Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rosinska O.
Назва : Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")
Паралельн. назви :Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці»)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотип--гендер--серіальний контент--архетип--наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 86-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критична теорія освіти--стратегічні документи єс--якість освіти--ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А. Л., Фруктова Я. С.
Назва : Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіовізуальний контент--медіа--медіавплив--інформаційна безпека
Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калаур, Іван, Стахира, Ганна
Назва : Відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань із постачання цифрового контенту
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2019. - № 2. - С. 77-90. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2019/2). - ISSN 1026-9932
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): договірна відповідальність--цифровий контент--постачальник цифрового контенту--купівля-продаж цифрового контенту--найм цифрового контенту--споживач
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Колегія Держкомтелерадіо відзначила якісно новий рівень (стр.3) Кл.слова: діяльність відомства,публічна інформація,книговидання
Афонін О. . Звіт про діяльність Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 16 лютого 2012 року до 27 лютого 2013 року/ О. Афонін (стр.3-8) Кл.слова: книговидання,університетська книга,книгорозповсюдження
Мельник В. [рецензія]/ В. Мельник (стр.8-9) Кл.слова: людський розвиток,розвиток освітології,наукові дослідження
Світ Марії Конопніцької очима юних художників (стр.9) Кл.слова: Конопніцька Марія,Про ягоди,Янек-мандрівник
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій")/ Т. Коржановська (стр.10-14) Кл.слова: автореферати дисертацій,ґендерна ознака,територіальна ознака
Постельжук О. . Інформаційно-аналітична продукція як результат дослідної роботи обласних універсальних наукових бібліотек України/ О. Постельжук (стр.14-18) Кл.слова: інформаційно-аналітична продукція,науково-дослідна діяльність,моніторинг
Струнгар А. . Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/ А. Струнгар (стр.19-21) Кл.слова: соціальні процеси,інформаційне середовище,споживач
Довгань О. . Функціонування інформації в контексті діяльності служби "Віртуальна бібліографічна довідка" — об'єднаного проекту освітянських бібліотек/ О. Довгань (стр.21-24) Кл.слова: інформація,математична парадигма,теорія ймовірностей
Назаровець С. Підтримка руху відкритого доступу в українському бібліотекознавстві/ С. Назаровець (стр.24-27) Кл.слова: соціологічне дослідження,українське бібліотекознавство,наукова комунікація
Швецова-Водка Г. М. Розвиток теорії книгознавства у другій половині ХХ — на початку XXI століття/ Г. М. Швецова-Водка (стр.28-31) Кл.слова: книгознавство,бібліологія,визначення книги
Кароєва (Соломонова) Т. . Юридична література у приватних книжкових зібраннях поляків Поділля початку ХХ століття/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.32-35) Кл.слова: юридична література,приватні бібліотеки,поляки
Лоза Г. Створення друкарні та видавництва Київського політехнічного інституту (1898—1925)/ Г. Лоза (стр.35-40) Кл.слова: друкарня,видавництво,київський політехнічний інститут
Конта Р. Етнологічна діяльність Федора Вовка в Науковому товаристві ім. Шевченка: дорадянська та діаспорна історіографія та діаспорна історіографія/ Р. Конта (стр.40-42) Кл.слова: етнологія,антропологія,історіографія
Книжкова палата України презентувала нове книгосховище і модернізовані системи зберігання друкованої продукції (стр.43) Кл.слова: книгосховище,енергозберігаюча система,державний архів друку
Визначено переможців щорічної премії "Українська книжка року" (стр.44) Кл.слова: Череватенко Леонід,Пошивайло Олесь,Саса Петро, Керкіне Генуте
Кудлач В. Пам’ятки писемності та культури у фондах бібліотек Півдня України: проблеми збереження,ідентифікації, наступності та доступу/ В. Кудлач (стр.44-46) Кл.слова: стародруки,українські першодруки,російські першодруки
Книжкова виставка в Каїрі зібрала весь арабський книжковий світ. - C. 46. (стр.46) Кл.слова: книги для дітей,електронні книги,підручники
Скляренко Є. . Українcька книга на виставці у Мінську. - C. 47-48./ Є. Скляренко (стр.47-48) Кл.слова: ХХ Міжнародна книжкова виставка, Мінськ, 2013 р.,день української книги,читання
Олійник О. Основні тенденції розвитку інформатизації американських бібліотек/ О. Олійник (стр.48-52) Кл.слова: бібліотеки США,інформатизація,комп'ютеризація
Бангкок — Всесвітня Столиця Книги 2013 року. - C. 52. (стр.52) Кл.слова: книгодрукування,культура читання,плавуча бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш О. М.
Назва : Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 2. - С. 42-49. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/2). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--інноваційна діяльність--телекомунікаційні підприємства--прибуток--збиток--попит--конкурентоспроможність--споживач
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайліченко М.
Назва : Громадське суспільство як споживач університетських освітніх послуг
Місце публікування : Нова парадигма. Філософія. Соціологія: журнал наукових праць/ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - N 131. - С. 33-45. - ISSN 2222-4637 (Шифр Н558821202/2017/131). - ISSN 2222-4637
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--держава--громадянське суспільство--територіальна громада--демократизація--державно-громадське управління--освітня послуга--ринок--виробник--споживач--соціальний капітал--особистість
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данило С. І., Гуштан Т. В.
Назва : Діяльність торговельних мереж на ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 2. - С. 58-63 (Шифр Ф644512421/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--конкурентоспроможність--товарний асортимент--торговельні мережі--постачальники--споживач--ефективність--інновації--інвестиції
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Досенко А. К.
Назва : Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайн зображення--внутрішній ринок--комунікаційна політика--інноваційні методи--pr-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко А. О.
Назва : Елементи грамоти споживача : 7 клас. Проект "Я - споживач"
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 21/22. - С. 34-38 (Шифр Т893832/2019/21/22)
Предметні рубрики: Трудове навчанн-- методика викладання-- творчий проект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--грамота споживача--проект--7 клас--ситуативна вправа--урок-дослідження
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)