Виявлено використання метафор та персоніфікації, що допомагає пояснити абстрактні поняття такі, як accountability, value, validity, welfare (англ.) так само, як і la responsabilidad, valor, la validez, el bienestar

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Bybyk, D.
    Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers = Соціальне лідерство: критерії, показники й рівні сформованості у майбутніх соціальних працівників / D. Bybyk // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P72-80, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
соціальний працівник -- соціальна робота -- соціальне лідерство -- критерій -- рівень сформованості -- показник
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бибик Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
811.112.2(075)
B 79


    Böschel, Claudia.
    Sicher! Deutsch als Fremdsprache : Lehrerhandbuch: Niveau B1+ / C. Böschel. - Munchen : Hueber, [2013]. - 180 s. - ISBN 978-3-19-051206-5 : 690.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
B1+ мовні рівні -- німецька мова -- посібник для вителів

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)