Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (18)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=способи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 342
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Bacurovska, I.
    Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс] = Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні / I. Bacurovska. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 323-337, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Масові відкриті онлайн-курси -- освітня сфера -- платформи -- університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бацуровська Ілона Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Bespeka, V.
    USA propaganda in Cold War period: formation of the image of enemy in face of the USSR = Пропаганда США в період холодної війни:формування образу ворога в особі СРСР / V. Bespeka // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P44-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Холодна війна -- образ ворога -- пропаганда -- червона загроза -- ядерна загроза -- залізна завіса
Анотація: Аналіз асиметричних загроз у минулих збройних протистояннях дозволяє здійснити оцінку ризиків у подібних ситуаціях сьогодні. Холодна війна 1946-1991 років не є виключенням, оскільки саме досвід застосування пропагандистського впливу обома сторонами у ній є невичерпним джерелом для узагальнення і прогнозування тих процесів довкола російсько-українського конфлікту, які поступово окреслюються сучасними воєнними та політичними експертами як "холодна війна ХХІ століття". Існуючі на пострадянському просторі публікації за окресленою у статті проблематикою здебільшого сильно страждають на ортодоксальність своїх поглядів. Це обмежує можливість об'єктивно оцінити форми і способи формування громадської думки в США щодо політичного ворога після Другої світової війни, а отже збіднює знання щодо можливих варіантів розгортання подій для нашої держави у протистояння такого типу, а, відповідно, можливість прогнозування ситуації. У запропонованому дослідженні зроблено спробу відмежуватись від радянських та пострадянських джерел інформації і на основі виключно американських публікацій виокремити основні кліше, сформовані в інформаційному просторі США щодо образу ворога в особі СРСР.
Дод.точки доступу:
Вадим Беспека


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: C770899327/2017/6
   Журнал

CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника [Текст] : научно-технический журнал. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 6
Зміст:
Новости мира электронных компонентов. - С.4-9
Кл.слова: мікроконтролер, драйвер для живлення світлодіодів, цифровий ізолятор
Юсупов, Сакен. Искусство световых акцентов / С. Юсупов, М. Червинский. - С.10-14
Кл.слова: акцентні світильники, рекомендації щодо освітлення, рефлектор
Макаренко, Владимир. Драйверы светодиодов с низким уровнем электромагнитных помех компании Linear Technology / В. Макаренко. - С.16-21
Кл.слова: мікросхема, драйвери світлодіодів, електромагнітні завади
Рентюк, Владимир. Светодиод — такой знакомый и неизвестный. Часть 1. История, особенности применения / В. Рентюк. - С.22-26
Кл.слова: світлодіод, види світлодіодів, застосування світлодіодів
Богомолов, Андрей. Светодиодные драйверы для управления автомобильным освещением / А. Богомолов. - С.28-30
Кл.слова: світлодіодний драйвер, типологія драйверів, автомобільне освітлення
Пескин, Александр. Новые драйверы питания светодиодов, построенные на микросхеме HT7L5600 компании HOLTEK / А. Пескин. - С.32-35
Кл.слова: мікроелектроніка, мікроконтролер, драйвер живлення світлодіодів
Новая линейка продуктов Acrich COB. - С.36
Кл.слова: освітлювальний пристрій, джерело світла, світлодіод
Сумаг, Кристина Анжелика. Программируемый генератор пилообразного напряжения в микроконтроллерах PIC / К. -А. Сумаг. - С.38-40
Кл.слова: генератор пилкоподібної напруги, мікроконтролер, конденсатор
Вальпа, Олег. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: использование карт памяти SD и MMC в режиме SPI / О. Вальпа. - С.42-47
Кл.слова: карта пам’яті, мікроконтролер, обмін даних
Баранов, Вадим. Цифровая фильтрация на микроконтроллере AVR. Часть 2 / В. Баранов. - С.48-51
Кл.слова: цифровий фільтр, мікроконтролер, програма цифрової фільтрації
Чистохвалов, Андрей. Процессор смешанных сигналов ADSP-CM40x от Analog Devices / А. Чистохвалов. - С.52-57
Кл.слова: процесор змішаних сигналів, матричний перемикач, генератор тактових послідовностей
Винтрих, Арендт. О «феноменальном» поведении диодов / А. Винтрих [и др.], перевод и комментарии Колпаков А. - С.58-64
Інші автори: Николаи У., Турски В., Рейман Т.
Кл.слова: діоди, комунікаційне перевантаження, опозитні діоди
Лобач, Эдуард. SIM7500E — три головы китайского дракона / Э. Лобач. - С.65
Кл.слова: стандарт мобільного зв’язку, ринок електронних пристроїв, мобільний зв’язок
Соколов, Михаил. BLE v4.2: быстрее, безопаснее, энергоэффективнее. Часть 2 / М. Соколов. - С.66-70
Кл.слова: безпека бездротових систем, безпечна передача даних, об’єднання пристроїв
Головков, Сергей. Преобразователи постоянного напряжения Aimtec для применения в железнодорожном транспорте / С. Головков. - С.72-78
Кл.слова: перетворювачі постійної напруги, залізничний транспорт, способи фільтрації перешкод
Неяскин, Константин. Регулировка параметров AC/DC-преобразователей Mean Well и удаленное управление ими / К. Неяскин. - С.76-79
Кл.слова: джерело живлення, вихідна напруга
Черненко, Владимир. Герконы Standex. Всегда сухой контакт! / В. Черненко. - С.80
Кл.слова: герметизовані контакти, комутаційний пристрій
Ричардсон, Кристофер. Выбор и использование ферритовых бусин для подавления звона в импульсных преобразователях / К. Ричардсон, Р. Браманпалли. - С.82-88
Кл.слова: феритові намистини, швидкість наростання імпульсу, частота дзвону
Андреасян, Арамаис. Cистема видеонаблюдения и регистрации в общественном транспорте «Видеотранс» / А. Андреасян, А. Горшковский. - С.90-92
Кл.слова: відеоспостереження, громадський транспорт, відеомоніторинг
Семинар «Современные технологии беспроводной связи». - С.93
Кл.слова: сучасні технології, радіоелектронна продукція, бездротовий зв’язок
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФІТМ / ІКБ / 125 / Прикладна загальна теорія систем безпеки / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Klimas, I.
    Wsparcie społeczne uczniów = Соціальна підтримка учнів у складних ситуаціях в школі / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.97100 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
підтримка -- складні ситуації -- школа
Анотація: У статті йдеться про різні способи підтримки учнів у складних ситуаціях. Представлено визначення понять «підтримка» та «складні ситуації». Проаналізовано результати дослідження, яке проводилося у закладі початкової освіти м. Жешув серед учнів VI та VII класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Pelc, K.
Kopytko, S.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Korobka, V.
    Administrative supervision over the activities of the city self-governments of the Ekaterinoslav province (1870 - 1913) (part 1) = Адміністративний нагляд за діяльністю міських самоврядувань Катеринославської губернії (1870 – 1913) (частина 1) / V. Korobka, Y. Korobka // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Катеринославська губернія -- міське громадське управління -- самоврядування -- губернське в земських і міських справах присутствіє -- Сенат -- міська дума -- міська управа -- соціальні трансформації
Анотація: Встановлено, що у практиці Катеринославського губернського в міських та земських справах присутствія віднаходяться випадки виявлення суттєвих порушень у діяльності громадських управлінь міст. Наслідком було започаткування кримінальних справ або накладання дисциплінарних стягнень на службовців та навіть очільників комунальних установ. Траплялись і випадки необґрунтованого притягнення муніципалів до відповідальності за судом, що супроводжувалось багаторічною судовою тяганиною. Визначено, що губернатор, губернське Присутствіє, Сенат у своїй контрольній й апеляційній практиці прагнули забезпечити законні права та інтереси приватних осіб і міських громад. За заявою зацікавленої сторони законність актів міського самоврядування могла стати об’єктом судового контролю, який здійснювався у межах судового процесу. Розкрито, що одним із найважливіших аспектів державного нагляду була бюджетна політика міських самоврядувань, способи наповнення доходної частини кошторисів міст та предмети видатків. Доведено, що переважна більшість міських громадських управлінь Катеринославської губернії мали у своїй практиці випадки скасування рішень губернським Присутствієм. При цьому ухвали наглядової установи при їх оскарженні самоврядуваннями міст знаходили підтримку в постановах Сенату. Показано, що через помилкове тлумачення законів Присутствіє ухвалювало хибні рішення. Це було результатом недостатньої правової підготовки губернаторів та інших членів Присутствія, незадовільним поширенням відомостей про сенатську практику в міських справах. Наукова новизна цього дослідження реалізується завдяки використанню неопублікованих архівних документів та опублікованих джерел, які до цього часу не введено до наукового обігу і не застосовано науковцями для історичного аналізу, з метою розкриття сутності адміністративного нагляду за міськими самоврядуваннями в Катеринославській губернії (1870 – 1914 рр.)
Дод.точки доступу:
Korobka, Y.
Юлія Коробка
Вадим Коробка


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
   908(520)
   O-99


    O’Bryan, Scott.
    The Growth Idea : purpose and prosperity in postwar Japan / Scott O'Bryan. - Honolulu : University of Hawaii Press, 2009. - xi, 261 p. : il. - ISBN 978-0-8248-3282-7 (hard cover : acid-free paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економічний розвиток--Історія--Японія, 20 ст.

   Японія--Історія, 1945-
    Японія--Економічні умови, 1945-1989

    Японія--Соціальні умови, 1945-

Кл.слова (ненормовані):
economic development -- economic conditions -- social conditions -- економічний розвиток -- економічні умови -- соціальний розвиток
Анотація: Автор Скотт О’Брайан по-новому дивиться на добре відому історію надзвичайного післявоєнного економічного зростання Японії, досліджуючи його походження та розвиток, досліджуючи управління та показники, що стоять за цим. Таким чином, він пропонує історію прагнення нації до зростання, розглядаючи «концептуальні рамки, способи економічної уяви та політичні програми», за допомогою яких послідовні японські уряди намагалися зрозуміти та спрямувати матеріальні зміни та, таким чином, переосмислити національні ідеї мети і процвітання.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
811.111’366.59(07)
P18


    Palmer, F. R.
    Mood and modality / F. R. Palmer. - Cambridge : Cambridge University Press, 1995. - 242 p. - (Cambridge textbooks in linguistics). - ISBN 0-521-31930-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика--Способи дієслів--Навчальні видання

   Англійська мова--Граматика--Допоміжні дієслова--Навчальні видання


   Англійська мова--Модальність--Лінгвістика--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
англійська граматика -- модальні дієслова -- способи дієслів -- modality (lingvistics) -- grammar -- mood

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

12.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
   004.77
   S80


    Srihari, Sriganesh.
    Computational Prediction of Protein Complexes from Protein Interaction Networks / S. Srihari, Ch. H. Yong, L. Wong ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2017. - 281 p. - (ACM Books series ; #16). - ISBN 978-1-970001-55-6 : Б. ц.
Переклад назви: Обчислювальне прогнозування білкових комплексів з протеїнових взаємодійних мереж
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні мережі--Застосування

   Протеїнові мережі


Кл.слова (ненормовані):
біологічний шум -- технічний шум -- комплекс білкових комплексів -- обчислювальні методи
Анотація: Комплекси білків, що взаємодіють фізично, складають основні функціональні одиниці, які керують майже всі біологічні процеси всередині клітин. Тому вірне відновлення всього комплексу білкових комплексів ("комплексосома") важливо не тільки для розуміння складу комплексів, але і функціональної організації вищого рівня всередині клітин. Успіхи за останні кілька років, особливо завдяки використанню високопропускних методів протеоміки, дозволили скласти карту значних фракцій білкових взаємодій ("інтерактомів") від модельних організмів, включаючи Arabidopsis thaliana (квітуча рослина), Caenorhabditis elegans ( нематода), Drosophila melanogaster (плодова муха) та Saccharomyces cerevisiae (дріжджі, що розпускаються). Ці набори даних про взаємодію дозволили систематично досліджувати ідентифікацію та вивчення білкових комплексів організмів. Обчислювальні методи відіграли значну роль у цьому контексті, надаючи точні, ефективні та вичерпні способи аналізу величезної кількості даних. Ці методи допомогли компенсувати деякі обмеження в експериментальних наборах даних, включаючи наявність біологічного та технічного шуму та відносну нещільність достовірних взаємодій.


Дод.точки доступу:
Yong, Chen Han
Wong, Limsoon
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/8
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 8 . - 57.86, грн.
Зміст:
Мікіна, О. Г. Семантична еволюція від "молити" до "говорити" як універсальне явище: етимологічний етюд / О. Г. Мікіна. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична семантика, дієслова мовлення, діахронія
Видайчук, Тетяна Леонідівна. Фонетичні особливості східнопольського говору північного наріччя української мови (на матеріалі етнографічної спадщини Бориса Грінченка) / Т. Л. Видайчук. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фольклорний текст, вокалізм, північне наріччя
Лахно, Наталія Валентинівна. Актантна спрямованість семантики дієслівних суфіксів в українській мові / Н. В. Лахно. - С.17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генератична функція, гібридна функція, суфікс
Заєць, Валентина Григорівна. Форми дієприкметників: способи врегулювання порушень мовної норми (на матеріалі сучасної української мови) / В. Г. Заєць. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: словотвірна модель, пасивні дієприкметники, афікси
Тугай, О. М. Англійські дієслова вольової дії:досвід попереднього аналізу / О. М. Тугай. - С.29-35. - Библиогр. в конце ст.
Дроботенко, В. Ю. Фразеологічні утворення в різноструктурних мовах (на матеріалі української, англійської та іспанської мов) / В. Ю. Дроботенко. - С.36-41. - Библиогр. в конце ст.
Близнюк, К. Р. Лексико-сементичне мікрополе "відданість" у сучасній українській мові / К. Р. Близнюк. - С.42-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантичне мікрополе, лексема, сема
Зайченко, О. В. Когнітивні засади формування похідних суфіксальних прикметників в сучасній німецькій мові / О. В. Зайченко. - С.51-54. - Библиогр. в конце ст.
Колодяжна, Катерина Володимирівна. Перлокутивний ефект мовленнєвого акту глузування в англомовному діалогічному дискурсі / К. В. Колодяжна. - С.55-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глузування, мовленнєвий акт, адресат
Чхетіані, Т. Д. Граматика мовленнєвої інтеракції в англомовному діалогічному дискурсі / Т. Д. Чхетіані. - С.62-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверсаційний аналіз, суміжні пари, нормативність спілкування
Бажура, Т. А. Дискурсивні маркери "You know", "You see", "I say" як реалізатори принципів кооперації та ввічливості / Т. А. Бажура. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурсивний маркет, діалогічне спілкування, принцип кооперації
Шатілова, О. С. Оцінність як категорія текстів в українських засобах масової комунікації / О. С. Шатілова. - С.74-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова комунікація, механізми впливу, імпліцитна оцінка
Решетова, А. С. Модальність як інтертекстуальна особливість англійських ептонімів / А. С. Решетова. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модальність, дискурс, мовна одиниця
Торговець, Юлія Іванівна. Парентетичні елементи як засоби вираження суб’єктивної модальності (на матеріалі сучасного американського соціально-політичного есе) / Ю. І. Торговець. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Карпінський, Ю. В. До питання про базовий понятійно-термінологічний апарат сучасного соціолінгвістичного дослідження / Ю. В. Карпінський. - С.87-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціолінгвістика, мовна ситуація, перемикання коду
Гайдаш, Анна Владиславівна. Literary portrayals of the elderly aryists in tina howe’s coastal disturbances: four plays / А. В. Гайдаш. - С.92-98. - Библиогр. в конце ст.
Ковбасенко, Юрій Іванович. Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство / Ю. І. Ковбасенко, С. О. Дячок. - С.99-105. - Библиогр. в конце ст.
Гальчук, Оксана Василівна. Поет Володимира Базилевського: античні обриси образної парадигми / О. В. Гальчук. - С.106-111. - Библиогр. в конце ст.
Висоцька, Н. О. "Бідна та Барбара": фоновий шекспірівський образ як персонаж сучасної літератури США / Н. О. Висоцька. - С.112-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендер, Вільям Шекспір, раса
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП КС (2), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП КС (2), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
004.43.056.5
T44


   
    The Continuing Arms Race: Code-Reuse Attacks and Defenses / Association for Computing Machinery ; editor: P. Larsen, A. R. Sadeghi. - New York : ACM Books, 2018. - 288 p. - (ACM Books series ; #18). - ISBN 978-1-970001-83-9 : Б. ц.
Переклад назви: Триваюча гонка озброєнь: напади та повторне використання коду
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Мови програмування

Анотація: По мірі того, як діяльність людини перейшла до цифрового домену, так і всі відомі зловмисні поведінки, включаючи шахрайство, крадіжки та інші хитрощі. Срібної кулі немає, і кожна загроза безпеці вимагає конкретної відповіді. Одна особлива загроза полягає в тому, що програми приймають неправильно введені дані, і в багатьох випадках можливе виготовлення входів, які дозволяють зловмиснику повністю контролювати цільову комп'ютерну систему. Природа мов програмування систем лежить в основі проблеми. Замість того, щоб переписувати десятиліття добре перевіреної функціональності, ця книга вивчає способи жити з (програмуванням) гріхами минулого, в той час як скорочуючи безпеку найбільш ефективним способом. Ми вивчаємо цілу низку різних варіантів, кожен з яких досягає значного прогресу у напрямку захисту застарілих програм від шкідливих даних. Досліджені рішення включають захисні типи захисту, які виключають виконання певних програм, оскільки вони ніколи не виникають під час нормальної роботи. Інший напрямок досліджує ідею представити супротивникам рухому ціль, яка непередбачувано змінює поверхню атаки завдяки рандомізації. Ми також висвітлюємо ідеї виконання тандему, коли компроміс одного виконавчого клону змушує його відходити від іншого, тим самим виявляючи змагальну діяльність.


Дод.точки доступу:
Larsen, Per \editor.\
Sadeghi, Ahmad - Reza A. \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

16.


    Zabotnova, M.
    Internet memes semiotics in english political discourse [Текст] = Семіотика мемів в англомовному політичному дискурсі / M. Zabotnova // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 20-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
семіотика -- знак -- політичний дискурс -- політичні меми -- президентські вибори -- контекст
Анотація: Стаття присвячена семіотичним особливостям інтернет-мемів в англомовному політичному дискурсі. Метою дослідження є визначення ключових семіотичних аспектів англомовних мемів зазначеної тематичної групи. Для досягнення мети було запропоновано класифікацію інтернетмемів, беручи за основу рівень їх контекстуальності, висвітлено способи імплементації інтернет-мемів у політичному дискурсі, визначено роль семіотики у формуванні англомовних мемів. Матеріалом для роботи слугували інтернет-меми, присвячені президентським виборам у Сполучених Штатах Америки у 2020 році.
Дод.точки доступу:
Заботнова М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Zviertseva, Nataliia.
    Synergic approach based assessment of business-processes continuity = Оцінка безперервності бізнес-процесів на основі синергічного підходу / N. Zviertseva // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 162-176, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.162176. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібертероризм -- кібератака -- критична інфраструктура -- безперервність бізнес-процесів
Анотація: Інформаційні загрози можуть проявлятися в різних формах, що зумовлено особливостями глобальної мережі. Стаття присвячена одному із шляхів вирішення протиріччя, яке полягає в тому, що, незважаючи на велику кількість публікацій, завдання забезпечення безперервності бізнес-процесів в умовах зростання кількості та різноманітності кібератак на об’єкти критичної інфраструктури залишається невирішеним. Це пов’язано з постійною модифікацією та збільшенням кількості кібератак, а також методів і технологій реалізації бізнес-процесів. Тому розробка та вдосконалення методів оцінки безперервності бізнес-процесів є актуальним науковим завданням. У статті досліджено проблему забезпечення безперервності бізнес-процесів в умовах зростання кіберзагроз. Проаналізовано засоби та способи вчинення кіберзлочинів проти об’єктів критичної інфраструктури. Визначено основні стратегії та показники оцінки безперервності бізнесу. Проаналізовано вплив обраних стратегій і рішень забезпечення безперервності бізнес на значення показників безперервності бізнес-процесів. Проаналізовано основні тенденції розвитку кібербезпеки в контексті вдосконалення засобів і методів здійснення терористичних інформаційних атак на об’єкти критичної інфраструктури. Визначено превентивні заходи для зниження ризику кібератак на національному та міжнародному рівнях. Розглянуто основні завдання забезпечення безперервності бізнес-процесів на основі моделі управління ризиками PDCA, показники оцінки безперервності бізнесу. Проаналізовано вплив обраних стратегій і рішень на забезпечення безперервності бізнес-процесів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Ємельянов, Володимир.
    Ризики реформи децентралізації та способи їх вирішення / В. Ємельянов, М. Сокирко // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 10. - С. 1106-1139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216

Кл.слова (ненормовані):
децентралізація -- дезорганізація -- нагляд -- префект -- культура -- етнонаціональний -- мова -- закон
Дод.точки доступу:
Сокирко, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Іванюк, Олег.
    Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст. [Текст] / О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 6-11, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політика пам'яті -- місця пам'яті -- музейні установи -- Російська імперія -- Наддніпрянська Україна
Анотація: Статтю присвячено питанням реалізації імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України й Криму в ХІХ — на початку ХХ ст. Автори характеризують основні інструменти та способи її реалізації. У статті використано принципи історизму, системності, науко-вості, історико-генетичний, компаративний методи. З’ясовано, що стратегічною метою імперської політики пам’яті було створення геополітичного проєкту «руського православного світу», яка реалізовувалася засобами формування спільної ідентичності в імперських кордонах. Інструментами імперської політики пам’яті стали: привласнення історії інших народів, ви кривлення у трактуванні й містифікація подій минулого, дискредитація політичних лідерів і лідерів думок народів з національних окраїн. Імперська політика пам’яті спричинила глибокі деформації у колективній свідомості українців й об’єктивному сприйнятті та розумінні істо-ричного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мохнатюк, Ігор


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
004
І 74


   
    Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 203 с. - 49.35 грн.
    Зміст:
Баран, С. В. Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання / С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. - С .3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Белянін, А. В. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма / А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. - С .6-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, К. М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови / К. М. Білик. - С .8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, О. А. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз" / О. А. Білоус. - С .10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Болдар, О. І. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі / О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. - С .12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Організазія МООС з використанням WIKI-технології / Л. О. Варченко-Троценко. - С .13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронкін, О. С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів / О. С. Воронкін. - С .16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладун, М. А. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси" / М. А. Гладун. - С .19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак. - С .21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гогерчак, Г. І. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій / Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. - С .24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Джанашвілі, Т. Й. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote / Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. - С .26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, О. М. Роботехніка як змагання інтелектів / О. М. Дзюба. - С .28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Т. А. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. А. Дорошенко. - С .30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. С. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами / В. В. Коваленко. - С .35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, О. А. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту / О. А. Ковальчук. - С .37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів / Г. А. Кучаковська. - С .40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучеровська, В. О. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи / В. О. Кучеровська. - С .43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Н. В. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами / Н. В. Олексюк. - С .46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, С. В. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології / С. В. Онищенко. - С .48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, С. В. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі / С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. - С .50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Ю. В. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі / Ю. В. Панченко. - С .52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Плєвако, К. П. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах / К. П. Плєвако. - С .54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижко-Семенюк, С. М. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саварин, П. В. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті / П. В. Саварин. - С .59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, О. С. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу / О. С. Савченко. - С .62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Я. О. Сичікова. - С .64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті / Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. - С .66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Співак, С. М. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності / С. М. Співак. - С .68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Стариков, С. М. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики / С. М. Стариков. - С .71-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету / А. В. Тютюнник. - С .72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорів, Ю. В. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін / Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Халанчук, Т. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive / Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. - С .79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Харук, А. О. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі / А. О. Харук. - С .83-84
Хворостяний, О. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі / О. Хворостяний. - С .84--85
Шульженко, Д. С. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти / Д. С. Шульженко. - С .85-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності / А. О. Юрченко. - С .87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишин, А. В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі / А. В. Яцишин. - С .90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрущак, І. Є. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень / І. Є. Андрущак. - С .94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. В. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів / В. В. Артемчук. - С .96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. О. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабій, В. В. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів / В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. - С .102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, В. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation / В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. - С .104-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ГлобаТ. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста / ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. - С .107-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатовський, Д. В. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах / Д. В. Горбатовський. - С .108-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазарович, І. М. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу / І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. - С .112-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, К. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста / К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. - С .114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, С. В. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення / С. В. Маковецька. - С .117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, О. А. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів / О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. - С .119-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюта, С. В. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії / С. В. Малюта. - С .121-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозохіна, Є. В. Використання Google Scholar в науці / Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. - С .124-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Мукосій, І. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста / І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. - С .125-126
Поліщук, О. А. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах / О. А. Поліщук. - С .126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, О. О. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України / О. О. Попов. - С .129-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, Н. С. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки / Н. С. Редько. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією / М. А. Сабліна. - С .134-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства / М. А. Сабліна. - С .137-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, В. М. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів / В. М. Семенюк. - С .139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Л. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач / О. Л. Сєдих. - С .141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel / О. Сєдих, А. Овчарук. - С .145-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій / І. С. Степура. - С .148-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелуденко, А. С. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами / А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. - С .150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Барков, И. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT / И. Барков. - С .154-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, А. Современные инструменты создания мобильных сетей / А. Богданов, Р. Кудинов. - С .156-157
Болбот, Б. Створення Youtube-каналу відеоконтенту / Б. Болбот. - С .157-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, О. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу / О. Голуб, Н. Мегедь. - С .159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, І. Хмарний сервіс 4SYNC / І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. - С .162-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпусь, Т. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY / Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. - С .164-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, А. Хмарний сервіс Onedrive / А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. - С .166-167
Коваленко, Б. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі / Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. - С .167-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Козленко, М. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж / М. Козленко, Н. Бойчук. - С .169-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Котул, Є. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті / Є. Котул. - С .171-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. Огляд сучасних технологій 3D-друку / О. Кузьменко. - С .173-175
Куліковська, О. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів / О. Куліковська. - С .175-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутишев, Д. Використання хмарного сервісу "Мега" / Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. - С .177-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, О. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure / О. Марченко. - С .179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. Можливості математичного пакета Mathcad / Н. Назаренко. - С .181-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Польовик, П. Хмарний сервіс Google Sites / П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. - С .184-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситник, І. Використання хмарного відеоредактора Wevideo / І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. - С .185-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Старицька, Є. Віртуальна дошка Padlet / Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. - С .187-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Яскевич, В. О. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів / В. О. Яскевич. - С .190-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцик, Р. Інструменти соціальної мережі "Твіттер" / Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков. - С .193-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- мультиядерні -- відеоредактор -- технології -- теорія
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)