Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=термін<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: C770899327/2017/1
   Журнал

CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника [Текст] : научно-технический журнал. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Новости мира электронных компонентов. - С.4-9
Кл.слова: необмежений термін збереження даних, перетворювачі постійної напруги, ультратонкі модульні ІП
Гаевский, Сергей. Одноплатные компьютеры vs микроконтроллеры: выбор для разработчика / С. Гаевский. - С.10-12
Кл.слова: одноплатні комп'ютери, vs мікроконтролери, швидкість розробки
Тэн, Мэри. Особенности периферии микроконтроллеров РІС от Microchip / М. Тэн, У. Смит, А. Валеану. - С.13-21
Кл.слова: модуль ОУ, високоточні ШІМ-модулі, реальний час
Вальпа, Олег. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: отладочная плата Ореп7461-С Standart на основе STM32F746IGT622 / О. Вальпа. - С.22-25
Кл.слова: плата Ореп7461-С Standart, мікроконтролери серії STM32, материнська плата
Бренев, Андрей. Мультипротокольные микроконтроллеры Wireless Gecko компании Silicon Labs, или Новый взгляд на решение проблем совместимости / А. Бренев, Т. Кривченко. - С.26-31
Кл.слова: мультипротокольні пристрої, огляд сімейства Wireless Gecko (EFR 32), режими енергоспоживання
Макаренко, Владимир. Светодиодные матрицы для систем освещения серий СХА и СХА2 от компании Сгее / В. Макаренко. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світлодіодні матриці СХА і СХА2 (СХВ) , матриця XLamp®СХА2, спектральна потужність
Юсупов, Сакен. Уличная и индустриальная оптика LEDiL / C. Юсупов, Е. Ильина. - С.36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні світильники, вулична оптика, світлодіодні світильники
Виноградова, Ксения. Передовые светодиодные продукты от Samsung Electronics: мощные светодиодные сборки chip-on-board серий В, С и D / К. Виноградова. - С.40-47
Кл.слова: світлодіодні продукти, газорозрядні лампи, освітлення
Электронный мониторинг и защита цепей нагрузки. - С.48
Кл.слова: модульна система max Gurd, розподіл керуючої напруги
Шульце, Томас. Взять все лучшее. Штекерные соединители с контактными штыревыми колодками для применения в системах "умный дом" / Т. Шульце. - С.49-51
Кл.слова: штекерні з'єднувачі, контактні штирьові колодки, розумний будинок
Батуев, Батор. Малогабаритные ЗG модули 5300E и SIM5300EA: путь от 2G к 3G / Б. Батуев. - С.52-61
Кл.слова: кросплатформна сумісність, 3G-модулі, 2G-модулі SIM
Свичинский, Евгений. Обзор модулей 3G и LTE GSM компании Fibocom / Е. Свичинский. - С.60-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: 3G модулі, LTE-модулі , високошвидкісні модулі
Донован, Майк. Четыре быстрых шага на пути к производству. Модельно-ориентированное проектирование программно-определяемых радиосистем. Часть 2. Обнаружение и декодирование сигналов Mode S при помощи MATLAB и Simulink / М. Донован [та ін.]. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Козьма А., Ди Пу, Сотников А.
Кл.слова: сигнали автоматичного залежного мовлення, режим S в MATLAB, проектування приймача
Долгун, Владислав. Переход от LTE-Advanced к 5G / В. Долгун, О. Козлова. - С.68-71
Кл.слова: засоби зв'язку, LTE-Advanced, 4G
Левчук, Дмитрий. ELG-200/240 и ELG-200-C/240-C - новые LED-драйверы от MEAN WELL / Д. Левчук. - С.72
Кл.слова: світлодіодне освітлення, LED-драйвери, джерело живлення лінійки ELG
Леонов, Александр. Новые источники питания Recom на DIN-рейку с 10-летним гарантированным сроком работы / А. Леонов. - С.73-75
Кл.слова: тепловий захист, джерело живлення, напруга
Клейн, Стефан. Как показать номинальный ток в наилучшем свете / С. Клейн. - С.76-79
Кл.слова: індуктори, силові дроселі, номінальний струм
Дрекседж, Пол. О климатике, механике, космическом излучении и прочих полезных вещах. Часть 2. Воздействие влажности и конденсации на работу силовых электронных систем / П. Дрекседж, И. Ламп ; пер. А. Колпаков. - С.80-89
Кл.слова: електронні системи, вплив навколишнього середовища, вологість
Туерлинг, Серж. Что же представляет собой паяльная паста? / С. Туерлинг, Н. Павлов. - С.90-93
Кл.слова: паяльна паста, флюс, металічний порошок
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Електронний ресурс] / Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P76-89, 10.28925/1609-8595.2023.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
менторські практики -- рефлексивна педагогічна практика -- рефлексивний щоденник -- вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ayşegül, Sağlam Arslan
Canan, Cengiz
Faik, Özgür Karatas
Suat


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Gladun, M. A.
    Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 14-19, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.g1419 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
геймифікація -- підвищення мотивації -- процес навчання -- ігрові технології
Анотація: У статті здійснено дослідження ефективності геймифікації як нового способу навчання, який має величезний освітній потенціал. Автор показав, що використання комп'ютерних ігор в класі підвищує мотивацію, подовжує термін зацікавленості у вирішенні проблеми та збільшує ймовірність досягнення своєї мети. Автором представлені ресурси, які можуть бути використані в якості ігрової платформи для підвищення мотивації учнів у початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Leshchenko, T.
    Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс] = Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 105-118, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- ментальна карта -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zhovnir, М.
Жовнір Марина
Grinko, N.
Гринько Наталя
Лещенко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Muzhanova, T. M.
    International vendor-neutral certification for information security professionals = Міжнародні незалежні від виробників сертифікаційні програми для фахівців з інформаційної безпеки / T. M. Muzhanova, Y. M. Yakymenko, M. M. Zaporozhchenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 129-141, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.129141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
сертифікаційні програми -- інформаційної безпеки -- сертифікація спеціалістів -- інформаційна безпека в Україні
Анотація: Шукаючи кваліфікованих спеціалістів у сфері ІТ та інформаційної безпеки роботодавці віддають перевагу кандидатам з професійними сертифікатами від надійних та всесвітньо визнаних організацій. Залучення сертифікованих фахівців дозволяє компанії максимально ефективно використовувати свій персонал і тим самимпідвищувати конкурентоспроможність бізнесу. Для кваліфікованого спеціаліста сертифікат є запорукою його компетентності та основою впевненості в успішній професійній кар’єрі. Сьогодні ринок професійної сертифікації з ІТ та інформаційної безпеки пропонує якпрограми сертифікації від відомих виробників програмного або апаратного забезпечення, так і незалежні сертифікати, розроблені експертними організаціями в цій галузі і не пов’язані з продукцією окремих виробників. Незалежні сертифікації забезпечують комплексний підхід до інформаційної безпеки та гарантують, що сертифіковані спеціалісти є компетентними з технічних та управлінських аспектів захисту інформації, а також володіють широким спектром різноманітних знань і практичних навичок. У статті досліджено найбільш популярні й затребувані на ринку професійні сертифікаційні курси з інформаційної безпеки від (ISC)2, ISACA, EC-Council та CompTIA. Встановлено, що розглянуті сертифікації мають такі спільні риси: короткий термін навчання за програмами сертифікації, зазвичай 5-7 днів; поєднання в межах курсів як базових, так і спеціалізованих компонентів; використання під час навчання переважно відкритих апаратних і програмних засобів; поєднання різноманітних форм і методів навчання: очне або дистанційне навчання з інструктором, самостійне навчання, онлайн-тести та використання спеціальних навчальних платформ; проведення комплексного іспиту з подальшою видачею сертифіката; трирічний термін дії сертифіката, який необхідно підтверджувати шляхом участі в наукових та практичних заходах за спеціальністю. Дослідження ринку міжнародної сертифікації фахівців з інформаційної безпеки в Україні показало, що існує кілька компаній -акредитованих постачальників послуг професійної сертифікації: Треніговий центр ISSP, група компаній Fast Lane, Київське відділення ISACA, компанія PwC в Україні, які сертифікують фахівців із інформаційної безпеки шляхом проведення незалежних від виробників курсів, а також сертифікаційних програм від розробників програмного та апаратного забезпечення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Yakymenko, Y. M.
Якименко Юрій Михайлович
Zaporozhchenko, M. M.
Запорожченко Михайло Михайлович
Мужанова Тетяна Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
   908(520)
   T89


    Tsuji, Nobuo.
    History of Art in Japan / Tsuji Nobuo ; translated by Nicole Coolidge Rousmaniere. - English paperback edition. - New York : Columbia University Press, 2019. - xxvi, 631 p. : il. - ISBN 9780231193412 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво, японське--Історія--Навчальні видання

   Японія--Мистецтво--Історія -- Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
art -- japan
Анотація: Надскладне завдання висвітлити виняткову історію художнього вираження Японії в одному томі майстерно взяв на себе автор і провідний авторитет у галузі мистецтва Нобуо Цудзі в цьому повністю ілюстрованому огляді. Починаючи з доісторичної культури Дзьомон з її «динамічними, магічними» горщиками з візерунками, Цудзі проводить нас крізь різні епохи та характерні рухи в японському мистецтві, відзначаючи впливи - континентальні, релігійні, економічні, соціальні, ідеологічні - за та всередині кожного. Його енциклопедичний обсяг представляє броню та архітектуру поряд із живописом, укійо-е, керамікою та скульптурою, а також звертається до «калейдоскопу стилів», які з’явилися з 1960-х років, включаючи мангу та аніме. Цікаво, що Цудзі зазначає, що «мистецтво» не існувало як поняття в Японії, поки термін бідзюцу не був введений у період Мейдзі як еквівалент західного «образотворчого мистецтва». До того часу в центрі уваги були gigei («уміння») і ko («акт створення»). Поняття «митець» також не існувало, скоріше це були гончарі, ткачі, лакувальники, гравери тощо, які створювали кваліфіковані та спеціалізовані роботи. Протягом усієї книги Цудзі досліджує зовнішні впливи - він описує мистецьке виробництво в Японії як «фруктовий сад, зрошуваний... багатими поживними речовинами потоками, що течуть з усього Азійського субконтиненту», - водночас шукаючи серцевину японського мистецтва, те, що, на його думку, може можна знайти в трьох відмінних поняттях: прикрасах, прикрасах і грайливості. Відзначений нагородами англійський переклад цієї книги розроблявся близько десяти років, і перекладачка Ніколь Кулідж Русманьер відобразила характерний авторитетний, але привабливий стиль Цудзі в яскравій подорожі крізь час і естетику.
Дод.точки доступу:
Rousmaniere, Nicole Coolidge \translator.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Іващенко, В. Л.
    Вища школа чи заклад вищої освіти? [Текст] / В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 73-78. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої освіти -- термін -- абревіатура -- галузеве розшарування -- стилістична диференціація
Анотація: У статті йдеться про розмежування стилістики контекстів та сфер використання термінів «вища шко-ла» й «заклад вищої освіти» в їхній кореляції з абревіатурами «виш» та «ЗВО». Враховано погляди відомих мовознавців щодо вживання лексичних одиниць «вища школа» (виш), «вищий учбовий заклад» (вуз), «вищий навчальний заклад» (ВНЗ), «заклад вищої освіти» (ЗВО) у художніх текстах та повсякденні. Виявлено галузеве розшарування й стилістичну диференціацію словосполучення «вища школа» (виш), його фіксацію в лексико-графічних джерелах та неусталеність стильової належності за різними джерелами й коментарями науковців. Проблема диференціації зазначених вище термінів вимагає застосування методів суцільної вибірки контекстів уживання цих термінів, лексико-семантичного та лексикографічного аналізу.Зосереджено увагу на незнанні механізмів творення складноскороченого слова «виш» в українській мові, що спричиняє некоректне його використання у ЗМІ та нерозрізнення лексичних одиниць «виш» та «ЗВО» у се-редовищі фахівців. Слово «виш» походить від терміносполучення «вища школа» і його активно використову-ють на позначення закладів вищої освіти. Однак терміносполучення «вищий навчальний заклад» і «вища шко-ла» є не абсолютними синоніми, як їх часто позиціонують, а відносними (частковими), які мають відмінності у вживанні.Рекомендовано щодо вживання цих лексичних одиниць у лінгвостилістиці неформального (неофіційного), на-півформального (напівофіційного) ділового епістолярію та у сфері офіційного документообігу. Якщо працювати у законодавчому полі та з офіційно-діловим документообігом, треба послуговуватися офіційним терміном «за-клад вищої освіти». Натомість скорочення «виш» можна використовувати у неформальному (неофіційному) або напівформальному (напівофіційному) діловому епістолярії, в науковій та навчальній літературі.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)