Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
2.

Васильєв О. М. Роль механізмів прийняття рішень у встановленні ринкової рівноваги/О. М. Васильєв // Економіка України. -Київ, 2020,N № 5.-С.85-94
3.

Pappas G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.86-92
4.

Данило С. І. Діяльність торговельних мереж на ринку України/С. І. Данило, Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 2.-С.58-63
5.

Зибін С. В. Оптимізація розробки структур і трафіків передачі інформаціїв захищених корпоративних мережах. Кількісна оптимізація/С. В. Зибін // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2020,N N 7.-С.104-114
6.

Аванесова І. А. Культура захисту споживачів платіжних послуг при переході права власності на валютні цінності/І. А. Аванесова // Фінанси України. -Київ, 2019,N № 7.-С.113-125
7.

Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств/О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 2.-С.42-49
8.

Логацький В. М. Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості/В. М. Логацький // Економіка України. -Київ, 2019,N № 3.-С.3-21
9.

Горб К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку/К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.5-8
10.

Виноградова О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг/О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 1.-С.26-32
 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)