Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Корнєєв В. В. Управління кредитними та інвестиційними потоками капіталу/В. В. Корнєєв ; наук. консультант О. І. Барановський. - 2004
|
>2.
| Логацький В. М. Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості/В. М. Логацький // Економіка України. -Київ, 2019,N № 3.-С.3-21
|
>3.
| Трудове навчання в школі - 2019г.,N 21/22 (Введено оглавление)
|
>4.
| Федорошин І. Споживач завжди правий?/І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 1.-С.46-56
|
>5.
| Халіна В. Ю. Соціальна відповідальність як головна компонента клієнтоорієнтованості підприємства/В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 18.-С.53-61
|
>6.
| Васильєв О. М. Роль механізмів прийняття рішень у встановленні ринкової рівноваги/О. М. Васильєв // Економіка України. -Київ, 2020,N № 5.-С.85-94
|
>7.
| Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/С. Горонович // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.22-23
|
>8.
| Практикум з мікроекономіки/В. Д. Базилевич [та ін.]. - 2008
|
>9.
| Горб К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку/К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 6.-С.5-8
|
>10.
| Муляр М. С. Поняття і сутність оцінки кредитоспроможності споживача/М. С. Муляр // Держава і право. -Київ:Юридична думка, 2018,N Вип. 80.-С.113-124
|
|
|