Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стандарти вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафранов Т.
Назва : Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 39-51. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.3 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища екологічна освіта--концепція екологічної освіти--стандарти вищої освіти
Анотація: Екологічний складник освіти визначає соціально-економічні підвалини суспільства і є базовим складником державної екологічної політики. Від характеру взаємодії з навколишнім природним середовищем на рівні індивіда та соціуму можлива реалізація концепції сталого розвитку, а тому оцінка сучасного стану вищої екологічної освіти в Україні є вкрай актуальною проблемою. Метою статті є аналіз становлення і сучасного стану та перспектив вищої екологічної освіти в Україні, яка є центральною ланкою її безперервної системи. Важливим кроком у розвитку системи безперервної екологічної освіти, зокрема вищої екологічної освіти, була розробка у 2001 році Концепції екологічної освіти України, принципи якої, на жаль, не були реалізовані належним чином. Зміст вищої екологічної освіти віддзеркалювався у чотирьох поколіннях стандартів вищої екологічної освіти України, які ураховували зміни відповідних нормативно-законодавчих документів та вимоги до змісту і результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти в межах окремих напрямів підготовки і спеціальностей. У статті охарактеризовані їх структура і зміст. Незважаючи на те, що екологічний складник на сьогодні превалює в тій формі освіти, який більшість вважає освітою для сталого розвитку, все ж поки – це лише початок формування нової системно-цілісної моделі освіти для сталого розвитку. Важливість екологізації й ідей сталого розвитку знайшло відображення в діючих стандартах вищої освіти України для здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» усіх спеціальностей. Але екологічний складник поки що відсутній в освітніх програмах і навчальних планах багатьох спеціальностей «неекологічних» закладів вищої освіти, тобто не приділяється належної уваги екологізації вищої освіти в Україні. Окремі положення є Концепції екологічної освіти України, вже неактуальні, що обумовлює розроблення сучасної Концепції, а, мабуть, і окремої Концепції вищої екологічної освіти України. В останні роки спостерігається зниження інтересу держави до підготовки фахівців-екологів, тому доцільно розробити заходи щодо удосконалення системи підготовки здобувачів вищої екологічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)/Ф 59
Автор(и) : Фінніков Т. В.
Назва : Вища освіта України: ліцензування та акредитації : аналітичне дослідження . -2-ге видання
Вихідні дані : Київ: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2006
Кільк.характеристики :68 с
ISBN, Ціна 966-8487-40-0: 15.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378(477)
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світовий досвід ліцензування та акредитації--системи оцінки діяльності вищих учбових закладів україни--стандарти вищої освіти--критерії та вимоги оцінювання--вища освіта--контроль--програми
Анотація: Це дослідження прсвячене актуальним проблемам зародження і сучасного стану системи ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів в Україні. Розраховано на викладачів та адміністраторів вищої школи, працівників органів управління вищою освітою, студентів, слухачів та аспірантів, які цікавляться проблемами управління навчальними закладами.
Примірники : всього 4: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погребняк, Віталій, Дашковська, Олена, Солоденко, Алла
Назва : До проблем стверення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2018. - № 7/8. - С. 21-27. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2018/7/8). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система забезпечення якості--освітня діяльність--освітній процес--акредитація--освітні програми--плагіат--публічність--стандарти вищої освіти--система вищої освіти
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погребняк, Віталій, Дашковська, Олена, Власюк, Оксана, Солоденко, Алла
Назва : Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2016. - № 10. - С. 20-26. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : табл.
Предметні рубрики: Якість вищої освіти в Україні
Качество высшего образования в Украине
Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
Нормативно-правовое обеспечение образовательного процесса
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень вищої освіти--уровень высшего образования--модернізація вищої освіти--модернизация высшего образования--ступінь вищої освіти--ступень высшего образования--кваліфікаційний рівень--квалификационный уровень--компетентність--компетентность--стандарти вищої освіти--стандарти высшего образования--науково-методичні комісії--научно-методические комиссии--національна рамка кваліфікацій--национальная рамка квалификаций
Анотація: Проаналізовано комплекс нормативно-правових актів та організаційних заходів, спрямованих на імплементацію Закону України "Про вищу освіту". Встановлено, що центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки створена необхідна нормативно-методична база для модернізації системи та змісту вищої освіти, сформовані науково-методичні комісії та організована їх діяльність з розроблення стандартів нового покоління.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафонов, Юрій, Дараган, Тетяна, Власюк, Оксана, Тимошенко Н.
Назва : Основні критерії оцінювання якості освіти
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2018. - № 4. - С. 49-57. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2018/4). - ISSN 1682-2366
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість вищої освіти--якість освітнього процесу--стандарти вищої освіти--освітня програма--дуальна освіта
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салов, Володимир
Назва : Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання. - Київ: Т-во "Знання", 2016. - № 9. - С. 27-36. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/9). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики: Стандарти вищої освіти
Стандарты высшего образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандарти вищої освіти--стандарты высшего образования--компетентнісний підхід--компетентный подход--нормативні бази--нормативные базы
Анотація: Розкривається вплив діяльності Володимира Петренка на розвиток здобутків України у сфері вищої освіти. Розглядаються проблеми стандартизації вищої освіти за рівнями вищої освіти згідно з чинною нормативною базою на прикладі проекту стандарту для бакалаврів спіціальності 184 "Гірництво"
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз, Світлана, Бука, Станіслав, Бука, Інта
Назва : Результати аналізу думки студентів вітчизняних зво щодо сили прояву детермінант якості вищої освіти як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління її забезпеченням
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 4. - С. 78-91. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/4). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість вищої освіти--опитування студентів--сила прояву детермінант категорії якості вищої освіти--стандарти вищої освіти--критерії оцінювання якості освітніх програм--механізми державного управління
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осьодло В. І., Вітченко А. О.
Назва : Розвиток системи вищої військової освіти України в контексті сучасних трансформаційних змін
Місце публікування : Наука і оборона: науково-теоретичний та науково-практичний журнал/ Міністерство оборони України, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського. - Київ, 2019. - N 2. - С. 44-50 (Шифр Н042243458/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система вищої військової освіти--модернізація--стандарти вищої освіти--комплексна навчальна програма--модульне проектування змісту вищої освіти
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітченко, Андрій
Назва : Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання. - Київ: Т-во "Знання", 2016. - № 9. - С. 36-56. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/9). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики: Стандарти вищої освіти
Стандарты высшего образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандартизація--стандартизация--стандарти вищої освіти--стандарты высшего образования--стейкхолдер--компетентність--компетентность--неперервна освіта--непрерывное образование--результати освітньої підготовки--результаты образовательной подготовки
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розроблення стандартів вищої освіти нового покоління. Аналізується сучасний стан і проблемні питання стандартизації вищої освіти на етапі імплементації Закону України "Про вищу освіту", визначено раціональні шляхи і підходи до проектування освітніх стандартів на новій методологічній основі. Доведено, що державна політика в галузі стандартизації має забеспечувати вироблення мінімальних нормативних вимог до освітньо-виховних цілей, оптимального змісту, максимальний обсяг кредитного навантаження, очікуваних результатів підготовки фахівців з вищою освітою.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)