Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=становлення особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Назва журналу :Джміль -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Шаваран Г. Шукаймо музику в словах!/ Г. Шаваран (стр.2-6) Кл.слова: пісня,вірш
Остапенко Г. О. На гостину запрошує Нотка!/ Г. О. Остапенко ; 7 Кл.слова: музика,гастролі,папітр
Сідаш Н. Подарунок - добре, а увага дорожча/ Н. Сідаш (стр.8-9) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,розвиток мислення
Кочевих Ю. Як намалювати музику/ Ю. Кочевих (стр.10-11) Кл.слова: штампи,конрасти
Завалко К. Палички - стукалочки/ К. Завалко (стр.12-13) Кл.слова: ритмічні ігри
Івантер Ю. Ляльки із шкарпеток/ Ю. Івантер (стр.14-15) Кл.слова: театр,ігри
Журлакова Ю. Дух свободи. Бесіда за картиною Олега Шупляка/ Ю. Журлакова (стр.16-17) Кл.слова: пейзаж,портрет
Нелинь Т. Пісні весняних паростків/ Т. Нелинь, В. Любарова (стр.18-21) Кл.слова: казка
Філінська Л. Керамічні писанки/ Л. Філінська (стр.22-23) Кл.слова: дрібна моторика,пізнавальний розвиток
Шекера Л. Як речі звичні стали музичні/ Л. Шекера (стр.24-25) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,чуття ритму,дрібна моторика
Юрченко О. Коли інстументи грають разом/ О. Юрченко (стр.26-28) Кл.слова: пізнавальний розвиток,симфонічний оркестр
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Остапенко Г. Ким бути? Бесіда за картиною на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2) Кл.слова: ігри,професії
Джемула Г. Професій різних є багато/ Г. Джемула (стр.3-7) Кл.слова: відгадай професію,професії казкових персонажів
Терещенко І. Відгадайте, хто працює!/ І. Терещенко (стр.8-9) Кл.слова: кмітливість,спостереження,розвиток мовлення
Янчевська Н. Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює/ Н. Янчевська (стр.10-11) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,образотворчість,творче мислення
На варті безпеки (стр.12-14) Кл.слова: життєва компетентність,безпека життєдіяльності,трудове виховання
Сердюк Н. Танцювальний клас. Бесіда за однойменною картиною Едгара Дега/ Н. Сердюк (стр.15-17) Кл.слова: світовий живопис,розповідь за картиною,художньо-естетичний розвиток
Сиротич Н. Взявшись разом, можна здійснити мрію кожну/ Н. Сиротич (стр.18-19) Кл.слова: сучасні професії,творче мислення,сценічні здібності
Горошко Л. Справа майстра боїться/ Л. Горошко (стр.20-21) Кл.слова: мовленнєва творчість,логічне мислення,моральне виховання
Костикова Т. Будь-яка спрва - творча та цікава/ Т. Костикова (стр.22-24) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,естетичне виховання
Шаваран Г. Збираємося на роботу. Настільна гра-"невидимка"/ Г. Шаваран (стр.25-27) Кл.слова: спостережливість,економічне виховання,комунікативні навички
Солосич Т. Ярмарок майстрів. Українська фольклорна розвага/ Т. Солосич (стр.28-31) Кл.слова: етнокультура,сценічні, музичні здібності,декоративне мистецтво
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Остапенко Г. Улітку на ставку. Бесіда за сюжетною картинкою на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2)
Шаваран Г. Експедиція до водиці/ Г. Шаваран (стр.3-6) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,художнє слово,країнознавство
Чи таке буває ? (стр.7) Кл.слова: англійська мова,російська мова,пам'ять
Терещенко І. Водою не розіллєш. Ігри з друзями і водою/ І. Терещенко (стр.8-9) Кл.слова: комунікативна компетентність,ігрова діяльність,взаємодія у групі
Любарова В. Ущипне - то буде знак!/ В. Любарова (стр.10-11) Кл.слова: пізнавальний розвиток,екологічне мислення,допитливість
Агамян А. Дивовижна мозаїка/ А. Агамян, О. Мар’їна (стр.12-13) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,уява,дрібна моторика
Янчевська Н. Я загубився! Я знайшовся!/ Н. Янчевська (стр.14-15) Кл.слова: життєва компетентність,безпека життєдіяльності,пам'ять
Сердюк Н. У ранковому сяйві. Бесіда за картиною Арнольда Лоурі/ Н. Сердюк ; 16-17 Кл.слова: живопис,розвиток мовленя,спостереження
Порфін П. Сам пропадай, а товариша виручай/ П. Порфін (стр.18-19) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,дружба
Ремпель Ю. Що допоможе перейти річку/ Ю. Ремпель (стр.20-22) Кл.слова: пізнавальний розвиток,винахідливість,дослідницька діяльність
Горошко Л. Як аукнеться, так і відгукнеться/ Л. Горошко (стр.23) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне виховання
Солосич Т. Як море захистили/ Т. Солосич, Д. Орел (стр.24-27) Кл.слова: естетичне виховання,сценічні здібності,слухання музики
Баластрік Г. Уроки економчика/ Г. Баластрік (стр.28-29) Кл.слова: соціально-економічна компетентність,економічне виховання
Стеценко І. Музичне море. Слухання симфонічних ескізів "Море" Клода Дебюссі/ І. Стеценко (стр.30-31) Кл.слова: слухання музики,живопис ,природа
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(075.8)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Особистісно зорієнтоване виховання : Науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут змісту і методів навчання
ISBN, Ціна 5-8238-0602-7:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013.73(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Виховання особистості
Анотація: У посібнику розкривається наукова сутність нової освітньої філософії- особистісно зорієнтованого виховання.Тут уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП КС(1), Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП КС(1), Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013:811.161.1(/И 46-272958092
37.013:811.161.1(072)/И 46
Автор(и) : Ильин , Евгений Николаевич
Назва : Путь к ученику. Раздумья учителя - словесника : книга для учителя : из опыта работы
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1988
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Мастерство учителя: идеи, советы, предложения
ISBN, Ціна 5-09-000779-9:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.013:811.161.1(072) + 811.161.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Російська література-- Методичні рекомендації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): покликання вчителя--становлення особистості--викладацька діяльність
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Цінність раннього дитинства для розвитку особистості
Місце публікування : Палітра педагога: всеукр. вид. для педагогів та батьків. - Київ: Світич, 2015. - № 5. - С. 3–6. - ISSN 1680-449X (Шифр П706412/2015/5). - ISSN 1680-449X
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку--сюжетно-рольові ігри--становлення особистості--емоції--почуття--потреби--мотиви--довільна поведінка
Знайти схожі

8.

Назва газети: Психолог -2016р.,N 19/20
Цікаві статті :
Зозуля Т. Веселі дітлахи/ Т. Зозуля (стр.4-28) Кл.слова: пізнавальні інтереси,світогляд,розвиток емоційної сфери
Попова О. Шлях, який обираєш ти/ О. Попова (стр.29-33)
Обозова О. Як зрозуміти свою дитину й допомогти їй стати успішною/ О. Обозова (стр.34-37)
Швидка І. Програмно-цільовий проект/ І. Швидка, Ю. Побідинська (стр.38-53)
Попова О. Профорієнтаційна робота в школі/ О. Попова, І. Швидка, Н. Нев'якіна (стр.1-44 (вкладка)) Кл.слова: професійне самовизначення,становлення особистості,самореалізація
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Гура Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку/ Т. Є. Гура (стр.3-5) Кл.слова: зарубіжний досвід,підвищення кваліфікації,професійний розвиток
Ястребова В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів/ В. Я. Ястребова (стр.6-8) Кл.слова: мотиваційна гра,проблематизація,ескіз проекту
Бобко Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності/ Т. М. Бобко (стр.9-12) Кл.слова: професійне зростання,методична служба
Армейський О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти/ О. С. Армейський (стр.13-18) Кл.слова: децентралізація,когнітивна пластичність,проблемне навчання
Мосюра А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. І. Мосюра (стр.19-22) Кл.слова: педагогічні умови,моделювання
Гура О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців/ О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва (стр.23-25) Кл.слова: метакогніції,схема
Ісаєва С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами/ С. Д. Ісаєва (стр.26-29) Кл.слова: вищий навчальний заклад,розвиток особистості
Корсікова К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики/ К. Г. Корсікова (стр.30-32) Кл.слова: навчання,активні методи,традиційне навчання
Макаренко О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін/ О. В. Макаренко (стр.33-36) Кл.слова: технології навчання
Макаренко В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів/ В. І. Макаренко (стр.37-40) Кл.слова: система,структура,компоненти
Маслова В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу/ В. А. Маслова (стр.41-43) Кл.слова: психологічна компетентність,психологічна просвіта
Магрламова К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря/ К. Г. Магрламова (стр.44-47) Кл.слова: професіне навчання,становлення особистості
Байбекова Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів/ Л. О. Байбекова (стр.48-50) Кл.слова: професійна діяльність,підходи,принципи
Ванівська О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід/ О. І. Ванівська (стр.51-52) Кл.слова: навчальна стратегія,діяльнісна компетентність
Момот О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.53-56) Кл.слова: навчально-виховний процес,здоров'я,життя
Пєчка Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей/ Л. Є. Пєчка Кл.слова: особистість,дошкільний навчальний заклад,початкова школа
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-058.862(477)/П 30
Автор(и) : Петрова, Светлана
Назва : Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 7. - С. 56-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 376-058.862(477)
Предметні рубрики: Діти-сироти-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти-сироти--становлення особистості--соціалізація
Анотація: Стаття присвячена науково-педагогічному проекту, що реалізується в дитячому будинку "Перлинка" м. Одеси.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)