Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Грінченкознавство (6)Рідкісні та цінні видання (15)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (35)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=слова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 948
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
821.161.2’06
Д 22


   
    12. Свідки слова: антологія прози літературного угруповання [Текст] : збірник прозових творів / упорядкування С. І. Демчука. - Київ : Пенмен, 2016. - 336 с. - ISBN 978-617-7443-00-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Сучасна українська проза

Дод.точки доступу:
Демчук, С. І. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
821.161.2-3.09(076)
І 11


   
    ... І вічна таїна слова: аналіз великого епічного твору : посібник для вчителя / В. П. Марко, Г. Д. Клочек, В. Є. Панченко ; редактор В. П. Марко. - Київ : Радянська школа, 1990. - 205 с. - ISBN 5-330-00844-1 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Критика та аналіз--Навчальні видання

Кл.слова (ненормированные):
кіноповісті -- роман -- революція -- аналіз творів
Дод.точки доступу:
Марко, В. П.
Клочек, Г. Д.
Панченко, В. Є.
Марко, В. П. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Akar, А. G.
    Overcoming the psychological effects of illnesses and curing via qur'anic relief by commentaries in Risale-i Nur = Подолання психологічних ефектів хвороб та лікування за допомогою куріїчного отримання коментарів у Рісале-І Нур / А. G. Akar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P53-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормированные):
Рісале-і Нур -- Бедіуззаман Саїд Нурсі -- психологічний ефект Рісале-і Нур -- повсякденне життя за нормами Корану
Анотація: В умовах глобальної пандемії COVID-19 особливої актуальності набуває переосмислення наявного в різних релігійних системах досвіду подолання негативних психологічних наслідків захворювань. Автор звертається до ісламської традиції, зафіксованої, зокрема, в колекції "Рісале-і Нур". Колекція являє собою тафсір (тлумачення) на Корані, написаний турецьким богословом, філософом і релігійним діячем Бадіуззаманом Саїдом Нурсі (1876-1960). Автор статті пояснює своє звернення до цієї колекції, і зокрема до першої книги колекції "Слова" тим, що Саїд Нурсі не тільки аналізує ісламські джерела віри, але й роздумує і осмислює з точки зору Ісламу подробиці власного життя. Ці роздуми і деталі допомагають людині, на думку автора, навчитися практикувати повсякденні дії за нормами Корану й використовувати Коран для подолання негативних емоцій та важких життєвих ситуацій. Автор статті обгрунтовує, що важкі випробування для людства, в тому числі й пандемія COVID-19 - це послання Бога до людей з настановами на те, що треба шукати можливості, аби побороти неспроможність, треба жертвувати, аби збагачуватися, треба слухати (упокорюватися), аби отримати милість Божу. Слідуючи цим настановам віряни, як обгрунтовує автор статті з наведенням численних прикладів з Рісале-i Нур, можуть швидше долати психологічні стреси під час хвороби і важкі життєві ситуації.
Дод.точки доступу:
Абдулла Гехан Акар,


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормированные):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
811.111(038)
C44


   
    Chambers Key-Word Dictionary: English-Ukrainian semibilingual. - Київ : Всеувито, 2002. - 432 p. - (Teaching the world English) (British National Corpus). - на англ. мові. - ISBN 966-520-019-4 : 19.00 грн.
Переклад назви: Словник ключових слів Chambers з українським перекладом реєстрових слів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Українська мова--Словники

Кл.слова (ненормированные):
англійська мова -- українська мова -- реєстрові слова -- ппереклад

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
784.087.681
C99


    Cоколов, Владислав Геннадиевич.
    Детские хоры / В. Г. Cоколов ; слова М. Садовского. - Москва : Музыка, 1982. - 47 с. - 2.77 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяче хорове мистецтво

Кл.слова (ненормированные):
твори для дитячого хору
Дод.точки доступу:
Садовский, М. \слова.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


    Gladun, D.
    Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization = Поетичний перформанс як метод актуалізації поезії Лесі Українки / D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 183-188, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормированные):
украíнська поезія -- поетичний перформанс -- перформанс -- заснований на поезіí -- відеоперформанс
Анотація: Об‘єктом дослідження є поетичнии перформанс як продуктивнии метод актуалізаціí поезіí , що дозволяє створити широкий спектр індивідуальних інтерпретацій одного вірша через унікальний особистий досвід митця-перформера. Поетичнии перформанс — це перформанс, у якому домінують поетичні засоби (письмові та/або усні слова). Претекст для поетичних виступів необов’язковии , оскільки поетичний текст може бути створений під час поетичного виступу ex nihilo. Натомість усі перфоманси, засновані на поезіí , мають претексти, які використовуються як відправні точки. Проте використання самоí поезіí під час виступу не є обов’язковим. Проблема дослідження полягає в осмисленні точок дотику між поетичним перформансом і перформансом, заснованим на поезіí . Мета статті — проаналізувати актуалізацію поезіí Лесі Украí нки засобами сучасного перформансу. Для досягнення мети використано інтертекстуальний та інтермедіальний методи дослідження. Результати дослідження. Два розглянутих у дослідженні сучасні перформанси украíнських митців (перформанс «Без назви» (2014) Ярини Шумськоí та відеоперформанс «Contra Spem Spero!» (2020) Ксеніí Кисиличин) мають спільнии претекст (вірш «Contra spem spero!» Лесі Украí нки), але створюють різні смислові поля. Ці перформанси не лише підкреслюють помітність і важливість претексту, а и виокремлюють певні його рядки та образи як найбільш актуальні для певного часу (і для певного митця-перформера), ті частини оригінального тексту, які сучасні митці обирають для власного (фізичного) «проживання» и переосмислення за посередництвом медіи мистецтва перформансу. Зв’язок між претекстом і перформансом не зникає, навіть якщо на перший погляд він може здатися розмитим. Це дає можливість глядачеві створити несподівані асоціаціí та інтерпретаціí як перформансу, так і претексту, розширити межі інтерпретаціи ного поля тексту, поглянути на нього під іншим кутом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гладун Дарина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Guzel, B.
    On selfness (the "I") the key to the Universe = У самості ("Я") ключ до всесвіту / B. Guzel // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормированные):
самість -- Всесвіт -- Рісале-і Нур -- Коран
Анотація: На підставі ретроспективного аналізу міркувань про знання та віру визначних представників європейської філософії автор статті підводить читача до думки, що Всесвіт є "вмістилищем" значень про світ, і одним з джерел винаходження цих значень є релігія. Далі він показує, що джерелом інтерпретації смислів та отримання нових значень в Ісламській традиції є збірка "Рісале-і Нур" турецького богослова Бадіуззамана Саїда Нурсі. У "Рісале-і Нур" запропоновано нове розуміння характеру відносин між Кораном - книгою "Божественного атрибуту мови" - та Всесвітом - книгою Сили "Божественного атрибуту Волі". Бадіуззаман постійно звертає увагу читачів на Всесвіт, демонструючи, як "читати" його за допомогою куранської методології, як зрозуміти вічний сенс, на який вказує творення, і як дійти до висновків, зазначених у Корані. Аналізуючи конкретні томи "Рісале-і Нур" (зокрема "Слова", "Листи", "Спалахи", "Промені"), автор статті показує оригінальність міркувань Саїда Нурсі, які не походять ані від мудрості Сходу, ані від науки Заходу. Доводиться, що "Рісале-і Нур" розкриває значення понять та справжніх значень Всесвіту прямим натхненням з Корану, а не лише на підставі раціональних умовиводів. Сприймаючи знання та спостереження як сторінки та слова з книги Всесвіту, Нурсі здійснює прямий зв'язок між Кораном та Всесвітом. Тим самим він доводить, що між ними немає суперечності, і фактично вони обидва написані одним автором. Отже, коли "самість" ("Я") задіяна належним чином, людині стає очевидним, що те, про що розповідає книга Всесвіту, нічим не відрізняється від одкровення. Визначення Саїда Нурсі існує в рамках чотирьох основних понять: одне носить сенс іншого, одне - яке означає себе, наміри та сприйняття. Коли природа "самості" відома і використовується як описано, вона пропонує сприйняття, яке не нехтує продуктами філософського та наукового підходів, а швидше інтерпретує їх у світлі одкровення, перетворюючи всю інформацію на мудрість. Тому ключ до розшифровки книги Всесвіту криється в природі людини та її самості.
Дод.точки доступу:
Бюлент Гюзель


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
07(082)
H74


    Hohlfeld, Ralf.
    Freedom of the Media - Freedom through Media? [Текст] / R. Hohlfeld, R. Kendlbacher, O. Hahn. - Freiburg : [s. n.], 2015. - 384 p. - (Global Journalism Research Series). - ISBN 978-3-89733-369-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мас-медіа--Медійний простір--Збірники

   Журналістика--Свобода слова


Кл.слова (ненормированные):
журналістика -- ЗМІ -- громадянський спротив -- політичне замовлення -- Євромайдан -- новітні медіа -- свобода медіа -- пропаганда -- інформаційна безпека
Дод.точки доступу:
Kendlbacher, Ralf
Hahn, Oliver


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Pukhonska, O.
    "Niewolnicy nie rodza wolnych dzieci": proba samoidentyfikacji jednostki w Terenowych badaniach z ukrainskiego seksu Oksany Zabuzko / O. Pukhonska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3, DOI 10.28925/2311-259x.2015.387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормированные):
пам’ять -- культурна амнезія -- посттоталітарна травма -- література -- тоталітаризм -- досвід
Анотація: Сучасний світ робить активні спроби знайти пояснення втрат і здобутків минулого століття, котре мало значний вплив на розвиток суспільства і його поведінки супроти викликів нового часу. Представники різних культурних осередків, митці, науковці звертають увагу на нагальність реінкарнації пам’яті, втраченої у трагічних історичних умовах. Література, як мистецтво слова, розважає над відтворенням забутої травми, по-своєму формуючи віднайдений простір історії і зціленого минулого. Запропонована стаття порушує проблему припрацювання травматичної пам’яті у романі Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/9
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 9
Зміст:
Бацевич, Ф. С. Недиспозиційні предикати і модальність в одивнених художніх текстах / Ф. С. Бацевич. - С.3-10
Кл.слова: референт, текстова модальність, предикат
Дуброва, О. М. Презентація синтаксичних концептів / О. М. Дуброва. - С.11-17
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, план вираження, типова пропозиція
Кондратенко, Н. В. Типологія мовленнєвих жанрів українського політичного дискурсу / Н. В. Кондратенко. - С.18-22
Кл.слова: політичні тексти, політична комунікація, комплексна типологія
Вінтонів, М. О. Функційні вияви слабкого синтаксичного зв’язку на рівні словосполучення в сучасній українській мові / М. О. Вінтонів. - С.23-29
Кл.слова: керування (мовозн.), підрядний зв’язок, диференційні ознаки
Шатілова, О. С. Суб’єкти авторизації в публіцистичному тексті: класифікаційно-кваліфікаційні ознаки / О. С. Шатілова. - С.30-34
Кл.слова: засоби масової комунікації, суб’єкти авторизації, джерела інформації
Грипас, О. Ю. ’Структура суб’єкта й об’єкта порівняння в українських компаративних конструкціях / О. Ю. Грипас. - С.35-40
Кл.слова: вербальна реалізація, класифікація порівнянь, предикати
Грачова, А. В. Типологічні виміри класифікаційних ознак прислівника у різносистемних мовах (на матеріалі української, англійської та італійської мов) / А. В. Грачова. - С.41-46
Кл.слова: гетерогенність, прислівник, інтерпретаційна стратегія
Кучер, А. С. Нечленовані речення в сучасінй українській мові: статус, функції / А. С. Кучер. - С.47-54
Кл.слова: слова-речення, квазіречення, модальність
Аксьонова, І. О. Синтаксичні конкретизатори в структурі речення: типологічйно-кваліфікаційні ознаки / І. О. Аксьонова. - С.55-59
Кл.слова: просте речення, синтаксичний зв’язок
Бортун, К. О. Категорії імператива в сучасній українській мові / К. О. Бортун. - С.60-65
Кл.слова: імператив, волевиявлення мовця, комунікативний акт
Стишов, О. А. Нові іншомовні слова в українськомовних ЗМІ початку ХХІ ст. / О. А. Стишов. - С.66-75
Кл.слова: мас-медіа, тематична група, дискурс
Навальна, М. І. Функціонально-стилістичні вияви оказіоналізмів у мові сучасної української газетної періодики / М. І. Навальна. - С.76-78
Кл.слова: газетна періодика, тематика публікацій, оказіоналізм
Мялковська, Л. М. Лінгвостилістична парадигма ментальності інтелігенції в прозі І. С. Нечуя-Левицького / Л. М. Мялковська. - С.79-84
Кл.слова: інтелектуальна проза, ментальний, лінгвостилістичний
Вінтонів, Т. М. Роль міфонімів та біблійних онімів у створенні семантичної аури антропоетоніма Мотря в історичній епопеї Богдана Лепкого "Мазепа" / Т. М. Вінтонів. - С.85-92
Кл.слова: поетонім, онімна лексика, міфопоетонім
Кочан, І. М. Українське термінознавство сьогодні / І. М. Кочан. - С.93-101
Кл.слова: термінознавство, дисертації, конференції
Заболотня, Р. В. Джерела походження та морфемна структура фармаконімів оториноларингології / Р. В. Заболотня. - С.102-107
Кл.слова: армаконім, номеноелемент, епонім-фармаконім
Труб, В. М. Про співвідношення значень дієслів допомагати й підтримувати / В. М. Труб. - С.108-114
Кл.слова: колокація, сполучуваність, ресурс
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

13.
   811.111(038)
   W83


   
    Words around me = Wörter um mich herum = Słowa wokół mnie = Слова вокруг меня = Слова навколо мене : [ілюстративний словник] : 9500 слів / укладач: О. Мазур, О. Єрошенко ; художник Ксенія Лозицька. - Київ : Глорія, 2019. - 112 p. : іл. - Текст англ., нім., пол., укр., рос. - ISBN 978-617-536-607-3 : 156.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Німецька мова--Польська мова--Російська мова--Словники

   Українська мова--Англійська мова--Німецька мова--Польська мова--Словники


Дод.точки доступу:
Мазур, Ольга \укладач.\
Єрошенко, Олег \укладач.\
Лозицька, Ксенія \художник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

14.
   908(520)
   Y18


    Yanagita, Kunio (1875-1962.).
    The Legends of Tono / Kunio Yanagita ; translated by Ronald A. Morse. - 100th Anniversary Edition 1st Rowman & Littlefield ed. - Lanham : Lexington Books, 2008. - xxxi, 83 p. : il, карти. - ISBN 978-0-7391-2767-4 (cloth : alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Легенди--Тексти--Популярні видання

   Фольклор--Японія--Тоно-ші


Анотація: Ця основоположна колекція народних легенд із гірського північного міста Тоно в префектурі Івате стала важливою для заснування фольклорних досліджень в Японії. Автор, Куніо Янагіта, зараз відомий як батько-засновник дисципліни. Мотивація Янагіти для роботи ґрунтувалася на його бажанні дослідити суть японської психіки та зберегти сільську культуру та громаду. «Легенди про Тоно», перекладені англійською мовою Рональдом А. Морсом, об’єднують 119 історій, кожну з яких передав Янагіті усний оповідач, уродженець віддаленого Тоно. Збірка була опублікована в 1910 році і незабаром захопила народну уяву своєю яскравістю та глибиною. Передача цих місцевих легенд Янагітою ґрунтується на ретельному спостереженні та представлена в тому, що Морзе описує як «чіткий класичний японський літературний стиль вираження». Розміщуючи два світи – спостережуваний, фізичний світ гір, річок і будинків, і прихований, анімістичний світ, населений духами та богами, історії відображають фантастичне, гротескне та інколи радісне у сільськогосподарській громаді, населеній не лише головні герої (переважно) селяни, а також пласкоголові водяні духи, лисиці, що змінюють форму, і довгоносі гобліни. Усе це є багатим матеріалом для вивчення Янагітою мрій, вірувань і почуттів жителів Тоно і, відповідно, сільської Японії в цілому. Минуло більше століття відтоді, як ці слова вперше були записані на папері, ця потужна та впливова колекція продовжує інформувати наше розуміння японської історії, антропології та літератури сьогодні.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
811.581(076.5)
С 89


    Zhongwen, Dangdai.
    Сучасна китайська мова для починаючих. Книга вправ = ???? : ??? / D. Zhongwen ; Hanban. Confucius Institute Headquarters. - Пекін : Sinolingua, 2010. - 140 с. - ISBN 978-80200-688-1 : 65.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Китайська мова--Вправи--Практичні посібники

Кл.слова (ненормированные):
фонетика -- звуки -- слова -- розмовна практика


Дод.точки доступу:
Hanban. Confucius Institute Headquarters


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

16.


    Єгупова, В.
    Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 12–13. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--уроки--інтегративно-діяльнісний підхід--початкова школа

Кл.слова (ненормированные):
українська мова -- методика викладання -- інтегративно-діяльнісний підхід -- технологія "Росток" -- слова протилежні за значенням -- антоніми -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробу уроку-відкриття нових знань з української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" для учнів 2 класу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Єременко, О.
    Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ / О. Єременко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормированные):
міжродовий синкретизм -- поетика -- образ
Анотація: У статті досліджується категорія літературного роду як центральне наукове поняття для типології і систематизації явищ мистецтва слова, первинне для подальшої класифікації за жанрами. Поліфункціональність образу постає передумовою родового поділу літератури. Взаємопроникнення посутніх родових властивостей – міжродовий синкретизм – розглянуто починаючи від спорадичних його проявів на межі віків і до постмодерної еклектики. Носіями міжродового синкретизму визначені рівень художньої умовності (імітація реальних подій, моделювання психічних станів); змістоутворювальні компоненти тексту; формозмістові елементи твору; поетикальні домінанти; авторська індивідуальність (задум, психологічний портрет, художній світ); рецептивні параметри. Отже, явище міжродового синкретизму постає як наслідок комплексу властивостей художнього тексту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Єрмоленко, С. С.
    Відображення семантичної структури багатозначних слів на фразеологічному рівні [Текст] / С. С. Єрмоленко, Я. В. Бечко // Мовознавство. - 2010. - N 6. - С. 45-54

Кл.слова (ненормированные):
Фразема -- СЕМАНТИКА -- багатозначні слова
Дод.точки доступу:
Бечко, Я. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Єрмоленко, Анатолій.
    Проблеми перекладу понять, похідних від слова "Welt" в етиці, практичній філософії та соціології [Текст] : Інформація / А. Єрмоленко, В. Кебуладзе // Філософська думка. - 2016. - № 3. - С. 117-118

Кл.слова (ненормированные):
семінар з перекладу, Київ, 2016 р. -- похідні від слова "Welt" -- німецька гуманітаристика
Дод.точки доступу:
Кебуладзе, Вахтанґ


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Єсюк, Л.
    Рідна мово, ти квітуєш пелюстками слова! [Текст] : Мовознавчий брейн-ринг для учнів 7-9-х класів / Л. Єсюк // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 21. - С. 29-31


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)