Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Богосвятська А. І. Технології прилучення учнів до читання/ А. І. Богосвятська (стр.2-9) Кл.слова: системність,інтегративність,варіативність
Дячок С. О. Музей зачарованих фігур/ С. О. Дячок, Л. Я. Гикава (стр.10-13) Кл.слова: сценарій,театр
Рак Г. О. Гори, гори, моя зірко.../ Г. О. Рак (стр.14-15) Кл.слова: дозвілля,романс
Цимбаліста Г. "Не шукай модного - шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним"/ Г. Цимбаліста (стр.16-17) Кл.слова: "Пролісок",драматичний гурток,театральний колектив
Ільяшенко М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури/ М. А. Ільяшенко (стр.18-20) Кл.слова: урок,сценарій,рольова гра
Скуріхіна Т. Зупиніть літак - я злізу!/ Т. Скуріхіна (стр.21-23) Кл.слова: зміст уроку,вчитель,досвід викладання
Карпенкіна Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання/ Л. Г. Карпенкіна (стр.23-28) Кл.слова: Інтернет,мультимедійні технології,проблемне навчання
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу/ О. О. Гузь (стр.29-52) Кл.слова: уроки 62-70
Андрусик С. І. Джек лондон "Жага до життя"/ С. І. Андрусик (стр.53-54) Кл.слова: людський характер,гуманізм,золотошукачі
Бережна І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка"/ І. В. Бережна (стр.54-57) Кл.слова: урок-експедиція,реквієм,техногенна катастрофа
Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олрідж. Оповідання "Останній дюйм"/ Л. Г. Карпенкіна (стр.57-59) Кл.слова: композиція оповідання,конфлікт бітьків і дітей
Юрчишина М. І. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея"/ М. І. Юрчишина (стр.59-61) Кл.слова: філософія гедонізму,егоїзм,Біблія
Ткач І. Мій таємничий Гоголь/ І. Ткач (стр.62-64) Кл.слова: біографія,творчість
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цуркан, Алла
Назва : Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 3. - С. 61-64: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.5.016:821.161.2]:371.32
Предметні рубрики: Українська література-- методика викладання-- старша школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія літератури--теоретико-літературні знання--теоретико-літературні поняття
Анотація: У статті розглядається системність викладання теоретичних понять у шкільному курсі літератури. Аналізуються вимоги чинної шкільної програми з української літератури й Концепції літературної освіти в ракурсі теорії літератури. Визначаються основні підходи щодо вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури у старшій ланці середньої загальноосвітньої школи.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Слово і час -2015р.,N 6
Цікаві статті :
Легкий М. Проза Івана Франка початку XX століття: проблема теодицеї/ М. Легкий (стр.3-11)
Куца Л. Символічна реальність ліричного розповідача в поетичному циклі Івана Франка “Із книги Кааф”/ Л. Куца (стр.11-17)
Пелешко Ю. Мізогінний дискурс в українському середньовічному письменстві/ Ю. Пелешко (стр.18-26)
Руда О. Художні особливості поетичного циклу Лазаря Барановича "Snop meki krola bolesci Iezusa Christusa (trag?dia wielkopiatkowa wystawiony)"/ О. Руда (стр.27-34) Кл.слова: Баранович Лазар,емблематичний вірш,страсті Христові
Гаврилюк Н. Гра у класиків, або в очікуванні Нобелівської премії/ Н. Гаврилюк (стр.35-41) Кл.слова: ієрархія,класика,новітня поезія
Ковацька О. Тубільний міф як сховок від колоніальної реальності у “Ностальгії” В. Шкляра/ О. Ковацька (стр.42-51)
Кривенко О. Архітектоніка замовляння як хронологічний маркер/ О. Кривенко (стр.52-55) Кл.слова: магія,замовляння,архітектоніка замовлянь
Миронець Н. Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки)/ уклад. Н. Миронець (стр.56-70)
Мацько В. Листи Ольги Мак до Віталія Мацька/ уклад. В. Мацько (стр.71-89)
Кирилюк С. Декалог болю, або Що записано у книгу українського буття/ С. Кирилюк (стр.90-95) Кл.слова: роман у новелах,українська історія,правда життя
Василишин О. Слово про книгу. Письменник поцілив у мисливців за маревом/ О. Василишин, І. Фарина (стр.95-97) Кл.слова: роман,бандитський режим,суд
Жулинський М. Слово, театр і доля Леся Танюка / М. Жулинський (стр.98-101) Кл.слова: щоденник,російські патенти,червоний терор
Вертій О. У боротьбі за право бути людиною: історичний контекст і сучасність / О. Вертій (стр.101-107) Кл.слова: розуміння світу,духовний аспект,людина
Голобородько Я. Акцентна графіка книжкового модуля/ Я. Голобородько (стр.107-110) Кл.слова: книжково-модульний проект,системність,риторика
Лосієвський І. Поет, воїн, патріот / І. Лосієвський (стр.111) Кл.слова: Воронько Платон,поезія,творчість
Бочко М. Фольклор у теоретичному висвітленні / М. Бочко, І. Хланта (стр.112-115) Кл.слова: фольклористика,ідеал,менталітет
Тамара Наумівна Денисова (стр.118-123) Кл.слова: Денисова Тамара,некролог,літературознавець
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72я73/К 56
Автор(и) : Ковальчук, Володимир Володимирович, Моїсєєв, Лев Михайлович
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник . -5-е вид.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2008
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-966-8556-00-5: 23.00 грн.
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.89(075.8)
ББК : 72я73
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Анотація: У посібнику особливе місце відведено методологічним принципам визначення науки і наукових досліджень, систематизовані правила оформлення курсових, дипломних, магістерських, дисертаційних та інших науково-дослідних робіт.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП(4), Ф1(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП(4), Ф1(1)
Знайти схожі

6.

Назва газети: Психолог -2016р.,N 11/12
Цікаві статті :
Журов В. Аналіз концепії життєвої стійкості/ В. Журов (стр.4-11)
Гончарук Л. Толерантність у нашому житті/ Л. Гончарук (стр.12-14)
Андрейко А. Гендерна рівність: що це?/ А. Андрейко (стр.15-18)
Крот В. Як не потрапити в тенета торгівця людьми/ В. Крот (стр.19-26)
Вознюк Л. Світогляд сучасної молоді в умовах війни/ Л. Вознюк (стр.27-34)
Попов В. Часткова втрата навчальної мотивації/ В. Попов (стр.35-38)
Залізовська Н. Мама по Скайпу/ Н. Залізовська (стр.39-42)
Яремчук Ю. Скоро до школи/ Ю. Яремчук (стр.43-45)
Підлипна Л. Казка в роботі практичного психолога та соціального педагога/ Л. Підлипна (стр.46-51)
Козаченко Т. До роздумів.../ Т. Козаченко (стр.52-53)
Гурлєва Т. Старість - час мудрості/ Т. Гурлєва (стр.54-56)
Федорова Л. Тривожні діти/ Л. Федорова, І. Овадюк (стр.1-79 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Право України -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Петришин О. Система права: загальнотеоретична характеристика/ О. Петришин, С. Погребняк (стр.9-17) Кл.слова: система права,норма права,галузь права
Федоренко В. Система конституційного права України: поняття, генезис і структура/ В. Федоренко (стр.18-26) Кл.слова: система констутиційного прав,структура конституційного права,система Конституції України
Кузнєцова Н. Предмет і система сучасного цивільного права України/ Н. Кузнєцова (стр.27-35) Кл.слова: предмет цивільного права,метод цивільного права,система цивільного права
Пилипенко П. Про систему трудового права України/ П. Пилипенко (стр.36-43) Кл.слова: система права,трудове право,соціальне право
Гетьман А. Розуміння верховенства права в системі екологічного законодавства України/ А. Гетьман (стр.44-62) Кл.слова: верховенство права,принцип верховенство права,екологічно-правове регулювання
Кулинич П. Проблеми визначення системи земельного права як галузі правової системи України/ П. Кулинич (стр.63-70) Кл.слова: природокористування,система права,екологічне право
Коломоєць Т. Сучасна парадигма адміністративного права: генеза і поняття/ Т. Коломоєць, В. Колпаков (стр.71-79) Кл.слова: адміністративне право,публічна адміністрація,відносини адміністративних зобов’язань
Кучерявенко М. До питання щодо системності фінансово-правової галузі/ М. Кучерявенко (стр.80-87) Кл.слова: фінансове право,предмет фінансового права,метод фінансового права
Баулін Ю. В. Системність у кримінальному праві та кримінальному законодавстві/ Ю. В. Баулін, Ю. Пономаренко (стр.88-95) Кл.слова: система кримінального права,макронорма кримінального права,мікронорма кримінального права
Москвич Л. Система судового права/ Л. Москвич (стр.96-101) Кл.слова: суд,судове право,система судового права
Комаров В. Вчення про предмет цивільного процесуального права/ В. Комаров (стр.102-111) Кл.слова: предмет цивільного процесуального права,цивільне процесуальне право,цивільне судочинство
Нор В. Т. Кримінально-процесуальне право України: надбання, загрози, очікування/ В. Т. Нор, Н. Бобечко (стр.112-121) Кл.слова: кримінально-процесуальне право,доказування,змагальність
Висновки та рекомендації з національної правничої дискусії (стр.122-123) Кл.слова: система права,правова реальність,правове регулювання
Софінська І. Людиноцентризм в інституті громадянства/ І. Софінська (стр.124-130) Кл.слова: громадянство,права людини,Європейський суд
Буяджи Г. Поняття трасту: класичні підходи та нові тенденції/ Г. Буяджи (стр.131-147) Кл.слова: траст,довірча власність,установник
Турлова Ю. Структурний аналіз екологічної злочинності в Україні/ Ю. Турлова (стр.139-147) Кл.слова: екологічна злочинність,структура,питома вага
Стефанчук М. Праксеологічні засади організації діяльності прокуратури щодо реалізації нею представницької функції/ М. Стефанчук (стр.148-160) Кл.слова: прокуратура,представицька функція,організація діяльності
Чубар Т. Правове регулювання відносин неспроможності (банкрутства): співвідношення зарахування зустрічних однорідних вимог і мораторію на задоволення вимог кредиторів/ Т. Чубар (стр.161-169) Кл.слова: вимоги,грошове зобов’язання,відносин неспроможності (банкрутства)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Практичний психолог: Дитячий садок -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Ригель О. Тонкощі спілкування: сприяємо розвитку дитини/ О. Ригель, Т. Гурковська (стр.4-8)
Урус Н. Організовуємо роботу за трансдисциплінарною моделлю/ Н. Урус (стр.9-16)
Фортунатова М. Система діагностичної роботи в групі дітей раннього віку/ М. Фортунатова (стр.17-25)
Ланько А. Розвиток первинних форм самосвідомості/ А. Ланько (стр.26-35)
Заброцька І. Сенсорний розвиток: забезпечуємо системність та індивідуальну спрямованість/ І. Заброцька (стр.36-44)
Паренюк Л. Просвітницька робота як основа психологічного супроводу розвитку дітей/ Л. Паренюк (стр.45-52)
Розвиваємо пальчикову моторику (стр.53)
Основні правила виховання дітей раннього віку (стр.54)
Як побудувати спілкування з дитиною (стр.55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Голобородько, Ярослав
Назва : Акцентна графіка книжкового модуля
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2015. - № 6. - С. 107-110 (Шифр С707612/2015/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжково-модульний проект--системність--риторика
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук, Юлія
Назва : Скоро до школи : Системність і наступність у роботі практичного психолога
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2016. - № 11/12. - С. 43-45 (Шифр П131260/2016/11/12)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)