Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (196)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стаття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 744
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Assefa, A. H.
    Symbolic values and implications of the Grand Ethiopian Renaissance Dam project in Ethiopian identity politics = Символічні цінності та наслідки проекту греблі великого відродження Ефіопії в політиці ефіопської ідентичності / A. H. Assefa, B. T. Gedifew // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічна приналежність -- Ефіопія -- етнічний федералізм -- мова розвитку -- політика ідентичності
Анотація: Стаття присвячена аналізу ідентифікаційних процесів, що відбуваються в сучасній Ефіопії під впливом модернізаційних змін. Зокрема описується – як економічні та політичні здобутки сприяють спільному пог-ляду на майбутнє з боку протилежних один одному етноцентричного та пан-ефіопського націоналістичного таборів. Наразі в ефіопській політиці домінують різні етнічні "протигрупові" та "позагрупові" політичні дискурси. У статті розглядаються та висвітлюються відповідні філософські концепції, включаючи "дзеркальну ідентичність", первісну та інструментальну концепцію етнічної приналежності. Примітно, що, дотримуючись напряму думок Б. Андерсона про націоналізм як "культурний артефакт" та вираз "уявної спільноти", автори доходять висновку, що GERD може слугувати спільною символічною мовою та мовою розвитку, щоб змінити ефіопську національну свідомість та уяву, покращуючи політичні та економічні сфери країни. Реалізація проекту греблі Великого Відродження Ефіопії (GERD) приховано чи відверто допомагає реформувати механізми самовизнання державної влади та поступово реагує на видатні політичні розбіжності, вибудовуючи відносини на основі довіри серед основних політичних акторів. Етноцентричні мотивації порушують такі політичні питання, як сецесія, право на мовне та культурне визнання, економічна рівність та політична безпека та представництво шляхом використання їх відповідних етнічних приналежностей як засобу політичної мобілізації. У нинішній Ефіопії політична ідентичність практично поєднується з етнічною ідентичністю. У цьому сенсі, оскільки існують різноманітні етнічні групи, політичні кордони підтримуються серед численних націоналістів, що базуються на етнічній основі, та між загальноефіопськими та етноцентричними суб'єктами. Отже, необхідний всебічний діалог та конструктивне політичне взаємне запліднення між різними політичними суб’єктами, горизонтально та вертикально, між етноцентричними націоналістами та загальноефіопськими захисниками. В Ефіопії реалізація внутрішньополітичного консенсусу вимагає миттєвого механізму корекції. Відповідно, політично заангажовані антитетичні етнічні розмежування та періодично сфабриковані історичні наративи, спричинили несприятливі умови в політиці. Ось чому, як визначають автори статті, такі проекти розвитку, як GERD, мали б відповідні економічні та політичні механізми для розвитку національних настроїв, що, в свою чергу, символічно сприятиме національному консенсусу серед основних політичних суб'єктів. Отже, запозичивши поняття Ф .Фукуями про "національну ідентичність віросповідання", можна було б резюмувати, що ці проекти розвитку можуть допомогти реалізувати символічну цінність, конструктивно надавши громадянам змогу визнати основоположні ідеали своїх країн та піднявши загальні фактори. Перспективами продовження даного дослідження є вплив зовнішніх геополітичних та правових чинників на проект GERD
Дод.точки доступу:
Gedifew, B. T.
Белайне Тайе Гедифев
Андебет Хайлу Асефа


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Bacher, M.
    A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations [Електронний ресурс] / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P77-88, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
багатомовність -- викладання -- мовна чутливість -- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (CEFR) -- Організація Об’єднаних Націй (ООН)
Анотація: У статті наголошується на вирішальній ролі володіння мовою, а також мовної чутливості, особливо в багатомовних класах, підкреслюється важливість дотримання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEFR) як засобу сприяння глобальній згуртованості. У документі підкреслюється важливість приведення освітніх стратегій України у відповідність до міжнародних стандартів, особливо наголошуючи на цінності іншомовної освіти. Крім того, у статті наголошується на необхідності набуття вчителями іноземних мов належних дидактичних і методичних компетентностей, усвідомлення мовної чутливості та міжкультурного розуміння. У статті описано успішне впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в Австрії, що ілюструє їхню ключову роль у стандартизованих іспитах та широке міжнародне визнання. Зокрема, окреслено структуру австрійського іспиту на атестат зрілості з іноземних мов, який оцінює читання, аудіювання, використання мови та письмо з обов’язковою вимогою досягти рівня B2 за шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Припускається, що стандартизовані формати оцінювання, засновані на рівнях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, пом’якшують стигматизацію та забезпечують справедливість оцінювання. Стаття рекомендує інтегрувати Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти в освітню систему України, щоб сприяти підвищенню рівня володіння мовою та посилити мовну чутливість у багатомовних класах. Вона підтримує навчальні програми для вчителів іноземних мов щодо впровадження та оцінювання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти з метою сприяння європейській єдності через мовну освіту. Пропонується включити принципи Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в освітню реформу в Україні «Нова українська школа»; підкреслюється важливість співпраці між австрійськими та українськими освітянами і дослідниками в досягненні цієї мети.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bacher, S.
Binytska, K.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Bezrukov, A.
    Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay = Концепти емоцій для зображення перипетій долі у романІ МАРКУСА Зусака «Bridge of clay» / A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- дійсність -- ментальний світ -- експресивність -- наратив
Анотація: Проблема дослідження емоціи но-експресивної інформації , яку порушує стаття, становить значний інтерес, оскільки вона інтерпретує фрагменти дій сності, висловлюючи ставлення до них — ціннісне або емоціи но значуще. Аналіз емотивності художнього тексту зосереджується насамперед на и ого студіюванні в когнітивному (виокремлення емоціогенних знань) і семантичному (визначення особливостеи ї х застосування для позначення авторських інтенціи ) вимірах. Художніи текст розглядається в дуальному взаємозв’язку: з одного боку, він пов’язании з емоціями, а з іншого — визначається ними. Мета статті — ідентифікувати концепти емоцій , експліковані в романі Маркуса Зусака «Bridge of Clay» для зображення перипетіи долі. Ця сповнена пафосом захоплива історія розгортається на тлі трагічної історії родини Данбар. Для аналізу концептів емоціи роману застосовано методи інтерпретації і систематизації , контекстуальний , функціонально-стилістичнии і дистрибутивнии аналіз, а також метод емотивної валентності і гіпотетично-дедуктивнии метод. У результаті дослідження з’ясовано, що концепти емоціи у мові роману «Bridge of Clay» реалізуються на всіх рівнях: фонетичному, морфологічному, лексичному та синтаксичному, що свідчить про універсальність функціонування концептів емоціи у художньому дискурсі. Концепти емоціи постають певною єдністю; за ї х змістове наповнення відповідають індикатори емотивності, які визначені антропоцентрично і виконують характеротвірну функцію. Лексичні одиниці, які вибрав Зусак, передають інтенції автора, експліцитно чи імпліцитно вказують на емоційний характер тексту. Оскільки персонажі твору належать до розряду основних універсаліи художнього тексту, емотивні смисли, що містяться в його структурі, мають особливу інформативну значущість. Емоції персонажів «Bridge of Clay» репрезентуються як особлива психологічна реальність, а сукупність емоціи у тексті постає своєрідною динамічною множинністю, яка змінюється з розвитком сюжету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Bohovyk, O.
Оксана Боговик
Андрій Безруков


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Bibik, O.
    Concepts of Asia in Japanese Pan-Asianism: from cultural to religious and political borders = Концепти Азії в японському паназіатизмі:від культурних до релігійних та політичних меж / O. Bibik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
паназіатизм -- концепт "Азія" -- концепт "Захід" -- концепт "Схід" -- "хакко іціу" -- західний імперіалізм -- "сангоку"
Анотація: Паназіатизм у Японії виник як реакція проти західної політики імперіалізму щодо колонізації Азії. Залежно від виділення релігійних, політичних, расових, культурних, географічних чи економічних доводів для об'- єднання країн формувалися окремі паназійські напрямки з варіативним відношенням до Азії. Стаття присвячена розгляду варіацій погляду на Азію в японському паназіатизмі II половини XIX - XX ст. У результаті роботи виведено класифікацію концептів Азії відповідно до критеріїв "азійськості". За допомогою методології дискурс-аналізу в статті проводиться детальний аналіз розвитку цих критеріїв в різних контекстах японської культури, політики та релігії. Аналіз історичного розвитку бачення Азії в Японії дозволив встановити взаємозв'язок між еволюцією поглядів на Азію та специфікою паназіатизму в цілому. Також у статті проводиться всебічний аналіз джерел та історії терміну "Азія" в Японії та доводиться центральне значення цього концепту для феномену паназіатизму. Міждисциплінарній підхід та відхід від європоцентризму дозволив отримати комплексний погляд не тільки на концепти "Азії" але й на феномен японського паназіатизму загалом. Дослідження являє собою перший комплексний розгляд японського паназіатизму з точки зору поглядів на новий для Японії мета-географічний простір - Азію. Розробка даної проблематики в сучасній японістиці розвивається в напрямку аналізу історичного, економічного та політичного значення паназіатизму, концептів Азії та окремих її країн в Японії. Детальний розгляд історії становлення поняття про "Азію" в Японії допоможе глибше зрозуміти не тільки паназіатизм, але й сучасну специфіку розуміння особливостей "азійських" або "східних" цивілізацій. Представлене дослідження пропонує більш широкий погляд на одне з центральних питань японського паназіатизму в цілому
Дод.точки доступу:
Олександра Бібік


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Bibik, O.
    The image of the Prophet Muhammad in the context of understanding Islam in Japan in the first half of the 20th century = Особливості розуміння ісламу та образ Пророка Мухаммада в Японії першої половини XX ст / O. Bibik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P69-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
іслам -- паназіатизм -- панісламізм -- Пророк Мухаммад -- японські переклади Корану
Анотація: Становлення ісламу та переклад мусульманських текстів японською супроводжувався намаганням кожного з перекладачів дати власну інтерпретацію основних ісламських понять, термінів та діячів. Це спричинило появу низки оригінальних концепцій не тільки щодо ісламу як такого, але й міркувань про роль та місце, яке може посісти іслам в розвитку японської ідеології, релігій, політичних та дипломатичних відносин. Одним з центральних питань формування японського погляду на іслам було розуміння постаті Пророка Мухаммада. Стаття присвячена аналізу варіацій образу Пророка Мухаммада та з'ясуванню особливостей розуміння ісламу в Японії першої половини XX ст. Опиняючись у полі зору японської культури, іслам одночасно потрапляє до контексту релігійного, політичного та культурного середовища, де вдаються як до спроб утворення синтезу мусульманського вчення з японськими релігійними традиціями, так і до розробок у сфері паназійської ідеології. Дослідження розуміння та сприйняття цієї релігії в Японії допоможе краще зрозуміти природу феномена, який відіграв значну роль у розвитку країни на межі століть. До статті були поставлені наступні завдання: вивчити історіографію проблеми, виявити особливості розуміння ісламу в Японії та окреслити різновиди образу Пророка Мухаммада через аналіз праць японських мусульман та ісламознавців. У результаті дослідження були встановлені особливості історичного сприйняття Мухаммада як героя та релігійної інтерпретації Пророка як засновника та лідера ісламу. Також дослідження японського погляду на іслам встановило, що головною його особливістю є тенденція до утворення синтезу різних релігійних традиції - сінто, буддизму та конфуціанства з ісламом. У статті показано, як формувалося розуміння ісламу в Яп онії та що саме вплинуло на його розвиток
Дод.точки доступу:
Бібік Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Bogusz, M.
    Care over the international students during COVID-19 lockdown = Особливості роботи з іноземними студентами під час карантину covid-19 / M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P69-77, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
COVID-19 -- передові практики -- іноземні студенти -- закриття
Анотація: Ця стаття є діагностикою фактів на основі внутрішнього, емпіричного дослідження. Метою статті є представити становище іноземних студентів в університеті WSG під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, а також вжиті заходи та заходи для протидії її негативним наслідкам. Приклади стосуватимуться Польщі та університету, який я представляю. У цій статті розглядаються наступні питання: загальна ситуація іноземних студентів у Польщі, короткий огляд діяльності університету, які інструменти та процедури для адаптації до нової ситуації були підготовлені заздалегідь, і що слід застосувати в кризовій ситуації, виклики раптового збільшення рівня та кількості дистанційного навчання та проблем найму іноземних студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Богуш Марек


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

11.


    Budzar, M.
    The Communicative Strategies of the Ukrainian Nobility in the mid-19th Century (According to Correspondence) = Комунікаційні стратегії українського дворянства середини XIX ст. (на епістолярному матеріалі) / M. Budzar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P95-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні стратегії -- мережа соціальних зв'язків -- епістолярій -- українське дворянство
Анотація: У статті досліджено життєдіяльність українського дворянства в реаліях середини XIX ст. через аналіз його комунікаційних стратегій. Розгляд сімейного листування дозволив реконструювати складну мережу соціокультурних зв'язків регіональної еліти, в якій її представники реалізовували розмаїтий спектр ідеологічних і поведінкових завдань. Джерельним матеріалом для статті став комплекс листів з фамільного архіву Ґалаґанів - дворянського роду козацько-старшинського походження. Вибір джерел обумовлено кількома причинами. По-перше, завдяки шлюбним стратегіям впродовж XVIII-XIX ст. Ґалаґани зберігали тісні контакти серед регіонального дворянства й водночас споріднювалися з імперською знаттю. По-друге, гарно збережений архів надає вагомий матеріал для дослідження комунікаційних стратегій саме на підставі листування. Це дозволяє зрозуміти дію соціальних механізмів, що обумовлювали життя лівобережного панства середини XIX ст. Метою статті є розгляд комунікаційних стратегій української еліти 2-ї половини 1840-х - середини 1860-х рр. на основі аналізу сімейного епістолярію з фамільного архіву Ґалаґанів. Автором досліджено комунікаційні сценарії дворянства Лівобережної України у взаєминах між місцевою спільнотою та імперським центром, між дворянами-землевласниками й селянами, між групами родичів всередині дворянської спільноти. Розгляд документів дозволив з'ясувати реакцію українського дворянства на низку подій 1840-х - 1860-х років: дії імперського уряду часів правління імператорів Миколи I і Олександра II щодо України, події Кримської війни, перебіг Селянської реформи 1861 р. та наслідки її реалізації в українських землях. Результати розвідки поглиблюватимуть уявлення про життя українського соціуму у просторі та часі XIX ст. Стаття ґрунтується на оригінальній авторській концепції
Дод.точки доступу:
Марина Будзар


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Budzar, M.
    The Family Archives as a Source for Estate's Daily Life Reconstruction on Left-bank Ukraine in 19th century = Фамільні архіви як джерело для реконструкції повсякдення панського маєтку в Лівобережній Україні XIX ст. / M. Budzar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
панський маєток -- Ґалаґани -- фамільний архів -- Лівобережна Україна -- повсякдення -- мережа соціальних комунікацій
Анотація: У статті вперше розглянуто проблему вивчення документів фамільного архіву для реконструкції повсякдення панського маєтку на теренах Лівобережної України у просторово-часових межах XIX століття. Основою для розвідки було обрано фамільний архів роду Ґалаґанів, який презентував регіональну спільноту - українське дворянство козацько-старшинського походження. Для збірки притаманні високий рівень збереження документів, наявність джерел різних типологічних груп, що створені не лише Ґалаґанами, але й особами зі споріднених з ними фамілій впродовж імперського етапу історії України. Це дозволяє розглянути панський маєток як центр повсякденних практик української еліти у багаторівневій мережі соціокультурних зв'язків. Тому метою статті стало визначення значущості інформативно-змістового потенціалу архіву Ґалаґанів для аналізу й реконструкції повсякдення панського маєтку як осереддя господарчих і соціокультурних практик української еліти у визначених просторово-часових межах. Автор доводить, що за матеріалами архіву Ґалаґанів реконструюється кілька змістових пластів буденного існування не лише панського маєтку, але українського дворянства в цілому. Це: облаштування родинного побуту; взаємини між дворянською родиною, селянами, найманими працівниками; упорядкування господарства щодо історичної доби; усвідомлення мешканцями маєтку суспільних подій за його межами; відтворення стосунків всередині родини; оформлення інтелектуально-духовного середовища сільських маєтків українського панства. Кожен з цих зрізів повсякдення відтворюється як на підставі аналізу низки текстів однієї типологічної групи, так і шляхом зіставлення інформації з різних за жанровими ознаками джерел. Розгляд документів унаочнив той факт, що у повсякденних практиках господарів маєтку взаємодіяли приватна та публічна сфери. Результати дослідження сприятимуть вивченню історії повсякдення соціальних груп в Україні у визначеному континуумі, реконструкції біографії родини в контексті соціальної історії, розгляду панського маєтку в реаліях XIX ст. як оригінального історико-культурного феномену. Стаття ґрунтується на оригінальній авторській концепції
Дод.точки доступу:
Будзар Марина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Butko, O. A.
    Основні особливості економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах [Текст] / O. A. Butko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 35-45, DOI 10.28925/2311-2425.2023.213. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
економічний дискурс -- глобалізація -- метафора -- запозичені cлова -- англіцизми -- морфологічно-синтаксичні риси
Анотація: У пропонованій статті розглянуто особливості сучасного економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах. Повсякденне життя визначається економічною ситуацією на державному, регіональному та світовому рівнях. Відповідно, економіка відіграє провідну роль у будь-якому суспільстві. Представлена розвідка має на меті прослідкувати мовні зміни на лексичному та морфологічно-синтаксичному рівнях, реалізовані в економічному дискурсі сучасних англійської та іспанської мов. Стаття розгортає дискусію про всеохоплюючий вплив англійської мови на інші мови у сфері економіки та бізнесу. У сучасному світі внаслідок процесів глобалізації економічний дискурс набув уніфікованого характеру. Однак, рівень уніфікованості може відрізнятися навіть в межах однієї мовної групи. Наприклад, італійська більше відкрита до запозичень з англійської, ніж іспанська або французька. У той же час іспанська оцінюється у цьому дослідженні як приклад пуристської мови, оскільки зазнала змін меншою мірою, ніж інші мови на лексичному рівні. Ця риса чітко представлена метафорами іспанського економічного дискурсу. Наприклад, відомі англійські метафори “bear” та “bull” відповідають іспанським “bajista” і “alcista”. У той же час деякі іспанські метафори співпадають з англійськими (пор., англ. the Debt Service та ісп. el Servicio de la Deuda, англ. country risk та ісп. riesgo país ). Аналіз синтаксичних структур надав змогу прослідкувати низку явищ в економічному дискурсі англійської та іспанської мов. Найважливіші з них реалізовано у зміні граматичних категорій, особливо номіналізації дієслів з метою називання процесів, та прикметників для означення умови та якості. У результаті процесу номіналізації прослідковується використання еліпсису, пасивного стану та неперехідних дієслів. Загалом засвідчено, що пасивний стан більше використовується в англійській, ніж в іспанській. Однак, використання пасивного стану в іспанському економічному дискурсі підкреслює неперсоніфікованість, що передбачає вираження підмета у реченні не актором, а самою дією. Виявлено використання метафор та персоніфікації, що допомагає пояснити абстрактні поняття такі, як accountability, value, validity, welfare (англ.) так само, як і la responsabilidad, valor, la validez, el bienestar

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Cherepekhina, O.
    The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс] / O. Cherepekhina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- компетентнісний підхід -- професіографічний підхід -- магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Chikarkova, M.
    Philosophy in the digital epoch: potential development and challenges = Філософія у цифрову епоху: потенціал розвитку та виклики / M. Chikarkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P68-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
цифрова філософія -- цифрова гуманітаристика -- дигіталізація
Анотація: Стаття присвячена змінам, що відбуваються у філософії в епоху цифрових технологій. Проблема розглядається у річищі цифрової гуманітаристики, яка нині являє собою авангард соціокультурного знання. Автор аналізує, як цифрова реальність модифікує традиційні філософські питання. Так, дигіталізація інформації, з її майже безмежними можливостями повинна була би, здається, спростити процес пізнання, але насправді це призводить до переповнення Інтернету паранауковою інформацією, що лише ускладнює пошук істини. Комп'- ютерна віртуальна реальність по-новому ставить онтологічні питання про буття, межі життя та смерті, час і простір тощо. Сучасні технології створюють ілюзію реального життя, яке іноді може сприйматися як більш реальне у порівнянні з нашим фізичним світом. Медіапростір створює свою медіарельність, з притаманними їй законами та істотним впливом на нашу свідомість. Антропологічні, аксіологічні та соціальні питання також постають у нових аспектах. Пророцтва трансгуманістів про цілковите злиття людського інтелекту зі штучним і остаточне стирання кордонів між людиною і машиною вже не виглядають фантастичними. Тоді як аксіологія вже стільки століть поспіль б'ється над з'ясуванням атрибутів людського, комп'ютерні технології пропонують міркувати вже над проблемою кіборгізації і трансхьюманів. Онлайнова анонімність дає можливість створювати нову ідентичність (ідентичності), обираючи різні аватари, але це провокує поширення аномії (Е. Дюркгейм), і відчуженість стає характерним явищем сучасного соціуму. Більше того - віртуальна особистість постійно нагадує нам про слабкість і недосконалість нашого реального "я". Класичні метафізичні питання також не зникають з приходом новітніх технологій. Пошуки трансцендентності можуть реалізуватися в утворенні "Googleцеркви", що базується на ідеї сприйняття пошукового сервісу як Бога, оскільки він всезнаючий, всемогутній, всюдисущий, безсмертний тощо. Останні десятиліття формується т. зв. цифрова філософія, яка в англомовних дослідженнях постає як міждисциплінарне поле на стику метафізики та космології і дає можливість говорити про філософію мовою математики (квантової фізики). Натурфілософські пошуки першоджерела (першоелементів) нині втілюються в обчисленнях закономірностей нашого світу за допомогою комп'ютерного інструментарію. Отже, можна говорити про формування нових галузей філософського знання - медіафілософія, цифрова філософія тощо, але поки що ані їх назви, ані предмети дослідження не є усталеними
Дод.точки доступу:
Чікарькова Марія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Chris, Jones
    Громадсько-активні школи [Електронний ресурс] / Jones Chris. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 47-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: Стаття пропонує огляд громадсько-активних шкіл. Описуючи 9 міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл, автор статті фокусує увагу на ключових аспектах громадсько-активних шкіл, досліджує наслідки їх діяльності для політики, стратегії та підготовки менеджерів вищої ланки. Наприкінці статті запропоновано теми для подальшого дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кріс Джонс


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Christensen, M. K.
    Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P5-10, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.510. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- студенти -- університети -- leadership-service -- students -- university
Анотація: Стаття присвячена ролі університетів у підготовці студентів до лідерства. У статті зазначено, що університети надають можливості, які розвивають лідерський потенціал своїх студентів, але рідко пропонують конкретні рекомендації майбутнім керівникам. У статті висвітлюється досвід неурядової організації Co-Serve International, що базується в США, що реалізується за останні п’ятнадцять років у підготовці майбутніх лідерів. Методологія та принципи CoServe International були прийняті партнерами у США, Казахстані, Україні, Таїланді, Афганістані, Філіппінах та Нігерії. Co-Serve дізнався, що розвивати лідерів найкраще за допомогою нетрадиційних методів навчання, таких як «дія та рефлексія». У статті були обґрунтовані десять способів, як професори можуть моделювати лідерство: приклад лідерів у своїй галузі дослідження; культивація самосвідомості учнів; повага до особистості; модель поведінки вчителів як лідерської служби для студентів; активне слухання як акт служби; допомогти учням знайти своє призначення та досягти його; побудова громади як акта керівництва; вирішення конфліктів та розвиток навичок прощення; створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Cor, van Beuningen
    Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) [Електронний ресурс] / van Beuningen Cor. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: У статті автор ділиться досвідом Нідерландів у сфері шкільних рад, описує органи шкільного управління та ради як діючих осіб, що сприяють розвитку. Стаття приводить читача до висновку, що зв‘язок між школою та спільнотою є виграшним не тільки для школи і учнів, але й для спільноти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кор Ван Бенінген


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Dodonov, R.
    The institutionalization of the politics of memory = Інституціоналізація політики пам'яті / R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P98-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політики пам'яті -- війни пам'яті -- інституціоналізація -- Інститут національної пам'яті
Анотація: Стаття присвячена аналізу напрямків і логічних етапів інституціоналізації історичної пам'яті в Україні. Під інституціоналізацією розуміється процес визначення і закріплення соціальних норм, правил, статусів і ролей, приведення їх у систему, яка здатна діяти в напрямку задоволення деякої суспільної потреби. Такою потребою в Україні стала вимога відновлення історичної справедливості і встановлення історичної правди. Закриті теми вітчизняної історії, особливо ХХ ст., включаючи Голодомори, сталінські репресії, окремі сторінки Другої світової війни вимагали своєї рефлексії та ціннісного переусвідомлення. Без моральної оцінки та своєрідної "роботи над помилками" суспільство не може рухатися далі. За цих умов виникає необхідність інституціоналізації історичної пам'яті з виокремленням її сталих і потенційних інституціональних форм. Зміст історичної пам'яті стає предметом державної політики, суттєво впливаючи на міжнародні стосунки - аж до появи так званих "війн пам'яті". Необхідність взяти історичну пам'ять народу під контроль сприяло перетворенню її на об'єкт маніпуляції. "Політики пам'яті" стають невід'ємною складовою політичного менеджменту, засобом впливу на масову свідомість та ідентичність, джерелом легітимності державних і наддержавних інституцій. Етапами інституціоналізації є привертання уваги до "закритих питань" історії з боку творчої інтелігенції, незалежних досліджень істориків, журналістських розслідувань, внаслідок чого в суспільстві сформувалася потреба у відновленні справедливості і правди; встановлення норм і правил оприлюднення змісту історичної пам'яті, включаючи розсекречення архівних документів, роботи пошукових експедицій в місцях масових поховань, визначення нових та відродження забутих місць пам'яті, перегляд пантеону національних героїв, різноманітні програми вивчення усної історії, включення змісту історичної пам'яті у підручники навчальних закладів; прийняття на законодавчому рівні відповідних норм, що передбачають санкції за їх недотримання; нарешті, створення Інституту національної пам'яті.
Дод.точки доступу:
Додонов Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)