Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (83)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (32)Наукові періодичні видання Університету (121)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=століття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1948
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 32(477)"19"(091)/П 49
Автор(и) :
Назва : Політична історія України XX століття: в 6 т./ ред. І. Ф. Курас. Т. 2: Революція 1917 р.
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2003
Кільк.характеристики :502 с
ISBN, Ціна 966-504-256-4: 42.30, грн.
УДК : 32(477)"19"(091) + 94(477)
Предметні рубрики: Історія України, 20 ст.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)(091)"19"/Ш 78-405062473
Автор(и) : Шовкопляс Г. Є.
Назва : Історія зарубіжної літератури ХХ століття : у 2 ч. : навч. метод. посібник. Ч. 2 : Історія зарубіжної літератури II половини ХХ ст. . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :151 с :
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82(100)(091)"19"(075)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Зарубіжна література, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нонкомформізм--постмодернізм--антимілітариський роман--латиноамериканський роман--театр абсурду
Примірники : всього : ГП АБ(6), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(6), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(497)/Є 46
Автор(и) : Єлавіч Б.
Назва : Історія Балкан . Т.1 : ХVIII і XIX століття
Вихідні дані : Київ: Свенас, 2003
Кільк.характеристики :509 с
ISBN, Ціна 5-85722-108-0:
ДРНТІ : 03.09.03
УДК : 94(497)
Предметні рубрики: Історія-- Історія Балкани
Примірники : всього : ГП КС(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП КС(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(497)/Є 46
Автор(и) : Єлавіч Б.
Назва : Історія Балкан . Т. 2 : XX століття
Вихідні дані : Київ: Свенас, 2004
Кільк.характеристики :509 с
ISBN, Ціна 5-85722-109-9:
ДРНТІ : 03.91
УДК : 94(497)
Предметні рубрики: Історія --Балкани
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 012:101/Д 22
Назва : Два століття сковородіяни : бібліограф. довідник
Паралельн. назви :Two centuries of Skovorodiana: Bibliographical Guide/ Complited by Leonid Ushkalov, Serhii Vakulenko, Alla Ievtushenko; supervised and edited by Leonid Ushkalov
Вихідні дані : Харків: Акта, 2002
Кільк.характеристики :525 с
ISBN, Ціна 966-7021-58-0: 35.00 грн.
ДРНТІ : 02
УДК : 012:101 + 101
Предметні рубрики: Філософія-- Персоналії
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"19"/С 21
Автор(и) : Саух, Петро Юрійович
Назва : ХХ століття. Підсумки . -2-ге вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Київ: МП Леся, 2009
Кільк.характеристики :283 с
ISBN, Ціна 966-8126-29-6: 56.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"19"
Предметні рубрики: Історія-- історія України
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477.41-21)".../К 77-176129694
Автор(и) : Кравченко Н. М., Чиговська Л. Г., Неліна Т. В.
Назва : Фастівщина: сторінки історії (від давнини до 20-х років ХХ століття) : навчальний посібник для загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Фастів: Фастівський державний краєзнавчий музей, 2004
Кільк.характеристики :255 с ; [1] с
Примітки : Библиогр.: с. 247-251
ISBN, Ціна 966-95896-0-6: 12.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477.41-21)".../1920"
Предметні рубрики: Історія-- Історя України-- Історія Фастова
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/А 40
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : бібліографічний покажчик
Вихідні дані : Київ: Б-ка Київ. ун-ту ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Бібліотека
Серія: Інформаційний супровід наукової діяльності університету :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Акмеологія
Шкільна освіта
Анотація: У бібліографічному покажчику представлені документи із фонду бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка з проблем акмеології – нової інтегративної науки, що розглядає психологічні закономірності й технології розвитку професіоналізму і творчості як «акме».
Примірники :ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(100)"19"/П 58
Автор(и) : Попович, Мирослав
Назва : Червоне століття . -2-е изд., стер.
Вихідні дані : Київ: АртЕк, 2007
Кільк.характеристики :887 с
ISBN, Ціна 966-505-123-7:
УДК : 94(100)"19"
Предметні рубрики: Історія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2(091)"18/І-90-582179126
Назва : Історія української літератури та літературно-критичної думки першої половини ХІХ століття : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 966-364-224-6:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2(091)"18"
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література-- Історія української літератури
Примірники : всього : ГП АБ(29), ГП ЧЗ(2), Ф3(1), Ф1(4)
Вільні : ГП АБ(29), ГП ЧЗ(2), Ф3(1), Ф1(4)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)(091)"16/1/Б 66-596303938
Автор(и) : Бітківська, Галина Володимирівна
Назва : Історія зарубіжной літератури: Середньовіччя та Відродження, XVII-XVIII століття : збірник тестових завдань
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :74 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут :
ДРНТІ : 17.82
УДК : 82(100)(091)"16/17"
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Середньовіччя-- Відродження-- Тести, 17-18 ст.
Історія зарубіжної літератури
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(5)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(5)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Куришевич, Євген
Назва : Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка: матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 22 трав. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 144-150 (Шифр 63.3(4Укр-2К)-7я4/К 38-275548)
УДК : 94(477-25)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Мусіяченко, Ольга Сергіївна
Назва : Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка: матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 22 трав. 2013 р., М. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 189-197 (Шифр 63.3(4Укр-2К)-7я4/К 38-275548)
УДК : 94(477-25)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0:665(078)/Л 64
Назва : Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0:665(078) + 665(078)
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Слово в поетичній моделі світу Андрія Малишка/ Г. А. Александрова. Інтермедіальні параметри сучасного літературного журналу/ Г. В. Бітківська. Особливості урбаністичної прози М. Хвильового та А. Дьобліна/ О. І. Богданова. Палімпсестова організація поетичних текстів М. Костомарова/ М. В. Бородінова. Рецепція "готичного" карнавалу в романі Василя Шкляра "Чорний ворон"/ Н. В. Букіна. Специфіка трагічного у літературно-видавничому процесі ХХ ст./ А. О. Буратевич. Вплив візуальних образів на систему персонажів у п'єсі Т. Хау "В пошуках Мане"/ А. В. Гайдаш. Глобалізаційні процеси у світі та документальна література/ О. А. Галич. Аспекти диференціації дескриптивних структур у художньому тексті: екфразис та гіпотипоз/ Л. С. Генералюк. Общая характеристика контекстного изучения художественных произведений в школьном курсе мировой литературы/ В. В. Гладышев. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі/ Л. М. Деркач. Українські шістдесятники в романі-спогаді І. Жиленко "Homo feriens"/ К. М. Ігошев. Псевдобіографія Сковороди в історичному романі Василя Шевчука "Григорій Сковорода"/ Д. В. Карачова. Образ жінки-викладача в американській драматургії (на матеріалі п'єси Венді Вассерштайн "Хроніки Хайді")/ Ю. В. Климчук. Етнокультурний компонент національної ідентичності в оповіданнях Ред'ярда Кіплінга/ О. О. Кремінська. До проблеми дескрипції в Київському літописі/ Т. Д. Кремінь. Втілення ідеї свободи засобами комунікативних стратегій і тактик у романі Чака Паланіка "Бійцівський клуб"/ О. М. Лопатинська. Лекція в академічному викладанні літературознавчих дисциплін: проблеми та перспективи/ Л. В. Мацевко-Бекерська. Антиномії та протиріччя в медіа: новий погляд на конструювання текстового простору/ Я. Г. Мельник, С. В. Возняк. Гіпертекст Оксани Забужко/ В. М. Мислива. Поетика екфразису у творчості Святослава Гординського/ Н. Д. Мочернюк . Поетика іконопису в сучасній українській ліриці/ Н. В. Науменко. Структура есеїстичного тексту: на прикладі сучасної української малої прози/ Ю. В. Нестеренко. Виртуальная телесность как структурный элемент компьютерной мифологемы/ О. В. Одаренко. Використання інтерактивних методів на уроках української літератури в профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів/ A. M. Олійник ; A. M. Олійник ; A. M. Олійник. Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики/ Я. О. Поліщук. Особливості експериментальної поезії:теорія, генеза, типологія/ Ю. М. Починок. Діалогічність романів "Танго смерті" Ю. Винннчука та "Львівська гастроль Джимі Хендрікса" А. Куркова / О. Я. Пухонська . Дискурс західноукраїнської комедії 20-30-х років XX ст. (на матеріалі п'єс Григора Лужницького)/ З. Я. Родчин. Теоретико-методологічні засади лінгвопоетичного тлумачення художнього тексту/ С. І. Сафарян. Комп'ютерні технології у процесі вивчення літератури/ O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк . Символіка художнього простору і часу в оповіданні Ред'ярда Кіплінга “A Madonna of the Trenches”/ А. С. Сімаковська. Історична та художня біографії: точки перетину (на матеріалі твору Стефана Цвейга "Марія Стюарт")/ В. Л. Степанищенко. Основні засади творення української та польської парадигм полемічного поунійного дискурсу/ С. В. Сухарєва. Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь"/ К. О. Тимошенко. Аспекти становлення позитивного іміджу політика у Кам'янці-Подільському/ А. В. Тімофєєв. Особливості популяризації художньої літератури в Інтернеті/ Д. Г. Фіалко. Концепт "дім" у романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання"/ І. В. Юзькова. Конотації релігійного спектра видавничої справи України/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 83я431/Л 64
Автор(и) : Тимошенко, Катерина Олександрівна
Назва : Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь"
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність?: матеріали Всеукр. наук. конф., 5-6 квіт. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 241-247 (Шифр 83я431/Л 64-441856)
ББК : 83я431
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.081/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 2
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст. :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.081
Предметні рубрики: Літературознавство-- Мовознавство
Зміст : Інтерсеміотичні тропи як жанротворчий чинник/ О. В. Єременко. Мультимедійні утворення у публіцистиці Світлани Пиркало (на матеріалі інтернет-колонки "Кухня егоїста" та блогу "Мій світ" Світлани Пиркало)/ Т. Д. Шпрінгвальд. Процеси термінотворення і просвітницька діяльність в Україні на зламі ХІХ - ХХ століть/ В. М. Гамалія. Література ХХІ століття: проґностичний начерк/ Я. О. Поліщук.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 83.3/Л 64
Автор(и) : Поліщук, Ярослав Олексійович
Назва : Література ХХІ століття: проґностичний начерк
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, тенденції: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. (Філологічні науки), № 2. - С. 67-70 (Шифр 83.3/Л 64-405680)
ББК : 83.3
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.4(075.8)/К 96
Автор(и) : Кушнаренко Н. М.
Назва : Бібліотечне краєзнавство : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Кільк.характеристики :502 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
Примітки : Затверджено Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-346-242-6:
ДРНТІ : 13.31
УДК : 021.4(075.8)
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Бібліотекознавство-- Краєзнавство
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)