Пошуковий запит: (<.>K=сприйняття<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 316
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Сінченко К. Януш Славінський. Сприйняття та сприймач в історико-літературному процесі/К. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1
|
>2.
| Смирнов М. А. Эмоциональный мир музыки/М. А. Смирнов. - 1990
|
>3.
| Школа - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Шкільному психологу. Усе для роботи - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Андрущенко О. Читач як чинник літературного процесу /О. Андрущенко // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2017,N № 1.-С.123-124
|
>6.
| Асєєва І. Чинники і бар’єри шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів/І. Асєєва, О. Пономарьов, М. Погрібний // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 3.-С.3-14
|
>7.
| Ричка В. М. Чи "в руку" сон? Світ сновидінь та їх сприйняття у Давній Русі/В. М. Ричка // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2010,N № 3.-С.142-153
|
>8.
| Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/О. Журавська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.28-35
|
>9.
| Ільницька О. А. Цирковий костюм як засіб художньо-образної виразності/О. А. Ільницька // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 1.-С.237-241
|
>10.
| Заяць Т. А. Ціннісні орієнтири інноваційного розвитку в Україні/Т. А. Заяць // Демографія та соціальна економіка. -Київ:Національна академія наук України, 2021,N № 2.-С.3-21
|
>11.
| Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/І. Сараєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.56-63
|
>12.
| Хроніка-2000. Випуск 2(92):Україна - Польща: діалог упродовж тисячоліть Частина 1. - 2012
|
>13.
| Хрестоматия по методике музыкального воспитания в школе/составитель О. А. Апраксина. - 1987
|
>14.
| Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии/под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1981
|
>15.
| Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии/под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - 1980
|
>16.
| Ткаченко Юлія Хвилинки спокою і відпочинку : заняття для молодших дошкільнят/Юлія Ткаченко; Юпія Ткаченко // Дошкільне виховання, 2016,N № 7.-С.32-33
|
>17.
| Каїро А. Функціональне мистецтво: вступ до інфографіки та візуалізації/А. Каїро ; переклад. з англ. Л. Белея за ред. Р. Скакуна. - 2017
|
>18.
| Лакомська І. В. Фразеологізми у складі медіаповідомлень: функційна специфіка/І. В. Лакомська // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 1(11).-С.59-62
|
>19.
| Молочко А. Фотографія як ефективний засіб розвитку естетичного сприйняття молодших школярів/А. Молочко // Шкільному психологу. Усе для роботи. -Київ:Основа, 2018,N № 3.-С.12-16
|
>20.
| Сафонік Л. Формування чуттєвого життєвого дискурсу в умовах «іншого» соціокультурного досвіду/Л. Сафонік // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2023. т.Том 4,N № 1.-С.17-21
|
|
|