Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (18)Наукові періодичні видання Університету (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприйняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 316
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Сінченко К. Януш Славінський. Сприйняття та сприймач в історико-літературному процесі/К. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1
2.

Смирнов М. А. Эмоциональный мир музыки/М. А. Смирнов. - 1990
3.

Школа - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
4.

Шкільному психологу. Усе для роботи - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
5.

Андрущенко О. Читач як чинник літературного процесу /О. Андрущенко // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2017,N № 1.-С.123-124
6.

Асєєва І. Чинники і бар’єри шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів/І. Асєєва, О. Пономарьов, М. Погрібний // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 3.-С.3-14
7.

Ричка В. М. Чи "в руку" сон? Світ сновидінь та їх сприйняття у Давній Русі/В. М. Ричка // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2010,N № 3.-С.142-153
8.

Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/О. Журавська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.28-35
9.

Ільницька О. А. Цирковий костюм як засіб художньо-образної виразності/О. А. Ільницька // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 1.-С.237-241
10.

Заяць Т. А. Ціннісні орієнтири інноваційного розвитку в Україні/Т. А. Заяць // Демографія та соціальна економіка. -Київ:Національна академія наук України, 2021,N № 2.-С.3-21
11.

Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/І. Сараєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.56-63
12.

Хроніка-2000. Випуск 2(92):Україна - Польща: діалог упродовж тисячоліть Частина 1. - 2012
13.

Хрестоматия по методике музыкального воспитания в школе/составитель О. А. Апраксина. - 1987
14.

Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии/под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1981
15.

Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии/под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1980
16.

Ткаченко Юлія Хвилинки спокою і відпочинку : заняття для молодших дошкільнят/Юлія Ткаченко; Юпія Ткаченко // Дошкільне виховання, 2016,N № 7.-С.32-33
17.

Каїро А. Функціональне мистецтво: вступ до інфографіки та візуалізації/А. Каїро ; переклад. з англ. Л. Белея за ред. Р. Скакуна. - 2017
18.

Лакомська І. В. Фразеологізми у складі медіаповідомлень: функційна специфіка/І. В. Лакомська // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 1(11).-С.59-62
19.

Молочко А. Фотографія як ефективний засіб розвитку естетичного сприйняття молодших школярів/А. Молочко // Шкільному психологу. Усе для роботи. -Київ:Основа, 2018,N № 3.-С.12-16
20.

Сафонік Л. Формування чуттєвого життєвого дискурсу в умовах «іншого» соціокультурного досвіду/Л. Сафонік // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2023. т.Том 4,N № 1.-С.17-21
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)