Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний чинник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майстренко, Катерина Сергіївна
Назва : Соціокультурні аспекти архітектурних трансформацій житлового серевища
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 34. - С. 128-135. - ISSN 2225-7586 (Шифр -657227041/2015/34). - ISSN 2225-7586
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний чинник--архітектурна трансформація--урбанізм--соціальні групи--індивідуальне житло--комфорт
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 2
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :647 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання--освіта--інформаційне суспільство--полікультурна освіта
Зміст : Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela/ C. Plewka. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога/ О. Дубасенюк. Modele nauczania nauczycieli/ T. Walkowiak. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти/ Н. Лазаренко. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру/ Л. Хомич. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym/ E. Wiśniewska. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру/ І. Андрощук. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів/ О. Курок, В. Зінченко. The values orientations of future teachers/ L. Orshanskyi. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога/ Г. Товканець. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych/ Ĵ. E. Wierzeĵska. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру/ О. Семеног. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект/ О. Падалка. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів/ О. Шагаєва. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки/ В. Биков, М. Шишкіна. Media a edukacja dla pokoju/ E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства/ Р. Гуревич, М. Кадемія. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів/ Л. Березівська. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства/ Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін/ Г. Головченко. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру/ К. Годлевська. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві/ В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва/ В. Бойчук, О. Бойчук. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти/ А. Кузьмінський. Українсько-польські проекти: регіональний досвід/ М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів/ А. Пугач, Н. Дівінська. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій/ О. Бенч. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн/ Н. Пазюра. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії/ Н. Постригач. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy/ O. Zhizhko. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju/ A. Tadeusz. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади/ Л. Лук’янова, Л. Ващенко. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym/ N. Pikuła. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн/ О. Огієнко. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок/ О. Пєхота. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян/ Я. Пилинський. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих/ О. Біда, І. Орос. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС/ О. Самойленко. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги/ Н. Сиско. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування/ М. Марусинець. Людський капітал у контексті освіти для миру/ Н. Ничкало. From sustainable development goals quality assurance in vocational education/ V. Radkevych, O. Radkevych. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження/ Н. Авшенюк. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій/ М. Козяр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема/ О. Діденко, Т. Плачинда. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей/ О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації/ Н. Бідюк. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій/ Б. Бистрова. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця/ Т. Фурсенко. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні/ Л. Базиль, В. Орлов. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks/ N. Tymkiv. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру/ Є. Царьова.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)