Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самовиховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
Назва : Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги
Місце публікування : Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ, 2011. - Вип. 1. - С. 110-114. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2011/1). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/Г 16
Автор(и) : Галузинський В. М., Євтух, Микола Борисович
Назва : Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1995
Кільк.характеристики :237 с
ISBN, Ціна 5-11-004246-2:
ДРНТІ : 14.07 + 14.07.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія педагогіки
Зміст : Загальні основи педагогіки ; Педагогіка як наука і навчальний предмет ; Поняття про педагогіку ; Категорії педагогічної науки ; Поняття про історію педагогіки ; Структура і галузі педагогіки ; Джерела педагогіки ; Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини ; Поняття про розвиток дитини ; Біологічне і соціальне в розвитку дитини ; Система освіти в Україні ; Основні історичні етапи розвитку системи освіти ; Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" ; Типи навчальних і навчально-виховних закладів ; Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта ; З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї ; Педагогіка вищої школи як наука ; Студент педагогічного інституту ; Основи порівняльної педагогіки ; Поняття про порівняльну педпгогіку ; Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу ; Теорія виховання ; Основні положення теорії виховання ; Демократія і виховання в історії педагогіки ; Структура теорії виховання ; Структура теорії виховання ; Підходи у вихованні як педагогічні категорії ; Суб'єкти і об'єкти виховного процесу ; Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання ; Самовиховання: історія, теорія, методика ; Перевиховання: історія, теорія, методика ; Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів ; Класное керівництво і учнівський колектив ; Учнівське самоврядування в школі та в класі ; Скаутські організації в Україні ; Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища ; Поняття про соціальну педагогіку ; Сімейна педагогіка ; Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі ; Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня ; Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання ; Виховна робота в літніх дитячих таборах ; Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи ; Теорія навчання і освіти- дидактика ; Дидактичні основи процесу навчання ; Поняття про дидактику ; Історичний екскурс до вчень великих дидактів ; Зв'язок дидактики з конкретними методиками ; Зміст загальної освіти ; Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах ; Закономірності і принципи навчання ; Закони і закономірності в педагогіці ; Принципи навчання ; Методи і засоби навчання ; Поняття про методи навчання ; Методи і прийоми навчання ; Функції методів навчання ; Компоненти навчального процесу ; Метод, методика, методологія ; Види і форми організації навчання ; Діяльність учителя та учнів ; Класно-урочна система ; Урок як основна форма організації навчального процесу ; Інші форми організації навчального процесу ; Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство ; Зміст і організація навчально-виховного процесу ; Поняття про цілісний навчально-виховний процес ; Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями ; Організація навчально-виховного процесу ; Учень середньої загальноосвітньої школи ; Управління загальноосвітньою школою ; Принципи управління школою ; Рада школи. Адміністрація школи ; Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Примірники : всього 18: ГП КС(11), Ф3(43), ГП АБ(8), ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Вільні : ГП КС(11), Ф3(43), ГП АБ(8), ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6/П 69
Автор(и) : Алексеев А. А., Архипова И. А., Бабий Б. Н.
Назва : Практикум по возрастной и педагогической психологии : учебное пособие для педагогических институтов
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :255 с :
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.6 + 37.015.3
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова психологія-- Педагогічна психологія
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/О-66
Автор(и) : Орлов Ю. М.
Назва : Самопознание и самовоспитание характера: беседы психолога со старшеклассниками : книга для учащихся
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :224 с :
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія самопізнання
Анотація: В книге рассказывается о чертах характера, привычках, воле, потребностях, мотивах и действиях, развитии способностей и психических процессах, организации самовоспитания.
Примірники : всього 1: Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075.8)/М 55
Автор(и) : Мешко, Галина Михайлівна
Назва : Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :200 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075.8) + 37(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вступ до спеціальності
Анотація: У пропонованому посібнику висвітлено різноманітні аспекти проблеми вчительської професії.
Примірники : всього : ГП АБ(5), Ф3(20), Ф2(2)
Вільні : ГП АБ(5), Ф3(20), Ф2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Рувинский Л. И., Соловьева А. Е.
Назва : Психология самовоспитания : учеб. пособие по спецкурсу для студентов пед. ин-тов
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1982
Кільк.характеристики :143 с :
ДРНТІ : 14.07.03
Предметні рубрики: Психологія самовиховання
Анотація: В пособии рассматриваются теоретические проблемы самовоспитания, раскрыты уровни самооценки и зависимость от них особенностей самовоспитания, дана возрастная характеристика самовоспитания.
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:37.013.42/В 14-947118646
Автор(и) : Войнола, Ренате Хейкієвна
Назва : Методика викладання дисциплін соціально-педагогічного циклу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :139 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут соціальної роботи та управління
Примітки : Библиогр.: с. 135-137
ISBN, Ціна 978-611-01-0334-3:
ДРНТІ : 14.43
УДК : 378.016:37.013.42(075.8) + 37.013.42(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Методика викладання
Вища освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(8), Ф2(13), Ф1(16)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(8), Ф2(13), Ф1(16)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/С 79
Автор(и) : Степанов, Олександр максимович
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник [для студ. вищ. пед. навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2011
Кільк.характеристики :416 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр.: с.402 - 413
ISBN, Ціна 978-617-572-010-3
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9 + 37.015.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього : Ф2(8), Ф1(1), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(8), Ф1(1), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/С 91
Автор(и) : Сухомлинський, Василь Олександрович
Назва : Сто порад учителеві
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1988
Кільк.характеристики :310 с
ISBN, Ціна 5-330-00122-6:
ДРНТІ : 14.15.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки-- Персоналії
Анотація: У книзі відомого педагога подаються поради з питань организації, змісту, форм, методів і прийомів навчально-виховної роботи самовиховання учнів, формування в них комуністичних ідеалів, виховання громадянського обов'язку. Широко висвітлюється в цьому плані досвід Павлівської середньої школи.
Примірники : всього 1: Ф2(14), Ф3(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф2(14), Ф3(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)