Пошуковий запит: (<.>K=синергетичний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>2.
| Буніятова І. Р. Причини зрушень у складних системах: з досвіду історичного дослідження мов/І. Р. Буніятова // . -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. Studia Philologica,N Вип. 1.-С.5-12
|
>3.
| Ткач М. М. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/М. М. Ткач // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.172-181
|
>4.
| Вісник Книжкової палати - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Вознюк О. В. Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості/О. В. Вознюк // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2010,N № 1.-С.60-68
|
>6.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>7.
| Слово і час - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>9.
| Магістерські дослідження/Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - 2015
|
>10.
| Сидоренко В. Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми/ Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі, 2015,N № 1.-С.6-13
|
|
|