Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
2.

Pappas G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.86-92
3.

Лісневська А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа/А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019,N Вип. 2(8).-С.47-54
4.

Калаур І. Відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань із постачання цифрового контенту/І. Калаур, Г. Стахира // Право України. -Київ:Право України, 2019,N № 2.-С.77-90
5.

Вісник Книжкової палати - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств/О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 2.-С.42-49
7.

Михайліченко М. Громадське суспільство як споживач університетських освітніх послуг/М. Михайліченко // Нова парадигма. Філософія. Соціологія. -Київ:Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017,N N 131.-С.33-45
8.

Данило С. І. Діяльність торговельних мереж на ринку України/С. І. Данило, Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 2.-С.58-63
9.

Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні/А. К. Досенко // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019,N Вип. 2(8).-С.61-66
10.

Удовиченко А. О. Елементи грамоти споживача/А. О. Удовиченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 21/22.-С.34-38
 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)