Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=співпереживання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
614(075)
О-75


   
    Основи здоров’я : підручник для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. / І. Д. Бех [та ін.]. - Київ : Алатон, 2013. - 179 с. - ISBN 978-966-2663-07-5 : 13.05 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Охорона здоров’я--5 клас--Гігєна--Валеологія--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- співпереживання -- загартовування -- 5 клас -- підручник


Дод.точки доступу:
Бех, Іван Дмитрович
Воронцова, Тетяна Володимирівна
Пономаренко, Володимир Степанович
Страшко, Станіслав Васильович


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
614(075)
О-75


   
    Основи здоров’я : підручник для 3 клас загальноосвітніх навчальних закладів / І. Д. Бех [та ін.]. - Київ : Алатон, 2013. - 159 с. - ISBN 978-966-2663-14-3 : 13.43 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Охорона здоров’я--Здоровий спосіб життя--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- 3 клас -- самооцінка -- співпереживання -- загартування


Дод.точки доступу:
Бех, Іван Дмитрович
Воронцова, Тетяна Володимирівна
Пономаренко, Володимир Степанович
Страшко, Станіслав Васильович


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.


    Остапенко, Ганна
    Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя / Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь

   Психологія--Спілкування


Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями
Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Томусяк, В. І.
    Тренінг толерантності для вчителів / В. І. Томусяк // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 28-34

Кл.слова (ненормовані):
критерії толерантності -- соціальні прояви толерантності -- толерантна поведінка -- здатність до емпатії, співпереживання та співчуття

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


   
    Взаємодія з дитиною, що зазнала впливу стресогенних подій : чек-ліст самооцінки та організації роботи для практичного психолога // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 8. - С. 11

Кл.слова (ненормовані):
вторинна травма -- вторинний травматичний стрес -- ознаки вторинної травми -- співпереживання -- емпатична залученість -- професійне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Байер, О.
    Застереження для фахівця щодо роботи у стресогенній ситуації / О. Байер // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 8. - С. 12-19

Кл.слова (ненормовані):
вторинна травма -- ознаки вторинної травми -- вторинний травматичний стрес -- співпереживання -- синдром професійного вигорання -- самооцінка вторинної травматизації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
88.413я031
Т 34


    Теплюк, Анна Анатоліївна.
    Емоційні переживання як чинник розвитку довільної поведінки дітей дошкільного віку в умовах сім’ї : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Теплюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.413я031

Рубрики: Вікова психологія--дитяча психологія--дошкільний вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- батьківсько-дитячі стосунки -- співпереживання -- емпатія -- мінливі стани

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

8.
7
М 65


    Янковська, Валерія Олексіївна.
    Вступ до теми феномену "Кіно одного актора" [Текст] / В. О. Янковська // Мистецтвознавчі записки : зібрання наукових праць / Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 176-182. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
актор -- режисерське рішення -- зображально-виражальні засоби -- операторська робота -- співпереживання -- втілення образу
Дод.точки доступу:
Шульгіна, В. Д. \ред.\
Романенкова, Ю. В. \ред.\
Редя, В. Я. \ред.\
Бітаєва, В. А. \ред.\
Денисюк, О. Ю. \ред.\
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.07.2013р. Інв.18520 - 22.00 грн.) (вільний)
Ф2 (15.03.2013р. Інв.19022 - 22.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

9.
   821.161.2-92-94
   К 31


    Кашпор, Ольга.
    Війна очима ТСН : 28 історій по той бік камери / О. Кашпор ; головний редактор А. Чех. - Київ : Основи, 2015. - 213 с. : фот. - ISBN 978-966-500-367-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Есеї--Тексти--Популярні видання

   Журналісти--Репортажі--Історії війни--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
війна 2014-2015 -- журналісти на війні -- історії військових -- спогади -- есеї
Анотація: Війна в Україні розгорнулася не лише на східному фронті: інакші, але так само важливі бої невтомно тривають на фронтах візуальних мистецтв, літератури, журналістики... Ця книга є спробою панорамного погляду на перебіг воєнних подій на Донбасі 2014-2015 рр. у баченні журналістів Телевізійної Служби Новин. Попри власний патріотизм та співпереживання з українськими військовими ці репортери не зраджують журналістським стандартам і намагаються залишатися об’єктивними у висвітленні подій на сході України. «Війна очима ТСН» – це 28 проникливих історій. Їх герої – журналісти, які невтомно їздять у відрядження до зони АТО. Органічне поєднання авторських есе та фотографій роблять цю книгу одним з важливих документальних свідчень нашого часу.
Дод.точки доступу:
Чех, Артем \головний редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Єременко, О.
    Бінарний комплекс автор-реципієнт у художньому тексті крізь призму його емпатійного компонента / О. Єременко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автор -- читач -- емпатія -- художній текст
Анотація: У статті досліджено проблему особистісної участі автора та читача у формуванні образного світу художнього твору. На матеріалі української літератури ХІХ ст. простежено функціонування емпатійного компонента, який становить емоційно-інтелектуальну домінанту психічної сфери процесу рецепції. Суб’єктивність забарвлює ставлення автора до об’єкта оповіді, її багатоаспектність полягає у виокремленні особливих сторін модельованого художнього світу, а також – у їх специфічній емоційній оцінці. Прагнення до співпереживання виформовує на текстовому рівні синкретичність емоційної сфери, звідки актуалізується поліфункціональність прочитання художнього світу твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Мельниченко, О.
    Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- міждисциплінарність -- майбутня освіта -- мультидисциплінарність -- футурологія
Анотація: Стаття присвячена аналізу перспектив розвитку освіти з точки зору освітології та футурології. Автор підкреслює, що уявлення про майбутнє пройшло шлях від наукової фантастики до сучасних очікувань та припущень, що базуються на міждисциплінарних та мультидисциплінарних підходах, які дозволяють вченим осмислити роль майбутнього в повсякденному житті людства, зокрема пов’язати мислення із тимчасовістю, пам’яттю та сучасними технологіями. У статті досліджуються ключові компетентності освіти майбутнього, що є важливими для сталого розвитку як в європейському, північно- та південно-американському, азійському освітньому просторі, так і для окремих конкретних регіонів світу. Особлива увага приділяється відмінностям концепцій компетентностей, що відповідають різним обставинам у різних регіонах світу. На цьому підґрунті в статті схарактеризовано компетентності, які орієнтовані на майбутнє і які треба розвивати в освітньому процесі університетської підготовки: випереджаюче мислення; здатність до міждисциплінарного дослідження; космополітичне сприйняття змін та перспектив; уміння працювати з неповною та складною інформацією; інтерактивна компетентність; здатність до самостійного прийняття рішень і самостійних дій; навички самомотивації та мотивації інших; сприйняття різних індивідуальних та культурних моделей; етична компетентність; здатність до співпереживання та солідарності. Автор акцентує увагу на тих компетентностях, що визнаються всіма вченими незалежно від регіону світу – це розвиток системного, випереджального та критичного мислення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Kalishchuk, O.
    Volyn tragedy in cinema and theatre = Волинська трагедія у кіно й театрі / O. Kalishchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Волинська трагедія -- театр -- документальний фільм -- художній фільм
Анотація: Кіно справедливо уважають потужним соціокомунікаційним каналом інформаційного простору. Його значущість підсилена у випадку звернення до дражливих тем. У статті запропоновано огляд зразків кіно- та театрального мистецтва, присвячених українсько-польському протистоянню у роки Другої світової війни на західних землях України. Закцентовано увагу не лише на сюжетному розмаїтті стрічок, а й на філософській, герменевтичній, психоаналітичній можливостях й потребі їх ґрунтовного вивчення. Так, зокрема, хроніко-документальним та науково-популярним фільмам став властивий акцент на індивідуалізацію волинських подій через особу свідків, тих, хто її пережив. Особливістю документального кіно про Волинь'43 є неможливість зробити його більш естетичним та відстороненим. Основним завданням і кінематографу, і театру на сучасному етапі слід уважати здатність викликати емоційне співпереживання. На сьогодні кіно- та театральні твори є елементом національної самоідентифікації та формування національної пам'яті. Документальні, і особливо художні фільми можуть відновлювати та закріплювати старі стереотипи і творити нові міфи. Через засоби сучасного мистецтва досвід більш ніж семидесятирічної давнини стає досвідом сучасників. Зроблено висновок, що і документальне, і художнє кіно, і театральні вистави є одним із шляхів міжнаціонального діалогу. Яскравим увиразненням надважливості є бурхливі дискусії, які викликають в українському та польському суспільствах такі художні фільми, як "Волинь" Войцеха Смажовського. Водночас, слід розуміти, що важливо говорити про ті теми, які є болючими для спільноти
Дод.точки доступу:
Каліщук Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)