Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Халіна В. Ю. Соціальна відповідальність як головна компонента клієнтоорієнтованості підприємства/В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 18.-С.53-61
|
>2.
| Федорошин І. Споживач завжди правий?/І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 1.-С.46-56
|
>3.
| Удовиченко А. О. Елементи грамоти споживача/А. О. Удовиченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 21/22.-С.34-38
|
>4.
| Трудове навчання в школі - 2019г.,N 21/22 (Введено оглавление)
|
>5.
| Ткачук С. В. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємства в усіх сферах діяльності/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 11.-С.109-118
|
>6.
| Струнгар А. Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/А. Струнгар // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2013,N N 2(199).-С.19-21
|
>7.
| Практикум з мікроекономіки/В. Д. Базилевич [та ін.]. - 2008
|
>8.
| Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/Н. Потапова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.24-26
|
>9.
| Питання літературознавства. Випуск 71. - 2006
|
>10.
| Основи економічної теорії/Міністерство освіти і науки України. - 2003
|
|
|