Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сила<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 234
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Jibraili, Zineb
    The importance of public- private partnership in the accompaniment of sport projects = Важливість державно-приватного партнерства у супроводі спортивних проектів / Zineb Jibraili, Loubna Belabess, Asmaa Farah // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- спортивні споруди -- територія
Анотація: За останні десятиліття спортивна індустрія змінено і трансформовано. Зростаюча складність з точки зору інфраструктури та потреби наукової та технічної підтримки, підвищення видимості спортивних змагань та Поява спорту як прибуткового сектора додала довіри ініціативі державно-приватного партнерства. Таким чином, різні угоди укладаються між державними установами і приватними компанії були створені протягом останнього десятиліття в Марокко для просування розробка нових проектів, у тому числі спортивних споруд. Кілька форм партнерства були прийняті. У цьому контексті державно-приватне партнерство представлено як a гібридна організаційна угода між державним сектором і приватними ініціативами в запуск парку Хасана II, проекту з потрійним покликанням: спорт, соціальний туризм запущений королем Мохамедом 6 у 2014 році та урочисто відкритий у листопаді 2018 року. Цілься. Після зустрічі в Схіраті Марокко прагне розвивати спортивний сектор. серед Багато проектів країна поставила як завершення розвитку спортивної інфраструктури. У цьому У сенсі проект Parque Hassan II було розпочато з логіки державно-приватного партнерства. Партнерство в різних секторах обіцяє найбільший успіх, коли потрібна сила кількох партнерів. Матеріал і методи. Це дослідження виконано у формі інтегративного огляду література, присвячена державно-приватному партнерству в спортивному секторі тощо особливо в спортивних закладах. Ця стаття розроблена з точки зору описове дослідження. Результати. Парк Хасана II сприймається як проект, що несе кілька можливості, враховуючи його відкритість до асоціативного світу та громадянського суспільства, це дозволяє створити справжню синергію між реальними потребами території та цілями району та міста. Дослідження державно-приватного партнерства у спортивній сфері виявило різна логіка спеціалізації спортивних проектів. Це політичний або стратегічні обмеження та волі, які визначають спосіб, яким є спортивний проект представлені. Щоб визначити це, ми представили переваги орієнтації на a спосіб партнерства, який заохочує співпрацю між державним і приватним секторами у реалізації спортивних проектів, представивши конкретний кейс Хасана II проект у Рабаті.
Дод.точки доступу:
Belabess, Loubna
Белабесс Лубна
Farah, Asmaa
Фара Асмаа
Джібраілі Зінеб


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Krynicki, Bartłomiej.
    Sport facilities and the Сovid-19 pandemic time – sanitary restrictions = Спортивні заклади під час пандемії Сovid-19 – санітарні обмеження / В. Krynicki, А. Pawlikowska-Piechotka // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 18-33, DOI 10.28925/2664-2069.2023.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спорт -- спортивні споруди -- пандемія COVID-19 -- санітарна безпека
Анотація: Пандемія COVID-19 спричинила безпрецедентний збій спорт по всьому світу. Предметом роботи є заходи, які вживаються для зниження ризики для анітарної безпеки людей, які займаються різними видами спорту або активно відпочивають відкриті громадські місця. Мета дослідження: Розглянуто проблему з точки зору підготовки спортсменів об’єктів у новій обстановці, в надзвичайний час під час тренувань і спорту події були предметом санітарних обмежень і зміни правових норм. The автори провели ретельне дослідження та глибоке розуміння, зосередившись на різних наслідках. Санітарний режим для занять спортом (тренування і спортивні змагання, відпочинок і освіти), обов’язкових правил санітарного режиму, запроваджених під час COVID 19 час пандемії та рекомендації автора. Матеріали і методи: Дослідження базувалося на критичному прочитанні нормативно-правових актів (державні та місцеві нормативні акти), рекомендації ВООЗ ООН та МОК, опубліковані праці інших дослідників (кабінетний метод дослідження). Важливим елементом це дослідження було результатом досвіду та спостережень одного з авторів зосереджено на впливі обмежень у спортивному клубі у Варшаві. Сюди, були зібрані кількісні та якісні дані (вторинного та первинного характеру), на основі якого після аналізу та інтерпретації даних – остаточний висновки були сформульовані у вигляді авторських рекомендацій для в принципи санітарної безпеки у спортивних спорудах. Результати. Автори займаються цією проблемою з 2020 року, тепер поки що третій рік вже систематично збирає матеріали про спорт, відпочинок і туризм під час пандемії Covid-19. Безсумнівно, пандемія COVID-19 мала вкрай негативно впливає на спорт. Тим не менш, слід сказати, що фізична діяльність, заняття спортом під час спалаху коронавірусу – в межах санітарні обмеження – відігравали важливу роль у розвитку фізичного та психічного здоров’я, життєва сила та індивідуальний дух . Остаточні висновки включали вплив спалаху COVID-19 на спорт, спортивні споруди та обговорення того, як мають змінитися закриті та зовнішні спортивні споруди у майбутньому для відповідності можливим санітарним обмеженням
Дод.точки доступу:
Pawlikowska-Piechotka, Anna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
316.462
L47


    Lee, Blaine.
    The Power Principle : Influence with Honor / B. Lee ; Covey Leadership Center. - New York : Simon & Schuster, 1997. - 363 p. - ISBN 0-684-81058-1 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Влада--Лідерство--Соціальні процеси--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
влада -- вплив -- принцип влади -- честь -- лідер -- leader -- pover princsple
Анотація: «Принцип влади», про який пише автор, — це кардинальна книга для всіх людей, яка виходить за рамки традиційних уявлень про силу, страх, розумні переговори та укладення угод як основних джерел влади з іншими. Лі досліджує, як ми можемо по-справжньому впливати на людей з честю, а не здаватися, поступатися чи брати верх. Лі вчить, що влада, зосереджена на принципах, — це здатність впливати на поведінку інших, а не контролювати, змінювати чи маніпулювати нею. Сила — це те, що інші люди відчувають у вашій присутності через те, ким ви є, за що відстоюєте та куди йдете. Честь — це влада, та влада, яка є справжньою та тривалою. Ваш вплив може бути значним, коли ви вимагаєте від інших найвищого та найкращого. Вони цінують те, чим ви займаєтеся, не тому, що вони отримали щось в обмін, і не тому, що вони бояться вас, а тому, що вірять у вашу чесність. Влада, отримана через те, що ви можете зробити з кимось, призводить до тимчасового, реактивного контролю. Влада, яка покладається на те, що ви можете зробити для когось, дає лише умовний, непостійний вплив. Однак, коли ви використовуєте принцип влади з іншими, вони набувають повноважень, довіра та лояльність зростають, і можливі надзвичайні результати. Лі розвінчує всі інші теорії про придбання та використання влади. Його розуміння влади назавжди змінить ваше мислення та поведінку по відношенню до ваших співробітників, клієнтів, колег і сім’ї.
Дод.точки доступу:
Covey Leadership Center


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Snitsar, Valentyna.
    Природоохоронне законодавство ЄС: мітигація директивної ілокутивної сили [Текст] / V. Snitsar // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 20(1). - С. 72-81, DOI 10.28925/2311-2425.2023.26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
хеджування -- мітигація -- ілокутивна сила -- юридична сила
Анотація: У статті розглядається ілокутивне підґрунтя різного ступеню юридичної сили документа, що зумовлене конфліктом між його жанровою та інституційною природою як актa жорсткого права та сферою регулювання – екологічними відносинами, які зазвичай асоційовані з м’яким правом. Метою статті є виявлення типів хеджування та мітигації директивних мовленнєвих актів у тексті міжнародного зобов’язального права в аспекті їх впливу на ступінь юридичної сили документа.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


   
    Іван Сила [Текст] : Найсильніша людина світу XX століття // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 12. - С. 15-16


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
331.5(477)
І 46


    Ільїч, Л. М.
    Структурні трансформації транзитивного ринку праці України [Текст] : монографія / Л. М. Ільїч ; Національна академія наук України, Інститут демографічних та соціальних досліджень імені М. В. Птухи. - Київ : Алерта, 2017. - 608 с. - ISBN 978-617-566-448-3 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Ринок праці--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ринок праці -- транзитивний ринок праці -- робоча сила -- кадрове забезпечення -- соціальне відторгнення -- профілювання
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Інститут демографічних та соціальних досліджень імені М. В. Птухи


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: І691205/2018/13/14
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 13/14
Зміст:
Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила змін!. - С.3-4.
Панченко, Володимир. Про успішного менеджера українського руху і "культурного хазяїна" Євгена Чикаленка / В. Панченко. - С.5-6.
Царенко, О. А. Дидактичні матеріали за темою "Початок Української революції (1917-квітень 1918 р.)" : історія України. 10 клас / О. А. Царенко. - С.7-15.
Мокрогуз, О. П. Тестові завдання до теми "Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму (1921-1939 рр.)" : історія України. 10 клас / О. П. Мокрогуз. - С.16-24.
Передерій, Л. В. Велика Британія у 1918-1939 рр. : всесвітня історія. 10 клас / Л. В. Передерій. - С.26-28.
Борсук, К. І. Утворення української козацької держави - Гетьманщини : історія України. 8 клас / К. І. Борсук. - С.29-36.
Горбачова, Г. Г. Урок узагальнення та систематизації знань за розділом V "Українські землі у 20-90-х роках XVIII ст." : історія України. 8 клас / Г. Г. Горбачова. - С.37-51.
Терещенко, О. Є. Українці в революції 1917-1920 рр. : історія України. 5 клас / О. Є. Терещенко. - С.52-54. - Бібліогр.: 5 назв.
Малега, Л. І. Українська література наприкінці XVIII ст. - в першій половині XIX ст. : бінарний урок з історії України та української літератури. 9 клас / Л. І. Малега, О. В. Патюкова. - С.55-63. - Бібліогр.: 6 назв.
До Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над нацизмом. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Чуткий, А. 100 років української революції: роздуми над причинами поразки крізь призму вищої школи : сайт http://journal.osnova.com.ua / А. Чуткий
Передерій, Л. В. "Історія, олюднена постатями: борці за національну ідею (1917-1921 рр.)" : історично-патріотичний альбом / Л. В. Передерій, В. В. Мироненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Громенко, С. Вітчим народів. Навіщо Сталін виселив давні етноси Криму / С. Громенко. - сайт http://journal.osnova.com.ua
10 маловідомих фактів про жінок-гладіаторів Давнього Риму. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: І691205/2018/15
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 15
Зміст:
Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін!. - С.2-4.
Микитюк, С. О. Зміст правової освіти у процесі сучасних освітніх перетворень / С. О. Микитюк. - С.4-7.
Коноваленко, Л. Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення кримінального права / Л. Коноваленко. - С.7-17.
Осташко, Т. В’ячеслав Липинський. Спадщина / Т. Осташко. - С.17-26.
Скрипник, Ю. С. Громадянське суспільство. : людина і світ. 11 клас / Ю. С. Скрипник. - С.26-31.
Мистецька слава України : фаховий сервер № 52. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)