Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilonozhko O.
Назва : Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 42-46. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі ліцеїв--педагогічна культура--платформа «педагогічна культура вчителя ліцею»--система методичної роботи--технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Баулін, Юрій, Пономаренко Ю.
Назва : Системність у кримінальному праві та кримінальному законодавстві
Місце публікування : Право України. - Київ: Право України, 2017. - № 5. - С. 88-95 (Шифр П706540/2017/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система кримінального права--макронорма кримінального права--мікронорма кримінального права
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурлака, Ольга
Назва : Щодо проблеми визначення поняття й особливостей соціального захисту сім’ї, дитинства, материнства та батьківства
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 11. - С. 123-128. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/11). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): захист--соціальний захист--дитинство--материнство--батьківство--системність--комплексність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьківська Г. О.
Назва : Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 137-149. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища педагогічна освіта--підготовка майбутнього вчителя--системність знань--міждисциплінарні зв’язки--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Максименко С. Системність психіки людини і психології навчання/ С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча (стр.13-24)
Якимчук О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр./ О. Якимчук (стр.25-29)
Саєнко Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку/ Т. Саєнко (стр.30-36)
Кофанова О. Роль неоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва/ О. Кофанова, О. Кофанов (стр.37-45)
Шпачинський І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти/ І. Шпачинський (стр.46-51)
Кочерга Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практики інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот/ Є. Кочерга, С. Лук’янченко, С. Шапошніков (стр.52-58)
Козлакова Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину/ Г. Козлакова, Б. Сусь, О. Коваленко (стр.67-74)
Бакка Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської освіти в школі/ Т. Бакка (стр.75-80)
Дебич М. Інтернаціональнізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція/ М. Дебич (стр.81-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 30-36. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічність--дослідницька компетентність--інновативність--майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Голобородько, Ярослав
Назва : Акцентна графіка книжкового модуля
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2015. - № 6. - С. 107-110 (Шифр С707612/2015/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжково-модульний проект--системність--риторика
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання : 88.42я031/Д 33 рукописний текст
Автор(и) : Денисов, Ігор Геннадійович
Назва : Усвідомлення підлітками особистісних можливостей як чинник профілактики асоціальної поведінки : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.42я031
Предметні рубрики: Психологія вікова-- підлітковий вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системність--самосвідомість--цілеспрямованість
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Богосвятська А. І. Технології прилучення учнів до читання/ А. І. Богосвятська (стр.2-9) Кл.слова: системність,інтегративність,варіативність
Дячок С. О. Музей зачарованих фігур/ С. О. Дячок, Л. Я. Гикава (стр.10-13) Кл.слова: сценарій,театр
Рак Г. О. Гори, гори, моя зірко.../ Г. О. Рак (стр.14-15) Кл.слова: дозвілля,романс
Цимбаліста Г. "Не шукай модного - шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним"/ Г. Цимбаліста (стр.16-17) Кл.слова: "Пролісок",драматичний гурток,театральний колектив
Ільяшенко М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури/ М. А. Ільяшенко (стр.18-20) Кл.слова: урок,сценарій,рольова гра
Скуріхіна Т. Зупиніть літак - я злізу!/ Т. Скуріхіна (стр.21-23) Кл.слова: зміст уроку,вчитель,досвід викладання
Карпенкіна Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання/ Л. Г. Карпенкіна (стр.23-28) Кл.слова: Інтернет,мультимедійні технології,проблемне навчання
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу/ О. О. Гузь (стр.29-52) Кл.слова: уроки 62-70
Андрусик С. І. Джек лондон "Жага до життя"/ С. І. Андрусик (стр.53-54) Кл.слова: людський характер,гуманізм,золотошукачі
Бережна І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка"/ І. В. Бережна (стр.54-57) Кл.слова: урок-експедиція,реквієм,техногенна катастрофа
Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олрідж. Оповідання "Останній дюйм"/ Л. Г. Карпенкіна (стр.57-59) Кл.слова: композиція оповідання,конфлікт бітьків і дітей
Юрчишина М. І. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея"/ М. І. Юрчишина (стр.59-61) Кл.слова: філософія гедонізму,егоїзм,Біблія
Ткач І. Мій таємничий Гоголь/ І. Ткач (стр.62-64) Кл.слова: біографія,творчість
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72я73/К 56
Автор(и) : Ковальчук, Володимир Володимирович, Моїсєєв, Лев Михайлович
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник . -5-е вид.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2008
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-966-8556-00-5: 23.00 грн.
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.89(075.8)
ББК : 72я73
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Анотація: У посібнику особливе місце відведено методологічним принципам визначення науки і наукових досліджень, систематизовані правила оформлення курсових, дипломних, магістерських, дисертаційних та інших науково-дослідних робіт.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП(4), Ф1(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП(4), Ф1(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)