Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 240
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пархуць, Любомир.
    Вплив інтер’єру приміщення на протидію лазерним системам акустичної розвідки / Л. Пархуць, Я. Совин, Л. Ракобовчук // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 246-257, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.246257. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
лазерні системи акустичної розвідки -- оптоелектронний канал -- мовна інформація -- пасивний захист інформації -- рельєфні плівки -- інтер’єр приміщення
Анотація: Одним з найуразливіших питань в технічному захисті інформації є отримання даних, приватних або конфіденційних, за рахунок витоку по оптоелектронному каналу. Сьогодні найперспективнішим напрямком захисту мовної інформації від лазерних систем акустичної розвідки є розробка пасивних методів захисту. Робота присвячена дослідженню впливу елементів інтер’єру приміщення на захист мовної інформації від ЛСАР, що можуть ефективно та з мінімальними витратами реалізовуватись на етапі проектування з метою комфортного проведення конфіденційних перемовин. На основі проведених досліджень запропоновано системний підхід до визначення захищеності приміщень від витоку мовної інформації оптоелектронним каналом, що включає технічні, інтер’єрні, технологічні та дизайнерські рішення, які допоможуть забезпечити захист мовної інформації від лазерних систем акустичної розвідки. Виявлення проникнення лазерного випромінювання в приміщення вирішується за допомогою наступних технічних рішень: використання сонячних панелей і сенсорів освітлення, геометрія розташування скла у віконних рамах, нанесення спеціальних покриттів. Виявлення впливу елементів приміщення на зондуючий промінь забезпечується за допомогою інтер’єрних рішень: використання матеріалів з високим коефіцієнтом затухання та розташування їх в приміщенні, використання відповідного колорування та компонування поглинаючих поверхонь. Виявлення впливу маскуючої здатності різних видів скла досягається за допомогою технологічних рішень: використання скла з різним рельєфом та розсіювальною здатністю, використання рельєфних захисних плівок. Виявлення впливу екранування приміщення досягається за допомогою дизайнерських рішень: дизайн інтер’єру, врахування розміру і розташування вікон та їх звукоізоляційних характеристик. Напрямком подальших досліджень є вивчення впливу зовнішніх екологічних чинників на зняття мовної інформації лазерними системами акустичної розвідки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Совин, Ярослав
Ракобовчук, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Бульвінська, О.
    Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 155-169, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне регулювання -- самоврядування -- управлінська структура -- національна система
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Мітова, Олена.
    Система засобів контролю підготовленості у командних спортивних іграх з позиції системного підходу / О. Мітова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 139-151, DOI 10.28925/2664-2069.2024.111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- спортивні ігри -- тести -- багаторічна підготовка -- гравець -- команда -- контрольні вправи -- контрольні тести -- система -- підготовленість
Анотація: Актуальність. Формування системи засобів контролю у командних спортивних іграх на основі сучасних тенденцій тренувальної та змагальної діяльності й специфічних умов перебування гравців у команді дозволить підвищити ефективність контролю та подальшої корекції тренувального процесу та змагальної діяльності з урахуванням завдань стадій та етапів багаторічної підготовки спортсменів, які спеціалізуються у ігрових видах спорту. Тому даний напрям дослідження є актуальним. Мета дослідження – науково обґрунтувати систему засобів контролю у командних спортивних іграх на основі аналізу сучасних тенденцій теорії спортивних ігор, особливостей змагальної діяльності, моніторингу управлінських дій тренерів щодо здійснення контролю в практиці підготовки спортсменів в ігрових видах спорту. Матеріал і методи: аналіз спеціальної, науково-методичної літератури, опитування, педагогічне спостереження, узагальнення практичного досвіду тренерів, системний метод. Результати. Запропонована нами система засобів контролю підготовленості спортсменів, які спеціалізуються в командних ігрових видах спорту, відрізняється від попередників тим, що на кожному етапі багаторічної підготовки засоби контролю мають відмінні риси, містять групові та командні завдання, які базуються на основі розгляду об’єкту контролю, як «сума», коли кожний учасник тестування виконує однакове завдання та як «синергія», коли у кожного гравця своє завдання заради загального результату. На нашу думку, саме такий підхід дозволить тренерам економити час на різні заходи контролю з великою кількістю гравців у командах, а також підвищувати мотиваційну значущість результатів контролю для кожного гравця, як члена команди – єдиної системи. Висновки. Визначено елементи ієрархічної системи знань про засоби контролю на рівнях гравця, групи гравців, команди, які є відмінними у порівнянні з загальною теорією спорту та у порівнянні з індивідуальними видами спорту. В ході дослідження науково обґрунтовано варіанти об’єкту контролю сторін підготовленості спортсменів у командних спортивних іграх.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Романенко, Олена.
    Художньо-естетичні особливості образу провінції в сучасній українській літературі / О. Романенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2024. - Том 30, № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- проза -- роман -- топос -- провінція -- геопоетика -- структуралізм
Анотація: Це дослідження присвячене аналізу особливостей змалювання топосу Провінції в сучасній українській прозі та проблемам розвитку ідей геопоетики в українському літературознавстві. Предметом дослідження є поетикально-стильові параметри топосу Провінції в сучасній українській прозі. Інтелектуальною підтримкою цієї статі стали ідеї структуралізму та геопоетики, які належать Ельжбєті Рибіцькій. Мета — системний аналіз поетикально-стильових параметрів топосу Провінції в романах Галини Пагутяк «Слуга з Добромиля», «Зачаровані музиканти», «Магнат», Сергія Жадана «Ворошиловград», Артема Чеха «Район Д». Для цього дослідження було обрано поєднання методів структурно-типологічного аналізу та концептуального аналізу в контексті ідей геопоетики. Наукова новизна дослідження визначається тим, що в ньому описано три моделі осмислення топосу Провінції в сучасній українській літературі, запропоновано й аргументовано естетичну парадигму моделювання світу і людини в прозових творах сучасних українських письменників у контексті ідей структуралізму та геопоетики. Результати дослідження презентують три моделі топосу Провінції. У межах першої моделі Провінція описується як географічний простір, у якому виявляються опозиції Центру / Провінції. Друга модель заснована на ідеї міфу як сакрального простору, у ній протиставляються агресивний Центр та аркадійська і гармонійна Провінція. Третя модель ґрунтується на постколоніальних ідеях суперечності між колонізованими культурами і регіонами, описі діалогу із колоніальним минулим, а також образів Своїх / Чужих. Такі теоретичні ідеї цієї статті дали можливість проаналізувати романи Галини Пагутяк «Слуга з Добромиля», «Зачаровані музиканти», «Магнат», Сергія Жадана «Ворошиловград», Артема Чеха «Район Д» та описати особливості змалювання топосу Провінції у творчості сучасних українських письменників. Так, у романах Галини Пагутяк відтворено топос Провінції як містичного простору, із символічними амбівалентними образами, місця, у якому персонаж отримує нагоду самопізнання та переосмислення етичних поглядів. Натомість роман Сергія Жадана презентує топос Провінції як деформований радянським минулим простір, своєрідну семантичну пустку, занедбану й ворожу до персонажа. У романі Артема Чеха втілено модель топосу Провінції як екзистенційної пастки, з якої персонаж прагне втекти і в якій одночасно почувається і Своїм, і Чужим. Результати дослідження засвідчують продуктивність ідей геопоетики для сучасного українського літературознавства і перспективність дослідження топосу Провінції, зокрема й поетологічних особливостей географічних образів у художніх творах загалом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Клочко, Оксана.
    Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Федорець, Василь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
159.995
М 42


    Медовз, Донелла.
    Мистецтво мислити системно. Роз’язання проблем від особистого до глобального масштабу [Текст] / Д. Медовз ; перекладач Ю. Шекет. - Харків : Віват, 2023. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-744-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Критичне мислення

Кл.слова (ненормовані):
структура систем -- поведінка систем -- самоорганізація -- лінійне мислення
Анотація: Наш світ - грандіозна система, яка щодня складнішає та кидає нові непрості виклики. Війни, голод, бідність чи критичний стан екосистеми - усе це не просто катаклізми, а системні збої великої обчислювальної машини реального світу. Послідовний системний підхід - єдина зброя проти загрозливих для обмеженого мислення обставин. Донелла Медовз переконана: саме системне мислення є інстру ментом розв’язання особистісних і глобальних проблем. Спорт, наука, бізнес, політика тощо - розуміння процесів та алгоритмів систем дає змогу бути на коні в будь-якій сфері діяльності. Час розвинути в собі навички, які лідери по всьому світі вважають наріжним каменем виживання в неспокійному та непередбачуваному ХХІ столітті. Людина з критичним мисленням легко адаптується до нових реалій, вона гнучка й у небезпечному становищі вміє швидко змінювати вектори руху. Звільніть у собі суперсилу бачити можливості там, де інші бачать проблеми!
Дод.точки доступу:
Шекет, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чорнойван, Г.
    Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США [Електронний ресурс] / Г. Чорнойван. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 90-101, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна кар’єра -- внутрішня мобільність -- кар’єрний коучинг -- тенденції розвитку -- професійний розвиток дослідників
Анотація: Статтю присвячено особливостям професійного розвитку, працевлаштування та академічної кар’єри в США. Наголошено, що для успішного розвитку академічної кар’єри варто застосовувати системний підхід, зокрема враховувати особистісний розвиток, неперервне навчання та управління кар’єрою. Розглянуто практику діяльності американської Національної асоціації розвитку кар’єри, визначено передумови і ресурси для кар’єрного зростання. Представлено практичні інструменти щодо самооцінювання та діагностики кар’єрних шляхів, можливість для дослідників на різних етапах кар’єри взяти участь у програмі наставництва для розвитку лідерства, обміну досвідом, планування і досягнення цілей, підтримки неперервного кар’єрного зростання та навчання впродовж життя. У статті проаналізовано досвід щодо організації професійного розвитку і кар’єрної підтримки працівників провідних університетів США: Гарвардського університету, Стенфордського університету та Массачусетського технологічного інституту. Акцентовано увагу на спільній місії закладів, що полягає у цінності розвитку людського капіталу через всебічну реалізацію потенціалу кожної особистості, створення сприятливих умов життєдіяльності і професійного зростання, гідного матеріального забезпечення та перспектив кар’єрного зростання. Зазначено, що до основних тенденцій розвитку академічної кар’єри та працевлаштування випускників зазначених закладів США відносяться внутрішня мобільність, підвищення кваліфікації, неперервне навчання та професійний розвиток, організація і діяльність професійних мереж (спільнот), кар’єрний коучинг, менторство.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Mospan, N.
    Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - P5-16, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
англомована вища освіта -- багатомовна освіта -- передпандемійне десятиліття -- енденції -- пандемія
Анотація: У статті зроблено спробу виявити тенденції розвитку глобальної багатомовної вищої освіти за десятиліття перед пандемією COVID-19, що могло б сприяти розумінню цього явища у часи після пандемії. Крім того, в останніх публікаціях, пов’язаних із тенденціями цифрової трансформації вищої освіти під час пандемії COVID-19, питання багатомовної освіти не розглядаються. Таке зауваження робить дане дослідження своєчасним і значущим. Методологією дослідження становить системний аналіз наукових ресурсів (38 публікацій), опублікованих переважно в базі даних Web of Science Core Collection у 2010–2019 рр., дає змогу виявити наступні тенденції розвитку багатомовної вищої освіти на макро-, мезо- та мікрорівнях. Дослідження охоплює період з 2010 по 2019 рік – офіційний початок пандемії COVID-19.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Іващенко, Вікторія.
    Дистанційний лексикографічний дискурс: медіаплатформи комунікативної взаємодії [Текст] / В. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 6-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.161. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
лексикографічний дискурс -- дистанційний дискурс -- термінологічний дискурс -- термінографічний дискурс -- дискурс термінологічних шкіл -- медіаплатформа комунікативної взаємодії
Анотація: Стаття актуалізує проблемне поле дистанційного лексикографічного дискурсу, параметри й вектори його опису та типологічні різновиди з огляду на термінографічний аспект. Ця проблема досі не має належного висвітлення в науковій літературі, що дає всі підстави запропонувати власне авторське її бачення. Використання методу проблемного аналізу дозволило окреслити такі параметри опису дистанційного лексикографічного дискурсу: предмет комунікації; учасники (суб’єкти), канали, вектори комунікативної взаємодії (дискурсивні вектори) та засоби комунікації. Системний аналіз та метод сходження від абстрактного до конкретного дозволили в дистанційному форматі розмежувати: з одного боку, інтракультурний, інтеркультурний (міжкультурний), транскультурний та мультикультурний лексикографічні дискурси; з другого – дискурс словника, дискурс словникової статті, термінологічний і термінографічний дискурси та лексикографічний дискурс термінологічних шкіл. Контент-аналіз та описовий метод увиразнили кореляції між різновидами дистанційного лексикографічного дискурсу та медіаплатформами комунікативної взаємодії, що їх репрезентують. Використання методів спостереження, лексикографічного, порівняльно-зіставного, системного аналізу та методу аналізу словникових дефініцій дозволило відповідно до трьох класифікаційних критеріїв (адресатного, каналу спілкування та відношення до етнокультури) виявити: основні різновиди лексикографічного дискурсу; співвідношення для кожного різновиду з відповідною платформою опосередкованої (дистанційної) комунікативної взаємодії. Встановлено, що різновиди лексикографічного дискурсу корелюють між собою за різними векторами комунікативної взаємодії. Така кореляція допомагає на конкретних прикладах з’ясувати, які медіапатформи опосередкованої (дистанційної) комунікативної взаємодії як посередники можуть бути використані в тому чи іншому різновиді. Зазначено, що комунікативна взаємодія в лексикографічному дискурсі перебачає не лише передавання інформації у форматі словника (тексту), а й обмін інформацією про словник у різних формах її вияву, зокрема й дистанційному.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
   510.6
   В 68


    Волошин, Олексій Федорович.
    Нечітка математика [Текст] : навчальний посібник / О. Ф. Волошин, В. О. Лавер ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2023. - 111 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нечітка математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
математична логіка -- нечіткі лінійні рівняння -- нечіткі числа -- математичне праграмування -- нечіткі множини
Дод.точки доступу:
Лавер, Василь Олександрович
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)