Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти з інвалідністю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.614.8/М 54
Автор(и) : Базиленко А., Бевз Г., Колобова Я.
Назва : Методичні рекомендації з впровадження послуги "Персональний асистент особи з інвалідністю" : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Університет "Україна", 2021
Кільк.характеристики :140 с
ISBN, Ціна 978-966-388-638-1: Б.ц.
ДРНТІ : 04.41.31
УДК : 364.614.8:364-78-056.26 + 364-78-056.26
Предметні рубрики: Соціальна допомога-- Особи з інвалідністю
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особи з інвалідністю--персональний асистент--фінансування--самодопомога--групова робота--студенти з інвалідністю--інтервізійна зустріч--супервізійна зустріч--методи соціальної роботи--тренінг
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Spirina T., Grabowska B., Liakh T.
Назва : Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions
Паралельн. назви :Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 62-71. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад вищої освіти--інтегрована група--студенти з інвалідністю--освіта--навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О., Жукова Ю.
Назва : Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 69-86. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.5 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна вища освіта--особливі освітні послуги--студенти з інвалідністю
Анотація: Забезпечення якісної інклюзії у закладах вищої освіти є однією з умов сталого розвитку України. Аналіз статистичних даних, зроблений авторами, свідчить про тенденцію до зменшення кількості осіб з інвалідністю, які отримують вищу освіту. На основі аналізу сучасних досліджень і матеріалів засобів масової інформації автори визначили причини цієї тенденції. Вони вважають, що одним з бар’єрів є неможливість молоді з інвалідністю влаштуватися на роботу за отриманою спеціальністю і побудувати успішну професійну траєкторію. Проаналізувавши сайти окремих університетів України, автори пропонують розробити уніфікований підхід до надання особливих освітніх послуг. Автори вважають, що його основними елементами мають бути визначення освітніх труднощів; систематичний моніторинг доступності закладів вищої освіти; моніторинг рівня задоволення особливих освітніх послуг; розширення інформації, яка збирається щодо студентів з інвалідністю; програми етики спілкування викладачів і студентів з особами з інвалідністю; психологічних послуг; контроль за дотриманням прав студентів з інвалідністю; включення студентів з інвалідністю до програм академічної мобільності; працевлаштування студентів з інвалідністю; визначення показників якості надання особливих освітніх послуг; надання повної інформації про можливості надання послуг студентам з інвалідністю; представлення студентів з інвалідністю у рекламній продукції закладів, як рівних членів студентської громади. Автори вважають за доцільно покласти ці елементи в основу визначення якості інклюзії закладів вищої освіти. Водночас викладачі мають змогу проявити індивідуальний підхід, продумавши систему «розумного пристосування» для студентів з різними фізіологічними та психологічними особливостями. Можливості для цього розширило дистанційне навчання, поштовх до розвитку якого дали карантинні обмеження в умовах пандемії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)