Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>2.
| Нова парадигма. Філософія. Соціологія - 2017г.,N 131 (Введено оглавление)
|
>3.
| Трудове навчання в школі - 2019г.,N 21/22 (Введено оглавление)
|
>4.
| Маркетинговые исследования в Украине - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Вісник Книжкової палати - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Зибін С. В. Оптимізація розробки структур і трафіків передачі інформаціїв захищених корпоративних мережах. Кількісна оптимізація/С. В. Зибін // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2020,N N 7.-С.104-114
|
>7.
| Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
|
>8.
| Корнєєв В. В. Управління кредитними та інвестиційними потоками капіталу/В. В. Корнєєв ; наук. консультант О. І. Барановський. - 2004
|
>9.
| Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств/О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 2.-С.42-49
|
>10.
| Горб К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку/К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.5-8
|
|
|