Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=структурні компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Назва журналу :Дошкільний навчальний заклад -2018р.,N 10
Цікаві статті :
Вовк О. П. Сьогоденні виклики дитинству: дошкільник та девайси. Використання SCRUM-технологій у роботі з педагогами/ О. П. Вовк (стр.2-5) Кл.слова: інтернет-технології,спринт,електронна книга
Павлова Т. А. Розвиток субкультури в сучасному соціумі/ Т. А. Павлова (стр.6-8) Кл.слова: функції дитячої субкультури,структурні компоненти
Жуковська О. П. Система формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей 4-5 років із загальним недорозвиненим мовленням/ О. П. Жуковська (стр.9-17) Кл.слова: корекційна педагогіка,мовленеві ігри
Світлична Т. І. Невихований собачка. Заняття-гра у спеціальній групі для дітей з особливими освітніми потребами/ Т. І. Світлична (стр.18-20) Кл.слова: корекційна педагогіка,порушення інтелекту правил культурної поведінки
Тульчій І. М. Подорож на озеро. Інтегроване заняття з використанням стоун-терапії у молодшій групі/ І. М. Тульчій (стр.21-23) Кл.слова: мовленнєва вправа,гра,релаксація
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Ніколенко Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога/ Л. Т. Ніколенко (стр.5-8) Кл.слова: сталий розвиток,інтернет-технології,онлайн-курси
Білик Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя/ Н. І. Білик, О. Г. Галич (стр.9-12) Кл.слова: педагогічний менеджмент,особиста працездатність,розвиток професіоналізму
Бабко Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника/ Т. М. Бабко (стр.13-15) Кл.слова: педагогічний менеджмент,керівники освітніх закладів,особистісна ефективність
Чернігівська Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління/ Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко (стр.16-18) Кл.слова: управлінська діяльність,управління персоналом,соціальне упраління
Свєртнєв О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти/ О. А. Свєртнєв (стр.19-22) Кл.слова: менеджмент,класифікація професій,класифікаційна характеристика професії
Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі/ О. М. Бєляєва (стр.23-27) Кл.слова: педагогічна діяльність,структурні компоненти,авторська таксономія
Винничук Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта/ Р. В. Винничук (стр.28-30) Кл.слова: аксіологічний підхід,гуманітарна галузь,фахівці
Курінна А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації/ А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк (стр.31-34) Кл.слова: стратегічний план,професійна та методична компетентність,територіальні громади
Приходько В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами/ В. М. Приходько, М. І. Приходько (стр.35-43) Кл.слова: емоційний інтелект,професійна діяльність,інтелект
Гельжинська Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки/ Т. Я. Гельжинська (стр.44-46) Кл.слова: домінантно-цільовий підхід,статусно-рольові позиції,діяльність
Ястребова В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи)/ В. Я. Ястребова (стр.47-50) Кл.слова: освітній проект,цільовий блок проекту,інструментарій проектного менеджменту
Карапетян А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання/ А. О. Карапетян (стр.51-53) Кл.слова: комунікативний підхід,міжособистісні компетенції,особистий досвід студента
Балацька О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості/ О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш (стр.54-56) Кл.слова: аудіал,візуал,кінестетик
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід/ О. М. Олексюк (стр.5-8) Кл.слова: стратегія,інноваційна модель,орієнтири
Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій/ В. Ф. Черкасов (стр.9-15) Кл.слова: уроки музики,творчі здібності,види діяльності
Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/ Л. Й. Проців (стр.16-23) Кл.слова: мистецькі династії,вокальне виконавство,метаісторія
Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/ І. П. Гринчук, О. Спольська (стр.24-31) Кл.слова: фортепіанне виконавство,фортепіанні школи,піаністи-виконавці
Рахманова О. К. . Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/ О. К. Рахманова (стр.32-35) Кл.слова: семіозис,синестезійність,семіотика мистецтв
Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/ М. О. Федорець, С. Сюй (стр.36-42) Кл.слова: інтегрований курикулум,естетичний досвід
Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/ М. В. Вишневецька (стр.43-48) Кл.слова: естетичні потреби,естетична культура,естестетична діяльність
Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/ В. І. Лимаренко (стр.49-53) Кл.слова: структурні компоненти,майбутній керівник,вокальний ансамбль
Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/ М. С. Даценко (стр.54-59) Кл.слова: фахова підготовка,творча особистість,мистецька освіта
Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв/ М. О. Скуратовська (стр.60-65) Кл.слова: художня творчість,фахова підготовка,сценічна діяльність
Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/ О. Ю. Процишина (стр.66-73) Кл.слова: сольний спів,майбутній викладач,компетентність
Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy/ N. Davidovitch (стр.74-88) Кл.слова: гуманітарні науки,вища школа,цінності
Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька (стр.89-97) Кл.слова: віртуальний артклас,кластерний підхід,лабораторія помилок
Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект/ Д. В. Губ’як (стр.98-105) Кл.слова: бандурне виконавство,поліфонічні твори,переклади для бандури
Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко (стр.106-111) Кл.слова: професійна підготовка,проєктна діяльність,метод проєктів
Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Л. М. Ракітянська (стр.112-119) Кл.слова: емоційний інтелект,фахова підготовка,навчально-методичне забезпечення
Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/ О. Є. Лобода (стр.120-127) Кл.слова: самоосвіта,самостійна робота,професійна підготовка
Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці/ Л. О. Бегун-Трачук (стр.128-133) Кл.слова: емоційне вигорання,професійне вигорання,зарубіжний досвід
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/ М. А. Сухолова (стр.134-139) Кл.слова: сценічний імідж,викладач вокалу,поліфункціональність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Практичний психолог: Дитячий садок -2021р.,N 5
Цікаві статті :
Кесьян Т. Дитина йде в дитячий садок: до чого мають бути готові батьки/ Т. Кесьян (стр.4-7) Кл.слова: адаптація,емоції,пізнавальна активність
Кесьян Т. Адаптація: як батьки можуть допомогти малюкам і самим собі/ Т. Кесьян (стр.8-9) Кл.слова: допомога дитині
Кесьян Т. Чи готова дитина до дитячого садка: чекліст для батьків/ Т. Кесьян (стр.10)
Кесьян Т. Спокійний ранок, або Як зробити день дитини в дитячому садку позитивним. Пам'ятка для батьків/ Т. Кесьян (стр.11)
Литвин І. Тандем практичного психолога і вчителя-логопела/ І. Литвин, Т. Замедянська (стр.14-18) Кл.слова: діагностична робота,корекційно-розвивальна робота,консультативна робота
Шевчук В. Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку/ В. Шевчук (стр.19-22) Кл.слова: види самоаналізу,структурні компоненти
Шевчук В. Пізнай самого себе, або Проводимо спрямований самоаналіз/ В. Шевчук (стр.23-24) Кл.слова: захищеність,самосприйняття,самооцінка
Гурковська Т. Діагностичні методики/ Т. Гурковська, І. Литвин (стр.25-30)
Остапенко Ю. Правда чи фейк? Як відрізнити правдиву інформацію від вигаданої і маніпулятивної/ Ю. Остапенко (стр.31-32) Кл.слова: медіаграмотність
Який рівень вашої самооцінки? Тест
Клименко А. Оплата практичного психолога, що індивідуально займається з дитиною із ООП/ А. Клименко (стр.35-38) Кл.слова: корекційно-розвиткові послуги,фінансування,інклюзивні групи
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2018р.,N 13/14
Цікаві статті :
Воїтелева Г. О. Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників/ Г. О. Воїтелева (стр.2-6) Кл.слова: проектно-технологічна компетентність,5 клас,етап формування
Воїтелева Г. О. Засвоєння учнями структурних компонентів організаційно-підготовлювального етапу проектування виробів/ Г. О. Воїтелева, Н. А. Малюта (стр.7-11) Кл.слова: проектування виробів,структурні компоненти,технологія діяльності
Палієнко Н. М. Техніка "гануель" красиво та просто/ Н. М. Палієнко (стр.17-20) Кл.слова: урок трудового навчання,техніка "гануель",виготовлення квітів
Іванова А. В. Можливості застосування техніки "папертоль" у технологічній освіті школярів/ А. В. Іванова (стр.21-24) Кл.слова: технологічна освіта,техніка "папертоль",Об"ємний декупаж
Кицюк І. М. Органайзер для гребінців як об"єкт проектньої діяльності учнів/ І. М. Кицюк, І. Л. Малихіна (стр.26-35) Кл.слова: органайзер,гребінець,проектна діяльність учнів
Данілушкін В. В. Серце майстра/ Данілушкін В. В., Д. Мельник (стр.36-40) Кл.слова: проектний виріб,виготовлення брелока,технологічна послідовність
Шура М. В. Кухонні органайзери для зберігання пакетів/ М. В. Шура (стр.41-50) Кл.слова: кухонний органайзер,зберігання пакетів,авчальна програма
Уланович Г.В. Текстильна лялька у вальдорфському стилі/ Г. В. Уланович (стр.51-60) Кл.слова: вальдорфський стиль,практичний етап
Куц М. П. Щеплення дерев у шкільному саду/ М. П. Куц, Ю. В. Мостовий (стр.60-64) Кл.слова: щеплення дерев,зберігання живців,шкільний сад
Кондрашова Ю. В. Пласка іграшка/ Ю. В. Кондрашова (стр.64-77) Кл.слова: пласка іграшка,робробки уроків,5 клас
Заєць І. В. Изготовление аппликации сказочных персонажей/ І. В. Заєць (стр.77-81) Кл.слова: виготовлення аплікації,інтегрований урок,урок трудового навчання
Кусяяк Л. В. Нести красу у світ/ Л. В. Кусяяк, О. М. Олійник (стр.82-88) Кл.слова: загальношкільне свято,елементи професійної діяльності учнів,уподобання учнів
Блоха О. М. Виготовлення козацької чайки/ О. М. Блоха (стр.90-82),козацька чайка,урок трудового навчання
Савицька С. А. Формування екологічної свідомості учнів/ С. А. Савицька (стр.92-95) Кл.слова: екологічна свідомість,екологічне иховання,еко-заняття
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Папушина В.
Назва : Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 330-341. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.330341 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.330341
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування естетичної культури--майбутні учителі української мови і літератури--освітній процес--функціонально-структурна модель--системний підхід--структурні компоненти
Анотація: Стаття продиктована необхідністю змін в освітньому процесі ЗВО, пошуками нових форм, методів і засобів формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури. Автор пропонує розробку моделі педагогічної системи, апробовану в навчальному процесі ЗВО. Вона враховує практику формування естетичної культури в контексті вітчизняних і зарубіжних освітніх парадигм. В основі моделі лежить системний підхід, який структурує зовнішні й внутрішні контексти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури та функціональні блоки: цільовий, що містить мету та завдання педагогічної системи; теоретико-методологічний, до якого входять принципи та підходи, покладені в основу процесу формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури; змістоводіяльнісний, що охоплює етапи, компоненти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, технології реалізації педагогічної системи, які потребують відповідних форм, методів, засобів; результативний, у якому означені критерії формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, що, своєю чергою, деталізуються показниками, та рівні її сформованості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шестак, Ярослав Іванович, Чубаєвський, Віталій Іванович
Назва : Моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 121-135. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.121135 (Шифр К667665926/2023/1/21). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.121135
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна інфраструктура--структурні компоненти--інформаційна інфраструктура--модель--кортеж складових--неорієнтований граф--інтелектуальна компонента--нейромережевий алгоритм--ейлеровий ланцюг--гамільтоновий ланцюг
Анотація: У даній публікації досліджується проблема моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО. Відзначається, що інформаційна інфраструктура включає в себе людей, процеси, процедури, інструменти, технології, а також організаційні структури і механізми, необхідні для підтримки функціонування і розвитку суб’єкта господарювання. Інформаційна інфраструктура має відповідні компоненти, кожен з яких має свої характеристики і є певна залежність між інформаційною інфраструктурою суб’єкта господарської діяльності, як функції від її структурних компонентів. Розроблено модель організації електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення у вигляді кортежу складовихструкурних компонент, де задіяні структура електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення, множина об’єктів електронних комунікаційних мереж, які змінюють свій стан в результаті множини певних операцій та користувачів. Показано, що інформаційна інфраструктура ЗВО у вигляді неоріонтованого графа розглядає низку невизначеностей та запропоновано ввести таку структурну компоненту ІІС ЗВО, як інтелектуальна система (ІнС), яка буде поєднуватись на основі нейромережевих алгоритмів та визначених структурних компонентів. Відповідно, інформаційна інфраструктура закладу вищої освіти з інтелектуальною компонентою -це комплексна сукупність інформаційних систем ЗВО/автоматизованих спеціалізованих систем та всіх інформаційних ресурсів, що керуються нейромережвевими алгоритмами та направлені на гармонізацію освітнього процесу та освітньої діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук, Валентина
Назва : Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку
Місце публікування : Практичний психолог: Дитячий садок: щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2021. - N 5. - С. 19-22 (Шифр П849665807/2021/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види самоаналізу--структурні компоненти
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Ціна : 52.25, 52.00, 55.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796.011.1 + 378(06)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Методика викладання фізичної культури
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна/ Ф. Л. Левітас. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту/ О. М. Вацеба. Розвиток їздового спорту в Україні/ О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях/ О. Б. Попова. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях/ І. В. Стражнікова. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.)/ Ю. В. Черпак. Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine/ М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности/ A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів/ Г. В. Охромій [и др.]. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла/ О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ/ А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю/ Т. П. Гусєв [и др.]. Фізична культура та збереження здоров’я/ М. М. Гуменюк. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності/ П. Б. Джуринський. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України/ Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді/ О. Д. Кривчикова. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури/ У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання/ К. В. Левшунова. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи/ В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю/ О.В. Магера. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов/ Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи/ В. І. Майєр. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії/ О. А. Молчанова. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла/ Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді/ Є. А. Павленко. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку/ В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення/ І. В. Шеремет. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers)/ j. Knotowicz, М. Radzlyevska. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету/ В. І. Бобрицька. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо/ Г. В. Охромий [и др.]. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах/ Г. В. Охромій [и др.]. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов/ О. Г. Румба. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки/ Ю. О. Полатайко. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів/ В. В. Бєлкін. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ І. Б. Гринченко. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ/ С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс/ A. M. Козак, М. В. Ібраімова. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту/ В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. Розвиток силових якостей "сумісним" методом/ А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. Адаптивная физическая культура в ВНЗ/ В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою/ Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення/ Т. І. Омельченко. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість/ A. M. Пустолякова.
Примірники : всього 1: ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3.091.12-/С 32-635588324
378:373.3.091.12-051/С 32
Автор(и) : Сєрих, Тетяна
Назва : Теоретико-методичні основи формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 013 Початкова освіта
Вихідні дані : Суми: Вінниченко М. Д., 2019
Кільк.характеристики :395 с
Колективи : Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
ISBN, Ціна 978-966-1569-43-2: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:373.3.091.12-051]:37.035:005.336.2 + 37.035:005.336.2
Предметні рубрики: Комунікативна компетентність-- Вчителі-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полікультурність--полікультурна комунікативна компетентність--структурні компоненти--зміст
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)