Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
|
>2.
| Васильєв О. М. Роль механізмів прийняття рішень у встановленні ринкової рівноваги/О. М. Васильєв // Економіка України. -Київ, 2020,N № 5.-С.85-94
|
>3.
| Pappas G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.86-92
|
>4.
| Данило С. І. Діяльність торговельних мереж на ринку України/С. І. Данило, Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 2.-С.58-63
|
>5.
| Зибін С. В. Оптимізація розробки структур і трафіків передачі інформаціїв захищених корпоративних мережах. Кількісна оптимізація/С. В. Зибін // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2020,N N 7.-С.104-114
|
>6.
| Аванесова І. А. Культура захисту споживачів платіжних послуг при переході права власності на валютні цінності/І. А. Аванесова // Фінанси України. -Київ, 2019,N № 7.-С.113-125
|
>7.
| Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств/О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 2.-С.42-49
|
>8.
| Логацький В. М. Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості/В. М. Логацький // Економіка України. -Київ, 2019,N № 3.-С.3-21
|
>9.
| Горб К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку/К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.5-8
|
>10.
| Виноградова О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг/О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 1.-С.26-32
|
|
|