Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яременко, Василь.
    "Не для людей, тієї слави..." (Скромність і творча самореалізація Тараса Шевченка) [Текст] / В. Яременко // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2017. - № 11. - С. 12-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- смиренність -- покликання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
88.836я031
Ш 37


    Шевченко, Ольга Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку особистісної компетентності старшокласників : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Шевченко ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ, 2013. - 20 с. - Библиогр.: с. 17-18
ББК 88.836я031

Рубрики: Психологія--педагогіка--Автореферати дисертацій

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Я-КОНЦЕПЦІЯ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.
373.3/.5.018.58(477)
Ч-49


    Черниш, О. В.
    Програма "Відродження з любов’ю в серці" / О. В. Черниш // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 16/18. - С. 77–95.
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--школа духовного відродження--Україна--Житомирська область

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- духовність учня -- педагогічний процес -- самореалізація -- самовираження
Анотація: Завдання, провідні ідеї, основні напрями роботи кожної сфери самовизначення моделі повноцінного життя учня у Школі духовного відродження (староолександрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Червоноармійського району, Житомирської області).
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Черепєхіна, О.
    Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. Черепєхіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 22-28, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентість -- викладач -- особистісний компонент -- самореалізація
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження педагогічної компетентності викладача психології та її структури. Відображено сутність педагогічної компетентності викладача психології у межах компетентнісного підходу. Визначено компоненти педагогічної компетентності викладача психології, а саме: ціннісно-мотиваційний, особистісний, професійно-фаховий, науково-дослідницький, методичний, інформаційно-технологічний, творчий.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
159 922.1(075)
Ч-37


    Чекалина, А. А.
    Ґендерная психология [Текст] : учебное пособие / А. А. Чекалина. - 2-е изд. - Москва : Ось-89, 2009. - 237 с. - ISBN 978-5-9957-0036-4 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціалізація дитини -- гендерноорієнтована освіта -- жійнка-вчитель -- самореалізація -- психічне здоров’я
Анотація: Пособие будет интересно и полезно всем, кто интерисуется вопросами становления личности мужчины и женщины и их взаимоотношениями.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

6.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7

Рубрики: Самореализация личности

   Самореалізація особистості


   Викладачі вищих навчальних закладів


   Преподаватели вузов


Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Царюк, Олена.
    Наукові дослідження з літератури. Навчальна програма спецкурсу за вибором. 8-9-ті класи / О. Царюк // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2018. - № 21/22. - С. 36-42

Кл.слова (ненормовані):
Маріупольська спеціалізована школа -- самореалізація школяра -- наукова робота з літератури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Хижко, О. В.
    Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва [Текст] / О. В. Хижко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 38-42, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- фахова підготовка -- майбутній музикант-інструменталіст -- джазове мистецтво
Анотація: Сучасна система освіти визначає особистість людини як найвищу цінність. У зв’язку з цим розвиток творчого потенціалу, особистісних якостей та духовності кожного індивіда ми можемо визначати як одне з основних завдань у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі музичного мистецтва. Фахова підготовка майбутнього спеціаліста у галузі музичного мистецтва передбачає спрямування різних видів діяльності на розвиток творчих здібностей студентів. У системі музичної освіти ідеї творчої самореалізації майбутнього фахівця отримали втілення у багатьох сферах. Самореалізація залежить від ціннісних орієнтацій особистості в певній сфері діяльності. Одним із чинників творчої самореалізації студента у процесі фахової підготовки, зокрема в інструментальному класі, є формування вмінь імпровізації. Залучення майбутнього музиканта-інструменталіста до джазової імпровізації забезпечить реалізацію творчих можливостей студентів, сприятиме розвитку художнього мислення, розширенню мистецького кругозору, вдосконаленню інструментально-виконавської майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
821.113.5.09(092)Ібсен
Х 37


    Хеммер, Бьерн.
    Ибсен : путь Художника / Б. Хеммер ; пер. Э. Понкратова. - Москва : Б.С.Г.-Пресс ; Москва : ОГИ, 2010. - 648 с. - ISBN 978-5-94282-562-1. - ISBN 978-5-93381-285-2 : 402.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія норвезької літератури--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
критичний реалізм -- натуралізм -- самореалізація -- драма -- сучасники
Дод.точки доступу:
Понкратова, Э. \пер.\
Ібсен, Генріх (1828-1906) \про нього\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.
74.200.51(4Укр)Я1/Ф 79-038745728

   
    Формування активної життєвої позиції молодого громадянина України : науково-допоміжний бібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України), ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Київський національний економічний університет). - Київ : [КНЕУ], 2002. - 141 с. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--Моральне виховання--Бібліографія

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- гуманізація -- активна життєва позиція -- особистісно- орієнтований підхід -- свідомість -- моральність -- самовиховання -- самопізнання -- самореалізація -- культура поведінки -- позиція
Анотація: Посібник присвячено питаннямгромадянскості, громадянського виховання молоді
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
373.5.013.3:087.5](477)
Ф 40


    Фелющенко, Інна.
    Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів / І. Фелющенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 42–45. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Зміст освіти--інтегровані курси--художня культура--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- художня культура -- пізнавальний інтерес -- творча самореалізація -- педагогічний вплив -- есоційно-чуттєвий компонент -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті на основі праць дослідників і практичного досвіду автора розглянуто підходи доо викладання навчальної дисципліни "художня культура". Обґрунтовано значущість пізнавального інтересу як емоційно-чуттєвого компонента пізнання учнями художньої культури.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.
Шифр: Ф008958/2017/3
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Бистрицький, Євген. Універсальна практичність сьогоднішньої філософської думки / Є. Бистрицький. - С.6-9
Кл.слова: практичне мислення, практична філософія, сучасна філософія
Бойченко, Михайло. Для практичної філософії свідома позиція людини є вирішальною при визначенні можливості для людини здійснювати зміни / М. Бойченко. - С.9-15
Кл.слова: академічна філософія, практична філософія, поняття свободи
Єрмоленко, Анатолій. Практична філософія як дискурсивна етика розуму / А. Єрмоленко. - С.15-20
Кл.слова: практична філософія, філософія комунікації, морально-етичні належності
Ящук, Тамара. Господарство як предмет аналізу в сучасній практичній філософії / Т. Ящук. - С.24-40
Кл.слова: практична філософія, філософія господарства, проблема нерівності
Вахтель, Андрій. Свідомий досвід та антиредукціоналізм у філософії Девіда Чалмерса / А. Вахтель. - С.41-56
Кл.слова: Чалмерс Девід, філософія, свідомість, редукціоналізм
Леонов, Андрій. "Аргумент зомбі" проти матеріалізму: основи та перспективи подальшого дослідження / А. Леонов. - С.57-77
Кл.слова: аргумент зомбі, аргумент знання, інтуїтивна очевидність
Сепетий, Дмитро. Чи може (і як) фізикалізм встояти проти аргументу самотнього привида Декарта-Гофа? / Д. Сепетий. - С.78-93
Кл.слова: філософія ментальності, аргумент самотнього привида, аргумент зомбі
Мулярчук, Євген. Про поняття покликання / Є. Мулярчук. - С.94-106
Кл.слова: феномен покликання, професійний вибір, самореалізація
Поляков, Володимир. Чи потрібне філософії покаяння? / В. Поляков. - С.107-116
Кл.слова: українська філософія, марксистська філософія, філософська освіта
Кисельов, Олег. Досвід побудови теорії секуляризації / О. Кисельов. - С.117-119
Кл.слова: теорія секуляризації, раціональна релігія, розповсюдження ісламу
Дахній, Андрій. Поняттєво-перекладні аспекти німецької філософської антропології : український контекст / А. Дахній, В. Кебуладзе. - С.120-122
Кл.слова: філософська антропологія
Єрмоленко, Анатолій. Пам’яті Карла-Отто Апеля / А. Єрмоленко. - С.123-124
Кл.слова: Апель Карл-Отто, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: Ф008958/2017/1
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1
Зміст:
Кебуладзе, Вахтанґ. Філософія у публічному просторі: Між академічністю й популярністю : Круглий стіл "Філософської думки" / В. Кебуладзе [и др.]. - С.6-27
Інші автори: Богачов А., Кірізвас М., Комаров Олександр, Моренець Володимир, Оксенюк Віктор, Оксенюк Роман, Препотенська Марина, Пролеєв Сергій, Шубчик Марія
Кл.слова: мова, філософія, ідеологія
Ясна, Іламі. "Public Тиrn": філософія в публічному просторі / І. Ясна. - С.28-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічний поворот, поле філософії, кордони філософії
Йолон, Петро. Знакова роль Павла Копніна в переломний період діяльності Інституту філософії : Стаття друга / П. Йолон. - С.42-56
Кл.слова: Копнін Павло, про нього, українська філософія, марксистська філософія
Бистрицький, Євген. Вадим Іванов: онтологія радянського марксизму : Стаття друга / Є. Бистрицький. - С.57-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Іванов Вадим, про нього, метафізика, філософська герменевтика
Андрос, Євген. Володимир Шинкарук: антропологічний поворот в в українській філософії другої половини XX сторіччя / Є. Андрос. - С.66-73
Кл.слова: Шинкарук Володимир, про нього, інститут філософії, людська самореалізація
Стратій, Ярослава. Валерія Михайлівна Нічик / Я. Стратій. - С.74-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Нічик Валерія, про неї, вшанування пам'яті, філософ
Йосипенко, Оксана. Онтологія колективних сутностей / О. Йосипенко. - С.92-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективні сутності, номіналізм, реалізм
Урфаліно, Філіп. Ухвалювати рішення разом. Ідентичність, реальність та спосіб буття деліберативних тіл / Ф. Урфаліно ; пер. О. Йосипенко. - С.108-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна сутність, буття колективів, функція цілей
Кебуладзе, Вахтанґ. Термінологія філософії діалогу Мартина Бубера: між профанністю і сакральністю / В. Кебуладзе [и др.]. - С.132-135
Інші автори: Лактіонова А., Панич О., Терлецький Віталій
Кл.слова: український переклад, німецька гуманітаристика
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФФ / Філософія
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: У411512/2020/34/36
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 34/36
Зміст:
Мошковська, Г. К. Освіта об'єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади / Г. К. Мошковська. - С.2–16.
Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти / Т. І. Гуменюк. - С.17–31. - Бібліогр.: 7 назв.
Гринчук, Ю. Ю. Тайм-менеджмент в управлінській діяльності директора школи / Ю. Ю. Гринчук. - С.32–35.
Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою / Г. Р. Зінькова. - С.36–38.
Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник. - С.39–51.
Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.52–55. - Бібліогр.: 5 назв.
Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.62–63. - Бібліогр.: 2 назви.
Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.67–71. - Бібліогр.: 5 назв.
Рудіч, Л. Г. Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.72–73.
Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.74–75.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Тодорова, Н.
    Ethical aspects of the European Union's foreign policy (1999-2014) in the contemporary academic discourse = Етичні аспекти зовнішньої політики Європейського Союзу (1999-2014 рр.) в сучасному науковому дискурсі / Н. Тодорова, І. Тодоров // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P74-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня політика -- Європейський Союз -- цінності -- етика -- міжнародні відносини -- м'яка сила
Анотація: Поточні очікування українського суспільства дієвої реакції міжнародної спільноти на порушення Російською Федерацією міжнародного права в Криму і на Донбасі і деклароване прагнення України до членства в ЄС визначають актуальність даної статті, яка присвячена етичним аспектам сучасної зовнішньої політики Європейського Союзу. Робота має на меті висвітлити етичний компонент зовнішньополітичної поведінки цього наднаціонального об'єднання через призму сучасних зарубіжних академічних дебатів з цих питань, описує поточні тенденції та інтерпретації, узагальнює основні напрямки дебатів і їх можливі наслідки. Хронологічні рамки дослідження охоплюють період від Амстердамського договору 1999 року, який запровадив посаду Верховного представника з питань спільної зовнішньої та безпекової політики ЄС до початку російської агресії в Україну 2014 року. Розглядаються витоки етичної складової у зовнішній політиці ЄС. Розуміння етики у зовнішній політиці, природи та змісту етичних цінностей і проблем, пов'язаних із забезпеченням послідовної етичної поведінки у зовнішній політиці створюють новий вимір розуміння міжнародної ролі ЄС. Етика як предмет інтенсивних суперечок і поняття "етична держава Європа" виступають як вихідний пункт переосмислення сучасної міжнародної ролі ЄС. Проте етична складова виклинає багато заперечень у міжнародній політиці, оскільки вона тісно пов'язана з конкретними світоглядами, кожний з яких має власну оцінку того, чи можна змінити міжнародну систему. Самореалізація ЄС як "сили добра" спирається на "універсальні цінності", що розглядається як нав'язування західних цінностей і способу життя. Політичний дискурс щодо сучасної зовнішньої політики ЄС сфокусований на дилемі "етичність - прагматизм": прагматизм як основа діяльності наднаціонального об'єднання автономних держав у широкому сенсі та етична поведінка цього об'єднання в ім'я прав людини та демократії. Спроби ЄС пропагувати певні цінності та етичні принципи у своїх зовнішніх відносинах впливають на її зовнішню політику, але не змінюють її принципово. Багато дослідників підкреслюють, що сучасна структура Європейського Союзу перешкоджає ефективності його діяльності в етичному відношенні. Етичну зовнішню політику ЄС широко критикують через відсутність необхідної послідовності та узгодженості. Проте, не зважаючи на існуючу критику, не варто недооцінювати позитивних наслідків етичної зовнішньої політики ЄС, а її значний потенціал доцільно вивчати і застосовувати для загального блага
Дод.точки доступу:
Тодоров, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.
37.091.12
Т 28


   
    Творча особистість учителя [Текст] : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. Вип. 4 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - [Б. м. : б. в.]. - 299 с. - ISBN 966-7584-62-4 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- цілі педагогічної діяльності -- творча самореалізація -- музичне навчання -- емоційний чинник -- самостійна робота -- розвиток творчого потенціалу
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

18.
373.2.025.1(477)
Т 19


    Таранціца, Світлана.
    Сходинки до пізнання світу : перспект. план роботи з сенсор. розвитку дітей раннього віку / С. Таранціца, Г. Карапозюк, О. Кушлак // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 14–19. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- планування -- розумовий розвиток -- самореалізація
Анотація: Досвід планування та проведення роботи в напрямі сенсорного розвитку дитини.
Дод.точки доступу:
Карапозюк, Ганна
Кушлак, Оксана


Є примірники у відділах:
Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.
37.091.313-044.247:[5:62:004]
Т 18


    Танцева, О. О.
    Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів / О. О. Танцева // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 2–7. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Навчально-виховний процес--Стем-проекти--Впровадження--Україна--Донецька область--Покровськ

Кл.слова (ненормовані):
стем-проекти -- STEM-освіта -- самореалізація -- конкурентоспроможність -- інтеграція
Анотація: Досвід роботи над створенням і упровадженням СТЕМ-проекту зОШ І-ІІІ ст. № 12. м. Покровська Донецької обл.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)