Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Колегія Держкомтелерадіо відзначила якісно новий рівень (стр.3) Кл.слова: діяльність відомства,публічна інформація,книговидання
Афонін О. . Звіт про діяльність Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 16 лютого 2012 року до 27 лютого 2013 року/ О. Афонін (стр.3-8) Кл.слова: книговидання,університетська книга,книгорозповсюдження
Мельник В. [рецензія]/ В. Мельник (стр.8-9) Кл.слова: людський розвиток,розвиток освітології,наукові дослідження
Світ Марії Конопніцької очима юних художників (стр.9) Кл.слова: Конопніцька Марія,Про ягоди,Янек-мандрівник
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій")/ Т. Коржановська (стр.10-14) Кл.слова: автореферати дисертацій,ґендерна ознака,територіальна ознака
Постельжук О. . Інформаційно-аналітична продукція як результат дослідної роботи обласних універсальних наукових бібліотек України/ О. Постельжук (стр.14-18) Кл.слова: інформаційно-аналітична продукція,науково-дослідна діяльність,моніторинг
Струнгар А. . Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/ А. Струнгар (стр.19-21) Кл.слова: соціальні процеси,інформаційне середовище,споживач
Довгань О. . Функціонування інформації в контексті діяльності служби "Віртуальна бібліографічна довідка" — об'єднаного проекту освітянських бібліотек/ О. Довгань (стр.21-24) Кл.слова: інформація,математична парадигма,теорія ймовірностей
Назаровець С. Підтримка руху відкритого доступу в українському бібліотекознавстві/ С. Назаровець (стр.24-27) Кл.слова: соціологічне дослідження,українське бібліотекознавство,наукова комунікація
Швецова-Водка Г. М. Розвиток теорії книгознавства у другій половині ХХ — на початку XXI століття/ Г. М. Швецова-Водка (стр.28-31) Кл.слова: книгознавство,бібліологія,визначення книги
Кароєва (Соломонова) Т. . Юридична література у приватних книжкових зібраннях поляків Поділля початку ХХ століття/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.32-35) Кл.слова: юридична література,приватні бібліотеки,поляки
Лоза Г. Створення друкарні та видавництва Київського політехнічного інституту (1898—1925)/ Г. Лоза (стр.35-40) Кл.слова: друкарня,видавництво,київський політехнічний інститут
Конта Р. Етнологічна діяльність Федора Вовка в Науковому товаристві ім. Шевченка: дорадянська та діаспорна історіографія та діаспорна історіографія/ Р. Конта (стр.40-42) Кл.слова: етнологія,антропологія,історіографія
Книжкова палата України презентувала нове книгосховище і модернізовані системи зберігання друкованої продукції (стр.43) Кл.слова: книгосховище,енергозберігаюча система,державний архів друку
Визначено переможців щорічної премії "Українська книжка року" (стр.44) Кл.слова: Череватенко Леонід,Пошивайло Олесь,Саса Петро, Керкіне Генуте
Кудлач В. Пам’ятки писемності та культури у фондах бібліотек Півдня України: проблеми збереження,ідентифікації, наступності та доступу/ В. Кудлач (стр.44-46) Кл.слова: стародруки,українські першодруки,російські першодруки
Книжкова виставка в Каїрі зібрала весь арабський книжковий світ. - C. 46. (стр.46) Кл.слова: книги для дітей,електронні книги,підручники
Скляренко Є. . Українcька книга на виставці у Мінську. - C. 47-48./ Є. Скляренко (стр.47-48) Кл.слова: ХХ Міжнародна книжкова виставка, Мінськ, 2013 р.,день української книги,читання
Олійник О. Основні тенденції розвитку інформатизації американських бібліотек/ О. Олійник (стр.48-52) Кл.слова: бібліотеки США,інформатизація,комп'ютеризація
Бангкок — Всесвітня Столиця Книги 2013 року. - C. 52. (стр.52) Кл.слова: книгодрукування,культура читання,плавуча бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542(076)/П 69
Автор(и) : Базилевич, Віктор Дмитрович, Базилевич К. С., Ігнатюк А. І., Слухай С. В.
Назва : Практикум з мікроекономіки : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Київський університет, 2008
Кільк.характеристики :303 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-439-097-9: 60.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 330.101.542(076)
Предметні рубрики: Економіка-- Мікроекономіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): витрати виробництва--конкуренція--мікроекономічний аналіз--монополія--ринкова рівновага--споживач--ресурси--ринок олігополії--зовнішні ефекти
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 71
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2006
Кільк.характеристики :287 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Формы авторской рефлексии в прозе Джона Фаулза/ Ю. Н. Бумбур. Повість Івана Франка "" : онейричний аспект дослідження/ Х. Б. Ворок. Іронія історії в романі Малколма Бредбері "До Ермітажу"/ І. М. Дробіт. "Аріаднині ниті" : про деякі непомічені міфологеми в прозі І. Франка/ К. І. Дронь. Наративна поліфонія у романі Тоні Моррісон "Любов"/ О. А. Іванів. Особенности архитектоники пьес Л. Андреева "Екатерина Ивановна" и В. Винниченко "Грех" (типологический анализ)/ Т. В. Ивасишена. К проблеме типологии постмодернистского сюжета/ А.П. Краснящих. Музичність літератури кінця XIX - початку XX століття (у творчості "молодомузівців")/ Н. М. Лупак. Життя „тексту Моцарта” у „Великому часі” як його смислова актуалізація (на матеріалі сучасної німецької літератури та літературно-критичної думки)/ С. П. Маценка. Міфоелементи романів Г. Міллера "Тропік Рака", "Чорна весна" і "Тропік Козерога"/ Я. О. Павліщева. Своеобразие переосмысления традиционных структур в драматургии Е. Шварца/ И. Л. Тарангул. Межа естетизування в творчості Анатоля Франса/ К. О. Титянін. Критика реакції читача серед провідних літературознавчих шкіл XX століття (на прикладі праць Сгенлі Фіша)/ Л. Б. Бабій. Філософія М. Гайдеґґера і вектор зміни методологічної парадигми сучасного літературознавства/ І. В. Козлик. Лінгвокультурні концепти: герменевтика та переклад/ В. Д. Бялик. Генеза біблійної герменевтики як основа сучасної гуманітаристики/ З. Б. Ланових. Рецепція фольклорних традицій у жанрі літературної утопії/ С. В. Безчотнікова. Рецепція епохи бароко в сучасній німецькій літературі/ С. О. Варецька. Рецепція творчості Марини Цвєтаєвої в Україні (на зламі к. ХХ - п. ХХІ ст.)/ Н. Р. Грицак. Християнські мотиви в оповіданнях на сторінках дитячих журналів кінця XIX - поч. ХХІ ст./ У. О. Лешко. Айріс Мердок у дискусіях на порозі постмодернізму (письменницька критика як форма рецепції) 182/ А. А. Матійчак. Ім’я Євгена Маланюка на сторінках сучасних українських видань/ А. А. Мойсіна. "Теорія читацького відгуку" як спроба критичного прочитання перекладів (на прикладі творів для дітей Р. Кіплінга)/ І. Д. Олійник. Поетика "відкритого твору" : межі рецепції ("Odi profanum vulgus" Івана Франка)/ М. М. Челецька. Авторські інтепретаційні моделі та їх програми в казці А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"/ Н. А. Астрахан. Інтерпретації класичних художніх зразків у поетичній драматургії Тоні Харрісона/ Т. А. Козимирська. Герменевтика як універсальний метод гуманітарних наук/ А. М. Бернюков. Ігрові стратегії у літературознавчих студіях : до проблеми новітніх інтерпретативних моделей/ М. Б. Лановик. Теорія мережевої літератури як новий літературознавчий дискурс/ Т. В. Фісенко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/О-75
Назва : Основи економічної теорії : підручник
Вихідні дані : Київ: Юрінком Інтер, 2003
Кільк.характеристики :478 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-667-102-6: 26.30 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економіка-- Економічна теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічні ідеї--меркантилізм--інституціоналізм--виробництво--економічні реформи--ринок--підприємницька діяльність--антимонопольна політика--монополізм--споживач--фірма--ціноутворення--ринок праці--капітал--процент--заробітна плата--менеджмент--маркетинг--макроекономіка--фінансова система--державний бюджет--економічна безпека--ринкова економіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542/Г 87
Автор(и) : Гронтковська Г. Е., Косік А. Ф.
Назва : Мікроекономіка : практикум : навчальний посібник . -3-тє вид., стер.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2010
Кільк.характеристики :417 с
ISBN, Ціна 978-966-364-560-5: 65.00 грн.
ДРНТІ : 06.01
УДК : 330.101.542
Предметні рубрики: Економіка-- Мікроекономіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мікроекономіка--попит--ціна--ринкова рівновага--споживач--ринкова система--олігополія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры (стр.6-9) Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р.,молоді рекламісти,студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... (стр.10-19) Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом,програми лояльності,бренд
Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/ Е. Венгер (стр.20-21) Кл.слова: лояльний споживач,підтримка лояльності,лояльність
Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/ С. Горонович (стр.22-23) Кл.слова: лояльний споживач,програма лояльності,залучення споживачів
Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/ Н. Потапова (стр.24-26) Кл.слова: сучасний споживач,лояльність споживача,основні ознаки лояльності споживача
Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/ С. Спивакова (стр.27-29) Кл.слова: лояльність,основні критерії росту прояву лояльності,формування лояльності
Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/ А. Степанова (стр.30-31) Кл.слова: лояльність споживача,лояльність бренду,інструменти формування лояльності
Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/ И. П. Широченская (стр.32-39) Кл.слова: лояльність,лояльність бренду,типи лояльності
Гурджиян К. В. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей/ К. В. Гурджиян (стр.40-48) Кл.слова: програма лояльності,способи накопичення балів
Ромат Е. В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК)/ Е. В. Ромат (стр.49-53) Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації,формування комунікації,реклама
Зозулев А. В. К вопросу о сегментировании рынка/ А. В. Зозулев (стр.56-61) Кл.слова: масовий маркетинг,цільовий маркетинг,краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают (стр.62-63) Кл.слова: інтернет-бізнес,скорочені посилання,соціальні мережі
Ромат Е. В. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. В. Ромат, Т. Пирогова (стр.66-72) Кл.слова: жінка в рекламі,соціальні ролі жінок,жіноча реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Маркетинговые исследования в Украине -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Новости маркетинговых исследований в Украине (стр.8-13) Кл.слова: Україна,ринок,інтернет-реклама
Соснюк О. А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе/ О. Соснюк (стр.24-29) Кл.слова: жінка- поживач
Дроздова А. Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют/ А. Дроздова (стр.30-31)
Свердлина С. Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора/ С. Свердлина (стр.32-33)
Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов (стр.34-37) Кл.слова: жінка старшого віку,інтернет
За что женщины любят брендированный контент в журналах (стр.40-41)
Место работы в жизни человека (стр.42-45) Кл.слова: робота,хобі,сім’я
Федорошин І. Споживач завжди правий?/ І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович (стр.46-56) Кл.слова: споживач,права споживача
Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги. (стр.57-61) Кл.слова: Україна,рейтинг
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Струнгар, Артур
Назва : Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2013. - N 2(199). - С. 19-21 (Шифр В890024/2013/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена
Назва : Лояльность нельзя "купить"!
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 20-21 (Шифр М772184/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лояльний споживач--підтримка лояльності--лояльність
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горонович, Сергей
Назва : Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 22-23 (Шифр М772184/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лояльний споживач--програма лояльності--залучення споживачів
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)