Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=синергетичний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
А023683702/2010/1

    Акмеологія в Україні: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць / Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Небокрай, 2010 - .
   № 1. - 2010. - 30.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Шановні колеги, друзі і читачі! / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .5-7
Пальчевський, С. С. Акмеологія – поклик майбутнього / С. С. Пальчевський. - С .7-14
Перевозчиков, В. І. Актуальні питання розвитку акмеологічної науки в Україні / В. І. Перевозчиков. - С .14-18
Дубасенюк, О. А. Фундаментальна акмеологія: засади вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Дубасенюк. - С .18-27
Федоров, В. Д. Психолінгвістичний ракурс поняття «акмеологія». / В. Д. Федоров. - С .27-40
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти проектування кар’єри сучасного менеджера. / В. М. Гладкова, О. А. Горчакова. - С .40-50
Архипова, С. П. Становлення професіоналізму соціальних працівників з акмеологічних позицій / С. П. Архипова. - С .50-60
Вознюк, О. В. Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості / О. В. Вознюк. - С .60-68
Семенюк, М. П. Акмеологічні технології у підготовці магістра педагогічної освіти / М. П. Семенюк. - С .68-75
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до аналізу рівня якості профорієнтаційної роботи в сучасній школі / І. М. Чорна. - С .75-83
Полєвіков, І. О. Порівняльна характеристика традиційної й особистісно орієнтованої технологій виховання учнів музичної школи / І. О. Полєвіков. - С .83-91
Головньова, І. В. Особливості мотивацій та соціально-психологічних установок персоналу організації: гендерний аспект / І. В. Головньова. - С .91-98
Сіткар, В. І. Особливості сприймання дорослими дитячої субкультури / В. І. Сіткар. - С .98-105
Калаур, С. М. Доцільність використання акмеологічного підходу у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / С. М. Калаур. - С .105-112
Яворська, Г. Х. Дефініція понять «дорослість», «зрілість», «соціально-професійна зрілість працівника органів внутрішніх справ» / Г. Х. Яворська. - С .112-119
Карпенко, Н. В. Акмепсихологія: проблема страху в професійному становленні особистості зрілого віку / Н. В. Карпенко. - С .119-128
Швидкий, В. О. Акмеологічні підходи до формування образу Я-професіонала у студентів ВНЗ / В. О. Швидкий. - С .128-136
Сипченко, В. І. Про Авторську наукову школу педагогів «Акме» / В. І. Сипченко. - С .136-144
Тимчик, О. А. Теоретичні та практичні питання вивчення основ акмеології / О. А. Тимчик. - С .144-147


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Кириченко, Наталія.
    Генератор, дослідник, гравець. 9 типів особистості людей, які мають бути включені в успішну й ефективну команду [Текст] / Н. Кириченко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 4. - С. 57-59. - Зміст: 9 типів особистостей для ефективної роботи команди

Кл.слова (ненормовані):
команда -- типи людей -- синергетичний ефект

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна.
    Причини зрушень у складних системах: з досвіду історичного дослідження мов [Текст] / І. Р. Буніятова // Studia Philologica = Філологічні студії. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - Вип. 1. - С. 5-12

Кл.слова (ненормовані):
еволюція -- синергетичний -- катастрофа
Дод.точки доступу:
Качан, Ольга Юріївна


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (6)
Вільні: ГП ЧЗ (6)


Знайти схожі

4.


    Гоцалюк, Алла Анатоліївна.
    Роль саморегулювання у формуванні інноваційної культури [Текст] / А. А. Гоцалюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
культура -- саморегулювання -- інноваційна культура -- універсалії -- соціальна система -- трансформаційні перетворення -- синергетичний вплив

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Білорус, О. Г.
    Стратегічна альтернатива XXI століття: конвергентно-синергетичний ноосферний співрозвиток [Текст] / О. Г. Білорус // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 12. - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
глобальний фінансовий капітал -- глобальна фінансова цивілізація -- закон глобальної конвергенції -- закон синергетики глобального співрозвитку -- глобальний інтелектуальний капітал -- система постіндустріального фінансового глобалізму

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Гладкова, Валентина Миколаївна.
    Синергетична акмеологія та її прикладні аспекти [Текст] / В. М. Гладкова // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 23. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Синергетична акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
синергетичний підхід -- науковий принцип -- самоорганізація -- ідеалізація -- інтегрованість

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
74.0я431
П 24


    Мурована, Нонна Миколаївна.
    До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи [Текст] / Н. М. Мурована // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- саморозвиток вчителя -- професіоналізм -- акмеологічний підхід -- синергетичний підхід -- суб’єктний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Яковлев, Олександр Вікторович.
    Синергетичний дискурс культуротворчих процесів у сучасній Україні [Текст] / О. В. Яковлев // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2016. - № 1. - С. 29-32. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
культурологія -- синергія -- культуротворчі процеси

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Скрипник, І.
    Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи [Електронний ресурс] / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 99-106, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістри стоматології -- праксеологічна компетентність -- науково-методичний підхід
Анотація: У статті визначено та розкрито зміст наукових актуальних підходів до процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів із стоматології. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, порівняння отриманих результатів дослідження, дискусії із науково-педагогічними працівниками медичних закладів вищої освіти визначили, що доцільним для застосування в освітній процес закладів вищої медичної освіти є системний, особисто-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, контекстний, синергетичний підходи. Системний науковий підхід реалізується шляхом створення системи компонентів із встановленими відносинами, між якими існує взаємодія. Особисто-орієнтований підхід спрямований на реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Сутність діяльнісного підходу полягає у вміннях та навичках, готовності випускника розв’язувати проблеми професійного спрямування, планувати та організовувати професійну діяльність, аналізувати та оцінювати результати своєї діяльності. Цей підхід визначає точні шляхи формування певної компетентності. Компетентнісний підхід забезпечує реалізацію навичок у професійній діяльності. Контекстний підхід вимагає створення середовища реального життя. Синергетичний підхід сприяє самореалізації та саморозвитку майбутніх стоматологів шляхом налагодження співпраці між учасниками навчального процесу. Доведено, що поєднання зазначених науково-методичних підходів у комплекс сприятиме підвищенню якості та ефективності процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів стоматології.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Тарнашинська, Людмила.
    Українське шістдесятництво в "духовній ситуації"своєї доби: синергетичний вимір [Текст] / Л. Тарнашинська // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2012. - № 3. - С. 19-38


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)