Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=твердження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Serhiienko, L.
    Communicative failures in anglophone performative utterances: a study of securities emission texts [Текст] = Комунікативні невдачі в англомовних перформативних висловленнях у текстах емісії цінних паперів / L. Serhiienko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
невдача -- глава -- перформатив -- констатив -- твердження -- висловлювання -- інвестиція -- недійсний -- проспект -- емісія цінних паперів
Анотація: У статті зосереджено увагу на відмінностях між констативними та перформативними висловлюваннями, виявленими в текстах проспектів емісії цінних паперів. Досліджено різні типи комунікативних невдач перформативних висловлювань у текстах проспекту. Приділяється увага найбільш очевидним причинам, чому комунікативні невдачі можуть бути виявлені в перформативних висловлюваннях у текстах проспектів емісії цінних паперів, проаналізованих у статті. Висвітлено особливості факторів, що зменшують або зводять нанівець відповідальність емітента, досліджено розділи проспектів емісії цінних паперів, де ці фактори очевидні та де їх використання можна логічно пояснити.
Дод.точки доступу:
Сергієнко Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Митник, Олександр.
    З'ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення [Текст] / О. Митник // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2017. - № 7. - С. 9-13

Кл.слова (ненормовані):
варіативні курси

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Зражевська, Н. І.
    Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти [Текст] / Н. І. Зражевська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1(11). - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- людина медіакультури -- медіаграмотність -- постмодерна культура
Анотація: Медіакультура та медіаосвіта — це дуже пов’язані між собою поняття, які сформувались майже одночасно та мають багато спільного. Однак досить часто медіакультуру розуміють лише як культуру особистості або культуру використання засобів масової інформації різними групами: школярами, студентами, людьми по-хилого віку чи медіапрофесіоналами. Таке розуміння медіакультури не зовсім відповідає цілям її вивчення та ви-користання в процесі медіаосвіти, оскільки феномен медіакультури дуже широкий і включає всі процеси комуні-каційного циклу, починаючи з предметів інформації, змісту, передачі, аудиторії та ефектів.У статті ми використовуємо загальнонаукові методи аналізу та синтезу, а також критичний аналіз. За-уважимо, що в більшості загальних теорій медіакультура в контексті медіаосвіти розглядається поверхнево. Багато теорій підкреслюють здатність аудиторії протистояти маніпуляціям із ЗМІ, створювати власний контент та самозахист від основної медіакультури. Медіакультура є об’єктом дослідження комунікативних дисциплін, які зосереджуються на процесі передачі культурних символів та знаків, образів та перформансів. Спираючись на методологію представників культурних досліджень, ми стверджуємо, що медіакультура висту-пає як домінуюче соціокультурне явище нашого часу.Щоб включити медіакультуру до парадигми медіаосвіти, нам слід вивчити історію виникнення та функці-онування медіакультури, трансформаційні процеси в суспільстві, перехід до нової постінформаційної ери всіх аспектів життя. У цьому контексті медіаосвіта сьогодні стає не провідником цінностей і норм, а інструмен-том інтерпретації, множинності реальностей, змін форм сприйняття та знання. А це в свою чергу порушує питання про «політику ідентичності» в сучасній медіакультурі та медіаосвіті. Новий дискурс медіаосвіти фокусується на студентові, його знаннях та культурному досвіді.Мета статті розвинути розуміння ролі медіакультури в медіаосвіті та обґрунтувати твердження, що медіаосвіта сьогодні стає не тільки провідником цінностей і норм, а інструментом інтерпретації, множиннос-ті реалій, змін форм сприйняття та знання.У зв’язку з цим виникає питання — на чому ґрунтується вищезгадана «політика ідентичності»: демокра-тичних, релігійних, полікультурних цінностях?Медіаосвіта, інтегрована в медіакультуру, дозволяє розширити компетенції та представництва, вдоско-налити та впровадити методи та методологію відповідно до розширення та трансформації медіакульту-ри. Сьогодні медіаосвіта повинна бути переключена з інструменту захисту на розвиток навичок розуміння та участі в медіакультурі. Без обізнаності та розуміння цих важливих питань медіакультури важко уявити успішний розвиток сучасної медіаосвіти та медіаграмотності.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


   
    Тестові завдання з математики у форматі ЗНО "Тригонометрвя" / Т. В. Голуб [и др.] // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 30-43

Рубрики: Математика--методика викладання--контроль знань

Кл.слова (ненормовані):
математика -- тестові завдання -- тригонометрія -- значення виразу -- хибне твердження -- обчислення -- рівняння
Дод.точки доступу:
Голуб, Т. В.
Колісник, Т. І.
Орел, В. І.
Штонда, Т. М. та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
   51(075.8)
   Л 38


    Левшин, М. М.
    Математика : навчальний посібник : у 3-х частинах . Ч. 1 / М. М. Левшин ; редактор Є. О. Лодатка ; рецензент: М. І. Бурда, М. В. Працьовитий, О. І. Скафа. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2012. - 264 с. - ISBN 978-966-10-2542-3 : 60.00 грн., 44.00 грн., 122.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
множини і операції над ними -- відповідності і відношення -- елементи логіки -- математичні твердження -- логічні помилки міркувань -- додатки
Анотація: Посібник підготовлено відповідно до чинних стандартів галузі знань "Педагогічна освіта" напрямку підготовки "Початкова освіта". Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Лодатка, Є. О. \редактор.\
Бурда, М. І. \рецензент.\
Працьовитий, М. В. \рецензент.\
Скафа, О. І. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

6.


    Lomachinska, I.
    Transformation of Ukrainian Name-giving Process: Historical Analysis = Трансформація українського іменослова: історичний зріз / I. Lomachinska, S. Khrypko, G. Iatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ім'я -- особисте ім'я -- філософія імені -- християнська традиція імені -- духовність -- духовна традиція -- антропоніміка -- етнокультура
Анотація: Стаття присвячена ціннісному зрізу проблеми актуалізації християнської домінанти в духовно-семантичному просторі культури ім'янаречення в українській антропонімістичній традиції, а також історико-філософському аналізу особливостей присутності духовної складової в процесі створення та функціонування особистих імен в українській духовній культурі дохристиянської доби. Апріорність актуальності проблеми підтверджує той факт, що ім'я є одним із найважливіших символів в усвідомленні людиною своєї самості. Антропоніми (власні імена людей) споконвіків були і є чи не найуживанішим лексичним феноменом в усі епохи і в усіх народів, що підтверджує постійну екзистенційну нагальність даної теми як в індивідуальному, так і в суспільному зрізі осмислення. Сферою наукового осмислення є генеза і вияви українського ономастикону. Осмислюється популярність давніх імен і обсяг розуміння інформованості в питанні істинності духовних коренів того чи іншого давнього імені. Генеральною ідеєю роботи є твердження, що, зберігаючи духовні витоки язичницької традиції, український національний ономастикон сформувався значною мірою і на православних ціннісних засадах, що зумовлено історичними особливостями розвитку національного релігійно-культурного простору. Акцентується значимість імені як філософського, культурного та духовно-історичного феномена. Мета роботи - системно репрезентувати трансцендентну специфіку власних імен та шляхом структурного аналізу з залученням герменевтичної методології висвітлити специфіку появи та духовну складову в зрізі елітно-сакральних, елітно-світських та народних імен в давній етнічній традиції українців. Проаналізувати вектори значимості тих чи інших духовних коренів в культурі ім'янаречення. Висновкові результати даної публікації втілюють наступні узагальнення і перспективні константи: - На онтологічному рівні ім'я є найбільш суттєвим самопроявом Я. - У соціальному плані ім'я є можливістю збереження соціальної пам'яті. - Двополюсний контекст українського ономастикону репрезентує язичницька традиція іменування, основана на одухотвореній єдності людини з навколишнім природнім світом, що робить ім'я своєрідним духовним оберігом. - Християнська традиція освяченого імені формує ім'я не лише як духовний захист сакралізованого покровителя, але й як стимул до подальших духовних змін.
Дод.точки доступу:
Khrypko, S.
Iatsenko, G.
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


   
    Розуміння, переживання та інсталяція відповідальності // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 51-68

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- проектний метод - складання казки чи фантастичної розповіді -- характеристика шкал опитування -- твердження опитування -- діагностика автономних і залежних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Хоміч, Людмила.
    Вихід на ринки «екопродукції» без порушення конкурентного права: застосовування екологічного твердження / Л. Хоміч // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2019. - № 1. - С. 56-67

Кл.слова (ненормовані):
екологічне маркування -- екологічний менеджмент -- маркування продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
373(73)(091)
Ґ 23


    Ґатто, Джон Тейлор.
    Прихована історія американської освіти : глибоке дослідження в’язниці сучасного шкільного навчання / Д. Т. Ґатто ; перекладач М. Плесак. - Львів : ДІОР-К, 2016. - 412 с. - ISBN 978-966-97576-0-9 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Шкільна освіта--Історія--США--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
американська освіта -- система освіти -- шкільне навчання -- учитель
Анотація: "Прихована історія американської освіти" розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
Дод.точки доступу:
Плесак, М. \перекладач.\


Примірників всього: 6
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

10.


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування особливостей педагогічного спілкування вчителя початкової школи / С. Мартиненко, Н. С. Кипиченко // Початкова школа і сучасність : науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 3-6
ДРНТІ

Рубрики: Початкова школа--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
проблема спілкування -- комунікабельность -- комунікативність -- твердження -- співрозмовник
Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)