Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальна інформація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002(075.8)/Ш 35
Автор(и) : Швецова-Водка, Галина Николаевна
Назва : Общая теория документа и книги : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Рыбари; Київ: Знання, 2009
Кільк.характеристики :787 с
ISBN, Ціна 978-5-93763-008-7
ISBN, Ціна 978-966-346-518-0
ДРНТІ : 82.13.13
УДК : 002(075.8)
Предметні рубрики: Інформаційні джерела-- Науково-інформаційна діяльність
Видавнича справа
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(2), Ф3(3)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(2), Ф3(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(082)/С 69
Назва : Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 04.41
УДК : 316.776(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d-друк--герменевтика--інтернет-видання--комунікації
Зміст : Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні/ В. В. Березенко. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи/ В. В. Гулай. Перспективи розвитку соціальних комунікацій/ Л. М. Колєчкіна. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу/ Л. А. Раренко. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень/ В. Г. Спрінсян. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект/ Я. С. Фруктова. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. Способи візуалізації журналістської інформації/ В. Е. Шевченко. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України/ О. В. Шевченко. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі/ О. О. Градюшко. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління/ Т. Ю. Гранчак. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді/ М. С. Грінченко. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора/ Ю. О. Дем'янова. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях/ C. M. Іщук. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації/ Є. О. Кияниця. Крос-культурні особливості рекламної комунікації/ Н. М. Лисиця. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід/ А. О. Романова. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.)/ Л. М. Зеленська. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі/ P. P. Лойко. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань/ Р. В. Пикалюк. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід/ Т. В. Полковенко. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті/ Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі/ Л. С. Прокопенко. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316/Д 24
Автор(и) : Дворецька Г. В.
Назва : Соціологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 1999
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
ISBN, Ціна 966-574-117-9:
ДРНТІ : 04.01.07
УДК : 316
Предметні рубрики: Соціологія-- Історія-- Теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність релігії--соціальний феномен--трудова діяльність--кодекс соціолога--соціальна інформація
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(075.8)/П 14
Автор(и) : Палеха Ю. І., Мурейко Н. В., Оксіюк О. Г.
Назва : Документально-інформаційні комунікації : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2018
Кільк.характеристики :386 с
ISBN, Ціна 978-966-2609-54-7: 255.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.776(075.8)
Предметні рубрики: Обмін інформацією-- Документообіг-- Інформаційна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна комунікація--соціальна інформація--соціальні інститути--масова комунікація--наукова комунікація--рекламна комунікація--політична комунікація
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бездрабко, Валентина
Назва : Ноокомунікологія Галини Швецової-Водки
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 5. - С. 46-51. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/5). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ноокомунікологія--ноосфера--документологія--документосфера--бібліологія--інформація--соціальна інформація--соціальна комунікація
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 17.023.36(082)/А 43
Автор(и) : Мірошніченко, Олена Вікторівна
Назва : Культурва як інформаційна система
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. пр. - Київ: НАКККіМ, 2013. - Вип. 30. - С. 52-58 (Шифр 17.023.36(082)/А 43-080676904)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 17.023.36(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--антропологічний підхід--аксіологічний підхід--знаковосимволічний підхід--соціальний досвід--соціальна інформація--інформаційні носії
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)