Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rosinska O.
Назва : Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")
Паралельн. назви :Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці»)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотип--гендер--серіальний контент--архетип--наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильєв О. М.
Назва : Роль механізмів прийняття рішень у встановленні ринкової рівноваги
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 2020. - № 5. - С. 85-94. - ISSN 0131-775X (Шифр Е667239/2020/5). - ISSN 0131-775X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціна--рівновага--конкуренція--ринок--споживач--функція корисності--раціональна поведінка--оптимізація--нераціональна поведінка--класична теорія--інституціональна теорія
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 86-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критична теорія освіти--стратегічні документи єс--якість освіти--ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данило С. І., Гуштан Т. В.
Назва : Діяльність торговельних мереж на ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 2. - С. 58-63 (Шифр Ф644512421/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--конкурентоспроможність--товарний асортимент--торговельні мережі--постачальники--споживач--ефективність--інновації--інвестиції
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зибін, Сергій Вікторович
Назва : Оптимізація розробки структур і трафіків передачі інформаціїв захищених корпоративних мережах. Кількісна оптимізація
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 7. - С. 104-114. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.103114 (Шифр К667665926/2020/7). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.103114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна система--оптимізація--інформаційна безпека--кількісний критерій--ресурс--комплексна система захисту інформації
Анотація: Стаття присвяченаоптимізації розробки структур і трафіків передачі інформації в захищених корпоративних мережах за кількісним фактором, яка здійснюється в локальній задачі обчислення раціональних об’ємів інформації. З цією метою сформульована математична постановка локальної задачі з оптимізації ресурсів інформаційної системи за кількісним критерієм. Задача розв’язана шляхом обчислення раціональних об’ємів інформації та внесення їх в опис ресурсів інформаційної системи. Враховуючи зростання об’ємів,розмаїття задач,які висуваються до захищених корпоративних мереж,оцінювати якість мереж, які проектуються необхідно на основі багатокритеріальної оптимізації. Дана оптимізація повинна враховувати весь спектр останніх досягнень в області системного підходу, сучасних принципів скаляризації, прийомів декомпозиції та агрегування,теорії графів, алгоритмів оптимізації, методів ієрархічного структурування синтезу з послідовним прийняттям рішень.Виконання поставленого завдання починається з побудови інформаційних структур, що представляють собою зв’язані орієнтовані графи. Вершинами графів являються задачі взаємодії макрорівня,що здійснюють інформаційний обмін між елементами локальної мережі і локальними мережами, а дугами являються інформаційні впливи або повідомлення. Відповідним чином будуються структури для мікрорівня.Задачі взаємодії макрорівня і мікрорівня поділяються на три типи:ресурси-джерела; ресурси-транзити; ресурси-користувачі.Оптимізація структур за кількісним фактором здійснюється в локальній задачі обчислення раціональних об’ємів інформації. Під об'ємом інформації розуміється кількість елементарних символів. Слід відзначити, що мова йде про об'єми інформації, які складаються з базових, а не синтетичних показників. Раціональний об'єм інформації повинен відповідати вимогам повноти інформації, що ставиться задачею-споживачем. Якщо об’єм інформації менший необхідного,тоді елемент мережі, споживач або вся мережа відчуватиме нестачу інформації. У випадку надлишку потрібного об’єму виникають непродуктивні затрати на формування, обробку і передачу інформації або результатів рішення задач, а також загрози доступності системи. В глобальному випадку проблема набагато складніше,оскільки частина інформаційного потоку може бути інформаційним деструктивним впливом або загрозою порушення критеріїв інформаційної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аванесова І. А.
Назва : Культура захисту споживачів платіжних послуг при переході права власності на валютні цінності
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2019. - № 7. - С. 113-125 (Шифр Ф375529/2019/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платіжна послуга--платіжний інструмент--споживач платіжної послуги--надавач платіжної послуги--культура захисту споживачів платіжних послуг
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш О. М.
Назва : Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 2. - С. 42-49. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/2). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--інноваційна діяльність--телекомунікаційні підприємства--прибуток--збиток--попит--конкурентоспроможність--споживач
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логацький В. М.
Назва : Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 2019. - № 3. - С. 3-21. - ISSN 0131-775X (Шифр Е667239/2019/3). - ISSN 0131-775X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тариф--ціна--ціноутворення--ринок--електрична енергія--послуга--розподіл електроенергії--споживач
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горб К. М., Корнєєв М. В.
Назва : Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 6. - С. 5-8. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/6). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавчі ресурси туризму--туристичний ринок--туристичний продукт--суб’єкт туристичного ринку--психотип туриста--туристичний маркетинг--споживач--сегментація
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Євтушенко Н. О.
Назва : Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 1. - С. 26-32. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/1). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--послуги--конвергенція--цифровізація--споживач--телекомунікації--інтернет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)