Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=світоглядний плюралізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Філософія освіти = Philosophy of Education : -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Степин В. Типология научной рациональности и синергетика/ В. Степин (стр.6-29) Кл.слова: синергетика,постнекласична раціональність,соціокультурна розмірність
Добронравова І. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки/ І. Добронравова (стр.30-42) Кл.слова: дескриптивність,самоорганізація,нелінійна наука
Гофкірхнер В. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism/ В. Гофкірхнер (стр.43-51) Кл.слова: складнісне мислення,глобальні проблеми,емерджентистський системізм
Князева Е. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия/ Е. Князева (стр.52-78) Кл.слова: інтерсуб’єктивність,енактивізм,мереживі структури
Герасимова И. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании/ И. Герасимова (стр.79-96) Кл.слова: синергетика освіти,глобальні ризики,самоосвіта
Горбунова Л. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини/ Л. Горбунова (стр.97-127) Кл.слова: критична рефлекція,енактивізм,холізм
Адорно Т. Теорія напівосвіти/ Т. Адорно (стр.128-152) Кл.слова: напівосвіта,інтеграція,суспільство
Култаєва М. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах/ М. Култаєва (стр.153-195) Кл.слова: антиосвіта,масова культура,критична рефлексія
Пролеєв С. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми/ С. Пролеєв, В. Шамрай (стр.196-212) Кл.слова: зміст освіти,освітній стандарт,порівнянність в освіті
Мулярчук Є. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні/ Є. Мулярчук (стр.213-234) Кл.слова: самореалізація,феномен покликання,відповідальність
Степаненко І. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти/ І. Степаненко (стр.235-245) Кл.слова: філософія,людинотворчий потенціал,перспективи вищої освіти
Предеина М. Должна ли философия быть массовой/ М. Предеина (стр.246-256) Кл.слова: критика,філософ,університет
Гайдамачук О. Детонація як граматологічна версія філософських текстів/ О. Гайдамачук (стр.257-268) Кл.слова: детонація,артикуляція,інтонація
Зінченко В. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму/ В. Зінченко (стр.269-279) Кл.слова: філософія освіти,прагматизм,демократія
Черепанова С. Мистецтво в системі філософії освіти/ С. Черепанова (стр.280-295) Кл.слова: філософія освіти,світоглядний плюралізм,культуротворчість
Штобрин С. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF)/ С. Штобрин (стр.296-297) Кл.слова: універсалізм,регіоналізм,філософія освіти
Кудлачова Б. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES)/ Б. Кудлачова (стр.298-303) Кл.слова: філософія виховання,міжуніверситецька співпраця,освіта
Предборська І. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року)/ І. Предборська (стр.304-312) Кл.слова: філософія освіти,континентальна педагогіка,симпозіум
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепанова, Світлана
Назва : Мистецтво в системі філософії освіти
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 280-295 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--світоглядний плюралізм--культуротворчість--людина--мистецтво--тотальність симулякрів
Анотація: Буття людини - буття культури - буття мистецтвава становлять організаційну цілісність. Філософія узагальнено виражає світоглядні основи історично конкретної форми культури й значною мірою обумовлює процес пізнання, у тому числі художнього (гармонізація чуттєвої та раціональної сфери свідомості, різних видів інформації -вербальної, сенсорної, структурної, розвиток продуктивного мислення тощо). Культура іманентна творчій діяльності. Відповідно творчість - діяльність культурна, якій властиві інноваційні підходи до вирішення суспільних, професійних, особистісних проблем. У статті мистецтво розглянуто як спеціалізована форма культури і концепт філософії освіти. Методологічно значущими постають світоглядно-філософський . полікультурний, трансдисциплінарний підходи до аналізу мистецтва, динаміки культуротворчості. Філософія0наука-мистецтвао є взаємодоповняльними. Філософське, наукове, художнє пізнання, духовно-практичне освоєння світу виявляють нові культурні смисли знаково-символічного. Філософія освіти, орієнтована на цінності людини й творчості, передбачає освоєння культури і мистецтва, що сприяє творчому розвиткові особистості. Адже сучасна молодіжна аудиторія має досить обмежені знання у галузі класичного, а також сакрального мистецтва. Людинознавчий вимір власне і виявляє діалогічність мислення, художніх традицій, функціонування філософії освіти як відкритої системи здатної до полікультурної комунікації
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)