Пошуковий запит: (<.>K=структурні компоненти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Павлова Т. А. Розвиток субкультури в сучасному соціумі/Т. А. Павлова // Дошкільний навчальний заклад. -Київ:Основа, 2018,N № 10.-С.6-8
|
>2.
| Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/В. І. Лимаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.49-53
|
>3.
| Воїтелева Г. О. Засвоєння учнями структурних компонентів організаційно-підготовлювального етапу проектування виробів/Г. О. Воїтелева, Н. А. Малюта // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 13/14.-С.7-11
|
>4.
| Шевчук В. Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку/В. Шевчук // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2021,N N 5.-С.19-22
|
>5.
| Сєрих Т. Теоретико-методичні основи формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи/Т. Сєрих. - 2019
|
>6.
| Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі/О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2017,N № 7.-С.23-27
|
>7.
| Гумінська О. О. Уроки музики в загальноосвітній школі/О. О. Гумінська. - 2003
|
>8.
| Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури)/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - 2012
|
>9.
| Бережна Т. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв/Т. Бережна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.37–42
|
>10.
| Шестак Я. І. Моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО/Я. І. Шестак, В. І. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2023. т.Том 1,N N 21.-С.121-135
|
|
|