Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры (стр.6-9) Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р.,молоді рекламісти,студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... (стр.10-19) Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом,програми лояльності,бренд
Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/ Е. Венгер (стр.20-21) Кл.слова: лояльний споживач,підтримка лояльності,лояльність
Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/ С. Горонович (стр.22-23) Кл.слова: лояльний споживач,програма лояльності,залучення споживачів
Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/ Н. Потапова (стр.24-26) Кл.слова: сучасний споживач,лояльність споживача,основні ознаки лояльності споживача
Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/ С. Спивакова (стр.27-29) Кл.слова: лояльність,основні критерії росту прояву лояльності,формування лояльності
Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/ А. Степанова (стр.30-31) Кл.слова: лояльність споживача,лояльність бренду,інструменти формування лояльності
Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/ И. П. Широченская (стр.32-39) Кл.слова: лояльність,лояльність бренду,типи лояльності
Гурджиян К. В. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей/ К. В. Гурджиян (стр.40-48) Кл.слова: програма лояльності,способи накопичення балів
Ромат Е. В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК)/ Е. В. Ромат (стр.49-53) Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації,формування комунікації,реклама
Зозулев А. В. К вопросу о сегментировании рынка/ А. В. Зозулев (стр.56-61) Кл.слова: масовий маркетинг,цільовий маркетинг,краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают (стр.62-63) Кл.слова: інтернет-бізнес,скорочені посилання,соціальні мережі
Ромат Е. В. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. В. Ромат, Т. Пирогова (стр.66-72) Кл.слова: жінка в рекламі,соціальні ролі жінок,жіноча реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Нова парадигма. Філософія. Соціологія -2017р.,N 131
Цікаві статті :
Корсак К. Велике Трепілля та інші об’єктивно-наукові засади самовизначення Українців у XXI ст./ К. Корсак (стр.3-11)
Похресник А. Світова і національна наука: виклики XXI століття/ А. Похресник (стр.11-23)
Загурская Н. О смерти постчеловека и о постчеловеке/ Н. Загурская (стр.23-32)
Михайліченко М. Громадське суспільство як споживач університетських освітніх послуг/ М. Михайліченко (стр.33-45)
Гао Вейчжень. Глобальна освіта як предмет соціально-філософського аналізу/ Вейчжень Гао (стр.45-58)
Кірик Т. Філософія удосконалення виховної роботи зі студентами-медиками в сучасних умовах/ Т. Кірик (стр.58-66)
Задувайло О. Теоретичні засади забезпечення права на інформацію: від державоцентризму до громадяноцентризму/ О. Задувайло (стр.67-79)
Стариковська О. Сутність громадської думки/ О. Стариковська (стр.79-86)
Пивоварська К. Постмодернізм, толерантність і Веб 2.0/ К. Пивоварська (стр.86-95)
Туленков М. Самоврядний потенціал соціального управління в оптиці соціологічної аналітики/ М. Туленков (стр.96-111)
Согорін А. До питання впливу ЗМІ на дитячу аудиторію в контексті реалізації виховної функції/ А. Согорін (стр.111-120)
Внуков Є. Організаційно-управлінські складові у структурі організаційної культури з позиції секторального підходу/ Є. Внуков (стр.120-133)
Городецька С. Структура інституціоналізації громадянського діалогу/ С. Городецька, В. Жуков (стр.133-144)
Дікова-Фаворська О. Роль конструкту "людина з функціональними обмеженнями здоров’я" в компенсації дефіциту розуміння соціальної суті людини з інвалідністю/ О. Дікова-Фаворська (стр.144-153)
Позднякова-Кирбятєва Е. Методологічні аспекти структурування концепції реабілітаційного парку/ Е. Позднякова-Кирбятєва (стр.153-166)
Яремчук С. Інтелектуальні джерела теорії релігійної економіки/ С. Яремчук (стр.167-178)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2019р.,N 21/22
Цікаві статті :
Кремньова С. А. Чарівний світ еко-сумок/ С. А. Кремньова (стр.2-6) Кл.слова: еко-сумка,тканина,модель
Куратнік Т. В. Сучасні аспекти українського бісероплетіння/ Т. В. Куратнік, Є. М. Лазарів (стр.6-8) Кл.слова: сучасне бісероплетіння,бісероприкраси,технологія бісероплетіння
Афоніна Л. В. Джинсова рамка для фотографій/ Л. В. Афоніна (стр.9-15) Кл.слова: рамка для фотографій,джинс,9 клас
Терещенко Л. В. Органайзер для ножиць "Серце майстрині"/ Л. В. Терещенко, Т. Канівець (стр.16-22) Кл.слова: органайзер,технологічна послідовність,текстильний матеріал
Черненко Т. Л. Виготовлення виробів різними методами проектування/ Т. Л. Черненко, Канівець О. В., С. В. Поліщук (стр.23-33) Кл.слова: метод проектування,виготовлення виробів,9 клас
Удовиченко А. О. Елементи грамоти споживача/ А. О. Удовиченко (стр.34-38) Кл.слова: споживач,грамота споживача,проект
Люшина В. М. Сучасні конструкційні матеріали для виготовлення корисних речей для інтер"єру/ В. М. Люшина, Т. М. Гаврилюк (стр.40-44) Кл.слова: урок трудового навчання,інтер"єр,корисні речі
Люшина В. М. Вибір обгрунтування теми проекту/ В. М. Люшина, В. П. Шевчук (стр.45-47) Кл.слова: тема проекту,урок-квест,урок трудового навчання
Куратнік Т. В. Виготовлення нагрудної бісерної прикраси/ Т. В. Куратнік (стр.48-54) Кл.слова: урок трудового навчання,бісерна прикраса,технологія проектування
Хабарук О. А. "Nigh Sowing". Кольє з фетру і камінців/ О. А. Хабарук (стр.55-58) Кл.слова: кольє,фетр,камінці
Руденко Л. О. Квіти України/ Л. О. Руденко (стр.59-63) Кл.слова: квіти легенди про квіти,краєзнавчо-дослідницька робота
Марченко О. І. Виготовлення військового автомобіля КРАЗ-5233ВЕ "Спецназ"/ О. І. Марченко (стр.66-76) Кл.слова: військовий автомобіль,моделювання,конструювання
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Маркетинговые исследования в Украине -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Новости маркетинговых исследований в Украине (стр.8-13) Кл.слова: Україна,ринок,інтернет-реклама
Соснюк О. А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе/ О. Соснюк (стр.24-29) Кл.слова: жінка- поживач
Дроздова А. Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют/ А. Дроздова (стр.30-31)
Свердлина С. Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора/ С. Свердлина (стр.32-33)
Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов (стр.34-37) Кл.слова: жінка старшого віку,інтернет
За что женщины любят брендированный контент в журналах (стр.40-41)
Место работы в жизни человека (стр.42-45) Кл.слова: робота,хобі,сім’я
Федорошин І. Споживач завжди правий?/ І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович (стр.46-56) Кл.слова: споживач,права споживача
Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги. (стр.57-61) Кл.слова: Україна,рейтинг
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Колегія Держкомтелерадіо відзначила якісно новий рівень (стр.3) Кл.слова: діяльність відомства,публічна інформація,книговидання
Афонін О. . Звіт про діяльність Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 16 лютого 2012 року до 27 лютого 2013 року/ О. Афонін (стр.3-8) Кл.слова: книговидання,університетська книга,книгорозповсюдження
Мельник В. [рецензія]/ В. Мельник (стр.8-9) Кл.слова: людський розвиток,розвиток освітології,наукові дослідження
Світ Марії Конопніцької очима юних художників (стр.9) Кл.слова: Конопніцька Марія,Про ягоди,Янек-мандрівник
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій")/ Т. Коржановська (стр.10-14) Кл.слова: автореферати дисертацій,ґендерна ознака,територіальна ознака
Постельжук О. . Інформаційно-аналітична продукція як результат дослідної роботи обласних універсальних наукових бібліотек України/ О. Постельжук (стр.14-18) Кл.слова: інформаційно-аналітична продукція,науково-дослідна діяльність,моніторинг
Струнгар А. . Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/ А. Струнгар (стр.19-21) Кл.слова: соціальні процеси,інформаційне середовище,споживач
Довгань О. . Функціонування інформації в контексті діяльності служби "Віртуальна бібліографічна довідка" — об'єднаного проекту освітянських бібліотек/ О. Довгань (стр.21-24) Кл.слова: інформація,математична парадигма,теорія ймовірностей
Назаровець С. Підтримка руху відкритого доступу в українському бібліотекознавстві/ С. Назаровець (стр.24-27) Кл.слова: соціологічне дослідження,українське бібліотекознавство,наукова комунікація
Швецова-Водка Г. М. Розвиток теорії книгознавства у другій половині ХХ — на початку XXI століття/ Г. М. Швецова-Водка (стр.28-31) Кл.слова: книгознавство,бібліологія,визначення книги
Кароєва (Соломонова) Т. . Юридична література у приватних книжкових зібраннях поляків Поділля початку ХХ століття/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.32-35) Кл.слова: юридична література,приватні бібліотеки,поляки
Лоза Г. Створення друкарні та видавництва Київського політехнічного інституту (1898—1925)/ Г. Лоза (стр.35-40) Кл.слова: друкарня,видавництво,київський політехнічний інститут
Конта Р. Етнологічна діяльність Федора Вовка в Науковому товаристві ім. Шевченка: дорадянська та діаспорна історіографія та діаспорна історіографія/ Р. Конта (стр.40-42) Кл.слова: етнологія,антропологія,історіографія
Книжкова палата України презентувала нове книгосховище і модернізовані системи зберігання друкованої продукції (стр.43) Кл.слова: книгосховище,енергозберігаюча система,державний архів друку
Визначено переможців щорічної премії "Українська книжка року" (стр.44) Кл.слова: Череватенко Леонід,Пошивайло Олесь,Саса Петро, Керкіне Генуте
Кудлач В. Пам’ятки писемності та культури у фондах бібліотек Півдня України: проблеми збереження,ідентифікації, наступності та доступу/ В. Кудлач (стр.44-46) Кл.слова: стародруки,українські першодруки,російські першодруки
Книжкова виставка в Каїрі зібрала весь арабський книжковий світ. - C. 46. (стр.46) Кл.слова: книги для дітей,електронні книги,підручники
Скляренко Є. . Українcька книга на виставці у Мінську. - C. 47-48./ Є. Скляренко (стр.47-48) Кл.слова: ХХ Міжнародна книжкова виставка, Мінськ, 2013 р.,день української книги,читання
Олійник О. Основні тенденції розвитку інформатизації американських бібліотек/ О. Олійник (стр.48-52) Кл.слова: бібліотеки США,інформатизація,комп'ютеризація
Бангкок — Всесвітня Столиця Книги 2013 року. - C. 52. (стр.52) Кл.слова: книгодрукування,культура читання,плавуча бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зибін, Сергій Вікторович
Назва : Оптимізація розробки структур і трафіків передачі інформаціїв захищених корпоративних мережах. Кількісна оптимізація
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 7. - С. 104-114. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.103114 (Шифр К667665926/2020/7). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.103114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна система--оптимізація--інформаційна безпека--кількісний критерій--ресурс--комплексна система захисту інформації
Анотація: Стаття присвяченаоптимізації розробки структур і трафіків передачі інформації в захищених корпоративних мережах за кількісним фактором, яка здійснюється в локальній задачі обчислення раціональних об’ємів інформації. З цією метою сформульована математична постановка локальної задачі з оптимізації ресурсів інформаційної системи за кількісним критерієм. Задача розв’язана шляхом обчислення раціональних об’ємів інформації та внесення їх в опис ресурсів інформаційної системи. Враховуючи зростання об’ємів,розмаїття задач,які висуваються до захищених корпоративних мереж,оцінювати якість мереж, які проектуються необхідно на основі багатокритеріальної оптимізації. Дана оптимізація повинна враховувати весь спектр останніх досягнень в області системного підходу, сучасних принципів скаляризації, прийомів декомпозиції та агрегування,теорії графів, алгоритмів оптимізації, методів ієрархічного структурування синтезу з послідовним прийняттям рішень.Виконання поставленого завдання починається з побудови інформаційних структур, що представляють собою зв’язані орієнтовані графи. Вершинами графів являються задачі взаємодії макрорівня,що здійснюють інформаційний обмін між елементами локальної мережі і локальними мережами, а дугами являються інформаційні впливи або повідомлення. Відповідним чином будуються структури для мікрорівня.Задачі взаємодії макрорівня і мікрорівня поділяються на три типи:ресурси-джерела; ресурси-транзити; ресурси-користувачі.Оптимізація структур за кількісним фактором здійснюється в локальній задачі обчислення раціональних об’ємів інформації. Під об'ємом інформації розуміється кількість елементарних символів. Слід відзначити, що мова йде про об'єми інформації, які складаються з базових, а не синтетичних показників. Раціональний об'єм інформації повинен відповідати вимогам повноти інформації, що ставиться задачею-споживачем. Якщо об’єм інформації менший необхідного,тоді елемент мережі, споживач або вся мережа відчуватиме нестачу інформації. У випадку надлишку потрібного об’єму виникають непродуктивні затрати на формування, обробку і передачу інформації або результатів рішення задач, а також загрози доступності системи. В глобальному випадку проблема набагато складніше,оскільки частина інформаційного потоку може бути інформаційним деструктивним впливом або загрозою порушення критеріїв інформаційної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rosinska O.
Назва : Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")
Паралельн. назви :Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці»)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотип--гендер--серіальний контент--архетип--наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання : 65-93я031/К 67 рукописний текст
Автор(и) : Корнєєв В. В.
Назва : Управління кредитними та інвестиційними потоками капіталу : автореферат дисертації ... д-ра екон. наук : 08.04.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :35 с
Колективи : Інститут економічного прогнозування
ДРНТІ : 06.81.30
ББК : 65-93я031
Предметні рубрики: Економіка-- фінанси-- грошовий обіг-- кредит
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): борг--фінансовий ринок--споживач--облігація--фінансові шахрайства
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш О. М.
Назва : Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 2. - С. 42-49. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/2). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--інноваційна діяльність--телекомунікаційні підприємства--прибуток--збиток--попит--конкурентоспроможність--споживач
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горб К. М., Корнєєв М. В.
Назва : Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 6. - С. 5-8. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/6). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавчі ресурси туризму--туристичний ринок--туристичний продукт--суб’єкт туристичного ринку--психотип туриста--туристичний маркетинг--споживач--сегментація
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)