Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=слоган<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Н 34
Назва : Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка . Випуск 2, А
Вихідні дані : Київ; Буча: Міленіум, 2013
Кільк.характеристики :433 с
Колективи : Український гуманітарний інститут
ISBN, Ціна 978-966-8063-97-14: 30.00 грн.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політичні реформи--реклама
Зміст : Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ/ В. В. Балута, Б. М. Голота. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості/ Г. О. Білик. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях/ А. Р. Бурий. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення/ І. В. Зайцева. Теория познания Платона/ Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества/ В. С. Крохалев. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація"/ В. І. Мудрак. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв./ Р. Мустафаев. Екологія духовності молоді/ С. М. Романчук. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди/ С. В. Сива, С. М. Романчук. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс"/ А. А. Хорошок. Основні права людини та їх конституційні гарантії/ О. М. Чабах. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції/ О. А. Ярош. Молодіжний сленг: реалії життя/ С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти/ Р. В. Болдирев. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі)/ А. В. Гальчинська. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі/ О. І. Гороховська. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови/ Л. В. Кондратьєва. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі/ К. Р. Кривцун. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного/ Г. В. Кроха. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект/ Ю. О. Могилко. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури/ Ю. О. Могилко. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі/ А. К. Павлова. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю/ А. В. Прокопенко. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності/ Н. С. Рева. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів/ С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. Лингвистический статус предлога в современном английском языке/ А. А. Семенюк. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип")/ А. Ю. Татарко. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст/ С. О. Чернишова. Сага о количественных словах (на материале английских числительных)/ С. А. Швачко. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект/ О. А. Щербакова. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект/ Т. М. Герлянд. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.)/ В. О. Доценко. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців/ Г. І. Дударчук. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції/ Н. В. Зайцева. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу/ Н. Г. Мичак. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя/ А. В. Олійник.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Український юрист -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Бахолдіна М. Викладатися на повну/ М. Бахолдіна [и др.] (стр.10-12) Кл.слова: освітній проект,тренінги для юристів,юридична освіта
Пошелюжна Х. В дух словах/ Х. Пошелюжна (стр.16-17) Кл.слова: рекламний слоган,юридичний ринок,правоохоронна діяльність
Венгер К. Свій серед чужих/ К. Венгер (стр.18-19) Кл.слова: історія Києва,давньоруські землі,правова система
Линник О. Система зрушення/ О. Линник (стр.20-22) Кл.слова: банківська система,банківський нагляд,оцінка діяльності банків
Львов Б. Правила життя Богдана Львова/ Б. Львов (стр.23-25) Кл.слова: судова влада,господарська юрисдикція,Львов Богдан, про нього
Вовк С. Партнерський лад/ С. Вовк, М. Сисоєнко (стр.26-30) Кл.слова: юридичні фірми,інститут партнерства,партнери юридичних фірм
Лебедєв М. Лава запасних/ М. Лебедєв (стр.32-33) Кл.слова: юридичний бізнес,партнери-міленіали,юридичні фірми
Плющ А. Шлях до партнерства/ А. Плющ (стр.34-35) Кл.слова: юридична фірма,партнери юридичних фірм,юридичний бізнес
Савчук М. Застосується кожного/ М. Савчук, Т. Шмиг (стр.36-39) Кл.слова: Цивільний процесуальний кодекс,українське судочинство,нові процесуальні механізми
Ковальчук М. L. I. Group: Ера розвитку/ М. Ковальчук, А. Мегеря ; інтерв'юер М. Сисоєнко (стр.40-43) Кл.слова: юридична компанія,юридичний ринок,юридичний бізнес, Україна
Мирогородський Д. Вартість становлення/ Д. Мирогородський (стр.44-45) Кл.слова: юридичні послуги,юридичні фірми,професійний рівень, юристи
Качмар О. На всі сто/ О. Качмар [и др.] (стр.46-49) Кл.слова: процесуальні правила,процесуальний кодекс,нові процесуальні кодекси
Гнатюк В. Сенс злиття/ В. Гнатюк (стр.50-52) Кл.слова: юридичні фірми,юридичний ринок,злиття фірм
Власов В. Відпочити зі змістом/ В. Власов ; інтерв'юер М. Бахолдіна (стр.54-57) Кл.слова: захоплення,німецький композитор,найкращий відпочинок
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пошелюжна, Христина
Назва : В дух словах
Місце публікування : Український юрист. - Київ: ПрАТ "Юридична практика", 2018. - № 3. - С. 16-17 (Шифр У833205987/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний слоган--юридичний ринок--правоохоронна діяльність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звєгинцова, Марія
Назва : Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 10. - С. 20-24. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/10). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копірайтинг--викладання копірайтингу--реклама--неймінг--слоган--легенда бренда--контекстуальне мислення
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко О. В.
Назва : Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс аналіз--рекламний текст--слоган зубних паст--етос--логос--пафос--риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв, Ілля, Рябчук, Михайло
Назва : Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.)
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 74-82. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.169 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.169
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клінінгові компанії--реклама та pr клінінгових послуг--психологія сприйняття кольорів--рекламна стаття--рекламний слоган--історія клінінгового бізнесу в україні
Анотація: У статті аналізується розвиток клінінгових послуг в Україні впродовж 2010–2020-х років. Досліджено не лише масмедійні публікації з оглядами ринку, але й ділові пропозиції, інормаційні та рекламні матеріали провідних українських клінінгових компаній. Проведено порівняльний аналіз особливостей українських та іноземних компаній, зібрано великий обсяг кількісної інформації про розвиток цього бізнесу, його провідні тенденції, підприємства, клієнтську базу, негативні та позитивні чинники діяльності клінінгових компаній. Головну увагу авторів статті придлено історії та перпективам промоції українських клінінгових послуг: маркетинговим стратегіям, рекламним та PR-продуктам. Описано основні рекламні канали, які використовувалися клінінговими компаніями. Важливе місце в дослідженні посідають гендерні аспекти промоційної продукції, яка поширювалася у 2023 році. Для вивчення цього аспекту було застосовано контент-аналіз. Описуються закономірності психологічної інтерпретації кольорів. Стаття має прикладну спрямованість. Використовуючи арсенал засобів, накопичений світовою рекламною та PR-практикою, описаний у професійній літературі, та враховуючи основні потреби й виклик клінінгової галузі в Україні першої половини 2020-х рр., запропоновані численні рекомендації. Зокрема: в статті міститься понад 10 слоганів, придатних для використання в клінінговому бізнесі; пропонується інструкція-шаблон рекламної статті, включно з детальними рекомендаціями щодо стилю, лексики; низка порад клінінговому бізнесу щодо використання кольорів у графічному дизайні інформаційної, рекламної та PR-продукції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)