Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (27)Наукові періодичні видання Університету (49)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=теми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 819
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
94(477)
Ч-95


    Чуткий, А.
    100 років української революції: роздуми над причинами поразки крізь призму вищої школи : сайт http://journal.osnova.com.ua / А. Чуткий // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14
УДК

Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми

Кл.слова (ненормовані):
Українська революція 1917-1921 рр. -- вища школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
   811.111(075)
   К 12


    Каверіна, В.
    100 тем з англійської усної мови : тести, питання, переклади / В. Каверіна, В. Бойко, Н. Жидких. - Донецьк : БАО, 1998. - 208 p. - (Ключик). - ISBN 966-548-191-6 : 10.00 грн., 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Тексти--Навчальні видання

Анотація: Посібник - є збірка усних різноманітних тем з англійської мови для учнів 5-11 класів. Теми добрані і систематизовані згідно до програми середньої загальноосвітньої школи. До кожної теми додаються необхідний словниковий матеріал, переклад, контрольні питання.
Дод.точки доступу:
Бойко, В.
Жидких, Н.


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

4.


   
    350-річчя Андрусівської угоди: як Україну розділили вздовж Дніпра? : [інтерв’ю з істориками Т. Чухлібом та В. Яценком] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 15. - С. 16-19.
УДК

Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми

Кл.слова (ненормовані):
Андрусівська угода -- Річ Посполита -- Московське Царство -- Чуднівська битва
Анотація: В статті друкується розмова Радіо Свободи з істориками Тарасом Чухлібом та Владиславом Яценком стосовно Андрусівської угоди між Річчю Посполитою та Московським царством, яка 350 років назад зафіксувала розподіл України вздовж Дніпра.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
   811.111(075.8)
   Т 69


    Тягловська, В. М.
    A Guide to Fluent English : навчальний посібник. Pt. 2 / В. М. Тягловська. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - 264 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Лінгвістика--Англійська мова--3 курс--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Філологія--Переклад--3 курс--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- писемне мовлення -- розмовні теми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Krotofil, M.
    Activity of schools and educational courses for soldiers of the Ukrainian Galician Army interned in Czechoslovakia as a form of their socialization (1919-1920) = Діяльність шкіл та освітніх курсів для інтернованих вояків Української Галицької Армії в Чехословаччині як одна з форм їх соціалізації (1919-1920 рр.) / M. Krotofil, I. Sribnyak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P58-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
школа -- освітні курси -- навчання -- інтерновані -- табір Німецьке Яблонне -- Українська Галицька Армія
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності шкіл та освітніх курсів у таборі інтернованих військ Української Галицької Армії Німецьке Яблонне (Чехословаччина) у 1919-1920 рр. Актуальність теми даного дослідження полягає в тому, що дозволяє переосмислювати досвід загальноосвітньої та професійної підготовки інтернованих вояків-українців у таборах Чехословаччини в часи постімперської модернізації країни (1919-1920 рр.). Запропонована для таборян "освітня формула" значною мірою сприяла їх соціалізації та глибшому пристосуванню до умов життя серед титульних етносів (чехів і словаків). Завдяки порівняно сприятливим умовам перебування в ЧСР та готовності її уряду надавати гуманітарну допомогу слов'янам-емігрантам у рамках "руської акції", частина колишніх вояків отримала можливість набути вищу освіту в чеських вищих навчальних закладах. Табір став справжнім осередком єднання всіх галичан, перетворившись на центр інтенсивної культурно-просвітницької роботи в цій країні. З метою повної ліквідації неписьменності серед стрілецтва у таборі було засновано значну кількість курсів початкової освіти. Воякам з достатнім освітнім цензом (із закінченою початковою чи незакінченою середньою освітою) викладались спеціальні курси з кооперації, молочарства, сільського господарства та ін. Крім того, тут діяла ціла низка загальноосвітніх, кооперативних, господарських, торговельних курсів, а також школи кількох ступенів, на яких слухачі здобували знання з різних ділянок науки. Також у таборі можна було набути відповідний фах у шевській, кравецькій, столярській, слюсарській, палітурній, електротехнічній майстернях; діяли ветеринарні й лікарські курси; старшини мали можливість завершити середню освіту та підготуватись до вступу у вищі навчальні заклади Чехословаччини. Значна увага в культурно-просвітницькій роботі з інтернованими приділялась поширенню серед вояцтва історичних знань як на рівні стрілецьких університетів, так і початкових та середніх шкіл. Одночасно ця робота включала в себе й збирання матеріалів, документів, спогадів, мемуарів - що мало велике значення для наступних поколінь істориків. Діяльність таборових освітніх курсів дозволила майже повністю ліквідувати неписьменність серед інтернованого вояцтва УГА та в значній мірі підготувати його до переходу на цивільний стан. Освітня робота, започаткована у таборах, заклала міцне підґрунтя для продовження навчання українського вояцтва вже за цивільними фахами за кордоном
Дод.точки доступу:
Sribnyak, I.
Срібняк Ігор,
Кротофіл Мацей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
004:51-3](091)
A20


   
    Ada’s Legacy: Cultures of Computing from the Victorian to the Digital Age / Association for Computing Machinery ; editor: R. Hammerman, A. L. Russell. - New York : ACM Books, 2015. - 249 p. - (ACM Books series ; #7). - ISBN 978-1-970001-49-5 : Б. ц.
Переклад назви: Спадщина Ада: культури обчислення від вікторіанської до цифрової доби
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Обчислювальна техніка--Історія--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
культура обчислення -- історія обчислень
Анотація: «Спадщина Ада» ілюструє глибину та різноманітність письменників, мислителів та творців, які були натхненні Ада Лавлейс, англійською математиком та письменницею. Том, який відзначає дворіччя від дня народження Ада в грудні 1815 р., Відзначає безліч досягнень Лавеллес, а також вплив її життя та творчості, що широко відгукується з кінця 19 століття. У 21 столітті ми спостерігали відродження стипендії Ловеласа завдяки зростанню міждисциплінарного мислення та зростаючому впливу жінок на науку, техніку, техніку та математику. Спадщина Ада є унікальним внеском у цю стипендію. Тут редактори представляють роботи над раніше невідомими для співіснування друком темами: співпраця Ада з Чарльзом Беббідгом, розвиток мови програмування Ада, позиція Ада у вікторіанському та стимпанк літературному жанрах, представлення Ада та натхнення сучасного мистецтва та коміксів, і постійної актуальності Ада в дискусіях про гендер і технології в епоху цифрових технологій. З 200-річчям від дня народження Ада Ловелас 10 грудня 2015 року ми вважаємо, що час для публікації цієї збірки ідеальний. Через свою широку спрямованість на теми, які виходять далеко за межі життя та творчості самої Ада, Спадщина Ада буде звертатися до читачів, яким цікаво постійне значення Ада в обчислювальних технологіях та в усьому світі.


Дод.точки доступу:
Hammerman, Robin \editor.\
Russell, Andrew L. \editor.\
Кінґ, Августа Ада (графиня Лавлейс ; англійська матиматик, письменниця ; 1815-1852) \про неї\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Bardyn, M.
    Apocalyptic reflections in the studies of the Russian orthodox priest Alexander Men = Апокаліптичні рефлексії в творчості російського православного священника Олександра Меня / M. Bardyn // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P67-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
апокаліптика -- православ'я -- християнство -- богослов'я -- криза -- Біблія -- Новий Завіт -- пророцтва
Анотація: Актуальність теми дослідження обумовлюється збільшеним на сьогоднішній день інтересом до культурної спадщини минулого сторіччя, де особливе значення, як і в наші дні, мали апокаліптичні пророцтва про кінець світу. Апокаліптична проблематика була актуальною протягом всього розвитку християнської культури, допомагаючи останній реалізовувати ключові ідеї про безсмертя, повернення втраченого раю, кінцеву перемогу добра над злом. У цьому відношенні спадщина о. О. Меня являє собою дуже значимий компонент духовної культури російського суспільства, яка потребує подальшого вивчення. Отець Олексадр Мень детально тлумачить і пояснює прихований символізм, закладений в апокаліптичних пророцтвах. Він заперечує буквальне розуміння картин Апокаліпсису і наголошує на їх алегоричності. Його вихідною тезою є розуміння Апокаліпсису, як перманентної реальності. Отже, на думку теолога, апокаліптичні пророцтва постійно здійснюються і відтворюються. Священник Олександр Мень викликав до себе неоднозначне та суперечливе ставлення з боку православних священників. Серед основних причин несприйняття його творчості дослідники виділяють: суперечливі інтерпретації Святого Письма, залучення наукових фактів до пояснення божественних проявів, схильність до католицтва, спотворення духовної православної практики, надмірний лібералізм, екуменізм, захоплення західним богослов'ям. Тим не менше, отець Олександр Мень відіграв важливу роль в православній церкві, він мав багатьох прихильників (як вірян, священників, так і дослідників) і до тепер його ім'я згадується в статях і конфесіях
Дод.точки доступу:
Марія Бардин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Shumilin, A.
    Biblical Image of True Sonship in the Epistle to the Hebrews = Біблейський образ істинного синівства у посланні до євреїв / A. Shumilin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P60-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Послання до Євреїв -- тема послуху Небесному Батькові -- Небесна спадщина -- Обіцянки слухняним Божим дітям
Анотація: Тема синівства - одна з центральних в Новому Завіті. Іноді це простежується явно, але частіше побічно. Істинне синівство передбачає послух батькам і, як наслідок, веде до батьківського благословення. Цю істину автор Послання до Євреїв хотів донести до своїх читачів. Він зробив це на прикладі Ісуса Христа як Єдинородного Сина Божого. Той, будучи істинним, єдиносущним Отця, Сина, проявив повну і беззастережну слухняність, незважаючи на сильні спокуси і неймовірні страждання. Його послух Отцю призвів не тільки його Самого до слави, не тільки показав святу сутність і премудрість Самого Бога, а й призвів і веде до слави Його послідовників. Покликані Богом і врятовані Ним, ставши Його дітьми, в слухняності Богу мають уподібнюватися до Сина Божого, як Первородного. Тільки присвячене Богу життя веде людину до благословення. Фундаментом такого життя є віра в Ісуса Христа і життя за Його заповідями. Відступ від Нього і порушення Божих заповідей позбавляє людину благословення й благодаті. Більшість дослідників Послання до євреїв приділяють більше уваги синівству Христа і Його первосвященству, і це важливо, щоб показати членам громади перевагу того, що вони мають в Ісусі над іудаїзмом. Однак мало хто підкреслює послух Сина Божого Його Небесному Отцеві і його наслідки, а також приклад цього послуху для послідовників Ісуса Христа. Автор Послання хоче показати, що не тільки сповідання Ісуса Христа Господом, адже і послух є гарантією благословення. Непослух членів громади спичинив їх Боже покарання, викликав кризу віри і призвів до відступництва. Справжній син - слухняний син. Якщо в дослідженнях різних авторів і є будь-які згадки про послух Христа і Його приклад для Його послідовників, то вони дуже короткі й локальні. Тому завдання даного дослідження - більш глибоке вивчення Послання в рамках даної теми.
Дод.точки доступу:
Алєксандр Шумілін


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
   811.111(075.8)
   В 26


    Веклич, Ю. І.
    Brush Up Your English! : навчально-методичний посібник [педагог. спец. ВНЗ] / Ю. І. Веклич, О. В. Котенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 151 p. - 25.00 грн., 26.38 грн., 20.00 грн., 45.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійськіа мова--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетнтність -- спілкування -- студенти -- розмовні теми
Дод.точки доступу:
Котенко, О. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 24
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)